Enig zicht op hoe lang je hier zoet mee bent?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is het ook, twee weken geleden ben ik gewoon 8 uur kwijt geraakt op deze manier.
Dat was voor mij de druppel en heb ik mijn werk aan de kant gegooid.
het gebeurt niet iedere dag, maar wel bijna...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet je dus iedere avond weer proberen
Naja beetje rust kan geen kwaad ook danquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het gebeurt niet iedere dag, maar wel bijna...
wat dat betreft ben ik ook heel blij dat ik niet meer alleen ben... (vanavond wel even helaas)
ik reken er niet op dat ik voor mei/juni weer aan het werk ben.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Enig zicht op hoe lang je hier zoet mee bent?
Dat van die 2,2 fte had je verteld jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik reken er niet op dat ik voor mei/juni weer aan het werk ben.
Het is een hele lange optelsom van werk en prive, en zo lang overbelast werken (voor 2,2 fte) omdat ze te besodemieterd zijn om iemand aan te nemen betaalt zich nu uit...
Mja, ik wil het me niet eens voorstellenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
Helaas ook (gelukkig maar 1 keer) en dat is echt bijzonder kut....
dat lijkt me dus echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar heb je het dan nooit eens tijdens de sex? Lijkt me vet lastig als vrouw, ligt er ineens zoeen onbeweeglijke zoutzak bovenop je. Ben je mooi klaar mee dan
Mja, je moet je energie heel goed doseren als je er zo weinig van hebt iddquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik hou me een beetje bezig met de paarden, hoewel ik daar ook niet heel veel uit kan richten.. Waar ik normaal moeiteloos 25 boxen uitmest, kom ik nu inet verder dan een stuk of 5, en voor de rest steek ik mijn energie die ik nog wel heb in mijn nieuwe gezin...
dat is echt niet fijn....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik wil het me niet eens voorstellen
zo af en toe een vrije avond kan geen kwaadquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het gebeurt niet iedere dag, maar wel bijna...
wat dat betreft ben ik ook heel blij dat ik niet meer alleen ben... (vanavond wel even helaas)
dat is ook echt 1 van de symptomen van een burn outquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik hou me een beetje bezig met de paarden, hoewel ik daar ook niet heel veel uit kan richten.. Waar ik normaal moeiteloos 25 boxen uitmest, kom ik nu inet verder dan een stuk of 5, en voor de rest steek ik mijn energie die ik nog wel heb in mijn nieuwe gezin...
Ik vraag me weleens af of ik nooit eens overspanen ben. Maar kennelijk valt het allemaal nogal mee met mijquote:Op zondag 7 februari 2010 00:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is ook echt 1 van de symptomen van een burn out
jah helaas wel...quote:Op zondag 7 februari 2010 00:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is ook echt 1 van de symptomen van een burn out
ik post ze straks tochquote:Op zondag 7 februari 2010 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, de dag is om. Over een half uurtje zullen de dagcijfers wel komen ongeveerwas de laatste dagen steeds rond 0:30. Ben wel benieuwd... Wakker blijven off.... morgen maar kijken?
ik was er altijd stellig van overtuigd dat het me never nooit zou overkomen....quote:Op zondag 7 februari 2010 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af of ik nooit eens overspanen ben. Maar kennelijk valt het allemaal nogal mee met mij
dat heb ik ook wel eensquote:Op zondag 7 februari 2010 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af of ik nooit eens overspanen ben. Maar kennelijk valt het allemaal nogal mee met mij
WTF denkt zo'n beest zelf HELEMAAL niet na of zo??quote:Op zondag 7 februari 2010 00:04 schreef Symphonic het volgende:
maar als e er niet bij bent gaat ze gewoon in galop vol op de muur af...
leugenaarquote:
Ja, zoals fok onder spemmenquote:Op zondag 7 februari 2010 00:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
zekers met alle zaken die ik momenteel aan mijn hoofd heb
Ik heb er vlgs mij ook al een hele tijd niet in gestaan. Ik fiets normaliter gewoon een beetje met de stroom meequote:
zou idd wel ideaal zijnquote:
Moet tochnog we wat aan teleportatie ontwikkeld wordenquote:
dat ontspant tenminstequote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 06-02-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 315 goldfinger1963
02. 315 Dr_Flash
03. 065 Pheno
nee, het beest doet wat ik ik haar laat doen...quote:Op zondag 7 februari 2010 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF denkt zo'n beest zelf HELEMAAL niet na of zo??
en jij laat d'r vol op een muur lopenquote:Op zondag 7 februari 2010 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, het beest doet wat ik ik haar laat doen...
en dat is heel prettig, ze doet ook nooit een stap verkeerd...
Da's op zich wel goed ook. Dat alles wat mis gaat, gewoon wel de fout van de ruiter isquote:Op zondag 7 februari 2010 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, het beest doet wat ik ik haar laat doen...
en dat is heel prettig, ze doet ook nooit een stap verkeerd...
door concentratiegebrek vergeten haar de bocht om te sturenquote:Op zondag 7 februari 2010 00:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en jij laat d'r vol op een muur lopen
Morgen complete lijst in het nieuwe topicquote:
heb haar op het laatst omgetrokken met de teugels...quote:Op zondag 7 februari 2010 00:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en jij laat d'r vol op een muur lopen
dat is het voordeel van een eerlijk paardquote:Op zondag 7 februari 2010 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's op zich wel goed ook. Dat alles wat mis gaat, gewoon wel de fout van de ruiter is
En toen ben je maar afgestapt?quote:Op zondag 7 februari 2010 00:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb haar op het laatst omgetrokken met de teugels...
van de week weer even gereden en dat ging weer supergoed...quote:Op zondag 7 februari 2010 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel het verstandigste ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |