Sinds wanneer ben jij geen mod meer.?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent een troll en die zijn per definitie onzijdig.
Zo verkapt vond ik 'm niet eigenlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:56 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
Banwaardige opmerking, verkapte doodsverwensing
nee hoor, je had ook vrouwtjes trollen die thuis de was deden en de jonge trolletjes voerden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De trollen in het kabouterboek van Rien Poortvliet hadden volgens mij wel een p-nis.
Na also, raus geht's dennquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:59 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zo verkapt vond ik 'm niet eigenlijk
en die van Suske en Wiske hadden een baardquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee hoor, je had ook vrouwtjes trollen die thuis de was deden en de jonge trolletjes voerden.
ze verwachten pics, maar ze zien alleen een teef dom posten in dit topic.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:01 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
2000 views, waar heb ik dat aan verdiend?
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:59 schreef zoalshetis het volgende:
nee hoor, je had ook vrouwtjes trollen die thuis de was deden en de jonge trolletjes voerden.
Heel misschien is haar nick niet haar echte naam?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:05 schreef Boldface het volgende:
De Bouvier heten en je dan zorgen maken dat je wordt volgeblaft?
Dat wil ik nog wel 's zienquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:00 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
Na also, raus geht's denn
neequote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Simone, beetje rare vraag, maar heb jij wel eens in een Porsche 928 gezeten?
Dat werkt alleen als de rest van vrouwelijk Nederland naar jou zou luisteren.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:57 schreef speknek het volgende:
Mannen zijn niet romantisch.
Degene die dat wel zijn liegen dus en proberen je alleen vol te blaffen.
Ik denk ik heb een vriendin, dus ik verpest even de kansen van de rest van mannelijk Nederland door de waarheid kenbaar te maken.
Sowieso: alsof die open deur ook maar enige wenkbrauw doet fronsen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:37 schreef De_Hertog het volgende:
Dat werkt alleen als de rest van vrouwelijk Nederland naar jou zou luisteren.
Dan vond hij je nog geiler dan hij je al vind!quote:
Wilde je nu zeggen dat er helemaal geen naieve meisjes rondlopen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sowieso: alsof die open deur ook maar enige wenkbrauw doet fronsen.
Dat was een uiterst sluwe vraag om mijn vermoeden over van wie je een kloon bent negatief danwel positief te beantwoorden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:43 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
why?
Ik ken je toch een beetje JKquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat was een uiterst sluwe vraag om mijn vermoeden over van wie je een kloon bent negatief danwel positief te beantwoorden.
En ook wat Talie tijpte, trouwens.
waarom denken mensen toch dat ik een kloon ben?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat was een uiterst sluwe vraag om mijn vermoeden over van wie je een kloon bent negatief danwel positief te beantwoorden.
En ook wat Talie tijpte, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |