Daar stopte ik met lezenquote:en al helemaal niet doet aan oppervlakkige 1nitestands enzo
Ik lees gladjakkerquote:Hele erudiete, intelligente, kunstzinnige jongen, heeft economie gedaan op universiteitsnivo. Romantisch ook.
t'is watquote:Op maandag 5 februari 2010 14:14 schreef __Saviour__ het volgende:
jaja
Met die mobieltjes kun je ook bellen aan de bar van het sportcentrum hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:14 schreef Ringo het volgende:
En hoe kwam het dat jij "toevallig" dat gesprek wist af te luisteren? Had je je in zijn kledingkast verstopt?
Dan zit ze waarschijnlijk al helemaal volgeblaftquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou me pas zorgen maken als 'ie je NIET meer vol wil blaffen.
Zoals ik al zei: gladjakker. Nare mensen. Uit de buurt blijven.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:20 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Hij is bij het corps geweest in zijn studententijd. Weet iemand van jullie of dat soort praat daar vaak voorkomt onder jongens onder mekaar?
Nee, doen ze niet aan. Bij het corps zijn er strikte regels wat betreft seks en daarover praten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:20 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Hij is bij het corps geweest in zijn studententijd. Weet iemand van jullie of dat soort praat daar vaak voorkomt onder jongens onder mekaar?
Amper, vaak zijn het hele nette en beleefde jongens die geen onvertogen woord in de mond nemen en weinig aan seks denken. Jouw erudiete jongeman is dus een vreemde eend in de bijt. Ik zou maar oppassen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:20 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Inderdaadquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:21 schreef woozi het volgende:
Bij volblaffen denk ik eigenlijk aan neerschieten, maar kan aan mij liggen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:17 schreef Bosbeetle het volgende:
volblaffen is gewoon het tegenovergestelde van leegzuigen
doe met deze informatie wat je wilt
volblaffen vanuit de volksmond gatverdammequote:Op maandag 5 februari 2010 14:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Onze viervoetige filosofe weet niet wat 'volblaffen' uit de volksmond betekent
Dit soort termen, allerlei zeer vrouwonvriendelijke variaties, worden door alle mannen onderling gebezigd. Niks om je verder druk om te maken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:20 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
Maar hij heeft geen volksmond, zijn IQ is 130 verdorie, het is Dries Roelvink nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Onze viervoetige filosofe weet niet wat 'volblaffen' uit de volksmond betekent
heb je dat gechecked je weet het nooit wanneer iemand dries roelvink isquote:Op maandag 5 februari 2010 14:27 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen volksmond, zijn IQ is 130 verdorie, het is Dries Roelvink niet
Maakt geen fuck uit. Als je een avond onzichtbaar met een groep mannen mee mocht, dan zou je nog veel ergere dingen horen. En dan maakt het echt niet uit welke groep.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:27 schreef Simone_de_Bouvier het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen volksmond, zijn IQ is 130 verdorie, het is Dries Roelvink niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |