quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar hij is wel eerlijk en kan zingenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:33 schreef muppet1978 het volgende:
kut marokkaan. hij geeft het zelf toe ook!!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
haha...Jij is blauw??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
Ik vind het ook een beetje te overdreven wat hij doetquote:
Leeftijd is oke, en is buitenlander. Score van 10 bij Stacey.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
Voorspelbaar: Stacey vindt hem wel leuk aan haar blik te zien.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:36 schreef babette21 het volgende:
staat mijn tv nou verkeerd afgesteld of heeft die dude echt té witte tanden?
Charming, maar that's all...
dat is toch echt geen makkelijk liedje vind ik..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
Ik vond hem niet echt goed zingen, het was ook een heel simpel liedje dat hij had gekozen.
nooouuuu, deze man heeft niet zúlke witte tandjes hoor!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met veel kleur op je gezicht zijn je tanden altjid wel witter
Met een kutnummerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:37 schreef Vivi het volgende:
Nu dat rare meiske..
quote:
Joh, dat doet ie normaal nooitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:39 schreef Karina het volgende:
Gordon overdrijft.
Als ie dat nog gaat doen word ik gekquote:
heel goedquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was dit keer wel heel erg, zo goed was het nou ook weer niet.
voor een angolees nummer wel jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Hij zingt eigenlijk best goed, die Angolees.
Wat hij doet wel, maar voor de rest gaat het natuurlijk niets worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Hij zingt eigenlijk best goed, die Angolees.
Wes, Alane?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:41 schreef Vivi het volgende:
Zijn stem doet me denken aan dat ene Afrikaanse liedje wat een hit was een aantal jaar geleden...hoe heet het ook alweer?
En Gordon met zijn " tekstfout".
Wes met Alane.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:41 schreef Vivi het volgende:
Zijn stem doet me denken aan dat ene Afrikaanse liedje wat een hit was een aantal jaar geleden...hoe heet het ook alweer?
Ik weet wat je bedoelt, die man had ook zo'n jurk, ik zing het zo mee, maar hoe het nou heette?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:41 schreef Vivi het volgende:
En Gordon met zijn " tekstfout".
"Alame" ofzo?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt, die man had ook zo'n jurk, ik zing het zo mee, maar hoe het nou heette?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |