Je broer had dus een eigen mes bij zich? Dan lijkt het me wel best dat ie vast zit.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:39 schreef donthate het volgende:
Nja naaien dat gaat je echt niet werken mn broer zit nu al 2weken vast omdat die een marrokaanse jongen met een mes geschaafd had terwijl er 40getuigen zijn die zo kunnen bevestigen dat die gozer mn broer probeerde te steken en uit eindelijk die marrokaanse jongen heel iets geschaafd heeft met zijn eigen mes en waarschijnlijk moet ie nu nog een tijd zittenS:
Goed lezen mn broer had GEEN mes bij zich hij had zich afgeweerd omdat die marrokaan HEM wou steken en toen heeft die mes van die marrokaan hemzelf heel lichtelijk verwondquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:45 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Je broer had dus een eigen mes bij zich? Dan lijkt het me wel best dat ie vast zit.
@ TS: Bizar verhaal, zou toch wel een klacht indienen.
Minimaal die klacht indienen dus. Wat ik je ook aanraad is om zoveel mogelijk bewijs vd mishandeling te hebben, dus ga naar een arts, maak foto's. Heeft de klacht niet het effect waarop je hoopt of heb je geen zin om af te wachten... zoek dan contact met de media. Wil je het netjes houden, er is weer een ombudsman op de publieke omroep, anders Hart van Nederland of andere tokkie mediaquote:Intussen was de officier van dienst wel zo vriendelijk om mijn inmiddels verkleumde schoonmoeder ook naar het bureau te brengen. Twee uur later bracht hij ze ook weer terug naar hun auto, en vertelde ze dat ze eventueel een klacht konden indienen. En adviseerde ze dat ook te doen.
Je vertrouwen in de hermandad is ontroerend. Sip, maar ontroerend.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Je schoonvader zal zich wel iets minder voorbeeldig gedragen hebben. Daarnaast overdrijven bejaarden nog al eens.
Nu klink je echt als de gemiddelde dertiger die overal geweest is. Hij zal wel....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Je schoonvader zal zich wel iets minder voorbeeldig gedragen hebben. Daarnaast overdrijven bejaarden nog al eens.
Ja, ik vind het ook een vrij vreemde vooringenomenheidquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:11 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Nu klink je echt als de gemiddelde dertiger die overal geweest is. Hij zal wel....
Ik wilde ook posten om dit in de media te brengen, maar je bent me voor. Mag ik vragen in welke regio dit speelt?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:55 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Minimaal die klacht indienen dus. Wat ik je ook aanraad is om zoveel mogelijk bewijs vd mishandeling te hebben, dus ga naar een arts, maak foto's. Heeft de klacht niet het effect waarop je hoopt of heb je geen zin om af te wachten... zoek dan contact met de media. Wil je het netjes houden, er is weer een ombudsman op de publieke omroep, anders Hart van Nederland of andere tokkie media
Dat zou inderdaad kunnen (sjoemelen met invalidekaarten), en ik weet ook wel zeker dat dat gebeurt dus daar valt wat voor te zeggen lijkt mequote:"Nee, wie zegt mij dat dat úw invalidekaart is, u kunt hem wel gestolen hebben, net als de auto"
Ach, zoals bejaarden auto rijden vertellen ze ook verhalen. Ze ervaren het als spectaculair terwijl de werkelijkheid anders ligt. Hij denkt kennelijk ook dat hij in staat is een jonge diender aan te kunnen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je vertrouwen in de hermandad is ontroerend. Sip, maar ontroerend.
Het enige dat mijn schoonvader heeft gedaan en wat ik hem zou hebben afgeraden, is bij het verlaten van het bureau tegen een van die agenten roepen dat hij zijn gezicht zou onthouden voor als hij hem eens buiten dienst zou tegenkomen. Niet verstandig, maar wel begrijpelijk.
V.
gelukkig is de politie wel altijd integer en objectief wil je zeggenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Ongetwijfeld is dit een heel erg eenzijdig verhaal. Echt zo'n item voor een nieuwsprogramma op een campingzender
De andere kant van het verhaal ontbreekt hier natuurlijk. TS reageert in een verblinde emotionele bui, zie ook het gebruik van het woord 'nazi'.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gelukkig is de politie wel altijd integer en objectief wil je zeggen
Dit sowieso ook. Zeker als je al merkt dat die politie redelijke mierenneukers zijn, en hij al nul op het rekest krijgt als hij moppert over de tijdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:40 schreef nikky het volgende:
Het had heel anders kunnen worden opgelost inderdaad, maar ik vind dat je schoonvader ook de schoonheidprijs niet verdient. Wie verzint nu om uit het busje te stappen waar je in bent gezet om een peukje te gaan roken?
Dat dus ook. Als je in een politiebusje gezet wordt, is het niet de bedoeling dat je naar eigen inzicht maar weer uitstapt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:40 schreef nikky het volgende:
Het had heel anders kunnen worden opgelost inderdaad, maar ik vind dat je schoonvader ook de schoonheidprijs niet verdient. Wie verzint nu om uit het busje te stappen waar je in bent gezet om een peukje te gaan roken?
Én het uit het busje stappen terwijl dat niet mocht en dan een sigaret opsteken. Vind ik ook wel provocerend. Als je bent aangehouden en je moet in het busje, dan blijf je ook in het busje. Oud of niet, roker of niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:10 schreef Verbal het volgende:
Het enige dat mijn schoonvader heeft gedaan en wat ik hem zou hebben afgeraden, is bij het verlaten van het bureau tegen een van die agenten roepen dat hij zijn gezicht zou onthouden voor als hij hem eens buiten dienst zou tegenkomen. Niet verstandig, maar wel begrijpelijk.
V.
True, das ook waar ja!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:52 schreef sanger het volgende:
Verhaal is ongeloofwaardig. Vooral het feit dat je spreekt dat je schoonpa een promillage van 0,2 xzou hebben geblazen bij een fuik. Daar gebruiken ze apparatuur die alleen een A of een P aangeven. Pas op het bureau blaass je op een ander aparaat die UGL's aangeeft van waaruit het promillage berekend wordt.
Een agent bedreigen is ook niet heel erg slim eigenlijk, bovendien is het verhaal redelijk eenzijdigquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Als je geen P blaast moet je inderdaad (en helaas) mee naar het bureau...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, das ook waar ja!![]()
Als je op de weg blaast is het nooit gedefinieerd met promillages, daarom moet je mee. Dus je kan soms blazen en dan mee moeten en dan toch niks hebben.
Gok dus dat schoonpapa niet voor het rijbewijs mee moest maar omdat hij geen P blies
Nou zeg wat begrijpelijk, sterkt je zaak ook echt zo'n laag dreigementquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Mits je een ander identiteitsbewijs als een rijbewijs kunt tonen ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik wilde ook posten om dit in de media te brengen, maar je bent me voor. Mag ik vragen in welke regio dit speelt?
En zoals iemand hier zegt: geen rijbewijs = boete en doorkarrren
Fail voor de schoonpa van TS. Schande, liegen tegen je schoonzoon zodat die zich te kijk zet op Fok!.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:52 schreef sanger het volgende:
Verhaal is ongeloofwaardig. Vooral het feit dat je spreekt dat je schoonpa een promillage van 0,2 zou hebben geblazen bij een fuik. Daar gebruiken ze apparatuur die alleen een A of een P aangeven. Pas op het bureau blaass je op een ander aparaat die UGL's aangeeft van waaruit het promillage berekend wordt.
Dan nog mogen ze je meenemen omdat je rijdt zonder rijbewijs te kunnen tonen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Mits je een ander identiteitsbewijs als een rijbewijs kunt tonen ja.
Anders mag je mee.
Dat, blijf gewoon zitten. De politie komt zoveel rotzakken tegen, geef ze gewoon geen aanleiding om te denken dat je er ook zo een bent.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:11 schreef Falco het volgende:
Je schoonpa maakt het er ook niet gemakkelijker op met dat sigaretakkefietje. Da's gewoon oenig dom onnodig provocerend gedrag.
Nee, je hebt een toonplicht en geen draagplicht. Op het niet kunnen tonen staat 60 euro boete. Als ze een gegrond vermoeden hebben dat je geen geldig rijbewijs hebt dan wordt het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan nog mogen ze je meenemen omdat je rijdt zonder rijbewijs te kunnen tonen.
Maar daar is het ook Verbal voor.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De andere kant van het verhaal ontbreekt hier natuurlijk. TS reageert in een verblinde emotionele bui, zie ook het gebruik van het woord 'nazi'.
Klopt, maar het gedrag van deze ambtenaar is buitensporig (een sigaret weg slaan - WTF).quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:32 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat, blijf gewoon zitten. De politie komt zoveel rotzakken tegen, geef ze gewoon geen aanleiding om te denken dat je er ook zo een bent.
Eenzijdig verhaal. Wie zegt dat de agent niet heeft gevraagd om de sigaret uit te doen en schoonpaps heeft gezegd datie de rambam oid kan krijgen? Het uit zijn gezicht slaan kan denk ik persoonlijk ook wel genuanceerd worden.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:07 schreef Elohim het volgende:
[..]
Klopt, maar het gedrag van deze ambtenaar is buitensporig (een sigaret weg slaan - WTF).
Ze hadden op zijn minst het rijbewijs van mijn schoonmoeder kunnen bekijken (zoals mijn schoonouders ook suggereerden), dan was de optelsom wel eenvoudig geweest. Maar ja, een agent die herhaaldelijk van geboortejaar 1943 1934 maakt, kun je eenvoudige optelsommen niet verwachtenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:29 schreef RedFever007 het volgende:
Overigens moet ik wel zeggen dat ik het wel eens ben met deze zin die die agent gezegd zou hebben
[..]
Dat zou inderdaad kunnen (sjoemelen met invalidekaarten), en ik weet ook wel zeker dat dat gebeurt dus daar valt wat voor te zeggen lijkt me
Ja, gelukkig ken jij mijn schoonouders ookquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:33 schreef Bassfly het volgende:
We horen hier natuurlijk maar een kant van het verhaal.
Plus dat de TS het verhaal van de schoonouders heeft vernomen en er zelf dus niet bij was.
Wellicht dat dat de schoonouders het verhaal allemaal iets rooskleuriger afspiegelen voor zichzelf dan wat er in werkelijkheid heeft plaatsgevonden.
Ja, maar jij bent Nikky, en dat zegt genoeg. De arrogantie, terwijl je het met je waaihoofd niet eens waard bent om in je bek gepist te worden als je omkomt van de dorstquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:57 schreef nikky het volgende:
[..]
Eenzijdig verhaal. Wie zegt dat de agent niet heeft gevraagd om de sigaret uit te doen en schoonpaps heeft gezegd datie de rambam oid kan krijgen? Het uit zijn gezicht slaan kan denk ik persoonlijk ook wel genuanceerd worden.
Provocerend gedrag plus een aantal feiten die niet kloppend zijn, maakt mij geloven dat het verhaal enzigzins aangedikt is.
En toen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:47 schreef Zelva het volgende:
[..]
Tot zover geloofde ik het nog enigszins.
Ja, en jij kan dat beoordelenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:36 schreef huhggh het volgende:
[..]
Maar daar is het ook Verbal voor.
Volstrekt ongeloofwaardig, in elke discussie...zelfs als hij die zelf opent.
Wat meer des FOK!'s is zijn druiloren als jij die alles beter denken te weten...vooral niet ingaan op de vraag uit de OP en lekker komen trollenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
Het staat op FOK! dus het is waar natuurlijk.
Dat zeg ik.quote:Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal, en wie zegt dat die schoonlui van jou niet ongelofelijke tokkies zijn
Back OT: volgens mijn schoonvader was het een fuik waar betrekkelijk nieuwe agenten ervaring moesten opdoen onder begeleiding van ervaren agenten en dat ze daarom overdreven onverbiddellijk waren.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Even over dat rijbewijs: je hebt geen draagplicht, alleen een toonplicht. Kun je je rijbewijs niet tonen dan staat daar alleen 60 euro boete op. Het is in ieder geval geen reden om iemand mee naar het bureau te nemen, daar moet dus een andere reden voor zijn.
Omdat dit FOK! is, waar trollen rondlopen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:51 schreef Pool het volgende:
Waarom wist ik bij het lezen van de OP al dat het topic deze wending ging krijgen?
Omdat de zeikende zuigende voorgeschiedenis van TS bekend is. En we dus weten het hele verhaal met een flinke korrel zout te moeten nemen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:51 schreef Pool het volgende:
Waarom wist ik bij het lezen van de OP al dat het topic deze wending ging krijgen?
Ik zou liegen als ik zei "met alle respect", maar niettemin: jullie lopen mij en mijn schoonouders voor leugenaars uit te maken, hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omdat de zeikende zuigende voorgeschiedenis van TS bekend is. En we dus weten het hele verhaal met een flinke korrel zout te moeten nemen.
De verbalisant is degene die het verbaal opmaakt, niet degene die het krijgt.quote:
Omdat Verbal de TS was?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:51 schreef Pool het volgende:
WHahahaaha! kijk en dat bedoel ik nou. Je krijgt een beetje tegengas en dan ga je zo achterlijk uit je plaat. Soort zoekt soort Verbal. Je kunt mijn post schijnbaar alleen verweren om mij te flamen in plaats van deze te weerleggen. Ik geef alleen aan dat ik denk dat hij enigszins aangedikt is. Er zal vast wat gebeurd zijn, maar de politie is m.i. niet de enige schuldige in dit verhaal.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent Nikky, en dat zegt genoeg. De arrogantie, terwijl je het met je waaihoofd niet eens waard bent om in je bek gepist te worden als je omkomt van de dorst
V.
Ah, vandaar... ja, dan is het zeker van a tot z gelogenquote:Op zondag 7 februari 2010 00:18 schreef Dromer het volgende:
[..]
De verbalisant is degene die het verbaal opmaakt, niet degene die het krijgt.
Dus daar gaat het verhaal een tikje mank.
Als dit al backfire is... D'r wordt enigszins getwijfeld aan de OP en TS heeft daar wat problemen mee. Om dat nou backfire te noemen.quote:Op zondag 7 februari 2010 08:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Toch knap dat een politiebash-topic backfired.
TS
Ik vermoed vooral van a tot c of zo. De aanleiding dus.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ah, vandaar... ja, dan is het zeker van a tot z gelogen
V.
gelukkig geloven er nog steeds mensen in sprookjesquote:Op zondag 7 februari 2010 10:16 schreef Zolena het volgende:
Ik denk dat deze agenten te opgefokt voor woorden waren. Inderdaad van die idioten die gewoon eigenlijk geen agent hadden moeten worden. Ze dachten dat ze een avontuur gingen beleven en in plaats daarvan doen ze een alcoholcontrole waarbij niemand verkeerd zit dus verzinnen ze er maar 1. Stiekem toch nog spanning en sensatie.
Ik vind alleen dat je in ieder geval moet beginnen met een interne klachtenprocedure. Ik ben met jou bang dat de kans bestaat dat je er maar weinig van hoort. Maar er zijn ook agenten (die zijn er echt) die wel gewoon goed bezig zijn en begrijpen dat orde handhaven inhoudt dat je zelf ook rustig bent. En ik ben soms een beetje bang dat die agenten niet meer ingrijpen omdat ze denken dat ze anders misschien wel aangeklaagd worden (omdat hun nare collega's uiteraard een ander verhaal ophangen denken ze dan dat het iets is wat hun ook kan overkomen).
In het meest positieve geval waren dit agenten die al eens eerder over de schreef gegaan waren en daarom lullig controles moesten gaan houden op een plaats waar niemand met te veel alcohol op rijdt en worden ze na dit vooval achter een bureau gezet om er nooit meer achter vandaan te komen. Dan nemen ze vanzelf wel ontslag omdat het 'niet spannend' meer is...![]()
Waarom kijken naar het rijbewijs van een passagier in de auto? Dat is niet relevant aangezien zij de auto niet bestuurde. of bedoel jij de optelsom: bejaarde man zonder rijbewijs + bejaarde vrouw met rijbewijs = beiden mogen rijden?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ze hadden op zijn minst het rijbewijs van mijn schoonmoeder kunnen bekijken (zoals mijn schoonouders ook suggereerden), dan was de optelsom wel eenvoudig geweest. Maar ja, een agent die herhaaldelijk van geboortejaar 1943 1934 maakt, kun je eenvoudige optelsommen niet verwachten
V.
Dat zegt iedereen over bekenden in dot soort situaties.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, gelukkig ken jij mijn schoonouders ook
Ik ken weinig vriendelijker en fatsoenlijker mensen.
V.
Met een driedubbele hernia en weet ik veel wat nog meerquote:Op zondag 7 februari 2010 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
Sowieso Verbal je maakt flink wat verwijten aan iedereen die je niet blind volgt maar je gaat niet in op de onjuistheden in je verhaal. Namelijk dat hij helemaal geen x aantal promillage bij de fuik kan hebben geblazen, en zo zitten er nog meer vaagheden in.
En je schoonouders zijn oh zo netjes maar je schoonpa is wel zo'n tokkie dat hij een politiebus uitstormt om een peukie te gaan roken
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:37 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
gelukkig geloven er nog steeds mensen in sprookjes
Dat dus. Ongeloofwaardig gekleurd verhaal waar zelfs in deze versie de schoonpa er af komt als iemand die niet snapt dat ie gewoon naar de politie moet luisteren.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:47 schreef Zelva het volgende:
[..]
Tot zover geloofde ik het nog enigszins.
Dude, het is Fok!, dus komen mensen trollen. Let it slide. Ontopic: ik denk dat het feit dat de officier op jullie hand is een cruciaal verschil kan maken. Ik zou zeker een klacht indienen, of aangifte doen, er in ieder geval een zaak van maken. Normaal was het jouw schoonouders vs. die opgeschoten MBO-ertjes geweest, maar als die officier bereid is zijn gene te delen dan worden de kaarten opeens opnieuw geschud.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:50 schreef Verbal het volgende:
Maar de aanwezige officier van justitie, die zich dusdanig geneerde dat hij mijn schoonouders op en neer taxi-de en ze het advies gaf een klacht in te dienen, die zal er ook wel naast zitten, waarschijnlijk.
Zodra je als verdachte aangeeft ontevreden te zijn moeten de OvJ het advies geven om een klacht in te dienen. Dat is een standaardprocede.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:34 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dude, het is Fok!, dus komen mensen trollen. Let it slide. Ontopic: ik denk dat het feit dat de officier op jullie hand is een cruciaal verschil kan maken. Ik zou zeker een klacht indienen, of aangifte doen, er in ieder geval een zaak van maken. Normaal was het jouw schoonouders vs. die opgeschoten MBO-ertjes geweest, maar als die officier bereid is zijn gene te delen dan worden de kaarten opeens opnieuw geschud.
Maar de OvJ hoeft echt geen lift aan te bieden aan de schoonmoeder van Verbal. Daaruit kun je toch ook opmaken dat het hem niet lekker zat. Bovendien geneerde hij zich zichtbaar, volgens Verbal. Het hoeft dus niet puur standaardprocede standaardprocedure te zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Zodra je als verdachte aangeeft ontevreden te zijn moeten de OvJ het advies geven om een klacht in te dienen. Dat is een standaardprocede.
Hoe weet Verbal dat dan? Hij was er immers niet bijquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:45 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Maar de OvJ hoeft echt geen lift aan te bieden aan de schoonmoeder van Verbal. Daaruit kun je toch ook opmaken dat het hem niet lekker zat. Bovendien geneerde hij zich zichtbaar, volgens Verbal. Het hoeft dus niet puur standaardprocede standaardprocedure te zijn.
Joh, het grootste kneusje van het bureau kreeg de taak om ff te rijden, dat is gewoon service (werd voor mij ook gedaan toen ik aangehouden werd en m'n tas had laten liggen op de plaats van het misdrijfquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:45 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Maar de OvJ hoeft echt geen lift aan te bieden aan de schoonmoeder van Verbal. Daaruit kun je toch ook opmaken dat het hem niet lekker zat. Bovendien geneerde hij zich zichtbaar, volgens Verbal. Het hoeft dus niet puur standaardprocede standaardprocedure te zijn.
Ow, jij was erbij?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:40 schreef eleusis het volgende:
[..]
Joh, het grootste kneusje van het bureau kreeg de taak om ff te rijden, dat is gewoon service (werd voor mij ook gedaan toen ik aangehouden werd en m'n tas had laten liggen op de plaats van het misdrijf), en dat mens zat gewoon net zo lang te tetteren tot de agent er maar over ophield.
Nee, iedereen weet, alleen jij was erbij.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:46 schreef eleusis het volgende:
[..]
Nee, iedereen weet, alleen jij was erbij.
OMG wat een figuur ben je toch ookquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent Nikky, en dat zegt genoeg. De arrogantie, terwijl je het met je waaihoofd niet eens waard bent om in je bek gepist te worden als je omkomt van de dorst
V.
Ik zou, gezien het geweld en de wetenschap dat ze met iemand met een handicap te maken hadden, aangifte doen of de rechtsbijstand inschakelen. En daarna pas ook een klacht bij het betreffende korps indienen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:34 schreef Verbal het volgende:
Maar mijn vraag is nou, hoe kun je die lui echt hard naaien? Zo'n klacht verwatert ongetwijfeld, zijn woord tegen het hunne etc..
Iemand tips?
Ik ben vooral ook heel benieuwd wat nou gebruikelijk is in zo'n situatie... geen rijbewijs kunnen tonen is toch boete en je kunt je reis voortzetten?
Ligt het nou aan mij dat het raar is om iemand vanwege het niet kunnen tonen van een rijbewijs mee te nemen naar het bureau, sleutels van de auto in te nemen en zo? (nog los van het hardhandige optreden en het machtsmisbruik?)
V.
Het is inderdaad wel een mooi voorbeeld van hard en direct optreden jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:34 schreef RijstNatie het volgende:
Lang leve de politiestaat oftwel PVV lovers
Het zal wel de officier van dienst geweest zijn, of hovj. Politieman dus.:)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:41 schreef sanger het volgende:
Zodra je als verdachte aangeeft ontevreden te zijn moeten de OvJ het advies geven om een klacht in te dienen. Dat is een standaardprocede.
En indd komen mensen op FOK! om te trollen. Verbal is er zelf 1 van. Daarnaast gaat hij steeds maar niet in op inhoudelijke onjuistheden in het verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |