misschien is het beter dat je iets voor jezelf gaat doen nu?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:48 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
Je lijkt mijn zus wel, die gaat ook altijd direct op die vrouwelijke concurrentie-toer
Concurrentie?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:48 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Je lijkt mijn zus wel, die gaat ook altijd direct op die vrouwelijke concurrentie-toer
je bent gewoon niet grappig, dat is het.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:48 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
wat danquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien is het beter dat je iets voor jezelf gaat doen nu?
men neme pak vla en men legen dit in een vagina.quote:
ik weet dat dit een forum is, maar van die onwelgevoegelijke praatjes ben ik niet gediendquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
men neme pak vla en men legen dit in een vagina.
dan ken we er nog wel een paar...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:52 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
ik weet dat dit een forum is, maar van die onwelgevoegelijke praatjes ben ik niet gediend
Hangt er vanaf waarmee... als het lood is dan mag je je zorgen maken, maar als het proteïnerijke yoghurt is dan misschien niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:11 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Wat zou ie daar mee bedoelen? Moet ik me zorgen maken?
Dat zei ie laatst ook al in een rare kontekst, maar toen ik denk dat ie wilde gaan schaatsenquote:
Het wordt echt hoe langer hoe krampachtiger.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:59 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Dat zei ie laatst ook al in een rare kontekst, maar toen ik denk dat ie wilde gaan schaatsen
Ik dacht laatst dat ie sappelen zei (hij zit een beetje krap bij kas deze periode, is al 3 keer gaan skieen), maar nu ik erover nadenk zou dat best heel goed kunnenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:55 schreef IkWilbert het volgende:
Hij heeft het nog niet over swaffelen gehad?
wat, hém?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het wordt echt hoe langer hoe krampachtiger.
Geef het op.
Lijkt me een strak plan. Breng ook meteen dat schaap terug.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:03 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
En dan een digibeet worden zeker.
Uhuh, een slimme, artistieke jongen die economie heeft gedaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:11 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Hele erudiete, intelligente, kunstzinnige jongen, heeft economie gedaan op universiteitsnivo.
Schaap?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Lijkt me een strak plan. Breng ook meteen dat schaap terug.
tussen je poten ja.quote:
Is dat Dolly!?!quote:
Afgaande op haar eigen (niet te beconcurreren) zelfbeeld hebben we hier minimaal te maken met het nivo Doutzen Kroeskequote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Is Copycat eigenlijk lekker, wie heeft plaatjes?
(kan via PM)
Alleen de gedachte al wat jij met zo'n plaatje zal doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:19 schreef Schenkstroop het volgende:
(kan via PM)
cc heeft echt een enorme boezem. want zo praat je over borsten van een jaar of 40.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:19 schreef Schenkstroop het volgende:
(kan via PM)
Cup CC?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
cc heeft echt een enorme boezem. want zo praat je over borsten van een jaar of 40.
In de volksmond soms ook aangeduid als "Jopen".quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:23 schreef zoalshetis het volgende:
cc heeft echt een enorme boezem. want zo praat je over borsten van een jaar of 40.
Als ze in mijn volksmond zitten dan...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In de volksmond soms ook aangeduid als "Jopen".
Wel zodanig dat ik weet dat je het met een t schrijft, dombo.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Je hebt het buskruid niet uitgevonden he...
Nee hoor. Maar ik sta wel mijlenver boven jou.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:22 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Afgaande op haar eigen (niet te beconcurreren) zelfbeeld hebben we hier minimaal te maken met het nivo Doutzen Kroeske
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik sta wel mijlenver boven jou.
Dan heb jij wel een grote volksmond, naar verluid heeft Cc een beste bos hout voor de deur.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:29 schreef SicSicSics het volgende:
Als ze in mijn volksmond zitten dan...
oew nou die zitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:30 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
Wel zodanig dat ik weet dat je het met een t schrijft, dombo.
Alweer die volksmond gatver. Dan heb ik direct zo'n beeld van vergeelde tanden, schrale lippen waar een zelfgerold sjekkie tussen hangtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als ze in mijn volksmond zitten dan...
Inzicht.quote:
Daar ik net 3,5 week gestopt ben met (sjekkies) roken, vind ik dit een zeer gemene opmerking.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:33 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Alweer die volksmond gatver. Dan heb ik direct zo'n beeld van vergeelde tanden, schrale lippen waar een zelfgerold sjekkie tussen hangt
Pics van TS?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:11 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Zoals jullie nu misschien wel weten ben ik een echte single vrouw van 29, die niet makkelijk in relaties stapt en al helemaal niet doet aan oppervlakkige 1nitestands enzo.
Maar nu heb een leuke jongen op het oog, of liever, hij heeft mij op het oog, van de sportclub. Hele erudiete, intelligente, kunstzinnige jongen, heeft economie gedaan op universiteitsnivo. Romantisch ook.
Maar nu luisterde ik laatst toevallig het einde van een telefoongesprek van hem af met een kameraad van hem, en daarin zei ie zoiets als 'het wordt nu tijd dat ik haar eens goed ga volblaffen'.
Wat zou ie daar mee bedoelen? Moet ik me zorgen maken?
Dan kun je toch juist trots zijn dat je recent tot het goede inzicht bent gekomen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar ik net 3,5 week gestopt ben met (sjekkies) roken, vind ik dit een zeer gemene opmerking.
Te groot ben ik ook weer niet zo'n voorstander van.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:37 schreef Thomas B. het volgende:
TS laat jij je nou maar lekker uitwonen door onze fitnessvriend met zn IQ van 130. Blijkbaar ben je daar zo van onder de indruk. Hoop voor je dat ie ook een hele grote lul heeft.
ik hoop net iets te groot.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:37 schreef Thomas B. het volgende:
Hoop voor je dat ie ook een hele grote lul heeft.
Arrogantie, zo noemen juist die mensen het die de zelfkennis missen.quote:
Dit neigt naar het Marcel van Dam-syndroomquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Arrogantie, zo noemen juist die mensen het die de zelfkennis missen.
quote:
Die is lelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:40 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Dit neigt naar het Marcel van Dam-syndroom
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:43 schreef Re het volgende:
deze kutkloon wordt nou wel heel erg oubollig he...
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:44 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
het eerste gedeelte van dit woord is wel relevant in dit topic
Rekt het niet dan scheurt het wel, zeker? Dat zei ooit een hele gemene ex van mij, die me ontmaagd heeft.quote:
Omdat jij een kut hebt of omdat dit een kuttopic is?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:44 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
het eerste gedeelte van dit woord is wel relevant in dit topic
You've got the power ... use it!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:43 schreef Re het volgende:
je weet ze wel te vinden he?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:44 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
Rekt het niet dan scheurt het wel, zeker? Dat zei ooit een hele gemene ex van mij, die me ontmaagd heeft.
Zo'n naar verluid vind ik dat niet dan... Denk ik!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan heb jij wel een grote volksmond, naar verluid heeft Cc een beste bos hout voor de deur.
beiden zijn waarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:45 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Omdat jij een kut hebt of omdat dit een kuttopic is?
dichtgooien dan. Ben die kuttrolltopics helemaal zat.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:43 schreef Re het volgende:
verkapt "ik wil modje zijn" post?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:46 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
dichtgooien dan. Ben die kuttrolltopics helemaal zat.
He who commands the mods conquers FOK!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:46 schreef Thomas B. het volgende:
Ben jij er ook zo 1 die alle sex op TV wil verbieden? Hé, er zit een knop op je TV....(en op je PC)quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:46 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |