Daar dacht ik ook al aan. Hij lijkt op zo'n gast van de UKquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:01 schreef Anonymousz het volgende:
sytycd?
Ik moest een TT maken, dus moest ik openenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:02 schreef Pheno het volgende:
Ach, D. is op topicopenjacht.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:02 schreef Desmonkey het volgende:
Waarom deed die indo alles. VOC hebben we toch al ver achter ons gelaten??
zekerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:02 schreef Nuchterheid het volgende:
Ze praten alsof ze een relatie hebben
stacey nietquote:
Ja. da's een goede redenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:03 schreef Cee het volgende:
*NSYNC yes yes yes !!!!!!!!!!!!!!!!!! Ze moeten door!
'n syncquote:
Die ene boy ging heel stoer doen en knalde toen tegen het decor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:05 schreef babette21 het volgende:
shit ik mis wat, waarom hebben ze nou ineens zo'n lol bij de jury?
quote:
tja da's inderdaad grappig (en dom)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Die ene boy ging heel stoer doen en knalde toen tegen het decor.
Heus welquote:
Ja, en ook dat ze dus dat nummer 'Bad Boys' zongen tijdens hun exit. Very tough indeedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja da's inderdaad grappig (en dom)
nóg een uur?! ik ben nu al doodopquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:08 schreef Rauzer het volgende:
Ik vind het wel mooi dat het niet zo lang duurt, Popstars was altijd nog een uur langer.
Haha. Ik vond het ook wel wat hebben, hoe slecht het ook was. Denk toch dat ze het ver gaan schoppen die twee!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:11 schreef jack4ya het volgende:
Ik heb me bescheurd bij BadBoyz. Suf maar ook wel grappig. En die boks geluiden...sorry, heel flauw maar je kon me opvegen.
Die linker gast heb ik eerder gezien, maar waar....?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:11 schreef jack4ya het volgende:
Ik heb me bescheurd bij BadBoyz. Suf maar ook wel grappig. En die boks geluiden...sorry, heel flauw maar je kon me opvegen.
Finale zo'n 2,5 miljoen, rest weet ik niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
nóg een uur?! ik ben nu al doodop
(popstars, wordt daar nou echt naar gekeken?!? ik ken dus echt níemand die daar - of uberhaupt naar sbs6 - kijkt....)
ook anderhalf miljoen per uitzending. Snap die mensen niet...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Finale zo'n 2,5 miljoen, rest weet ik niet eigenlijk.
oh, bijzonder toch wel, hoor er nooit wat over...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
terwijl ze bij SBS toch zo mooi kunnen de schreeuwen "Heel Nederland zit voor de buis!" "Iedereen heeft het erover!"quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh, bijzonder toch wel, hoor er nooit wat over...
2.5 miljoen?!?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:16 schreef Rauzer het volgende:
Inderdaad, je moet het echt achteraf kijken, dat je de reclames kan doorspoelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:31 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb me kapot geërgerd aan al die reclames.
Verder was het wel leuk.
Zoveel schaamteloos tokkievolk al in ons land?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:20 schreef Steve het volgende:
[..]
2.5 miljoen?!?
Ik hoor er ook nooit iemand over... in tegenstelling tot X-Factor..
Volgens mij is 70% van Nederland dat soort schaamteloos tokkievolk!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoveel schaamteloos tokkievolk al in ons land?
Kijk het dan ook online terugquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:31 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb me kapot geërgerd aan al die reclames.
Verder was het wel leuk.
Echt erg inderdaad.quote:
Het is maar goed dat ze niet doorgingen, anders was die volgende keer vast ook zwangerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 @ 13:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Echt erg inderdaad.
Die 18 jarige zus keek ook steeds chagarijniger naarmate die andere meer aandacht trok.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:51 schreef Leigh het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ze niet doorgingen, anders was die volgende keer vast ook zwanger
paparazzi bedoel jequote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:57 schreef Pino112 het volgende:
Die beatboxende chick was ook wel goed!
Tijdens commercial beatboxede ze Bad Romance.![]()
ddddddddddddd dddddddddd dddddddddddquote:
Ik moet naar de verjaardag van m'n opa.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:37 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook weer met plaatsvervangende schaamte kijken. Oh nee, puur leedvermaak
Ja, leuk jou ook weer te zienquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:18 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ddddddddddddd dddddddddd ddddddddddd
Isturbiaquote:
Dan ga je morgen toch naar opa? Heb je ook meer aandacht voor hem want dan is het niet zo drukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet naar de verjaardag van m'n opa.Maar ik ga het wel opnemen en dan straks terugkijken maar ik kan niet vrolijk meeposten met jullie.
Dan moet ik met een afropruik op achter een rij mensen aan lopen op spetterende hoempa muziek.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dan ga je morgen toch naar opa? Heb je ook meer aandacht voor hem want dan is het niet zo druk
Tja, je moet wel prioriteiten stellen hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan moet ik met een afropruik op achter een rij mensen aan lopen op spetterende hoempa muziek.
Popstars? Je hebt een verkeerde afslag genomenquote:
Nee hoor... ik zit hier precies goedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:34 schreef D. het volgende:
[..]
Popstars? Je hebt een verkeerde afslag genomen
Daar gaan we dan maar van uitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee hoor... ik zit hier precies goed
Anonymousz snapt hem wel
whatz upppppppppquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee hoor... ik zit hier precies goed
Anonymousz snapt hem wel
haha ik ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:52 schreef Kw4Kje het volgende:
M'n pa zei dat ie zostraks een reclame filmpje heeft gezien van x factor waar bij iemand z'n mobiel afging en opnam. Die wil ik zien vanavond.
Afgelopen week al gezien. niet eens grappig, meer gewoon 'dom'quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:52 schreef Kw4Kje het volgende:
M'n pa zei dat ie zostraks een reclame filmpje heeft gezien van x factor waar bij iemand z'n mobiel afging en opnam. Die wil ik zien vanavond.
quote:
behoorlijk egoistisch van die opa van je hoor!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet naar de verjaardag van m'n opa.Maar ik ga het wel opnemen en dan straks terugkijken maar ik kan niet vrolijk meeposten met jullie.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
behoorlijk egoistisch van die opa van je hoor!![]()
een xfactor avondje op fok zonder cee, kan toch niet?!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
behoorlijk egoistisch van die opa van je hoor!![]()
een xfactor avondje op fok zonder cee, kan toch niet?!
idd, Ik ook..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik word nu al gek van dat stomme beatboxende mens.
quote:
Ja, knuffelkonijnen enzoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:30 schreef Karina het volgende:
* Ik zie volgens mij nu al wat 26 plussers voorbijkomen.
mag wendy ook dood?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar hij is wel eerlijk en kan zingenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:33 schreef muppet1978 het volgende:
kut marokkaan. hij geeft het zelf toe ook!!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
haha...Jij is blauw??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
Ik vind het ook een beetje te overdreven wat hij doetquote:
Leeftijd is oke, en is buitenlander. Score van 10 bij Stacey.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
Voorspelbaar: Stacey vindt hem wel leuk aan haar blik te zien.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:36 schreef babette21 het volgende:
staat mijn tv nou verkeerd afgesteld of heeft die dude echt té witte tanden?
Charming, maar that's all...
dat is toch echt geen makkelijk liedje vind ik..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
Ik vond hem niet echt goed zingen, het was ook een heel simpel liedje dat hij had gekozen.
nooouuuu, deze man heeft niet zúlke witte tandjes hoor!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met veel kleur op je gezicht zijn je tanden altjid wel witter
Met een kutnummerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:37 schreef Vivi het volgende:
Nu dat rare meiske..
quote:
Joh, dat doet ie normaal nooitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:39 schreef Karina het volgende:
Gordon overdrijft.
Als ie dat nog gaat doen word ik gekquote:
heel goedquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was dit keer wel heel erg, zo goed was het nou ook weer niet.
voor een angolees nummer wel jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Hij zingt eigenlijk best goed, die Angolees.
Wat hij doet wel, maar voor de rest gaat het natuurlijk niets worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Hij zingt eigenlijk best goed, die Angolees.
Wes, Alane?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:41 schreef Vivi het volgende:
Zijn stem doet me denken aan dat ene Afrikaanse liedje wat een hit was een aantal jaar geleden...hoe heet het ook alweer?
En Gordon met zijn " tekstfout".
Wes met Alane.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:41 schreef Vivi het volgende:
Zijn stem doet me denken aan dat ene Afrikaanse liedje wat een hit was een aantal jaar geleden...hoe heet het ook alweer?
Ik weet wat je bedoelt, die man had ook zo'n jurk, ik zing het zo mee, maar hoe het nou heette?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:41 schreef Vivi het volgende:
En Gordon met zijn " tekstfout".
"Alame" ofzo?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt, die man had ook zo'n jurk, ik zing het zo mee, maar hoe het nou heette?
De titel staat al 3 keer gepost Viviquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |