Ja, en ook dat ze dus dat nummer 'Bad Boys' zongen tijdens hun exit. Very tough indeedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja da's inderdaad grappig (en dom)
nóg een uur?! ik ben nu al doodopquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:08 schreef Rauzer het volgende:
Ik vind het wel mooi dat het niet zo lang duurt, Popstars was altijd nog een uur langer.
Haha. Ik vond het ook wel wat hebben, hoe slecht het ook was. Denk toch dat ze het ver gaan schoppen die twee!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:11 schreef jack4ya het volgende:
Ik heb me bescheurd bij BadBoyz. Suf maar ook wel grappig. En die boks geluiden...sorry, heel flauw maar je kon me opvegen.
Die linker gast heb ik eerder gezien, maar waar....?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:11 schreef jack4ya het volgende:
Ik heb me bescheurd bij BadBoyz. Suf maar ook wel grappig. En die boks geluiden...sorry, heel flauw maar je kon me opvegen.
Finale zo'n 2,5 miljoen, rest weet ik niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
nóg een uur?! ik ben nu al doodop
(popstars, wordt daar nou echt naar gekeken?!? ik ken dus echt níemand die daar - of uberhaupt naar sbs6 - kijkt....)
ook anderhalf miljoen per uitzending. Snap die mensen niet...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Finale zo'n 2,5 miljoen, rest weet ik niet eigenlijk.
oh, bijzonder toch wel, hoor er nooit wat over...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
terwijl ze bij SBS toch zo mooi kunnen de schreeuwen "Heel Nederland zit voor de buis!" "Iedereen heeft het erover!"quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh, bijzonder toch wel, hoor er nooit wat over...
2.5 miljoen?!?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:16 schreef Rauzer het volgende:
Inderdaad, je moet het echt achteraf kijken, dat je de reclames kan doorspoelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:31 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb me kapot geërgerd aan al die reclames.
Verder was het wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |