Je broer had dus een eigen mes bij zich? Dan lijkt het me wel best dat ie vast zit.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:39 schreef donthate het volgende:
Nja naaien dat gaat je echt niet werken mn broer zit nu al 2weken vast omdat die een marrokaanse jongen met een mes geschaafd had terwijl er 40getuigen zijn die zo kunnen bevestigen dat die gozer mn broer probeerde te steken en uit eindelijk die marrokaanse jongen heel iets geschaafd heeft met zijn eigen mes en waarschijnlijk moet ie nu nog een tijd zittenS:
Goed lezen mn broer had GEEN mes bij zich hij had zich afgeweerd omdat die marrokaan HEM wou steken en toen heeft die mes van die marrokaan hemzelf heel lichtelijk verwondquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:45 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Je broer had dus een eigen mes bij zich? Dan lijkt het me wel best dat ie vast zit.
@ TS: Bizar verhaal, zou toch wel een klacht indienen.
Minimaal die klacht indienen dus. Wat ik je ook aanraad is om zoveel mogelijk bewijs vd mishandeling te hebben, dus ga naar een arts, maak foto's. Heeft de klacht niet het effect waarop je hoopt of heb je geen zin om af te wachten... zoek dan contact met de media. Wil je het netjes houden, er is weer een ombudsman op de publieke omroep, anders Hart van Nederland of andere tokkie mediaquote:Intussen was de officier van dienst wel zo vriendelijk om mijn inmiddels verkleumde schoonmoeder ook naar het bureau te brengen. Twee uur later bracht hij ze ook weer terug naar hun auto, en vertelde ze dat ze eventueel een klacht konden indienen. En adviseerde ze dat ook te doen.
Je vertrouwen in de hermandad is ontroerend. Sip, maar ontroerend.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Je schoonvader zal zich wel iets minder voorbeeldig gedragen hebben. Daarnaast overdrijven bejaarden nog al eens.
Nu klink je echt als de gemiddelde dertiger die overal geweest is. Hij zal wel....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Je schoonvader zal zich wel iets minder voorbeeldig gedragen hebben. Daarnaast overdrijven bejaarden nog al eens.
Ja, ik vind het ook een vrij vreemde vooringenomenheidquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:11 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Nu klink je echt als de gemiddelde dertiger die overal geweest is. Hij zal wel....
Ik wilde ook posten om dit in de media te brengen, maar je bent me voor. Mag ik vragen in welke regio dit speelt?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:55 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Minimaal die klacht indienen dus. Wat ik je ook aanraad is om zoveel mogelijk bewijs vd mishandeling te hebben, dus ga naar een arts, maak foto's. Heeft de klacht niet het effect waarop je hoopt of heb je geen zin om af te wachten... zoek dan contact met de media. Wil je het netjes houden, er is weer een ombudsman op de publieke omroep, anders Hart van Nederland of andere tokkie media
Dat zou inderdaad kunnen (sjoemelen met invalidekaarten), en ik weet ook wel zeker dat dat gebeurt dus daar valt wat voor te zeggen lijkt mequote:"Nee, wie zegt mij dat dat úw invalidekaart is, u kunt hem wel gestolen hebben, net als de auto"
Ach, zoals bejaarden auto rijden vertellen ze ook verhalen. Ze ervaren het als spectaculair terwijl de werkelijkheid anders ligt. Hij denkt kennelijk ook dat hij in staat is een jonge diender aan te kunnen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je vertrouwen in de hermandad is ontroerend. Sip, maar ontroerend.
Het enige dat mijn schoonvader heeft gedaan en wat ik hem zou hebben afgeraden, is bij het verlaten van het bureau tegen een van die agenten roepen dat hij zijn gezicht zou onthouden voor als hij hem eens buiten dienst zou tegenkomen. Niet verstandig, maar wel begrijpelijk.
V.
gelukkig is de politie wel altijd integer en objectief wil je zeggenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Ongetwijfeld is dit een heel erg eenzijdig verhaal. Echt zo'n item voor een nieuwsprogramma op een campingzender
De andere kant van het verhaal ontbreekt hier natuurlijk. TS reageert in een verblinde emotionele bui, zie ook het gebruik van het woord 'nazi'.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gelukkig is de politie wel altijd integer en objectief wil je zeggen
Dit sowieso ook. Zeker als je al merkt dat die politie redelijke mierenneukers zijn, en hij al nul op het rekest krijgt als hij moppert over de tijdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:40 schreef nikky het volgende:
Het had heel anders kunnen worden opgelost inderdaad, maar ik vind dat je schoonvader ook de schoonheidprijs niet verdient. Wie verzint nu om uit het busje te stappen waar je in bent gezet om een peukje te gaan roken?
Dat dus ook. Als je in een politiebusje gezet wordt, is het niet de bedoeling dat je naar eigen inzicht maar weer uitstapt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:40 schreef nikky het volgende:
Het had heel anders kunnen worden opgelost inderdaad, maar ik vind dat je schoonvader ook de schoonheidprijs niet verdient. Wie verzint nu om uit het busje te stappen waar je in bent gezet om een peukje te gaan roken?
Én het uit het busje stappen terwijl dat niet mocht en dan een sigaret opsteken. Vind ik ook wel provocerend. Als je bent aangehouden en je moet in het busje, dan blijf je ook in het busje. Oud of niet, roker of niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:10 schreef Verbal het volgende:
Het enige dat mijn schoonvader heeft gedaan en wat ik hem zou hebben afgeraden, is bij het verlaten van het bureau tegen een van die agenten roepen dat hij zijn gezicht zou onthouden voor als hij hem eens buiten dienst zou tegenkomen. Niet verstandig, maar wel begrijpelijk.
V.
True, das ook waar ja!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:52 schreef sanger het volgende:
Verhaal is ongeloofwaardig. Vooral het feit dat je spreekt dat je schoonpa een promillage van 0,2 xzou hebben geblazen bij een fuik. Daar gebruiken ze apparatuur die alleen een A of een P aangeven. Pas op het bureau blaass je op een ander aparaat die UGL's aangeeft van waaruit het promillage berekend wordt.
Een agent bedreigen is ook niet heel erg slim eigenlijk, bovendien is het verhaal redelijk eenzijdigquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Als je geen P blaast moet je inderdaad (en helaas) mee naar het bureau...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, das ook waar ja!![]()
Als je op de weg blaast is het nooit gedefinieerd met promillages, daarom moet je mee. Dus je kan soms blazen en dan mee moeten en dan toch niks hebben.
Gok dus dat schoonpapa niet voor het rijbewijs mee moest maar omdat hij geen P blies
Nou zeg wat begrijpelijk, sterkt je zaak ook echt zo'n laag dreigementquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Mits je een ander identiteitsbewijs als een rijbewijs kunt tonen ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik wilde ook posten om dit in de media te brengen, maar je bent me voor. Mag ik vragen in welke regio dit speelt?
En zoals iemand hier zegt: geen rijbewijs = boete en doorkarrren
Fail voor de schoonpa van TS. Schande, liegen tegen je schoonzoon zodat die zich te kijk zet op Fok!.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:52 schreef sanger het volgende:
Verhaal is ongeloofwaardig. Vooral het feit dat je spreekt dat je schoonpa een promillage van 0,2 zou hebben geblazen bij een fuik. Daar gebruiken ze apparatuur die alleen een A of een P aangeven. Pas op het bureau blaass je op een ander aparaat die UGL's aangeeft van waaruit het promillage berekend wordt.
Dan nog mogen ze je meenemen omdat je rijdt zonder rijbewijs te kunnen tonen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Mits je een ander identiteitsbewijs als een rijbewijs kunt tonen ja.
Anders mag je mee.
Dat, blijf gewoon zitten. De politie komt zoveel rotzakken tegen, geef ze gewoon geen aanleiding om te denken dat je er ook zo een bent.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:11 schreef Falco het volgende:
Je schoonpa maakt het er ook niet gemakkelijker op met dat sigaretakkefietje. Da's gewoon oenig dom onnodig provocerend gedrag.
Nee, je hebt een toonplicht en geen draagplicht. Op het niet kunnen tonen staat 60 euro boete. Als ze een gegrond vermoeden hebben dat je geen geldig rijbewijs hebt dan wordt het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan nog mogen ze je meenemen omdat je rijdt zonder rijbewijs te kunnen tonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |