Daar stopte ik met lezenquote:en al helemaal niet doet aan oppervlakkige 1nitestands enzo
Ik lees gladjakkerquote:Hele erudiete, intelligente, kunstzinnige jongen, heeft economie gedaan op universiteitsnivo. Romantisch ook.
t'is watquote:Op maandag 5 februari 2010 14:14 schreef __Saviour__ het volgende:
jaja
Met die mobieltjes kun je ook bellen aan de bar van het sportcentrum hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:14 schreef Ringo het volgende:
En hoe kwam het dat jij "toevallig" dat gesprek wist af te luisteren? Had je je in zijn kledingkast verstopt?
Dan zit ze waarschijnlijk al helemaal volgeblaftquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou me pas zorgen maken als 'ie je NIET meer vol wil blaffen.
Zoals ik al zei: gladjakker. Nare mensen. Uit de buurt blijven.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:20 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Hij is bij het corps geweest in zijn studententijd. Weet iemand van jullie of dat soort praat daar vaak voorkomt onder jongens onder mekaar?
Nee, doen ze niet aan. Bij het corps zijn er strikte regels wat betreft seks en daarover praten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:20 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Hij is bij het corps geweest in zijn studententijd. Weet iemand van jullie of dat soort praat daar vaak voorkomt onder jongens onder mekaar?
Amper, vaak zijn het hele nette en beleefde jongens die geen onvertogen woord in de mond nemen en weinig aan seks denken. Jouw erudiete jongeman is dus een vreemde eend in de bijt. Ik zou maar oppassen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:20 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Inderdaadquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:21 schreef woozi het volgende:
Bij volblaffen denk ik eigenlijk aan neerschieten, maar kan aan mij liggen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:17 schreef Bosbeetle het volgende:
volblaffen is gewoon het tegenovergestelde van leegzuigen
doe met deze informatie wat je wilt
volblaffen vanuit de volksmond gatverdammequote:Op maandag 5 februari 2010 14:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Onze viervoetige filosofe weet niet wat 'volblaffen' uit de volksmond betekent
Dit soort termen, allerlei zeer vrouwonvriendelijke variaties, worden door alle mannen onderling gebezigd. Niks om je verder druk om te maken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:20 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Maar hij heeft geen volksmond, zijn IQ is 130 verdorie, het is Dries Roelvink nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Onze viervoetige filosofe weet niet wat 'volblaffen' uit de volksmond betekent
heb je dat gechecked je weet het nooit wanneer iemand dries roelvink isquote:Op maandag 5 februari 2010 14:27 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen volksmond, zijn IQ is 130 verdorie, het is Dries Roelvink niet
Maakt geen fuck uit. Als je een avond onzichtbaar met een groep mannen mee mocht, dan zou je nog veel ergere dingen horen. En dan maakt het echt niet uit welke groep.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:27 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen volksmond, zijn IQ is 130 verdorie, het is Dries Roelvink niet
de heinrich himmler greep vind ik dan wel weer grappigquote:Op maandag 5 februari 2010 14:29 schreef RedFever007 het volgende:
Collega's die de Heinrich Himmlergreep willen uitoefenen
Het gemiddelde op FOK! is al 135 dus zo bijzonder is dat niet. Btw, waarom gaat deze romantische jongen aan jou vertellen dat ie een IQ heeft van 130? Meeste meisjes kicken nogal af op dat soort praatjes dacht ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:27 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, doen ze niet aan. Bij het corps zijn er strikte regels wat betreft seks en daarover praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
Wat een toevoeging ben je ook voor dit forumquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:27 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
Ik ook welquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
de heinrich himmler greep vind ik dan wel weer grappig
het is fijn om af en toe lekker dom te doen. zeker als je een hoog iq hebt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:27 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
idd, goede samenvatting.quote:
butter, brei en grene chiese, wej dat sizze ken is net wiesequote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
idd, goede samenvatting.
TS![]()
butter, brei en grene chiese, wej dat sizze ken is geen oprechte limburgerquote:Op maandag 5 februari 2010 14:37 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
butter, brei en grene chiese, wej dat sizze ken is net wiese
Ahzo.. het is dus een achterlijk korpsballetje dat stemt op VVD en zich te goed voor de rest van Nederland voelt. En bij mij is een IQ van 145 gemeten toen ik 14 was. Hoe vind je die. Maar ik blijf gewoon lekker plat en schuin uit mn bek praten hoor!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:27 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een tweelingbroer die aan de TU Delft werkt, misschien is dat een beter alternatief danquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Als hij nou een IQ had van 131 dan had hij wel beter geweten
dat had je leven niet gespaard vrees ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:37 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
butter, brei en grene chiese, wej dat sizze ken is net wiese
quote:Op maandag 5 februari 2010 14:40 schreef Copycat het volgende:
Zulks een puikend topic. Heus!
Die zal het niet anders noemenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:39 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog een tweelingbroer die aan de TU Delft werkt, misschien is dat een beter alternatief dan
Ben je nou zo naïef, of lijkt het maar zo?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:11 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Zoals jullie nu misschien wel weten ben ik een echte single vrouw van 29, die niet makkelijk in relaties stapt en al helemaal niet doet aan oppervlakkige 1nitestands enzo.
Maar nu heb een leuke jongen op het oog, of liever, hij heeft mij op het oog, van de sportclub. Hele erudiete, intelligente, kunstzinnige jongen, heeft economie gedaan op universiteitsnivo. Romantisch ook.
Maar nu luisterde ik laatst toevallig het einde van een telefoongesprek van hem af met een kameraad van hem, en daarin zei ie zoiets als 'het wordt nu tijd dat ik haar eens goed ga volblaffen'.
Wat zou ie daar mee bedoelen? Moet ik me zorgen maken?
Een andere term die hij een andere keer bezigde is puddingbuks. Maar misschien ging dat over het toetje van die avondquote:
Zit je nu te grinniken om die enorme grap?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:46 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Een andere term die hij een andere keer bezigde is puddingbuks. Maar misschien ging dat over het toetje van vanavond
Je lijkt mijn zus wel, die gaat ook altijd direct op die vrouwelijke concurrentie-toerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zit je nu te grinniken om die enorme grap?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:11 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:Hele erudiete, intelligente, kunstzinnige jongen, heeft economie gedaan op universiteitsnivo. Romantisch ook.
quote:'het wordt nu tijd dat ik haar eens goed ga volblaffen'.
misschien is het beter dat je iets voor jezelf gaat doen nu?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:48 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
Je lijkt mijn zus wel, die gaat ook altijd direct op die vrouwelijke concurrentie-toer
Concurrentie?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:48 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Je lijkt mijn zus wel, die gaat ook altijd direct op die vrouwelijke concurrentie-toer
je bent gewoon niet grappig, dat is het.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:48 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
wat danquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien is het beter dat je iets voor jezelf gaat doen nu?
men neme pak vla en men legen dit in een vagina.quote:
ik weet dat dit een forum is, maar van die onwelgevoegelijke praatjes ben ik niet gediendquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
men neme pak vla en men legen dit in een vagina.
dan ken we er nog wel een paar...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:52 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
ik weet dat dit een forum is, maar van die onwelgevoegelijke praatjes ben ik niet gediend
Hangt er vanaf waarmee... als het lood is dan mag je je zorgen maken, maar als het proteïnerijke yoghurt is dan misschien niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:11 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Dat zei ie laatst ook al in een rare kontekst, maar toen ik denk dat ie wilde gaan schaatsenquote:
Het wordt echt hoe langer hoe krampachtiger.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:59 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Dat zei ie laatst ook al in een rare kontekst, maar toen ik denk dat ie wilde gaan schaatsen
Ik dacht laatst dat ie sappelen zei (hij zit een beetje krap bij kas deze periode, is al 3 keer gaan skieen), maar nu ik erover nadenk zou dat best heel goed kunnenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:55 schreef IkWilbert het volgende:
Hij heeft het nog niet over swaffelen gehad?
wat, hém?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het wordt echt hoe langer hoe krampachtiger.
Geef het op.
Lijkt me een strak plan. Breng ook meteen dat schaap terug.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:03 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
En dan een digibeet worden zeker.
Uhuh, een slimme, artistieke jongen die economie heeft gedaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:11 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Hele erudiete, intelligente, kunstzinnige jongen, heeft economie gedaan op universiteitsnivo.
Schaap?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan. Breng ook meteen dat schaap terug.
tussen je poten ja.quote:
Is dat Dolly!?!quote:
Afgaande op haar eigen (niet te beconcurreren) zelfbeeld hebben we hier minimaal te maken met het nivo Doutzen Kroeskequote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Is Copycat eigenlijk lekker, wie heeft plaatjes?
(kan via PM)
Alleen de gedachte al wat jij met zo'n plaatje zal doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:19 schreef Schenkstroop het volgende:
(kan via PM)
cc heeft echt een enorme boezem. want zo praat je over borsten van een jaar of 40.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:19 schreef Schenkstroop het volgende:
(kan via PM)
Cup CC?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
cc heeft echt een enorme boezem. want zo praat je over borsten van een jaar of 40.
In de volksmond soms ook aangeduid als "Jopen".quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:23 schreef zoalshetis het volgende:
cc heeft echt een enorme boezem. want zo praat je over borsten van een jaar of 40.
Als ze in mijn volksmond zitten dan...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In de volksmond soms ook aangeduid als "Jopen".
Wel zodanig dat ik weet dat je het met een t schrijft, dombo.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Je hebt het buskruid niet uitgevonden he...
Nee hoor. Maar ik sta wel mijlenver boven jou.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:22 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Afgaande op haar eigen (niet te beconcurreren) zelfbeeld hebben we hier minimaal te maken met het nivo Doutzen Kroeske
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik sta wel mijlenver boven jou.
Dan heb jij wel een grote volksmond, naar verluid heeft Cc een beste bos hout voor de deur.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:29 schreef SicSicSics het volgende:
Als ze in mijn volksmond zitten dan...
oew nou die zitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:30 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
Wel zodanig dat ik weet dat je het met een t schrijft, dombo.
Alweer die volksmond gatver. Dan heb ik direct zo'n beeld van vergeelde tanden, schrale lippen waar een zelfgerold sjekkie tussen hangtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als ze in mijn volksmond zitten dan...
Inzicht.quote:
Daar ik net 3,5 week gestopt ben met (sjekkies) roken, vind ik dit een zeer gemene opmerking.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:33 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Alweer die volksmond gatver. Dan heb ik direct zo'n beeld van vergeelde tanden, schrale lippen waar een zelfgerold sjekkie tussen hangt
Pics van TS?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:11 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Zoals jullie nu misschien wel weten ben ik een echte single vrouw van 29, die niet makkelijk in relaties stapt en al helemaal niet doet aan oppervlakkige 1nitestands enzo.
Maar nu heb een leuke jongen op het oog, of liever, hij heeft mij op het oog, van de sportclub. Hele erudiete, intelligente, kunstzinnige jongen, heeft economie gedaan op universiteitsnivo. Romantisch ook.
Maar nu luisterde ik laatst toevallig het einde van een telefoongesprek van hem af met een kameraad van hem, en daarin zei ie zoiets als 'het wordt nu tijd dat ik haar eens goed ga volblaffen'.
Dan kun je toch juist trots zijn dat je recent tot het goede inzicht bent gekomen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar ik net 3,5 week gestopt ben met (sjekkies) roken, vind ik dit een zeer gemene opmerking.
Te groot ben ik ook weer niet zo'n voorstander van.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:37 schreef Thomas B. het volgende:
TS laat jij je nou maar lekker uitwonen door onze fitnessvriend met zn IQ van 130. Blijkbaar ben je daar zo van onder de indruk. Hoop voor je dat ie ook een hele grote lul heeft.
ik hoop net iets te groot.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:37 schreef Thomas B. het volgende:
Hoop voor je dat ie ook een hele grote lul heeft.
Arrogantie, zo noemen juist die mensen het die de zelfkennis missen.quote:
Dit neigt naar het Marcel van Dam-syndroomquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Arrogantie, zo noemen juist die mensen het die de zelfkennis missen.
quote:
Die is lelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:40 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Dit neigt naar het Marcel van Dam-syndroom
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:43 schreef Re het volgende:
deze kutkloon wordt nou wel heel erg oubollig he...
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:44 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
het eerste gedeelte van dit woord is wel relevant in dit topic
Rekt het niet dan scheurt het wel, zeker? Dat zei ooit een hele gemene ex van mij, die me ontmaagd heeft.quote:
Omdat jij een kut hebt of omdat dit een kuttopic is?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:44 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
het eerste gedeelte van dit woord is wel relevant in dit topic
You've got the power ... use it!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:43 schreef Re het volgende:
je weet ze wel te vinden he?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:44 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
Rekt het niet dan scheurt het wel, zeker? Dat zei ooit een hele gemene ex van mij, die me ontmaagd heeft.
Zo'n naar verluid vind ik dat niet dan... Denk ik!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan heb jij wel een grote volksmond, naar verluid heeft Cc een beste bos hout voor de deur.
beiden zijn waarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:45 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Omdat jij een kut hebt of omdat dit een kuttopic is?
dichtgooien dan. Ben die kuttrolltopics helemaal zat.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:43 schreef Re het volgende:
verkapt "ik wil modje zijn" post?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:46 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
dichtgooien dan. Ben die kuttrolltopics helemaal zat.
He who commands the mods conquers FOK!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:46 schreef Thomas B. het volgende:
Ben jij er ook zo 1 die alle sex op TV wil verbieden? Hé, er zit een knop op je TV....(en op je PC)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:46 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
pff moet er niet aan denken. Zeker niet in r&pquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:47 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
verkapt "ik wil modje zijn" post?
't is een kutwerk zeg ik jequote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:49 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
pff moet er niet aan denken. Zeker niet in r&p
Ga je nou twee keer dezelfde post lopen quotenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:48 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo 1 die alle sex op TV wil verbieden? Hé, er zit een knop op je TV....(en op je PC)
true, maar dit topic? het is niet eens grappig.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:49 schreef Re het volgende:
wil niet zeggen dat de reacties niet geinig zijn en af en toe een topic volblaffen is ook wel eens aardig
Misschien moet je je eens laten uitwonen door die leuke artistieke ballo uit de sportschool om je gedachten te verzetten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:49 schreef Re het volgende:
't is een kutwerk zeg ik je
dan ga je toch lekker je kont vingeren?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:51 schreef perro. het volgende:
[..]
true, maar dit topic? het is niet eens grappig.
zit je account in de schredder ofzoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:51 schreef perro. het volgende:
[..]
true, maar dit topic? het is niet eens grappig.
Mijn vriendin zei laatst aan de telefoon met een vriendin dat ze zich baarmoedig voelde. Moet ik me zorgen gaan maken?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:51 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Allemaal bedankt jongens, ik voel me al een stuk minder zwaarmoedig
1 topic is wel genoeg hoor, meer kan ik niet aan op vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:52 schreef Copycat het volgende:
Met het openlaten van dit topic geef je TS de suggestie dat dit topic enigszins grappig is. Een suggestie die we ten alle tijde moeten voorkomen. Straks opent het er nog meer.
Zoek volgende keer maar een mooie trein of hoog gebouw uit als je weer 's zwaarmoedig bent in plaats van kuttopics te gaan lopen openenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:51 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Allemaal bedankt jongens, ik voel me al een stuk minder zwaarmoedig
ben ik nou al onzijdig?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:52 schreef Copycat het volgende:
Met het openlaten van dit topic geef je TS de suggestie dat dit topic enigszins grappig is. Een suggestie die we ten alle tijde moeten voorkomen. Straks opent het er nog meer.
Dan ben ik een vrolijke kampeerder!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:53 schreef Re het volgende:
1 topic is wel genoeg hoor, meer kan ik niet aan op vrijdagmiddag
Duudeljoo klinkt haar liedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan ben ik een vrolijke kampeerder!
Je bent een troll en die zijn per definitie onzijdig.quote:
ok hier moest ik wel even om lachen. niet hard, maar toch.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:54 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
Duudeljoo klinkt haar lied
Banwaardige opmerking, verkapte doodsverwensingquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:53 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zoek volgende keer maar een mooie trein of hoog gebouw uit als je weer 's zwaarmoedig bent in plaats van kuttopics te gaan lopen openen
geef het maar toequote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok hier moest ik wel even om lachen. niet hard, maar toch.
De trollen in het kabouterboek van Rien Poortvliet hadden volgens mij wel een p-nis.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:54 schreef Copycat het volgende:
Je bent een troll en die zijn per definitie onzijdig.
Sinds wanneer ben jij geen mod meer.?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent een troll en die zijn per definitie onzijdig.
Zo verkapt vond ik 'm niet eigenlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:56 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
Banwaardige opmerking, verkapte doodsverwensing
nee hoor, je had ook vrouwtjes trollen die thuis de was deden en de jonge trolletjes voerden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De trollen in het kabouterboek van Rien Poortvliet hadden volgens mij wel een p-nis.
Na also, raus geht's dennquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:59 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zo verkapt vond ik 'm niet eigenlijk
en die van Suske en Wiske hadden een baardquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee hoor, je had ook vrouwtjes trollen die thuis de was deden en de jonge trolletjes voerden.
ze verwachten pics, maar ze zien alleen een teef dom posten in dit topic.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:01 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
2000 views, waar heb ik dat aan verdiend?
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:59 schreef zoalshetis het volgende:
nee hoor, je had ook vrouwtjes trollen die thuis de was deden en de jonge trolletjes voerden.
Heel misschien is haar nick niet haar echte naam?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:05 schreef Boldface het volgende:
De Bouvier heten en je dan zorgen maken dat je wordt volgeblaft?
Dat wil ik nog wel 's zienquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:00 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
Na also, raus geht's denn
neequote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Simone, beetje rare vraag, maar heb jij wel eens in een Porsche 928 gezeten?
Dat werkt alleen als de rest van vrouwelijk Nederland naar jou zou luisteren.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:57 schreef speknek het volgende:
Mannen zijn niet romantisch.
Degene die dat wel zijn liegen dus en proberen je alleen vol te blaffen.
Ik denk ik heb een vriendin, dus ik verpest even de kansen van de rest van mannelijk Nederland door de waarheid kenbaar te maken.
Sowieso: alsof die open deur ook maar enige wenkbrauw doet fronsen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:37 schreef De_Hertog het volgende:
Dat werkt alleen als de rest van vrouwelijk Nederland naar jou zou luisteren.
Dan vond hij je nog geiler dan hij je al vind!quote:
Wilde je nu zeggen dat er helemaal geen naieve meisjes rondlopen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sowieso: alsof die open deur ook maar enige wenkbrauw doet fronsen.
Dat was een uiterst sluwe vraag om mijn vermoeden over van wie je een kloon bent negatief danwel positief te beantwoorden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:43 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
why?
Ik ken je toch een beetje JKquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat was een uiterst sluwe vraag om mijn vermoeden over van wie je een kloon bent negatief danwel positief te beantwoorden.
En ook wat Talie tijpte, trouwens.
waarom denken mensen toch dat ik een kloon ben?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat was een uiterst sluwe vraag om mijn vermoeden over van wie je een kloon bent negatief danwel positief te beantwoorden.
En ook wat Talie tijpte, trouwens.
omdat dat positieve mensen zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:51 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
waarom denken mensen toch dat ik een kloon ben?
en de rest?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat dat positieve mensen zijn.
Wat een onzin. Mannen kunnen wel romantisch zijn hoor. Voorwaarde is wel dat ze hun kwakje bij haar mogen lozen.quote:
dat dilemma, daar worstel ik ook mee dus met die sportgozerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:00 schreef speknek het volgende:
Ja maar dan doen ze het, dan zijn ze het niet.
Zijn ze niet op het moment dat het kwakje nodig gedumpt moet worden. Zo snel mogelijk met de beentjes wijd dus dames.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:00 schreef speknek het volgende:
Ja maar dan doen ze het, dan zijn ze het niet.
Laat je gewoon neuken, dat doen domme wijven en zo kom je ook op mij over.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:05 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
dat dilemma, daar worstel ik ook mee dus met die sportgozer
Hoi Tamashiiquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:51 schreef HugoBaas het volgende:
Laat je gewoon neuken, dat doen domme wijven en zo kom je ook op mij over.
hihi, hoi! Maar mijn posts was wel serieus bedoeld.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:11 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hoi Tamashii
Leuk dat je ook even komt tvp'en... gezellig topic hoor
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:29 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind je naïviteit wel schattig zielig trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |