pff moet er niet aan denken. Zeker niet in r&pquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:47 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
verkapt "ik wil modje zijn" post?
't is een kutwerk zeg ik jequote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:49 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
pff moet er niet aan denken. Zeker niet in r&p
Ga je nou twee keer dezelfde post lopen quotenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:48 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
Ben jij er ook zo 1 die alle sex op TV wil verbieden? Hé, er zit een knop op je TV....(en op je PC)
true, maar dit topic? het is niet eens grappig.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:49 schreef Re het volgende:
wil niet zeggen dat de reacties niet geinig zijn en af en toe een topic volblaffen is ook wel eens aardig
Misschien moet je je eens laten uitwonen door die leuke artistieke ballo uit de sportschool om je gedachten te verzetten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:49 schreef Re het volgende:
't is een kutwerk zeg ik je
dan ga je toch lekker je kont vingeren?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:51 schreef perro. het volgende:
[..]
true, maar dit topic? het is niet eens grappig.
zit je account in de schredder ofzoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:51 schreef perro. het volgende:
[..]
true, maar dit topic? het is niet eens grappig.
Mijn vriendin zei laatst aan de telefoon met een vriendin dat ze zich baarmoedig voelde. Moet ik me zorgen gaan maken?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:51 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Allemaal bedankt jongens, ik voel me al een stuk minder zwaarmoedig
1 topic is wel genoeg hoor, meer kan ik niet aan op vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:52 schreef Copycat het volgende:
Met het openlaten van dit topic geef je TS de suggestie dat dit topic enigszins grappig is. Een suggestie die we ten alle tijde moeten voorkomen. Straks opent het er nog meer.
Zoek volgende keer maar een mooie trein of hoog gebouw uit als je weer 's zwaarmoedig bent in plaats van kuttopics te gaan lopen openenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:51 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Allemaal bedankt jongens, ik voel me al een stuk minder zwaarmoedig
ben ik nou al onzijdig?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:52 schreef Copycat het volgende:
Met het openlaten van dit topic geef je TS de suggestie dat dit topic enigszins grappig is. Een suggestie die we ten alle tijde moeten voorkomen. Straks opent het er nog meer.
Dan ben ik een vrolijke kampeerder!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:53 schreef Re het volgende:
1 topic is wel genoeg hoor, meer kan ik niet aan op vrijdagmiddag
Duudeljoo klinkt haar liedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan ben ik een vrolijke kampeerder!
Je bent een troll en die zijn per definitie onzijdig.quote:
ok hier moest ik wel even om lachen. niet hard, maar toch.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:54 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
Duudeljoo klinkt haar lied
Banwaardige opmerking, verkapte doodsverwensingquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:53 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zoek volgende keer maar een mooie trein of hoog gebouw uit als je weer 's zwaarmoedig bent in plaats van kuttopics te gaan lopen openen
geef het maar toequote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok hier moest ik wel even om lachen. niet hard, maar toch.
De trollen in het kabouterboek van Rien Poortvliet hadden volgens mij wel een p-nis.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:54 schreef Copycat het volgende:
Je bent een troll en die zijn per definitie onzijdig.
Sinds wanneer ben jij geen mod meer.?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent een troll en die zijn per definitie onzijdig.
Zo verkapt vond ik 'm niet eigenlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:56 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
Banwaardige opmerking, verkapte doodsverwensing
nee hoor, je had ook vrouwtjes trollen die thuis de was deden en de jonge trolletjes voerden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De trollen in het kabouterboek van Rien Poortvliet hadden volgens mij wel een p-nis.
Na also, raus geht's dennquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:59 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zo verkapt vond ik 'm niet eigenlijk
en die van Suske en Wiske hadden een baardquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee hoor, je had ook vrouwtjes trollen die thuis de was deden en de jonge trolletjes voerden.
ze verwachten pics, maar ze zien alleen een teef dom posten in dit topic.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:01 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
2000 views, waar heb ik dat aan verdiend?
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:59 schreef zoalshetis het volgende:
nee hoor, je had ook vrouwtjes trollen die thuis de was deden en de jonge trolletjes voerden.
Heel misschien is haar nick niet haar echte naam?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:05 schreef Boldface het volgende:
De Bouvier heten en je dan zorgen maken dat je wordt volgeblaft?
Dat wil ik nog wel 's zienquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:00 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
Na also, raus geht's denn
neequote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Simone, beetje rare vraag, maar heb jij wel eens in een Porsche 928 gezeten?
Dat werkt alleen als de rest van vrouwelijk Nederland naar jou zou luisteren.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:57 schreef speknek het volgende:
Mannen zijn niet romantisch.
Degene die dat wel zijn liegen dus en proberen je alleen vol te blaffen.
Ik denk ik heb een vriendin, dus ik verpest even de kansen van de rest van mannelijk Nederland door de waarheid kenbaar te maken.
Sowieso: alsof die open deur ook maar enige wenkbrauw doet fronsen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:37 schreef De_Hertog het volgende:
Dat werkt alleen als de rest van vrouwelijk Nederland naar jou zou luisteren.
Dan vond hij je nog geiler dan hij je al vind!quote:
Wilde je nu zeggen dat er helemaal geen naieve meisjes rondlopen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sowieso: alsof die open deur ook maar enige wenkbrauw doet fronsen.
Dat was een uiterst sluwe vraag om mijn vermoeden over van wie je een kloon bent negatief danwel positief te beantwoorden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:43 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
why?
Ik ken je toch een beetje JKquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat was een uiterst sluwe vraag om mijn vermoeden over van wie je een kloon bent negatief danwel positief te beantwoorden.
En ook wat Talie tijpte, trouwens.
waarom denken mensen toch dat ik een kloon ben?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat was een uiterst sluwe vraag om mijn vermoeden over van wie je een kloon bent negatief danwel positief te beantwoorden.
En ook wat Talie tijpte, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |