alleen als ik tijd heb en dat zal dadelijk wel zijn gedaanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga jij trouwens heel de nacht nog doorposten of niet?
quote:
Nou tegen die tijd hoop ik toch wel te slapenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen als ik tijd heb en dat zal dadelijk wel zijn gedaan![]()
maar dan begin ik weer om een uur of 4
ik ga ook even me bezig houden met mijn real lifequote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is beter dan van het bier dat je om hebt laten vallen
Jezusquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah dat heb ik ook net iets te vaak ervaren
wakker worden met een nat kruis
dat moeten ze maar zelf doenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou entertain je gasten maar eens ja
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Maak je niet druk om mij, ik vermaak me zelf wel
whehehe dat meen je nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah dat heb ik ook net iets te vaak ervaren
wakker worden met een nat kruis
dan ben je echt druk geweest vandaagquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, dat was denk ik mijn 500e post van vandaag
Tsssk waar betalen ze nou voor jahquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moeten ze maar zelf doen
Zo'n doodenkele keer doe ik dat eens een dagje jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ben je echt druk geweest vandaag
slaap ze kerelquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
dan wordt het zo langzaamaan eens tijd om te gaan tukken
voor eten en drinkenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsssk waar betalen ze nou voor jah
zoveel heb ik nog nooit gehaaldquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n doodenkele keer doe ik dat eens een dagje ja
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JezusDat heb ik echt nog nooit gehad. Ik ga gewoon op tijd in bed liggen
O jawel hoor, televisie kijken met een biertje in de hand, in slaap storten en de rest laat zich raden...quote:
Ja al een tijdjehoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
slaap ze kerel
je pa en ma zijn al naar bed?
de ene keer met links en de nadere keer met rechtsquote:
Heb je narcolepsie of wat?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
O jawel hoor, televisie kijken met een biertje in de hand, in slaap storten en de rest laat zich raden...
Laat jij je bloedlul nou maar behandelen hequote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de ene keer met links en de nadere keer met rechts
dat heb ik dus nog nooit gehad maar dat is hetzelfde dat mensen inslaap vallen met een peukquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
O jawel hoor, televisie kijken met een biertje in de hand, in slaap storten en de rest laat zich raden...
Ik geloof der niks vanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoveel heb ik nog nooit gehaald
meer een burnout waar ik al heel veel langer last van heb dan ik voor mezelf heb durven toegeven.quote:
genoeg vrouwen die gewillig zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat jij je bloedlul nou maar behandelen he
Nou idd dat is nog fucking levensgevaarlijk ookquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik dus nog nooit gehad maar dat is hetzelfde dat mensen inslaap vallen met een peuk
dat kun je nakijken hequote:
Daar pas ik voor. Als ik het idee heb dat ik niet helemaal fris ben steek ik er inet eens een op...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik dus nog nooit gehad maar dat is hetzelfde dat mensen inslaap vallen met een peuk
Dan kan je toch minstens nog wel dat glas wegzetten als je ogen dichtzakken?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
meer een burnout waar ik al heel veel langer last van heb dan ik voor mezelf heb durven toegeven.
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou idd dat is nog fucking levensgevaarlijk ook
ik dus ookquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar pas ik voor. Als ik het idee heb dat ik niet helemaal fris ben steek ik er inet eens een op...
Maar jij geeft de voorkeur aan de KSC? ERG geloofwaardig jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
genoeg vrouwen die gewillig zijn
nee, het licht gaat gewoon spontaan uit. Niet eens wegzakken, gewoon *poef licht uit.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan je toch minstens nog wel dat glas wegzetten als je ogen dichtzakken?
heb je dan niet in de gaten lijkt me zoquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kan je toch minstens nog wel dat glas wegzetten als je ogen dichtzakken?
effectively narcolepsie dusquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, het licht gaat gewoon spontaan uit. Niet eens wegzakken, gewoon *poef licht uit.
denk maar aan een frietboer die eet ook niet veel frietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar jij geeft de voorkeur aan de KSC? ERG geloofwaardig ja![]()
Nou ik vind het een raar verhaalquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je dan niet in de gaten lijkt me zo
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, het licht gaat gewoon spontaan uit. Niet eens wegzakken, gewoon *poef licht uit.
soort vanquote:
Dat denk jij maarquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
denk maar aan een frietboer die eet ook niet veel friet
dat zal het zijn ik word ook regelmatig wakker op de bankquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik vind het een raar verhaalMaar misschien word ik gewoon nooit moe genoeg voor zoiets
Dat moet je dus iedere avond weer proberenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soort van
Ik heb me ook ziek gemeld en ga zeker niet eerder werken dan dat dat niet meer voorkomt.
is het ook, twee weken geleden ben ik gewoon 8 uur kwijt geraakt op deze manier.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dat lijkt me dus best link
verstandigquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soort van
Ik heb me ook ziek gemeld en ga zeker niet eerder werken dan dat dat niet meer voorkomt.
8 uurquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is het ook, twee weken geleden ben ik gewoon 8 uur kwijt geraakt op deze manier.
Dat was voor mij de druppel en heb ik mijn werk aan de kant gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |