Dito.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:41 schreef Zeroku het volgende:
Hey, die vlag hangt op mijn kamer.
da's toch die gast die verlost ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:53 schreef Zeroku het volgende:
Hoe heet dat beeld ook alweer in de OP.
Ik ken er ook maar drie + Copacabanaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:07 schreef qwerty_x het volgende:
Ik was laatst op een feestje en op een gegeven moment draaide het gesprek uit op Brazilie - zoals zo vaak.
Tot mijn verbazing kon de groep slechts 3 braziliaanse steden noemen ...
Is het echt zo erg gesteld met kennis over Brazilie ?
Leuk feestje zal dat geweest zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:07 schreef qwerty_x het volgende:
Ik was laatst op een feestje en op een gegeven moment draaide het gesprek uit op Brazilie - zoals zo vaak.
Tot mijn verbazing kon de groep slechts 3 braziliaanse steden noemen ...
Is het echt zo erg gesteld met kennis over Brazilie ?
Klopt. Dat wordt gewoon minder.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mij lijkt het om algemene ontwikkeling te gaan
Het was eigenlijk een mix van heel veel verschillende topics, oud en nieuw, die op een gegeven moment samengevoegd werden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:15 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Vorige topic heeft trouwens bijna 5 jaar gelopen.
Dat wordt geen succes die topicquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:19 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een mix van heel veel verschillende topics, oud en nieuw, die op een gegeven moment samengevoegd werden.
Maar Brazilie is blijkbaar inderdaad niet echt populair hier - afgezien van de topics "ik ga naar Fortaleza, zijn daar nog mooie vrouwen ?"
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:15 schreef Tarado het volgende:
Wat ik wel lekker eten vind is dit;
[ afbeelding ]
Barbacoa in Itaim Bibi is hiervoor mijn favoriet
TVP dus
Tsja ik zit hier nu een maand en opzich valt het wel mee,, de bussen zijn echt niet onveilig savonds omdat ze altijd bomvol zitten,, enige wat je kan overkomen is dat je gerold wordt, maar dat gebeurt overal..quote:Op maandag 15 februari 2010 19:30 schreef DurumDoner het volgende:
Pak in Rio als het donker is maar lekker een taxi. En blijf vooral waar veel mensen lopen. Geen straten in waar niemand loopt.
Ik weet niet wat je precies bedoelt met veilig: de normale bedrijven als Avis, Budget etc. zijn ook hier op elk vliegveld te vinden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:20 schreef Hik het volgende:
Hoe zit het met auto's huren in (het zuiden van) Brazilië? Betrouwbaar? Veilig (ook in en rond de grote steden)? Betaalbaar?
Met veilig stel ik eigenlijk een dubbele vraag: Jij bent er natuurlijk inmiddels aan gewend, maar hoe "veilig" is het voor een Hollandse chauffeur om zich in de verkeerschaos in/rond de grote steden te storten (ik kan me nog levendig de suicidaal-maniakale buschauffeurs van Rio herinnerenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:13 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je precies bedoelt met veilig: de normale bedrijven als Avis, Budget etc. zijn ook hier op elk vliegveld te vinden.
Het begint bij ong. R$ 90,00 per dag.
De nada !quote:
Leuk!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:45 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
De nada !
En die caipirinha staat trouwens nog steeds op je te wachten, dus tuf met dat huurwagentje van je ook hier even langs ....
wtfquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:14 schreef qwerty_x het volgende:
In de steden is het niet aan te raden om 's nachts voor stoplichten te stoppen trouwens: vaart minderen, kijken, desnoods even toeteren en doorkachelen is gebruikelijk.
Kom er net vandaan. Half jaar gezeten. Weet niet waar jij verblijft?quote:Op maandag 15 februari 2010 19:34 schreef DAMH het volgende:
[..]
Tsja ik zit hier nu een maand en opzich valt het wel mee,, de bussen zijn echt niet onveilig savonds omdat ze altijd bomvol zitten,, enige wat je kan overkomen is dat je gerold wordt, maar dat gebeurt overal..
Verder is carnaval![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |