Een dochter van Carpetland?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:11 schreef Pheno het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Carpet_bombing
Het is SAPPEMEER!!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jan Pieter's zoon uit Sappermeer,
schuurde zijn kloten met een hanenveer.
Oh zo. Ik was even bang dat je weer wat verder dan ik was met allerlei sextermen, maar dat valt dus weer mee.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Carpet_bombing
Nee, dan moet je bij die Limbo's en Belgen zijn.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zo. Ik was even bang dat je weer wat verder dan ik was met allerlei sextermen, maar dat valt dus weer mee.
bommentapijtquote:
Loopt het internet een paar minuten achter in Belgie?quote:
whehehequote:
Is dat half uur al voorbij?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Frostdinges is afgelopenzo maar eens even gaan trapstiefelen
Minuten?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Loopt het internet een paar minuten achter in Belgie?
nou niet meerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een carpetbomb is nooit meer hetzelfde.
belgie loopt uberhaupt achterquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie wegen vallen tenminste niet uit elkaar.quote:
Ze werken daar nog met datalimieten. Nuff said.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
hij legt er alleen een link naarquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zo. Ik was even bang dat je weer wat verder dan ik was met allerlei sextermen, maar dat valt dus weer mee.
stiefel zequote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Frostdinges is afgelopenzo maar eens even gaan trapstiefelen
Ik vroeg me even af wat datali-mieten waren.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:18 schreef JDude het volgende:
Ze werken daar nog met datalimieten. Nuff said.
Uitgebreidere uitleg is onmogelijk. Of je moet het willen beleven.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij legt er alleen een link naar
dan heb je hier toch niet geredenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jullie wegen vallen tenminste niet uit elkaar.
Het is al wel weer even geleden ja. Binnenkort weer.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan heb je hier toch niet gereden
Is die weg naar (en de ring bij) Antwerpen nog steeds kut?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Hoe erg kan het zijn?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze werken daar nog met datalimieten. Nuff said.
Daar zijn ze al 10 jaar "bezig". Zo niet langerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is die weg naar (en de ring bij) Antwerpen nog steeds kut?
I know.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zijn ze al 10 jaar "bezig". Zo niet langer
Maar de huizen zijn er nog wel goedkoop?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
en voor meer betaal je extra .
ze beginnen nou wel met pakketen te komen waar er geen limiet op zit![]()
maar die maken ze dus weer tyfus duur
quote:
Dayumn.quote:
die is grotendeels klaar maar blijft nog kutquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is die weg naar (en de ring bij) Antwerpen nog steeds kut?
whehehequote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uitgebreidere uitleg is onmogelijk. Of je moet het willen beleven.
wat dieper belgie in wel aan de grens scheelt het niet meer zoveel.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar de huizen zijn er nog wel goedkoop?
heb je dat nou nog steeds niet gedaanquote:
surf ze pinguinquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nog wat surfen op het web en dan pitten.
en helemaal tijdens de spitsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:25 schreef JDude het volgende:
De ring van Antwerpen is zo erg nog niet, maar probeer die stad maar eens uit te komen als je er in verzeild raakt.
zoek ze kuukskequote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:32 schreef Kuukske het volgende:
Nou ik ga zo ook maar eens mijn bed opzoeken.
ze hebben hier nog beton wegenquote:
quote:
Betonwegen rotten in elk geval niet uit elkaar van een beetje strooizout. En ze maken zo'n leuk geluid.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben hier nog beton wegen
brabanders kunnen het ook goedquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dan moet je bij die Limbo's en Belgen zijn.
strooizout heeft er toch ook wel werking opquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Betonwegen rotten in elk geval niet uit elkaar van een beetje strooizout. En ze maken zo'n leuk geluid.
Het grootste nadeel van Belgische snelwegen is de waas van stuifwater waar je doorheen moet als het regent. Voordeel is dan wel weer dat alle Belgen dan meteen hun mistachterlicht aansteken, dan hoef je alleen maar daar achteraan te rijden.
ik doe met je meequote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou ga ik zuipen![]()
latersssss
Kijken je gasten nu naar die ontzettende bloedlul die je er van krijgt?quote:
Gatverdamme Phquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijken je gasten nu naar die ontzettende bloedlul die je er van krijgt?
Uitgesurfd.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de fut gaat er sowieso wel een beetje uit nu
bij mij ook, zat ff op de bank een paar minuten tv te kijken en werd wakker van de telefoon...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jammer. Ik wou eigenlijk nog ff een uurtje doorgaanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uitgesurfd.
Bij mij ook, dus ik ga afsluiten
TRRRRIIIIINGGGGGGquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij mij ook, zat ff op de bank een paar minuten tv te kijken en werd wakker van de telefoon...
hoeveel trappen zijn hetquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
zo hehe, en ik heb weer even hettrappenhuis bedwongen
dat ga ik niet afstrijdenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
oh en belgië is gewoon zwaar achtergebleven gebied
ze stappen wel aan de kantquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijken je gasten nu naar die ontzettende bloedlul die je er van krijgt?
dat zijn er nogal watquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zijn drie verdiepingen. Samen 42 treden af, en weer op
whehehequote:
en jij hebt al 8x die trap gelopenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij zegt dertig keer op een dag dat ie weggaat die lieger. En daarna gaatie gewoon net zo hard door
Precies. En dat moet dus eigenlijk 2 keer op een dag, maar soms schiet het er weleens bij inquote:
ze zijn toch niet zuurquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
En ook die enorm zure, dikvellige, veelpittenhebbende mandarijnen hoef ik niet moedersSorry
Minimaal ja, de afgelopen weekquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en jij hebt al 8x die trap gelopen
kan je het echt aanraden om het echt te doenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En dat moet dus eigenlijk 2 keer op een dag, maar soms schiet het er weleens bij in
quote:
vandaag heb je het idd niet gedaanquote:
slaap ze ijsvogelgevaldingesquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uitgesurfd.
Bij mij ook, dus ik ga afsluiten
zolang ik niet voor zit ben ik idd even wegquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh deze keer lijktie het wel serieus te menen
Ja jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan je het echt aanraden om het echt te doen
zeg dat welquote:
Duidelijk te vroeg gejogenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh deze keer lijktie het wel serieus te menen
hoe sneller je er mee bezig bent hoe sneller je geneestquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jaik bouw het gewoon langzaam op. Hetis heus niet zo dat ik oefeningen meegekregen heb van "je moet minstens dit of dat doen iedere dag"
dat is beter dan van het bier dat je om hebt laten vallenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij mij ook, zat ff op de bank een paar minuten tv te kijken en werd wakker van de telefoon...
ben toch wel behoorlijk nieuwsgierig naar wat voor bericht dan ook eigenlijk. Ook JF lijkt wel opgehouden met bestaan ineensquote:
als je het in je eentje moet doen welquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
het lijkt wel of ze nog een real life hebbenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ben toch wel behoorlijk nieuwsgierig naar wat voor bericht dan ook eigenlijk. Ook JF lijkt wel opgehouden met bestaan ineens
ik zal proberen je nog een beetje te helpenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jammer. Ik wou eigenlijk nog ff een uurtje doorgaan
Voorlopig is heel die kutzooi eerst nog bezig met vastgroeienquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe sneller je er mee bezig bent hoe sneller je geneest
ja kut nou gaat de deurbel weer hierquote:
Mag dat dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het lijkt wel of ze nog een real life hebben
Whehehehequote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja kut nou gaat de deurbel weer hier
het gaat meer om de oefeningen anders ga je nog een hele tijd last hebben van vastzittende spierenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voorlopig is heel die kutzooi eerst nog bezig met vastgroeien![]()
En ik krijg al geforceerd iedere ochtend eenenorme bak yoghurt als ontbijt voor de kalk. Dus dan ga ik zeker niet die extreem zure troep eten die ze hier "een gezond fruitje" noemen. Terwijl ik ook al 2 vitaminepillen op een dag slik met ALLES erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |