quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Uhu
ik hou wel van vreemde platen, bijv Luna - Unlocked, een plaat die maar weinig mensen echt waarderen juist omdat hij zo niet standaard is... maar ik vind die plaat echt
die plaat ownt hardquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:23 schreef NLS04 het volgende:
[..]
When my fucking bass drops, everything switch, stops, clicks and unlocks![]()
vind hem nog niet heel erg super, maar misschien na een paar x horen...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
Nieuwe pitcher track, hij heeft wel iets, beetje oldschool feeling achtig
in 1 woord: topquote:
Vet, vind die van Crypsis toch wel beterquote:
We zullen zien, belooft iig een mooi feestje te worden.quote:Tomorrow Hard Bass!!! Team red = WIN!! Team blue,green,yellow = fail :-( about 3 hours ago from Tweetie
Dat was een leuk feestje afgelopen jaarquote:
http://partyflock.nl/artist/47585:Avio.htmlquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:02 schreef Groningert het volgende:
Staan die jongens van AVIO binnenkort ook weer ergens? volgens mij nog nooit live meegemaakt..
Hehe excuses voor m'n luiheidquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/artist/47585:Avio.html
x2, rap stukje past er heerlijk bij.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nog steeds vind ik die Hardbass edit van Hate it or love it van HHZ ook erg vet
quote:
Had gisteren meteen een kaartje gekocht voor mij en m'n chick! Wat een helden line-upquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
tvp voor het slapengaan
Line up the great zany show:
HO-LY fuck!![]()
zeer zeker aanwezig!!
Ze staan op Rebirth! Super vette lineup voor maar 15 euro :pquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:02 schreef Groningert het volgende:
Staan die jongens van AVIO binnenkort ook weer ergens? volgens mij nog nooit live meegemaakt..
Maar ik ben er ook bijquote:Op zaterdag 6 februari 2010 09:26 schreef Sethje het volgende:
Ze staan op Rebirth! Super vette lineup voor maar 15 euro :p SPAM
strakke lijn!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
Line up the great zany show:
Zany
D-Block & S-Te-Fan
Donkey Rollers & Noisecontrollers LIVE
Zatox
Crypsis
Dj Vince
Neophyte
B-front
Zany & The Beholder LIVE
Slim Shore
MC DV8
HO-LY fuck!![]()
zeer zeker aanwezig!!
vorig jaar wel willen gaan, maar heb toen m'n verjaardag gevierdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:57 schreef NrSiX het volgende:
Welke Fokkers zijn al eerder op Fantasy Island geweest? Lekkere line-up voor weinig geld.. Hoe was het geluid vorig jaar?
Nog Fokkers richting zak vanavond? =]
Benieuwd!quote:
Im driving home and just finished a new track. People will get shocked but i have no clue in wich way. . UP TO HARDBASS!
x2quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:42 schreef de_huig het volgende:
oh mensen kinderen ik heb zoveel zin in vanavond![]()
![]()
en mstx gefeliciteerd
Haha, altijd een grote poppenkast daaroquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:23 schreef Muta het volgende:
globalhardstyle is dood. hopelijk nu voor altijd. dat gezeur altijd daar
zal me een worst wezen wat er gebeurt is. haatzaaiers dat het zijn
http://www.globalhardstyle.com/forum/gfx/fairtreatment.png
quote:
en t is hier gewoon keiiiigezelligquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:16 schreef T_Killer het volgende:
Ik heb die site altijd links laten liggen omdat ik al n ander forum heb waar ik al mijn HS kennis vanaf haal![]()
![]()
![]()
Thnxquote:
Vorig jaar geweest, geluid was aardig maar zeker niet geweldig... De sfeer daarentegen, fantastisch! Een van mijn beste festivals ooit! Geluid zou dit jaar trouwens behoorlijk beter moeten zijn volgens P-productions. Wat mij betreft echt een aanrader.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:57 schreef NrSiX het volgende:
Welke Fokkers zijn al eerder op Fantasy Island geweest? Lekkere line-up voor weinig geld.. Hoe was het geluid vorig jaar?
Nog Fokkers richting zak vanavond? =]
Die rij bij de ingang viel vreselijk mee! Was maar anderhalf uurquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:48 schreef Da_Ripper het volgende:
Potverdilleme, Bertje (mstx) is gewoon jarig op HardBass--> dat wordt iig vast 1 gratis cola voor jou jongeman, congratulations
![]()
@ FantasyIsland; wat Bertje (_NL) zegt had ik ook gehoord. Dinnetje was geweest en gaf dezelfde geluiden ( geluid; zo-zo / sfeer; top!) Alleen de ingang schijnt een ramp geweest te zijn met maar 6 poortjes en een ziek strenge controle waardoor de rij iets van 2 uur duurde
Denk niet dat ik er dit jaar bij zal zijn. Din moet werken en om dan 1,5 uur te reizen voor die laatste uurtjes
Ja ik wilde er net heen gaan, wtfquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:23 schreef Muta het volgende:
globalhardstyle is dood. hopelijk nu voor altijd. dat gezeur altijd daar
zal me een worst wezen wat er gebeurt is. haatzaaiers dat het zijn
http://www.globalhardstyle.com/forum/gfx/fairtreatment.png
http://www.globalhardcore.net/forum/viewtopic.php?f=24&t=56363quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja ik wilde er net heen gaan, wtf
Achja helaas. Soms was het wel lachen daar.
Wanneer de persoonlijke redenen bedreiging, rechtzaken etc zijn vind ik het tamelijk begrijpelijk.quote:ze hebben goede punten, maar om nou een van de grootste globale hardstyle forums offline te halen wegens persoonlijke redenen.... tja zijn keus, maar ik vind het triest. Maar zo zijn mensen he...
Die lasers zien er wel gaaf uitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:07 schreef ElDani het volgende:
TT = SUPER! Eergisteren nog gekocht!
Nieuwe Pitcher: OOK super! Heerlijke track met nieuwe invloeden. Helemaal mijn ding.
Hard Bass: Heel vet, maar gaat hem NIET worden! Ik kan geen vervoer vinden om niet in mijn eentje te reizen. Naar Amsterdam is dat voor mij te doen, maar Arnhem is voor mij +/- 2 uur reizen en dat wil ik niet alleen doen.
Voor de hard bass gangers: Jullie krijgen volgens mij Moving Head LASERS. Dat is echt SUPERvet!
Demonstratie van die dingen:
http://www.b2s.nl/media/video/hardbass/HB_2010_Vrijdag.flv
Ah je bent wakker, dan kom ik er zo aan want:quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:15 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Vorig jaar geweest, geluid was aardig maar zeker niet geweldig... De sfeer daarentegen, fantastisch! Een van mijn beste festivals ooit! Geluid zou dit jaar trouwens behoorlijk beter moeten zijn volgens P-productions. Wat mij betreft echt een aanrader.
Sfeer is ook wel erg belangrijk natuurlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:48 schreef Da_Ripper het volgende:
Potverdilleme, Bertje (mstx) is gewoon jarig op HardBass--> dat wordt iig vast 1 gratis cola voor jou jongeman, congratulations
![]()
@ FantasyIsland; wat Bertje (_NL) zegt had ik ook gehoord. Dinnetje was geweest en gaf dezelfde geluiden ( geluid; zo-zo / sfeer; top!) Alleen de ingang schijnt een ramp geweest te zijn met maar 6 poortjes en een ziek strenge controle waardoor de rij iets van 2 uur duurde
Denk niet dat ik er dit jaar bij zal zijn. Din moet werken en om dan 1,5 uur te reizen voor die laatste uurtjes
Was zeker vetquote:Op zondag 7 februari 2010 07:28 schreef mstx het volgende:
Bedankt voor de felicitaties
Hard Bass was echt vet. Dik geluid, goede sets, goede sfeer en lekkere loemia's, wat wil je nog meer?
en nogmaals mijn excusesquote:Op zondag 7 februari 2010 09:18 schreef NLS04 het volgende:
.
- Do you want heavy die voor mij eeuwig aan bartman gebrandmerkt
Uit de verkeerde snoeppot gegeten?quote:Op zondag 7 februari 2010 13:54 schreef 16meter het volgende:
Was een mooi feessie! Gezellig, niet te druk, leuke sets, etc..
En dat smsje was best te lezen hoor.
Fear is dood en zal de top 40 dus niet meer maken.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:27 schreef Devz het volgende:
Weet iemand toevallig of deze maand de Hardstyle Top 40 alweer gaat worden uitgebracht? Vond het altijd wel handig zo'n overzichtje met de laatste tracks, lekker voor in de trein.
Zover ik weet word maart de volgende, maar het zou kunnen dat er half februari nog wat komt. Zou op dat laatste niet echt rekenen.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:27 schreef Devz het volgende:
Weet iemand toevallig of deze maand de Hardstyle Top 40 alweer gaat worden uitgebracht? Vond het altijd wel handig zo'n overzichtje met de laatste tracks, lekker voor in de trein.
Whehe, dan is het nog kutter dat je er niet staat.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Vannacht meerdere malen gebeld door vrienden vanuit HardBass, klonk erg gezellig haha
Klopt! Maar ik had ook aantal met mn leipe kop vorige week staan bellen @ XQ Headhunterzquote:Op zondag 7 februari 2010 14:49 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Whehe, dan is het nog kutter dat je er niet staat.
Jij valt over Fresh beats? ik vond het eerder een drama dat hij bleeding er weer tussendoor gooide (ik kon wel janken op dat momentquote:Op zondag 7 februari 2010 14:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zany draaide weer Fresh Beats...hoe triest en dat in een live-actDIe man weet volgens mij niet dat er meer klassiekers zijn.....
![]()
Klopt, zijn dezelfde mensen. Dus in principe wordt de Hardstyle Top 40 gewoon doorgezet, alleen op een andere zender.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Fear is dood en zal de top 40 dus niet meer maken.
Maar hier is een soort van alternatief: http://hardstyletop40.com/
Dat dus, al was Team Blue ook erg lekkerquote:
Ja dat was emquote:Op zondag 7 februari 2010 16:23 schreef ElDani het volgende:
Hebben jullie het over deze track??
Moet er wel even aan wennen moet ik zeggen! Hoe reageerde de zaal?
Ik hoor iedereen over die remixen etc van XQ HHZ, maar ik heb eigenlijk nog niet eens de helft van de XQ sets geluisterd, en nou ook al hard bass.. gaat hard haha!
quote:Op zondag 7 februari 2010 16:32 schreef eQuaL het volgende:
Ik vergeet het nog bijna, heeft iemand ook al die spelfouten opgemerkt?
Ze kwamen telkens bij die overgang voorbij. Als je per woord zag wat die vent zei.
Was gewoon niet leuk meer, 1 keer okee, maar ik heb er meerdere gezien over de avond![]()
Het was iets van
Threads ipv Threaths
Live ipv Life ()
Immidiatly (wtf?)
Echt die vent die dat heeft gemaakt moet gewoon dood terug naar school
De zaal kakte in maar ik vond persoonlijk erg vetquote:Moet er wel even aan wennen moet ik zeggen! Hoe reageerde de zaal?
Nja als ik dat zo lees zijn het ook niet de minste spelfouten.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
De zaal kakte in maar ik vond persoonlijk erg vet.
Ff serieus, letten op spelfouten tijdens een feest. Wat de fuck man_!
Die is ook mooiquote:Op zondag 7 februari 2010 16:23 schreef ElDani het volgende:
Ik vind het nummer wel best veel weg hebben van Summer of Hardstyle. Of heb alleen ik dat?quote:
Waarom? Omdat er een reversed bass in zit?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik vind het nummer wel best veel weg hebben van Summer of Hardstyle. Of heb alleen ik dat?
Nouja, kick/bass en ook de synth (meer een screech eigenlijk) vind ik op die van SoH lijken.quote:Op zondag 7 februari 2010 19:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Waarom? Omdat er een reversed bass in zit?
Kijk het klonk aan de ene kant wel vet, maar om dit nou op het einde te doen....iedereen wil gewoon hard en vol gas....en dan gooien ze dit ertussen door....doe dit gewoon op een ander moment..... Ik vond het een domme actie.... nuff said..quote:Op zondag 7 februari 2010 16:23 schreef ElDani het volgende:
Ik hoor iedereen over die remixen etc van XQ HHZ, maar ik heb eigenlijk nog niet eens de helft van de XQ sets geluisterd, en nou ook al hard bass.. gaat hard haha!
Ze waren ook de openingsact op Mysteryland 2009 Q-dance, was idd best lekker, maar je kon er nog net niet op los gaan eigenlijk.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:11 schreef ElDani het volgende:
Ik ben opeens weer in April 2009... KAMUI! Wat stonden die te draaien op In Qontrol toen ze openden.
Was er speciaal voor hun vroeg gekomen, en ik heb daar ZO staan genieten! Nu word het eindelijk weer uitgezonden en ik ga al helemaal terug naar die avond!
http://radio.q-dance.nl : vanavond Kamui, Scot Project & Wildstylez @ IQ 2009. Ik vind het heerlijk!
Ik wel.. Heel veel studentenfeestjes hebben ongeveer gelijke muziek, iets minder qua tempo maar ook bijvoorbeeld iedere 2 tellen zo'n dikke snare erin enzo, en ontzettend experimentele, rare muziek. Ik kan het echt super waarderen.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:14 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ze waren ook de openingsact op Mysteryland 2009 Q-dance, was idd best lekker, maar je kon er nog net niet op los gaan eigenlijk.
QFT! Ik heb er een stuk of 6 op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |