Joh, dat doet ie normaal nooitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:39 schreef Karina het volgende:
Gordon overdrijft.
Als ie dat nog gaat doen word ik gekquote:
heel goedquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was dit keer wel heel erg, zo goed was het nou ook weer niet.
voor een angolees nummer wel jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Hij zingt eigenlijk best goed, die Angolees.
Wat hij doet wel, maar voor de rest gaat het natuurlijk niets worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
Hij zingt eigenlijk best goed, die Angolees.
Wes, Alane?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:41 schreef Vivi het volgende:
Zijn stem doet me denken aan dat ene Afrikaanse liedje wat een hit was een aantal jaar geleden...hoe heet het ook alweer?
En Gordon met zijn " tekstfout".
Wes met Alane.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:41 schreef Vivi het volgende:
Zijn stem doet me denken aan dat ene Afrikaanse liedje wat een hit was een aantal jaar geleden...hoe heet het ook alweer?
Ik weet wat je bedoelt, die man had ook zo'n jurk, ik zing het zo mee, maar hoe het nou heette?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:41 schreef Vivi het volgende:
En Gordon met zijn " tekstfout".
"Alame" ofzo?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt, die man had ook zo'n jurk, ik zing het zo mee, maar hoe het nou heette?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |