Genoeg klaagmateriaal lijkt mij. Uri Gellerquote:Het spraakmakende programma De Nieuwe Uri Geller keert na twee succesvolle seizoenen in februari terug op televisie. De komende editie belooft door de toevoeging van nieuwe, verrassende elementen spannender dan ooit te worden. Voordat de kandidaten voor Uri Geller mogen verschijnen, moeten zij hun bijzondere gaven eerst presenteren aan een deskundige jury onder leiding van Patty Brard. Zij wordt bijgestaan door het mentalistenduo Rob & Emiel en theaterregisseur Michaėl van Buuren. De Nieuwe Uri Geller wordt gepresenteerd door Beau en Tooske en is vanaf vrijdag 5 februari om 20.30 uur te zien bij SBS 6.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je bent natuurlijk altijd welkom in KLB
Dat sowieso want dat is zijn naamkaartje.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:00 schreef tralalala het volgende:
HET PROGRAMMA WAAR IEDEREEN OP HEEFT GEWACHT!!1!!!!![]()
Wedden dat we weer met z'n alle lepels gaan buigen.
Ben benieuwd naar de dingen die we thuis ook kunnen doen!!! en dan allemaal filmpjes maken en opsturen!!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:00 schreef tralalala het volgende:
HET PROGRAMMA WAAR IEDEREEN OP HEEFT GEWACHT!!1!!!!![]()
Wedden dat we weer met z'n alle lepels gaan buigen.
Oh kut, dit is niet het Wegmisbruikerstopic...quote:
Weg hier dan.quote:
Oeh hulp van een Blauwtje.quote:
Met Hayashi was wel leuk, maar het is echt een drama dat zij er iedere keer bij is inderdaad.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:53 schreef Thorpe het volgende:
Godverdomme, die Patty Brard nu bij DWDD. Wanneer wordt die draak een keer geruimd joh?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:55 schreef tralalala het volgende:
Ik mis het plaatje van Patty met die komkommers nog in dit topic.
Hayashiquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Met Hayashi was wel leuk, maar het is echt een drama dat zij er iedere keer bij is inderdaad.
Het kan dieper zakken hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:49 schreef ufopiloot het volgende:
Ik schat KLB al niet zo hoog in, maar met dit topic wordt wel het dieptepunt bereikt zeg![]()
Dat is echtquote:
zoiets,ze hadden gewoon een trukje ofzo was gewoon duidelijk nepquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:54 schreef arnold-d het volgende:
gewoon een camera in die telefoon natuurlijk![]()
pattys keel er onder leggenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:00 schreef KeizerKuzco het volgende:
Waarom gebruikt hij Patty niet voor deze act
Die fakir is wel baas tochquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:01 schreef Michielos het volgende:
HAHAAHAHAHHAHAHA top programma dit. Wat een plaatsvervangende schaamte heb ik op 't moment
Vergeleken met jouw goddelijke lichaam stelt die fakir niks voor toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:01 schreef Michielos het volgende:
HAHAAHAHAHHAHAHA top programma dit. Wat een plaatsvervangende schaamte heb ik op 't moment
Dat dus. Stomme auditiesquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:12 schreef Geranium_Opa het volgende:
Wat een zendtijd vervuiling zeg, hier staat niemand op te wachten, met wilt een liveshow met grote acts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal dat mijn collega zijn?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:22 schreef Geranium_Opa het volgende:
Zodadelijk The joker hier zal heel nederland over napraten morgen!!!!
Ja aan het einde, wat dacht jij.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:22 schreef Geranium_Opa het volgende:
Zodadelijk The joker hier zal heel nederland over napraten morgen!!!!
Ok cool michielos zeg als je op tv bent.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:34 schreef Michielos het volgende:
Er komt btw nog een verrassing...
ik doe namelijk ook mee en zal eerst met reptilians communiceren. Hierna sla ik ze middels Biu Tze de tering in
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:35 schreef Lithiumion het volgende:
Die mongool uit Limburg had dat bord gewoon omgedraaid en las dus zo het briefje met het volgende antwoord vandaar dat de jury het pas achteraf mocht zien
Niks mentalisch aan maar het is sbs6 hequote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:42 schreef KeizerKuzco het volgende:
Wat een dom gedoe dit. Wat is hier mentalistisch aan!
Vuilakquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:47 schreef StephanL het volgende:
ah hypnose. Geloof er nooit wat van, maar leuk om te doen lijkt mij. Niet om te ondergaan
Klopt. Maar het moet op z'n minst mentalistisch lijken tochquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:44 schreef Starm het volgende:
[..]
Niks mentalisch aan maar het is sbs6 he
Komt pas in de liveshows.quote:
Die mis ik ook wel. THIS IS MINDBLOWIENGK!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:59 schreef tralalala het volgende:
Waar is Sloeri Geller eigenlijk?
Mja, of iets die richting in. Wel een zwaar accent in ieder gevalquote:
Zit al aan m'n tweede halve liter. Anders is dat programma echt niet te volgenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:02 schreef arnold-d het volgende:
Ik vind deze vent zo spannend, dat ik zelf rustig een biertje ga pakken
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:12 schreef arnold-d het volgende:
moet die joker nou leuk zijn? of is die mongolen blondje de enigste die het leuk vind?
... ben je nou echt zo achterlijk?quote:
Dat zagen we nog niet aankomen.quote:
Doen ze altijd hequote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:19 schreef Zeroku het volgende:
Die commentator overdrijft ook zo lekker.
Leek het wel op jaquote:
Ja echt hequote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:20 schreef arnold-d het volgende:
Wat is dat toch verschrikkelijk nep gespeeld, die vrijwilligers eigenlijk
Ja gek hequote:
No shit Sherlock.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Back to the 70's
Maar de manier hoe hij het brachtquote:
HUHquote:
Oh, the horror.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:26 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
is vermoord door een leipe lepel
Ja ook heel duidelijk ingestudeerd enzoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:29 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Dat moet zeker weten een acteur zijn ja, zo doortrapt allemaal.
ik stem op mike.. als ie nog grover gebekt is althansquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:32 schreef Nikmans het volgende:
Geniaal, wat een programma is het toch.
De Joker en Mike zijn nu al eindbazen
Het zou pas echt baas zijn als Alberto stegeman de presentatie zou doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:32 schreef Nikmans het volgende:
Geniaal, wat een programma is het toch.
De Joker en Mike zijn nu al eindbazen
En op t einde zul je zien dat het Hayashi isquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:37 schreef Cbazz het volgende:
Dit is De joker dus.
Hij is vermoedelijk ingehuurd door sbs6 het gaat om de voormalig britse goochelaar andrew melia
[ afbeelding ]
Kijk op de website en klik dan op" box of fear "daar zie je de truc met de doos die hij deze avond uitvoerde bij de nieuwe uri geller.
link: http://www.club-magic.com/
Wat zijn dat voor tijden om te postenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 05:38 schreef 9611Niels het volgende:
Verdomd goed topic!!is het nog war geworden?
Dat zou geniaal zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:48 schreef Flammie het volgende:
[..]
En op t einde zul je zien dat het Hayashi is
quote:
Ha, toen moest jij al bijna opstaanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor tijden om te posten
Toen was ik al bijna een half uur wakkerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:16 schreef 9611Niels het volgende:
I
[..]
Ha, toen moest jij al bijna opstaan
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:52 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Toen was ik al bijna een half uur wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The motivation for me, is them telling me what I could not be
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:58 schreef Bee-R34 het volgende:
uri geller waarschuwt altijd wel netjes voor als je de gang op moetHabe masjulga is het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |