quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Uhu
ik hou wel van vreemde platen, bijv Luna - Unlocked, een plaat die maar weinig mensen echt waarderen juist omdat hij zo niet standaard is... maar ik vind die plaat echt
die plaat ownt hardquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:23 schreef NLS04 het volgende:
[..]
When my fucking bass drops, everything switch, stops, clicks and unlocks![]()
vind hem nog niet heel erg super, maar misschien na een paar x horen...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
Nieuwe pitcher track, hij heeft wel iets, beetje oldschool feeling achtig
in 1 woord: topquote:
Vet, vind die van Crypsis toch wel beterquote:
We zullen zien, belooft iig een mooi feestje te worden.quote:Tomorrow Hard Bass!!! Team red = WIN!! Team blue,green,yellow = fail :-( about 3 hours ago from Tweetie
Dat was een leuk feestje afgelopen jaarquote:
http://partyflock.nl/artist/47585:Avio.htmlquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:02 schreef Groningert het volgende:
Staan die jongens van AVIO binnenkort ook weer ergens? volgens mij nog nooit live meegemaakt..
Hehe excuses voor m'n luiheidquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/artist/47585:Avio.html
x2, rap stukje past er heerlijk bij.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nog steeds vind ik die Hardbass edit van Hate it or love it van HHZ ook erg vet
quote:
Had gisteren meteen een kaartje gekocht voor mij en m'n chick! Wat een helden line-upquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
tvp voor het slapengaan
Line up the great zany show:
HO-LY fuck!![]()
zeer zeker aanwezig!!
Ze staan op Rebirth! Super vette lineup voor maar 15 euro :pquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:02 schreef Groningert het volgende:
Staan die jongens van AVIO binnenkort ook weer ergens? volgens mij nog nooit live meegemaakt..
Maar ik ben er ook bijquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:26 schreef Sethje het volgende:
Ze staan op Rebirth! Super vette lineup voor maar 15 euro :p SPAM
strakke lijn!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
Line up the great zany show:
Zany
D-Block & S-Te-Fan
Donkey Rollers & Noisecontrollers LIVE
Zatox
Crypsis
Dj Vince
Neophyte
B-front
Zany & The Beholder LIVE
Slim Shore
MC DV8
HO-LY fuck!![]()
zeer zeker aanwezig!!
vorig jaar wel willen gaan, maar heb toen m'n verjaardag gevierdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:57 schreef NrSiX het volgende:
Welke Fokkers zijn al eerder op Fantasy Island geweest? Lekkere line-up voor weinig geld.. Hoe was het geluid vorig jaar?
Nog Fokkers richting zak vanavond? =]
Benieuwd!quote:
Im driving home and just finished a new track. People will get shocked but i have no clue in wich way. . UP TO HARDBASS!
x2quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:42 schreef de_huig het volgende:
oh mensen kinderen ik heb zoveel zin in vanavond![]()
![]()
en mstx gefeliciteerd
Haha, altijd een grote poppenkast daaroquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:23 schreef Muta het volgende:
globalhardstyle is dood. hopelijk nu voor altijd. dat gezeur altijd daar
zal me een worst wezen wat er gebeurt is. haatzaaiers dat het zijn
http://www.globalhardstyle.com/forum/gfx/fairtreatment.png
quote:
en t is hier gewoon keiiiigezelligquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:16 schreef T_Killer het volgende:
Ik heb die site altijd links laten liggen omdat ik al n ander forum heb waar ik al mijn HS kennis vanaf haal![]()
![]()
![]()
Thnxquote:
Vorig jaar geweest, geluid was aardig maar zeker niet geweldig... De sfeer daarentegen, fantastisch! Een van mijn beste festivals ooit! Geluid zou dit jaar trouwens behoorlijk beter moeten zijn volgens P-productions. Wat mij betreft echt een aanrader.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:57 schreef NrSiX het volgende:
Welke Fokkers zijn al eerder op Fantasy Island geweest? Lekkere line-up voor weinig geld.. Hoe was het geluid vorig jaar?
Nog Fokkers richting zak vanavond? =]
Die rij bij de ingang viel vreselijk mee! Was maar anderhalf uurquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:48 schreef Da_Ripper het volgende:
Potverdilleme, Bertje (mstx) is gewoon jarig op HardBass--> dat wordt iig vast 1 gratis cola voor jou jongeman, congratulations
![]()
@ FantasyIsland; wat Bertje (_NL) zegt had ik ook gehoord. Dinnetje was geweest en gaf dezelfde geluiden ( geluid; zo-zo / sfeer; top!) Alleen de ingang schijnt een ramp geweest te zijn met maar 6 poortjes en een ziek strenge controle waardoor de rij iets van 2 uur duurde
Denk niet dat ik er dit jaar bij zal zijn. Din moet werken en om dan 1,5 uur te reizen voor die laatste uurtjes
Ja ik wilde er net heen gaan, wtfquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:23 schreef Muta het volgende:
globalhardstyle is dood. hopelijk nu voor altijd. dat gezeur altijd daar
zal me een worst wezen wat er gebeurt is. haatzaaiers dat het zijn
http://www.globalhardstyle.com/forum/gfx/fairtreatment.png
http://www.globalhardcore.net/forum/viewtopic.php?f=24&t=56363quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja ik wilde er net heen gaan, wtf
Achja helaas. Soms was het wel lachen daar.
Wanneer de persoonlijke redenen bedreiging, rechtzaken etc zijn vind ik het tamelijk begrijpelijk.quote:ze hebben goede punten, maar om nou een van de grootste globale hardstyle forums offline te halen wegens persoonlijke redenen.... tja zijn keus, maar ik vind het triest. Maar zo zijn mensen he...
Die lasers zien er wel gaaf uitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:07 schreef ElDani het volgende:
TT = SUPER! Eergisteren nog gekocht!
Nieuwe Pitcher: OOK super! Heerlijke track met nieuwe invloeden. Helemaal mijn ding.
Hard Bass: Heel vet, maar gaat hem NIET worden! Ik kan geen vervoer vinden om niet in mijn eentje te reizen. Naar Amsterdam is dat voor mij te doen, maar Arnhem is voor mij +/- 2 uur reizen en dat wil ik niet alleen doen.
Voor de hard bass gangers: Jullie krijgen volgens mij Moving Head LASERS. Dat is echt SUPERvet!
Demonstratie van die dingen:
http://www.b2s.nl/media/video/hardbass/HB_2010_Vrijdag.flv
Ah je bent wakker, dan kom ik er zo aan want:quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:15 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Vorig jaar geweest, geluid was aardig maar zeker niet geweldig... De sfeer daarentegen, fantastisch! Een van mijn beste festivals ooit! Geluid zou dit jaar trouwens behoorlijk beter moeten zijn volgens P-productions. Wat mij betreft echt een aanrader.
Sfeer is ook wel erg belangrijk natuurlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:48 schreef Da_Ripper het volgende:
Potverdilleme, Bertje (mstx) is gewoon jarig op HardBass--> dat wordt iig vast 1 gratis cola voor jou jongeman, congratulations
![]()
@ FantasyIsland; wat Bertje (_NL) zegt had ik ook gehoord. Dinnetje was geweest en gaf dezelfde geluiden ( geluid; zo-zo / sfeer; top!) Alleen de ingang schijnt een ramp geweest te zijn met maar 6 poortjes en een ziek strenge controle waardoor de rij iets van 2 uur duurde
Denk niet dat ik er dit jaar bij zal zijn. Din moet werken en om dan 1,5 uur te reizen voor die laatste uurtjes
Was zeker vetquote:Op zondag 7 februari 2010 07:28 schreef mstx het volgende:
Bedankt voor de felicitaties
Hard Bass was echt vet. Dik geluid, goede sets, goede sfeer en lekkere loemia's, wat wil je nog meer?
en nogmaals mijn excusesquote:Op zondag 7 februari 2010 09:18 schreef NLS04 het volgende:
.
- Do you want heavy die voor mij eeuwig aan bartman gebrandmerkt
Uit de verkeerde snoeppot gegeten?quote:Op zondag 7 februari 2010 13:54 schreef 16meter het volgende:
Was een mooi feessie! Gezellig, niet te druk, leuke sets, etc..
En dat smsje was best te lezen hoor.
Fear is dood en zal de top 40 dus niet meer maken.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:27 schreef Devz het volgende:
Weet iemand toevallig of deze maand de Hardstyle Top 40 alweer gaat worden uitgebracht? Vond het altijd wel handig zo'n overzichtje met de laatste tracks, lekker voor in de trein.
Zover ik weet word maart de volgende, maar het zou kunnen dat er half februari nog wat komt. Zou op dat laatste niet echt rekenen.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:27 schreef Devz het volgende:
Weet iemand toevallig of deze maand de Hardstyle Top 40 alweer gaat worden uitgebracht? Vond het altijd wel handig zo'n overzichtje met de laatste tracks, lekker voor in de trein.
Whehe, dan is het nog kutter dat je er niet staat.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Vannacht meerdere malen gebeld door vrienden vanuit HardBass, klonk erg gezellig haha
Klopt! Maar ik had ook aantal met mn leipe kop vorige week staan bellen @ XQ Headhunterzquote:Op zondag 7 februari 2010 14:49 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Whehe, dan is het nog kutter dat je er niet staat.
Jij valt over Fresh beats? ik vond het eerder een drama dat hij bleeding er weer tussendoor gooide (ik kon wel janken op dat momentquote:Op zondag 7 februari 2010 14:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zany draaide weer Fresh Beats...hoe triest en dat in een live-actDIe man weet volgens mij niet dat er meer klassiekers zijn.....
![]()
Klopt, zijn dezelfde mensen. Dus in principe wordt de Hardstyle Top 40 gewoon doorgezet, alleen op een andere zender.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Fear is dood en zal de top 40 dus niet meer maken.
Maar hier is een soort van alternatief: http://hardstyletop40.com/
Dat dus, al was Team Blue ook erg lekkerquote:
Ja dat was emquote:Op zondag 7 februari 2010 16:23 schreef ElDani het volgende:
Hebben jullie het over deze track??
Moet er wel even aan wennen moet ik zeggen! Hoe reageerde de zaal?
Ik hoor iedereen over die remixen etc van XQ HHZ, maar ik heb eigenlijk nog niet eens de helft van de XQ sets geluisterd, en nou ook al hard bass.. gaat hard haha!
quote:Op zondag 7 februari 2010 16:32 schreef eQuaL het volgende:
Ik vergeet het nog bijna, heeft iemand ook al die spelfouten opgemerkt?
Ze kwamen telkens bij die overgang voorbij. Als je per woord zag wat die vent zei.
Was gewoon niet leuk meer, 1 keer okee, maar ik heb er meerdere gezien over de avond![]()
Het was iets van
Threads ipv Threaths
Live ipv Life ()
Immidiatly (wtf?)
Echt die vent die dat heeft gemaakt moet gewoon dood terug naar school
De zaal kakte in maar ik vond persoonlijk erg vetquote:Moet er wel even aan wennen moet ik zeggen! Hoe reageerde de zaal?
Nja als ik dat zo lees zijn het ook niet de minste spelfouten.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
De zaal kakte in maar ik vond persoonlijk erg vet.
Ff serieus, letten op spelfouten tijdens een feest. Wat de fuck man_!
Die is ook mooiquote:Op zondag 7 februari 2010 16:23 schreef ElDani het volgende:
Ik vind het nummer wel best veel weg hebben van Summer of Hardstyle. Of heb alleen ik dat?quote:
Waarom? Omdat er een reversed bass in zit?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik vind het nummer wel best veel weg hebben van Summer of Hardstyle. Of heb alleen ik dat?
Nouja, kick/bass en ook de synth (meer een screech eigenlijk) vind ik op die van SoH lijken.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Waarom? Omdat er een reversed bass in zit?
Kijk het klonk aan de ene kant wel vet, maar om dit nou op het einde te doen....iedereen wil gewoon hard en vol gas....en dan gooien ze dit ertussen door....doe dit gewoon op een ander moment..... Ik vond het een domme actie.... nuff said..quote:Op zondag 7 februari 2010 16:23 schreef ElDani het volgende:
Ik hoor iedereen over die remixen etc van XQ HHZ, maar ik heb eigenlijk nog niet eens de helft van de XQ sets geluisterd, en nou ook al hard bass.. gaat hard haha!
Ze waren ook de openingsact op Mysteryland 2009 Q-dance, was idd best lekker, maar je kon er nog net niet op los gaan eigenlijk.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:11 schreef ElDani het volgende:
Ik ben opeens weer in April 2009... KAMUI! Wat stonden die te draaien op In Qontrol toen ze openden.
Was er speciaal voor hun vroeg gekomen, en ik heb daar ZO staan genieten! Nu word het eindelijk weer uitgezonden en ik ga al helemaal terug naar die avond!
http://radio.q-dance.nl : vanavond Kamui, Scot Project & Wildstylez @ IQ 2009. Ik vind het heerlijk!
Ik wel.. Heel veel studentenfeestjes hebben ongeveer gelijke muziek, iets minder qua tempo maar ook bijvoorbeeld iedere 2 tellen zo'n dikke snare erin enzo, en ontzettend experimentele, rare muziek. Ik kan het echt super waarderen.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:14 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ze waren ook de openingsact op Mysteryland 2009 Q-dance, was idd best lekker, maar je kon er nog net niet op los gaan eigenlijk.
QFT! Ik heb er een stuk of 6 op.quote:
Ik vind Zany een held, eerlijk waar maar waarom draai je platen als fresh beats en vision in een live act met the beholder? Dat gebeurd al zo bar weinig en dan haal je er nog niet het uiterste uit. Een gemiste kans. Wel fucking vet dat ie who wants this draaide, toch wel mijn nr 1 favo hardstyle plaatquote:Op zondag 7 februari 2010 15:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Jij valt over Fresh beats? ik vond het eerder een drama dat hij bleeding er weer tussendoor gooide (ik kon wel janken op dat moment), allemaal zaag platen, dan bleeding, en daarna weer zaagplaten.. (en ik vond stiekem vision er ook niet zo tussen passen maar die plaat is ten minste nog ergens acceptabel
)
Fresh Beats is gewoon vet,en over een tijdje gooit ie er weer een andere klassieker op die hij dan iedere set draait, zo gaat dat altijd..
L-L-Lets go!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:18 schreef Sethje het volgende:
die mid in die human bootleg is wel gruwelijk
Heel die break mogen ze van mij ook weglaten, maar dat vind ik wel echt een bruut stukquote:
Niet echt op gelet, maar ik interesseer me nooit voor de show.quote:Dat is wel vet ja en ze deden het wel leuk met die fakkels maar toch hoeven dat soort dingen van mij echt niet.
Ja lekker vlot inderdaad.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:45 schreef InGebruik het volgende:
Wat nù al een officiële aftermovie?![]()
Dat is wel heel erg snel. Ik ga hem meteen even kijken.
Ben het niet helemaal met je eens, deze aftermovie geeft niet echt een goede sfeerimpressie weer. Ben er zelf niet geweest, dat zal ook schelen, maar vind dit nou geen goede aftermovie.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Deed B2S ook al bij Decibel afgelopen jaar, helaas was daar duidelijk aan te zien dat het snel in elkaar gezet is. Dat is hier niet het geval vind de aftermovie echt goed geslaagd
Tof dat 1 van mijn shirtjes ff heel kort en half in beeld komtquote:Op maandag 8 februari 2010 18:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Aftermovie HARDBASS:
Bekijk deze YouTube-video
ohohoh, wat heb ik de poten onder m'n lijf vandaag gestampt toen die Big Fat Bass kwamquote:Op zondag 7 februari 2010 23:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
ow hoogtepunt gister: pavo die orgasmo opzet! because of his big fat bass!
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
1. Team Yellow
.
.
.
2. Team Blue
Team Green
Team Red
oftewel, Yellow was met afstand het vetste team van de avond![]()
![]()
heb ff op de tribune gezeten tijdens die set, maar het leek wel alsof het geluid daar harder/lager ging dan vooraan
hoogtepunten van set o.a. Gods Power, Magic, Rollin', The First Cut, Back In Time en boven alles uit Orgasmo
![]()
Team Green ging goed met dank aan The Pitcher en Crypsis, nog even helemaal losgegaan toen de TT van het hardstyle-topic langskwam![]()
Team Blue viel me tegen, gelukkig had Coone nog wat leuke plaatjes meegebracht en waren Beholder & Zany aanwezig om kneiters te draaien
Team Red is gered door Zatox, omdat die het saaie werk van The Prophet en Noisecontrollers elke keer wegpoetste en door Deepack, omdat DownLow draaien natuurlijk altijd tof is
![]()
minpunt vond ik de grote hoeveelheid jong grut, de (voor een feest) grote hoeveelheid met mensen die compleet van de wereld waren... maar dat was ook goed af te zien aan de vloer, waar extreem veel lege flesjes water lagen![]()
QFT!!!! ik heb het ook nog tegen o.a Ripvrouw (quote:Op maandag 8 februari 2010 23:01 schreef poiuytr het volgende:
Die MC Flo wordt ik trouwens ook niet goed van, je kunt geen feest-foto-site afzoeken of die kerel staat er wel weer op.
Ik heb hem geloof ik wel eens rond zien lopen, en als ik dan op PF kijk..quote:Op maandag 8 februari 2010 23:01 schreef poiuytr het volgende:
Die MC Flo wordt ik trouwens ook niet goed van, je kunt geen feest-foto-site afzoeken of die kerel staat er wel weer op.
Ik hoopte op de 2009 edit van X2X van Deepack (oke technisch gezien d-block & s-te-pack), ik had eigenlijk nog net even een tandje grover verwacht van ze...quote:Op maandag 8 februari 2010 22:34 schreef T_Killer het volgende:
Godver ik voel Hardbass nog steeds een beetje in mijn benen, wat gingen we hard, vooral toen bij yellow: Godz power, Gangsta, On the rise, First Cut, NRGizer, Magic, Orgasmo etc etc etc.
Wel jammer dat ik geen Another day in my life, Classic en Become the sky heb gehoord, had ik wel n beetje op gehoopt.
Ik ook!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:00 schreef RiKe het volgende:
[..]
k hoopte op de 2009 edit van X2X van Deepack
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:18 schreef Da_Ripper het volgende:
Des toch Faistos met Froukje Jansen?
Trailer @ www.thegreatzanyshow.nlquote:Zaterdag 10 april zal het circus van InZanity zijn tenten opslaan midden in Eindhoven. Check hier de trailer! Het hardstyle-spektakel in het Beursgebouw zal haar poorten openen van 22.00 tot 07.00 uur om met een wervelende show het hooggeëerde publiek te vermaken.
Met gepaste trots maakt de ringmaster of hysteria het programma voor deze avond bekend
Zany is zonder enige twijfel één van de absolute hardstyle-iconen. Niet alleen als DJ, maar ook als producer heeft hij in recordtempo de harten van de hardstyle-liefhebber weten te veroveren. Het overgrote deel van zijn fans weet echter ook dat Zany in de jaren ’90 zeer succesvol was in de hardcore. Tijdens deze nachtelijke voorstelling zal Zany dan ook beide stijlen ten gehore brengen. Welke artiesten zijn nu door Zany uitgekozen om samen met hem de piste te betreden?
Naast een uitgebreide solo-performance zal Zany ook een tweetal zeer bijzondere live-acts verzorgen. Samen met zijn vrienden Jowan en DV8 zal hij als de Donkey Rollers de strijd aangaan met Fusion-collega’s Noisecontrollers voor een zeer bijzondere live-act. Naast deze spectaculaire battle zal hij ook met studiogear de degens kruisen met The Beholder. De combinatie van deze twee artiesten heeft al voor krankzinnige producties gezorgd, wat deze battle tot een absolute must maakt om bij te zijn. Uit de Scantraxx-stal komen de “Music Made Addictz” D-Block & S-te-Fan, de Italiaan Zatox vertegenwoordigt het Zanzatraxx label en de nieuwe held Crypsis zal laten zien waarom hij één van de ontdekkingen van 2009 was. Dat kan overigens ook gezegd worden van B-Front en Slim Shore, die eveneens deel uitmaken van de programmering van The Great Zany Show. Maar zoals jullie weten zal Zany nooit zijn hardcore-roots vergeten. Voor deze zeer bijzondere gelegenheid zal hij samen met DJ Vince hun oude Shadowlands Terrorists tijd doen herleven. Daarnaast zal ook DJ Neophyte terugkeren naar de locatie waar hij in de afgelopen vijftien jaar zijn letterlijk en figuurlijk vernietigende sets speelde. De avond wordt natuurlijk gehost door Zany’s rechterhand op vocaal gebied: MC DV8.
De line-up voor The Great Zany Show ziet er dus als volgt uit:
• Zany
• D-Block & S-te-Fan
• Donkey Rollers & Noisecontrollers LIVE
• Zatox
• Crypsis
• Vince
• Neophyte
• B-Front
• Zany & The Beholder LIVE
• Slim Shore
Hosted by MC DV8
Tickets voor The Great Zany Show zijn à ¤39,50 excl. fee verkrijgbaar via www.artofdance.nl en meer dan vierhonderd Primera filialen.
Ik ook ,maar heb tentamens dan, dus ik kan nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:30 schreef CharlyLownoise het volgende:
Donkey Rollers & Noisecontrollers LIVE
Zatox
B-Front
Slim Shore
daar moet ik heen
quote:Pieter DjThera Heijnen Gonna start this week with "Crypsis & Kold Konexion - Dust In Your Eyes (Dj Thera Remix)".....!
Wat is je bron dan? Zal wel zeer goed nieuws zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
en er is een gerucht dat Acti werkt aan een tweede album
[..]
iemand had met acti gepraat in denemarken aldus Harderstate.comquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:43 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wat is je bron dan? Zal wel zeer goed nieuws zijn
]http://twitpic.com/128w0u[/quote][/url]quote:djtheprophet
Ok, new studio in progress.. http://twitpic.com/128w0q http://twitpic.com/128w0k http://twitpic.com/128w0d [url=http://twitpic.com/128w0u
nicequote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:10 schreef ElDani het volgende:
[..]
Trailer @ www.thegreatzanyshow.nl
Supertrailer! en tevens supertracks!
hoppa, dat wordt een beste releasequote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:43 schreef ElDani het volgende:
Josh & Wesz - Autumn Green EP (HC015)
Label: Hardcopy
Vinyl release: ????
WEB release: ????
A1. Josh & Wesz - Autumn Green
B1. Josh & Wesz - Lip Service Radio
B2. Josh & Wesz Ft. Low-E - I've Lost You
Bron: http://www.deepack.nl/#hardcopy (onderin rechts)
die ga ik straks eens ff lezen, ben benieuwdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:11 schreef Sethje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/370473/1/1/100/danceparty-hard-bass-2010.html
Ik mis Rubdownquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:43 schreef ElDani het volgende:
Sterke releasequote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:43 schreef ElDani het volgende:
Dat heeft iedereen wel jongen.. we voelen met je mee.. Dat duurt ongeveer n weekje en dan is het minder.. Hoewel ik soms nog weemoedig naar XQHolland of QBase terugdenk.. Maar er is 1 echte remedie.. Volgend feestjequote:Op woensdag 10 februari 2010 14:28 schreef CharlyLownoise het volgende:
Steeds als ik nu hardstyle luister na naar HardBass te zijn geweest voel ik me droevig en krijg ik heimwee
dat is een bekend psychologisch fenomeen..je kunt er het beste mee omgaan door eraan gewend te raken..blijf dus veel hardstyle luisteren en raak er dus aan gewend. Om jezelf te belonen voor deze moeizame fase, beloon je jezelf regelmatig met een bezoek aan een ander, nieuw hardstyle feest. Hierdoor zullen je droevige en heimwee gevoelens langzaam maar zeker plaats maken voor euforie. hiep hiep hoera!quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:28 schreef CharlyLownoise het volgende:
Steeds als ik nu hardstyle luister na naar HardBass te zijn geweest voel ik me droevig en krijg ik heimwee
Draai het eens om dan.. ipv droevig te zijn, terug denken aan de vette momenten.. K heb nu de 4CD opstaan, alleen maar vetjes, maar de livesets is echt; Oeh en toen dit.. oh en toen dat.. Heerlijk nagenieten..quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:42 schreef CharlyLownoise het volgende:
Ik vond Hard Bass mijn leukste tot nu toe eigenlijk.. QBase 2009 was mijn allereerste, was leuk maar toen had ik nog geen vergelijkingDaarna XQ Holland, mijn 2e, was vet maar ik was de hele tijd moe en net zo rond 4 uur toen het het leukst begon te worden viel ik bijna in slaap op de tribune
En daarna nu dus Hard Bass
Ik kon je vertellend at ik afgelopen zaterdag toch niet heel blij was met het feit dat ik niet ging..quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:09 schreef eQuaL het volgende:
Heb nu 3 feesten gehad, Mysteryland, Q-Base & Hard Bass. Volgend feestje wordt IQ, ik heb niet eens tijd voor heimwee
Echt een moddervette release!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:43 schreef ElDani het volgende:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:42 schreef CharlyLownoise het volgende:
De Cd is wel een goed aandenken trouwens, CD2
Jazekertsquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:32 schreef eNGine10 het volgende:
Nog mensen van plan om naar Knock Out te gaan?
Inderdaadquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
![]()
Atrocious, Reputation Game, Psychedelic, Live The Moment etc..
Vette CD!
joah!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:32 schreef eNGine10 het volgende:
Nog mensen van plan om naar Knock Out te gaan?
Stukje uit: http://partyflock.nl/interview/123:DJ_Thera_music_produced_from_the_heart.htmlquote:Het is de op een na populairste muziekstijl op Partyflock: maar liefst 33% van de leden luistert graag naar hardstyle. Ze hebben namen als Dana, Headhunterz, Technoboy en Zany in hun favorietenlijst staan. Van die 33% bezoekt een groot percentage regelmatig de grote en bekendste feesten waar deze muziekstijl gedraaid wordt. Daar bevolken ze de dansvloer samen met partygangers die niet op Partyflock zijn aangemeld (ja, ook anno 2010 bestaan die nog steeds). Sommigen van hen komen voor de show, het festivalgevoel, de ervaring of omdat hun vrienden er ook zijn. Ze weten van toeten noch blazen als het aankomt op de muziek. De meeste bezoekers kennen die hardstyle wel, kennen ook de namen van de bekende DJ's en zingen mee op de breaks van veelgedraaide platen. Een deel van hen kent niet alleen de teksten, maar ook de tracknamen. Een deel daarvan weet op welke labels die tracks zijn uitgebracht. Hoe verder er gezeefd wordt, hoe kleiner de groep die overblijft en hoe groter de behoefte wordt om te praten en te discussiëren over hardstyle en de veranderingen waaraan de muziek en de scene eromheen onderhevig is. Van de 33% hardstyleliefhebbers op PF belandt een minimaal percentage dan ook op het forum en op diverse andere fora. Het zijn de puristen, de critici, die die-hards, de 'echte liefhebbers'. Vaak aanwezigen vanaf het eerste uur die alle ins en outs kennen. Ze leven en ademen hardstyle, soms in dergelijke mate dat ze zich niet kunnen vereenzelvigen met de constante veranderingen in de muziek (wat vorige week zelfs resulteerde in het offline gaan van 's werelds grootste hardstyle platform: Global Hardstyle).
Veel respect voor deze gozerquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Stukje uit: http://partyflock.nl/interview/123:DJ_Thera_music_produced_from_the_heart.html
Erg vet interviewquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Stukje uit: http://partyflock.nl/interview/123:DJ_Thera_music_produced_from_the_heart.html
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:In plaats van hardcorefeesten te bezoeken ging ik met een clubje vrienden steeds vaker naar Duitsland, naar discotheek E3. Cosmic Gate waren daar residents en als het even kon, stond ik wekelijks in E3 naar hen te luisteren. Tot ze in 1999 'Fire Wire' draaiden.
Inmiddels al bij #57 en volgens mij heb ik er nog geen 1 op mn HD staanquote:De Theracords radioshow
Zany en IQ liggen mij net wat te dicht op elkaar.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:20 schreef CrustyClown het volgende:
Pff had ik bijna een heel HS topic gemist hier zeg !
Ik zeg aanwezig bij Zany en IQ..!
Ik ben wel van plan naar Knock Out! te gaan als ik wat mensen bij elkaar weet te sprokkelen. In Qontrol heb ik al een kaartje voorquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:33 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zany en IQ liggen mij net wat te dicht op elkaar.Zany lijkt me heel vet en ben nog nooit in het beursgebouw geweest en IQ ben ik al twee jaar achter elkaar naar toe geweest maar blijft voor mij een (ondergewaardeerd) pareltje van een feest
. En dan heb je ook nog knock-out. Superdikke line-up maar schijnt dat het publiek daar niet erg relaxt is? Nog meer fokkers die naar KO willen of gaan? ervaringen? Lastig allemaal weer
Ow en showtek in de matrixx binnekort. Ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat ze tegenwoordig doen in hun sets want my 303, freak, we speak music en Stereophonic vind ik lekkere platen
Ik ga eens kijken of Bartman en Huig beiden kunnen betalenquote:Op donderdag 11 februari 2010 11:33 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zany en IQ liggen mij net wat te dicht op elkaar.Zany lijkt me heel vet en ben nog nooit in het beursgebouw geweest en IQ ben ik al twee jaar achter elkaar naar toe geweest maar blijft voor mij een (ondergewaardeerd) pareltje van een feest
. En dan heb je ook nog knock-out. Superdikke line-up maar schijnt dat het publiek daar niet erg relaxt is? Nog meer fokkers die naar KO willen of gaan? ervaringen? Lastig allemaal weer
Ow en showtek in de matrixx binnekort. Ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat ze tegenwoordig doen in hun sets want my 303, freak, we speak music en Stereophonic vind ik lekkere platen
Geld over? Als je nog meer hebt.. Het ElDani-wil-wel-geld-fonds staat altijd gereed hoor!quote:
quote:Digital Attack verliest rechtzaak over Sector 01
Digital Attack, de organisator van een housefeest in de TT-Hall heeft donderdag bot gevangen bij de rechter. Digital Attack wilde via de rechter afdwingen dat de gemeente Assen sneller een vergunning zou verlenen.
De rechter vindt dat Assen niet harder hoeft te lopen, omdat de dansfeestorganisator zelf ook verre van voortvarend te werk is gegaan bij het aanvragen van de benodigde vergunning.
De gemeente weigerde volgens de organisator eind december een vergunning voor het housefeest Sector01 op 22 mei in de TT-Hall. Dat dreigt nu niet door te gaan, zei een woordvoerder van Digital Attack tijdens de behandeling van het kort geding.
Zou best zonde zijn, eindelijk eens een thuis wedstrijd voor ons noorderlingen, gaat het weer niet door! :-(quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:40 schreef ElDani het volgende:
[..]
Geld over? Als je nog meer hebt.. Het ElDani-wil-wel-geld-fonds staat altijd gereed hoor!
EDIT: ZON-DE
[..]
zany gaat hem wel worden, want: zany en want: thuiswedstrijd..inqontrol is nog even afwachten wat de lineup gaat brengen en hoe het allemaal zit met werk/centjes en school/tentamens rond die tijd..maar je kent me..als jullie gaan dan bezwijk ik toch wel weer onder die immense groepsdruk..(en nee ik maak nu geen grap over bart en zijn omvang)quote:Op donderdag 11 februari 2010 13:27 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of Bartman en Huig beiden kunnen betalen. Beursgebouw is natuurlijk een thuiswedstrijdje voor onze huig!
Guss Music is failliet, dus die 2 events, mits niet overgenomen, zijn geschrapt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Daartussen zitten vast nog wat feestjes hier bij een recreatie plas (impact outdoor en Full house festival, waarbij de sfeer vorig jaar op beide feestjes echt helemaal super was. Dat maak je niet vaak mee)
Bukake, dat is pas groepsdrukquote:Op donderdag 11 februari 2010 15:22 schreef de_huig het volgende:
groepsdruk..
Ow joh, dat meen je niet....quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:55 schreef ElDani het volgende:
[..]
Guss Music is failliet, dus die 2 events, mits niet overgenomen, zijn geschrapt.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Bukake, dat is pas groepsdruk
Simultaan laxeermiddelen innemen, dat creëert pas groepsdruk..quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Lol!quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
x2quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:28 schreef Koepert het volgende:
Wel leuke cd van HHZ... Verder: feestjes? We kijken wel ffIk weet niet hoe financien gaan, tijd, etc etc Veel van bovengenoemde redenen.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:49 schreef ElDani het volgende:
Aanstaande zondag worden de volgende drie sets uitgezonden, vanaf 20.00 uur:
1. Yves Deruyter – In Qontrol 2009
2. AVIO Live – In Qontrol 2009![]()
![]()
![]()
3. Kasparov – In Qontrol 2009
dat was echt een topset, samen met leute uit dit topic flink gas gegeven toenquote:
precies, outdoor ownt indoor in de meeste gevallenquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:52 schreef 16meter het volgende:
En over iets meer dan 3 maanden beginnen de outdoor feestjes al!
Daar heb ik veel meer zin in dan alle In Qontrols, Knock Outs etc..
Dan heb ik de echte primeur voor je!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:51 schreef ElDani het volgende:
Tracklist Headhunterz CD (geen album)
1. Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point Of Perfection
2. Headhunterz - Psychedelic
3. Chuckie - Let The Bass Kick (Headhunterz Rmx)
4. Headhunterz - Hate It Or Love It (Live Edit)
5. Headhunterz vs Wildstylez - Blame It On The Music (D-Block & S-Te-Fan Rmx)
6. Project One - Raiders of the Sun (Headhunterz Edit)
7. Builder - Her Voice
8. Headhunterz & Wildstylez - Stuck In Ur Head
9. Headhunterz - Emptiness
10. Headhunterz - Forever As One (Noisecontrollers Rmx)
11. Headhunterz - Dreamcatcher
12. Proppy & Heady - The B-Side
13. Headhunterz - Subsonic (Hardbass Edit)
14. Headhunterz - The Sacrifice (Evil Edit)
15. Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created
quote:djheadhunterz
Attention please: the tracklist for my new cd Studio Sessions @ Astral is not correct. The tracklist will be corrected asap.
he ben niet snel genoegquote:djheadhunterz
Attention please: the tracklist for my new cd Studio Sessions @ Astral is not correct. The tracklist will be corrected asap.
Geraldinequote:Op donderdag 11 februari 2010 19:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Geraldine die dus in Hardbass zit en blijkbaar vaker door b2s wordt ingezet![]()
En NC is Ride with uz en music made addict zatwie niet?
Ik had het ook gezien en veranderdquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:57 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dan heb ik de echte primeur voor je!
[..]
MME vond ik misscihen wel de grootste grap van 2009. Iedereen vond Music Made Addict helemaal geweldig.. Word iedereen em zat, doen ze echt de smalste aanpassing ooit, namelijk ietsjes rommelen met de intro, en iedereen vind hem WEER 4 maanden geweldig! Zo kan ik het ook..quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:39 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Geraldine![]()
Cuz you know it's hardstyle, babyyyy!![]()
NC heeft voor zo ver ze het serieus bedoelde wel een beetje gelijk, al blijf ik Music Made Editz wel erg lekker vinden.
Tering, begint hij nu ook al een eigen label...quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zelfde opzet als Fuck you up. Hij komt wat softer over, want ik ik vond de vorige erg lekker, maar deze zal in het eggie wel stuk beter klinken
Ik vind Ezteq z'n platen juist niet geschikt voor feesten, te snel, maar juist voor thuisquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zelfde opzet als Fuck you up. Hij komt wat softer over, want ik ik vond de vorige erg lekker, maar deze zal in het eggie wel stuk beter klinken
Whehe not bad dan, welke tel ?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:24 schreef RiKe het volgende:
[..]
Thnx!
En dat allemaal met een telefoon
Dat vind ik juist de minste door die vocalsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:59 schreef Sc0tTy het volgende:
en wat is Creation toch een goddelijke plaat
Laten we daar voor het gemak ook Poltergeist nog even bij zettenquote:
D&S heldenquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En NC is Ride with uz en music made addict zatwie niet?
Ik geloof ook niet dat we het heel serieus moeten nemenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:38 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zelf draaien ze ook al een heel jaar hetzelfde setje dus dat vind ik een beetje misplaatst
Ik ben zaterdag in de buurt van Eindhoven, maar ik gok dat ik niet op een beukparty sta.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:33 schreef Sethje het volgende:
Idd!
Hier ook alles klaar voor de carnaval, dit worden weer 4 onvergetelijke dagen, optredens van DBSTF ( 2x zelfs ), Frequencerz, Bfront, Frontliner en maandag t-town academy waar Noisecult mag draaien.
Die is wel nice iddquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Vraag me af of Zatox die nog wel heeft gemaakt voor Vyolet, vind ze niet super dit keer...
Poltergeist daarintegen![]()
Misschien is net als vorig jaar de Boogie Bar wel weer open! :-pquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
Die is wel nice idd
Carnaval dit weekend... we zien wel hoe t loopt.. Zal vast wel ergens eindigen waar drank is... en verklede lieden.. en gezelligheid..
Voeg er Deepack, Psyko Punkz en Brennan Heart maar aan toe.. Vanavond nog semi rustig aan gedaan maar morgen weer knallen!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:33 schreef Sethje het volgende:
Idd!
Hier ook alles klaar voor de carnaval, dit worden weer 4 onvergetelijke dagen, optredens van DBSTF ( 2x zelfs ), Frequencerz, Bfront, Frontliner en maandag t-town academy waar Noisecult mag draaien.
Het schijnt dus van WEL he :")quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:57 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Misschien is net als vorig jaar de Boogie Bar wel weer open! :-p
Gaan ze die blunder weer herhalen? Vorig jaar om 02:30 tent dicht, alle drank op... :-p Ach, Murphy's is altijd wel gezellig...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:43 schreef Koepert het volgende:
[..]
Het schijnt dus van WEL he :")
Ach.. Mn ouders wonen in t dorp, ga wel ff kijke.. Anders vast wel ergens anders vertier
Dat was wel treurig iddquote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:22 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Gaan ze die blunder weer herhalen? Vorig jaar om 02:30 tent dicht, alle drank op... :-p Ach, Murphy's is altijd wel gezellig...
Nokia N97quote:
Nu je filmpjes pas gezienquote:
Nope dat was een maatje van me, zijn favo nummer.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:29 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nu je filmpjes pas gezienleuke dingetjes, kwil terug
.. horen we jou daar op 5/13 bij de "sound of the thunder"?
![]()
Zo vet die tekst in tracks altijdquote:So whatever you're thinking, you'd better think again! Otherwise I'm gonna have to head down there and I will rain down in a Godly fucking firestorm upon you! You're gonna have to call the fucking United Nations and get a fucking binding resolution to keep me from fucking destroying you. I'm talking about a scorched earth, motherfucker! I will massacre you! I WILL FUCK YOU UP!
Je bedoeld deze?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:02 schreef RiKe het volgende:
Wat is dat eerste nummer eigenlijk die je in mijn filmpje hoort?
nee ik bedoelde het eerste nummer van filmpje 5quote:Op zondag 14 februari 2010 17:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Je bedoeld deze?
Kan er maar niet opkomen
Headhunterz & Wildstylez feat. Villain - Stuck In Your Headquote:Op zondag 14 februari 2010 23:39 schreef RiKe het volgende:
[..]
nee ik bedoelde het eerste nummer van filmpje 5
Kerel, mooi dat je het zo leuk hebt gehad, maar ik was zooo knalgaar van carnaval de dag ervoor en ik had geen fatsoenlijk vervoer (3 uur wachten op de trein terug). Heb daardoor besloten om niet meer te gaanquote:Op zondag 14 februari 2010 17:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Enne T-force, ben tig keer naar je op zoek geweest ??![]()
Ze hebben samen geen optreden....quote:Fuck up at the airport!! Too much people ..carneval? Or San valentine??anyway im going to' eindhoven where i will meet with Alusion
geniaal toen Lownoise daarmee opende tijdens XQ Hollandquote:
ben benieuwdquote:Op maandag 15 februari 2010 13:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zatox en A-lusion in de studio?
[..]
Ze hebben samen geen optreden....
Leuk knal nummertje!quote:
Ik ook niet zeer matige trackquote:Op maandag 15 februari 2010 22:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vind het helemaal niks
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:02 schreef JortK het volgende:
* JortK zet Jos van Oss deuntje op
Ja dit zijn die boys, van hardstyle carnaval, hardstyle carnaval, hardstyle carnaval
quote:
Biede misquote:
Zany - Mr Monster.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:01 schreef Da_Ripper het volgende:
Halleluja, Godsmiljaar &wàt een feest gister in de Matrixx.
Anagenetic die vanaf het begin al goed door aant beuken was,
gevolgd door de Beat Providers --> echt een super setje neergezet
half uur Psycho Punkz Live![]()
Brennan was ook goed te doen.. op de "in the end"-kakka na
ZanyRaoul ging op TILTT!
![]()
om af te sluiten met Alpha's vs/back2back2back met Ran-D --nuff said.
Ook lache om te zien dat de gasten van Beat Providers en Psycho P. gewoon na hun setje ook vooraan komen om los te gaan. Vooral die Wietsa van de PPmalloot.
Zowiezo de sfeer gister was echt top. Enne T-force, ben tig keer naar je op zoek geweest ??![]()
[..]
Je bedoeld deze?
Kan er maar niet opkomen
quote:hehe we zijn in het hotel verder gegaan met een track waar we ooit mee begonnen zijn. Laten we er van uitgaan dat hij ergens in 2010 wel af moet zijn :-)
tsja, deze doet mij ook weinigquote:
Die is inderdaad een stuk fijner, maar wel minder hard.quote:
DBSTF draaiden die plaat 2x op de open air party op het plein in Udenhout..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:23 schreef JortK het volgende:
[..]
[..]
Biede mis
Ik heb gister zitten ouwehoeren met een goede vriend van D-Block, en die had wat onbekend materiaal op zijn laptop staan (zoals een Krezip remake van een bepaald nummer, jos van oss remake en nog wat spullen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Dalton_ op 16-02-2010 22:29:58 ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:20 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
DBSTF draaiden die plaat 2x op de open air party op het plein in Udenhout..
laten we zeggen dat het mag, omdat het carnaval is.. Verder een zware carnaval gehad, zoals het hoort dus, maar na 9 uur vandaag was de pijp leeg.
dit is hem denk ik..Yup.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap het niet echt, het enige wat hij doet is het melodietje natekenen in fl studio? Is dat een remake?quote:
Nou ja, ik kan het niet zo snel denk ik. Maar ik ben ook niet goed met notenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:04 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt, het enige wat hij doet is het melodietje natekenen in fl studio? Is dat een remake?
[..]
laten we zeggen dat het mag, omdat het carnaval is
[..]
laten we zeggen dat het mag, omdat het carnaval is.. Verder een zware carnaval gehad, zoals het hoort dus, maar na 9 uur vandaag was de pijp leeg.
dit is hem denk ik..OMG... DBST waren al een afschuwelijk dieptepunt. Maar ze zijn nu begonnen met graven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kans...Loos!!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:50 schreef Treces het volgende:
Qlimax Live vanaf NU verkrijgbaar op Blu-ray, DVD en live CD
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:09 schreef Noxa het volgende:
[..]
OMG... DBST waren al een afschuwelijk dieptepunt. Maar ze zijn nu begonnen met graven.
Kans...Loos!!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:03 schreef T_Killer het volgende:
InQontrol valt trouwens definitief af voor mij![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:06 schreef NLS04 het volgende:
En dan nog de plaat van de dag : Ran-D - Escapism
heeeeeeee iemand die het even totaal niet heeft begrepenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:09 schreef Noxa het volgende:
[..]
OMG... DBST waren al een afschuwelijk dieptepunt. Maar ze zijn nu begonnen met graven.
Kans...Loos!!
Idd krijg een hartaanvalquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:01 schreef Sethje het volgende:
[..]
heeeeeeee iemand die het even totaal niet heeft begrepen
Godverdomme, da minde nie!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:06 schreef NLS04 het volgende:
Ook als ik uit een bron heb vernomen dat Avio dit jaar weer komt?
Die shit is aan!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:06 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Beetje plaat van de dag : Feel the force remake..
[..]
dit is hem denk ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
Gelukkig hebben de heren DJ's daar minder moeite meequote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:50 schreef 16meter het volgende:
Voor mensen van boven de rivieren valt carnaval niet altijd even makkelijk te begrijpen.
met carnaval mag dat,quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:28 schreef 16meter het volgende:
Heel vet dat het allemaal zo geregeld wordt daar.
Maar die hardstyle remakes van carnavalsmuziek.. ach ja.
Dat dus! Hardstyle Carnaval is heerlijk. Zo voor de afwisseling.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:35 schreef Sethje het volgende:
misschien komt dat doordat alle aanwezigen allemaal hardstyle minded zijn
is toch mooi..wij zijn heel de dag aan t carnavallen, beginnen om 12.00 en eindigen om 2.00, als er dan ergens tussen door een feest is met super dik geluid en 2, 3 uur lang goede artiesten is dat wel lekker. Daarvoor en daarna word er meer dan voldoende polonaise gelopen
dat jullie dat niet snappen, snap ik niet.
ja, had de foto ook al gevondenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:25 schreef T_Killer het volgende:
Heb btw die foto gevonden van Hardbass, waar wij met remcore en aanhang opstaan.
http://www.hardmusic-community.de/index.php?option=com_joomgallery&func=viewcategory&catid=104&startpage=12&Itemid=59#category
pagina 12, rij 2 helemaal rechts...check Axel er dan als n playa opstaan
Edit: over AVIO gesproken, nieuwe plaat is uit, staat oa Trauma op, die plaat is me sinds n paar weken echt gaan bevallen...heerlijke opbouw, lekkere climax en die (mini)break in de climax is ook zeer goed te pruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |