abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 februari 2010 @ 18:23:58 #101
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_77777280
quote:
En dan? Wat moet men hier mee?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_77778480
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En dan? Wat moet men hier mee?
Bekijken.
  maandag 8 februari 2010 @ 18:50:45 #103
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_77778540
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:49 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Bekijken.
Ja dat snap ik ook nog wel Maar daarna dan?
Onikaan ni ov dovah
pi_77778692
Om even terug te komen op de media die erg veel gemanipuleerd word. Ook erg ironisch dat NOS hierover publiceerd.

http://nos.nl/artikel/134(...)d-gemanipuleerd.html
Er is geen weg naar vrede, vrede is de weg.
pi_77778862
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook nog wel Maar daarna dan?
Delen met al je jewtube vrienden.
pi_77782452
quote:
Op maandag 8 februari 2010 08:39 schreef SicSicSics het volgende:
Ja en de conclusie is altijd dat werken moet! Je kunt niet anders. Geen andere mogelijkheid. Dat je misschien het beloningen stelsel zou willen herzien daar kan ik inkomen, maar eten zonder werk kan niet. Tenzij anderen voor jou werken.
Daar waren we al uit, werk zal er altijd zijn

Maar het gaat om werken voor een loon, waarvan je vervolgens eten kunt kopen in de winkel nadat je eerst je rekeningen hebt betaald.
Het herzien zou betekenen dat ik het wil veranderen, juist zou het helemaal moeten verdwijnen
Geld hebben we niet nodig want niets hoeft in geld uitgedrukt te worden, het enige wat geld doet is corrumperen en rijken rijker maken.
Leven zou niet duur moeten zijn maar een genot, echt leven, leven in vrijheid, maar dat doen we niet, we conformeren aan een systeem.
En dat systeem met al zijn corruptie en macht is belangrijker dan het leven zelf.
pi_77786210
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:54 schreef ashhoax het volgende:
Om even terug te komen op de media die erg veel gemanipuleerd word. Ook erg ironisch dat NOS hierover publiceerd.

Zeker ironisch.

Hier meer info:

http://www.wanttoknow.nl/(...)-campagne-van-start/
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_77786914
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:27 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Zeker ironisch.

Hier meer info:
[ afbeelding ]
http://www.wanttoknow.nl/(...)-campagne-van-start/
Zeer interessant.

Kan dus heel erg lachen om mensen die alles klakkeloos overnemen van de MSM. Overbodig angst zaaien, Kopiëren, En er heel vaak naast zitten.. zoals vaker aangetoond.. Dat doet de MSM.
Er is geen weg naar vrede, vrede is de weg.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 08:53:18 #109
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_77796925
quote:
Op maandag 8 februari 2010 20:14 schreef Godfokt het volgende:
Daar waren we al uit, werk zal er altijd zijn
Mooi!
quote:
Maar het gaat om werken voor een loon, waarvan je vervolgens eten kunt kopen in de winkel nadat je eerst je rekeningen hebt betaald.
Juist.
quote:
Het herzien zou betekenen dat ik het wil veranderen, juist zou het helemaal moeten verdwijnen
Duidelijk.
quote:
Geld hebben we niet nodig want niets hoeft in geld uitgedrukt te worden, het enige wat geld doet is corrumperen en rijken rijker maken.
Daar ben ik het niet mee eens! Geld (an sich) corrumpeert niet. Mensen zijn corrupt. Met of zonder geld corrupte mensen zullen altijd blijven bestaan. Is het niet geld wat mensen willen dan zijn het wel varkens, een groter huis, meer sieraden, mooiere spullen... Je ontkomt er niet aan!
quote:
Leven zou niet duur moeten zijn maar een genot, echt leven, leven in vrijheid, maar dat doen we niet, we conformeren aan een systeem.
Daar ben ik het mee eens, maar wat is duur?

Wat is de arbeid die wordt ingebracht en wat levert dat op? We vinden (bijna) allemaal dat we teveel belasting betalen. Het leven is zo duur! Nu willen de vuilnismannen 3% salarisverhoging.

Aan de ene kant zeg je; Dat moeten ze krijgen, het zijn slaven en die verdienen beter en hebben recht op een gelukkig leven met genot en vrijheid. Aan de andere kant zeg je; Het leven zou niet zo duur moeten zijn.

Terwijl een balans altijd gelijk moet zijn.
quote:
En dat systeem met al zijn corruptie en macht is belangrijker dan het leven zelf.
Niet voor mij.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 09:06:28 #110
116015 SicSicSics
pi_77797132
quote:
Op maandag 8 februari 2010 18:54 schreef ashhoax het volgende:

Interessant verhaal, maar is het manipulatie door een NWO met kwade opzet? Ik denk het niet! Ik denk dat het is zoals de man zelf al aangeeft; teveel te doen in te weinig tijd. Klakkeloos dingen overnemen en opgeblazen verhalen schrijven over geruchten en aannames.

De media creëren hypes, maar dat is ook (een groot deel van) hun product tegenwoordig!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 12:15:59 #111
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77802741
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 09:06 schreef SicSicSics het volgende:
Klakkeloos dingen overnemen en opgeblazen verhalen schrijven over geruchten en aannames.

De media creeren hypes, maar dat is ook (een groot deel van) hun product tegenwoordig!
En dat geldt natuurlijk niet alleen voor de 'mainstream media', maar ook voor de 'complotmedia'. Bovendien heeft Nick Davies zijn verhaal misschien ook weer opgeblazen .

Iets anders:

Eigenlijk weet ik pas sinds een paar maanden dat er echt mensen zijn die geloven dat de wereld wordt geleid door een soort vermomde reptielen die ons 'geprogrammeerd' hebben om op een bepaalde manier te denken. (Voorheen als ik iets zag staan over 'reptilians', dacht ik altijd dat het meer spreekwoordelijk bedoeld was, als een soort scheldwoord, zoals bijvoorbeeld 'jakhalzen' of gewoon 'klootzakken'.) Maar dan heb ik een paar vragen:

• Wie is eigenlijk begonnen met het berichten over reptilians (niet David Icke toch?)?
  • Stel dat die reptilians er echt zijn en dat ze ons geprogrammeerd hebben; waarom hebben ze ons dan niet zo geprogrammeerd dat we ze nooit zullen ontdekken en dus nooit maar iets over ze berichten?
  • Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
    Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
      Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 13:10:40 #112
    249559 crew  Lavenderr
    pi_77804817
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

En dat geldt natuurlijk niet alleen voor de 'mainstream media', maar ook voor de 'complotmedia'. Bovendien heeft Nick Davies zijn verhaal misschien ook weer opgeblazen .

Iets anders:

Eigenlijk weet ik pas sinds een paar maanden dat er echt mensen zijn die geloven dat de wereld wordt geleid door een soort vermomde reptielen die ons 'geprogrammeerd' hebben om op een bepaalde manier te denken. (Voorheen als ik iets zag staan over 'reptilians', dacht ik altijd dat het meer spreekwoordelijk bedoeld was, als een soort scheldwoord, zoals bijvoorbeeld 'jakhalzen' of gewoon 'klootzakken'.) Maar dan heb ik een paar vragen:

• Wie is eigenlijk begonnen met het berichten over reptilians (niet David Icke toch?)?
  • Stel dat die reptilians er echt zijn en dat ze ons geprogrammeerd hebben; waarom hebben ze ons dan niet zo geprogrammeerd dat we ze nooit zullen ontdekken en dus nooit maar iets over ze berichten?

• Inderdaad. Dat is een heel goeie vraag.
    Geheimhouding is van het grootste belang, mocht dit waar zijn.
    Of willen ze tóch mensen recruteren?
    pi_77813039
    Iedereen die over reptillians praat is desinformant. Tegen de muur met dat volk.
    pi_77813540
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 16:43 schreef Salvad0R het volgende:
    Iedereen die over reptillians praat is desinformant. Tegen de muur met dat volk.
    pi_77813931
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 16:56 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Kom eens met woorden in plaats van stilzwijgende crap mien jong.
      dinsdag 9 februari 2010 @ 17:09:07 #116
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_77814019
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 16:43 schreef Salvad0R het volgende:
    Is dit een antwoord op deze vraag:
    quote:
  • Zo ja, wat bedoel je er precies mee en waarom?
    Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
    pi_77814033
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:06 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Kom eens met woorden in plaats van stilzwijgende crap mien jong.
    Kap nâh met dat soort opmerkingen!

[ Bericht 17% gewijzigd door ToT op 09-02-2010 17:43:28 ]
    pi_77814125
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:09 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Je bent een paranoïde ongeschoolde junk. Genoeg woorden?
    Omdat ik het belachelijke concept van reptillians en shapeshifting verwerp?

Waarom zou ik waarde hechten aan jouw minachting?
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:09 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Is dit een antwoord op deze vraag:
    [..]

Zo ja, wat bedoel je er precies mee en waarom?
    Ik bedoel er mee dat "reptillians" en "shapeshifting" desinformatie is, om mensen angst te geven voor onze machthebbers, terwijl het gewoon kneuzen van vlees en bloed zijn.

Daarom is iedereen die ijlt over reptillians een desinformant en dient tegen de muur gezet te worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door ToT op 09-02-2010 17:49:25 ]
      dinsdag 9 februari 2010 @ 17:17:20 #119
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_77814315
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef Salvad0R het volgende:

Ik bedoel er mee dat "reptillians" en "shapeshifting" desinformatie is, om mensen angst te geven voor onze machthebbers, terwijl het gewoon kneuzen van vlees en bloed zijn.

Daarom is iedereen die ijlt over reptillians een desinformant en dient tegen de muur gezet te worden.
    En vervolgens afgeschoten?

Maar er zijn ook weer mensen die niet geloven wat jij gelooft. Dus eigenlijk moet jij ook maar tegen de muur gezet (en afgeschoten) worden?
    pi_77814320
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dat maakt het juist zo grappig, je eigen wanen verdedig je dogmatisch, maar de wanen van anderen gaan je ineens te ver? Je hebt totaal niet de capaciteiten om hard te maken waarom jouw onzin wel geloofwaardig zou zijn, maar die van hun absoluut niet.
    quote:
    Waarom zou ik waarde hechten aan jouw minachting? - Knip -
    Lijkt me onwaarschijnlijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door ToT op 09-02-2010 17:50:59 ]
    pi_77814384
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:17 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Dat maakt het juist zo grappig, je eigen wanen verdedig je dogmatisch, maar de wanen van anderen gaan je ineens te ver? Je hebt totaal niet de capaciteiten om hard te maken waarom jouw onzin wel geloofwaardig zou zijn, maar die van hun absoluut niet.

[..]

Lijkt me onwaarschijnlijk.
    Mijn eigen wanen? Over welke wanen heb jij het hier precies?

[ Bericht 8% gewijzigd door ToT op 09-02-2010 17:51:14 ]
    pi_77814419
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:18 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Mijn eigen wanen? Over welke wanen heb jij het hier precies?
    Zo ongeveer je hele postgeschiedenis.
    pi_77814460
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:17 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

En vervolgens afgeschoten?

Maar er zijn ook weer mensen die niet geloven wat jij gelooft. Dus eigenlijk moet jij ook maar tegen de muur gezet (en afgeschoten) worden?
    Het is heel goed aan te tonen dat de Mossad/CIA 9/11 hebben gepleegd. Het is heel goed aan te tonen dat Al Qaeda een verzinsel is van de CIA, om een vijand te creëren om de void die de Koude Oorlog achterliet te vullen.

Dat is geen kwestie van geloven. Dat is common sense.

Kom jij aan het je Reptillians. Het enige wat dat toevoegt in deze discussie is het hele concept van waarheid en progressie ridiculiseren.
    pi_77814467
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:19 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Zo ongeveer je hele postgeschiedenis.
    Voorbeelden, of je smoel houden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Salvad0R op 10-02-2010 15:01:57 ]
    pi_77814529
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:20 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Voorbeelden
    Je hebt toch toegang tot je eigen postgeschiedenis?

[ Bericht 2% gewijzigd door ToT op 09-02-2010 17:53:15 ]
    pi_77814563
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:22 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Je hebt toch toegang tot je eigen postgeschiedenis?
    Gedraag je nou niet als een inferieur figuur, die holle beledigingen post, maar verder niets inhoudelijks heeft toe te voegen. Dat vind ik niet echt een teken van je intellectuele superioriteit die je zegt te hanteren.
    pi_77814612
    Integendeel, het is een teken van zwakte en onvermogen.
    pi_77814651
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:23 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Gedraag je nou niet als een inferieur figuur, die holle beledigingen post, maar verder niets inhoudelijks heeft toe te voegen. Dat vind ik niet echt een teken van je intellectuele superioriteit die je zegt te hanteren.
    Ik heb al eerder aangegeven wat ik denk van inhoudelijke discussie met types als jij. Jij zult bij voorbaat bronnen en claims alleen beoordelen op de mate waarin ze bij jouw dogmatische wereldbeeld aansluiten, redelijke bronnenkritiek heeft er niets mee te maken. Inhoudelijke discussie interesseert je niet, dus waarom zou ik het proberen?
      dinsdag 9 februari 2010 @ 17:26:06 #129
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_77814664
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:20 schreef Salvad0R het volgende:
    Het is heel goed aan te tonen dat de Mossad/CIA 9/11 hebben gepleegd. Het is heel goed aan te tonen dat Al Qaeda een verzinsel is van de CIA, om een vijand te creëren om de void die de Koude Oorlog achterliet te vullen.

Dat is geen kwestie van geloven. Dat is common sense.
    Dat is niet aangetoond, dus zijn er nog genoeg mensen die niet meegaan in jouw gedachtengangen/geloof .
    quote:
    Kom jij aan het je Reptillians. Het enige wat dat toevoegt in deze discussie is het hele concept van waarheid en progressie ridiculiseren.
    Genoeg mensen die wel in reptilians geloven (net als dat jij in bovenstaande dingen gelooft), dus die vraag die ik stelde is dan ook voor die mensen bedoeld .
    pi_77814896
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:26 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Dat is niet aangetoond, dus zijn er nog genoeg mensen die niet meegaan in jouw gedachtengangen/geloof .
    [..]

Genoeg mensen die wel in reptilians geloven (net als dat jij in bovenstaande dingen gelooft), dus die vraag die ik stelde is dan ook voor die mensen bedoeld .
    Wat kost het om voor jou aan te tonen dat de Mossad & de CIA 9/11 hebben gepleegd dan? Behalve dan onderzoeken van onafhankelijke Scandinavische universiteiten die nanothermiet in het stof van de WTC torens hebben gevonden?

Figuren die bij voorbaat hebben besloten dat 9/11 géén inside job is, dat zijn de mensen die werkelijk vast zitten in hun dogmatische visie.
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:25 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Ik heb al eerder aangegeven wat ik denk van inhoudelijke discussie met types als jij. Jij zult bij voorbaat bronnen en claims alleen beoordelen op de mate waarin ze bij jouw dogmatische wereldbeeld aansluiten, redelijke bronnenkritiek heeft er niets mee te maken. Inhoudelijke discussie interesseert je niet, dus waarom zou ik het proberen?
    Ik sta open voor alles. Als je nou eens met inhoudelijke voorbeelden komt, in plaats van subjectief je eigen informatieve onvermogen op mij te projecteren.. fucking lachwekkend man.
      dinsdag 9 februari 2010 @ 17:39:51 #131
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_77815133
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:32 schreef Salvad0R het volgende:
    Figuren die bij voorbaat hebben besloten dat 9/11 géén inside job is, dat zijn de mensen die werkelijk vast zitten in hun dogmatische visie.
    Ik zeg alleen maar dat het niet aangetoond is wat jij beweert en waar jij in gelooft , maar jij hoeft van mij niet 'tegen een muur' hoor .

Jij zegt dat reptilians niet aangetoond zijn en dat daarom de mensen die wel in reptilians geloven 'tegen een muur' moeten .
    pi_77815260
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:39 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik zeg alleen maar dat het niet aangetoond is wat jij beweert en waar jij in gelooft , maar jij hoeft van mij niet 'tegen een muur' hoor .

Jij zegt dat reptilians niet aangetoond zijn en dat daarom de mensen die wel in reptilians geloven 'tegen een muur' moeten .
    Ik "geloof" nergens in gast. Een feit is een feit.

Mensen die beweren dat je dient te "geloven" om overtuigd te zijn, in plaats van de feiten te checken, zijn desinformanten. Ze verhullen de waarheid met leugens en nonsens. Hoe kom jij er uberhaupt bij om in "reptillians" te geloven ?
      dinsdag 9 februari 2010 @ 17:45:56 #133
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_77815315
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:43 schreef Salvad0R het volgende:
    Ik "geloof" nergens in gast. Een feit is een feit.
    Inderdaad, een feit is een feit en ik ben niet bij jou te gast .
    quote:
    Mensen die beweren dat je dient te "geloven" om overtuigd te zijn, in plaats van de feiten te checken, zijn desinformanten. Ze verhullen de waarheid met leugens en nonsens. Hoe kom jij er uberhaupt bij om in "reptillians" te geloven ?
    Hoe kom jij erbij dat ik in reptilians geloof?
    pi_77815383
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:45 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Inderdaad, een feit is een feit en ik ben niet bij jou te gast .
    [..]

Hoe kom jij erbij dat ik in reptilians geloof?
    Jij begint over reptielen die de mensheid beheersen.
    Ik bedoel, hoe kom jij er bij dat er mensen zijn die geloven dat "reptillians" de wereld beheersen?

Welke onbetwijfelbare betrouwbare überbron heb je daarvoor gebruikt, dat het waard is om te vermelden in dit topic vol feitelijkheden wat betreft terrorisme en angst?
      dinsdag 9 februari 2010 @ 17:53:25 #135
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_77815555
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:48 schreef Salvad0R het volgende:
    Jij begint over reptielen die de mensheid beheersen.
    Ik bedoel, hoe kom jij er bij dat er mensen zijn die geloven dat "reptillians" de wereld beheersen?

Welke onbetwijfelbare betrouwbare überbron heb je daarvoor gebruikt, dat het waard is om te vermelden in dit topic vol feitelijkheden wat betreft terrorisme en angst?
    Er zijn ook mensen die in kabouters geloven. Moeten die ook 'tegen een muur'?
      dinsdag 9 februari 2010 @ 17:55:08 #136
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_77815613
    dus nu beweer je eigenlijk dat kabouters ook desinformanten van de NWO zijn ?
    pi_77815652
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:53 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die in kabouters geloven. Moeten die ook 'tegen een muur'?
    Het gaat hier niet om "geloven". Het gaat hier om "feiten".

Het gaat hier om miljoenen mensenlevens. Ik heb geen zin om de discussie te laten ontsporen in irrelevantie.

Zoek anders een leuk R&P topic uit, waar je de manier van "geloven" kan discusseren.

Hier houden we het bij de feiten.
    pi_77815708
    Guyz plz, ffs! BEHAVE YOURSELF!
    pi_77815781
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:58 schreef ToT het volgende:
    Ja let effe op, ik wordt aan de hand van de informatie die ik verspreid ongefundeerd bestempeld als junk, etc.
      dinsdag 9 februari 2010 @ 18:00:23 #140
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_77815799
    quote:
    als jij zn sneue troll pogingen (joepie) eens de kop in zou drukken was dit niet nodig geweest

pi_77815835
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 18:00 schreef merlin693 het volgende:
    als jij zn sneue troll pogingen eens de kop in zou drukken was dit niet nodig geweest
    De trollpogingen en beledigingen van JohnLocke zijn inderdaad overbodig.
      dinsdag 9 februari 2010 @ 18:02:34 #142
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_77815871
    ikzelf doelde meer op joepie want zijn/haar intenties zijn wel duidelijk aleen voor de mods hier niet
    pi_77815922
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 18:02 schreef merlin693 het volgende:
    ikzelf doelde meer op joepie want zijn/haar intenties zijn wel duidelijk aleen voor de mods hier niet
    Joepie denkt dat het geinig is om in discussies betreffende miljoenen doden ten gevolge van ongerechtigde oorlogen te ijlen over reptillians en andere desinformatie.

Tegen de muur ermee.
      dinsdag 9 februari 2010 @ 18:04:28 #144
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_77815931
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 17:56 schreef Salvad0R het volgende:
    Het gaat hier niet om "geloven". Het gaat hier om "feiten".
    Het ging erom dat jij vindt dat mensen die in reptilians geloven 'tegen een muur' gezet moeten worden. Het is een feit dat jij dat gepost hebt .

Ik vraag me af of jij vindt dat alle mensen die ergens in geloven waar jij niet in gelooft, 'tegen een muur' gezet moeten worden en gaf daarbij als voorbeeld mensen die in kabouters* geloven.

* Het woord kabouters kan vervangen worden door elk iets waarin jij niet gelooft. Bijvoorbeeld een paarse draak van 4000 kilo die alle mannen tussen de 20 en de 60 hun piemel gaat afbijten.
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef Salvad0R het volgende:
    Joepie denkt dat het geinig is om in discussies betreffende miljoenen doden ten gevolge van ongerechtigde oorlogen te ijlen over reptillians en andere desinformatie.

Tegen de muur ermee.
    En dan ga je me afschieten?
      dinsdag 9 februari 2010 @ 18:05:30 #145
    153970 Terecht
    Apodictisch.
    pi_77815969
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Het ging erom dat jij vindt dat mensen die in reptilians geloven 'tegen een muur' gezet moeten worden. Het is een feit dat jij dat gepost hebt .

Ik vraag me af of jij vindt dat alle mensen die ergens in geloven waar jij niet in gelooft, 'tegen een muur' gezet moeten worden en gaf daarbij als voorbeeld mensen die in kabouters* geloven.

* Het woord kabouters kan vervangen worden door elk iets waarin jij niet gelooft. Bijvoorbeeld een paarse draak van 4000 kilo die alle mannen tussen de 20 en de 60 hun piemel gaat afbijten.
    . Je getroll wordt nu wel erg opzichtig.
      dinsdag 9 februari 2010 @ 18:08:02 #146
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_77816065
    maar tot vind hem nog steeds tof..ongeacht zijn/haar pogingen dit forum in het belachelijke te trekken
    pi_77816122
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

[..]

En dan ga je me afschieten?
    Okay, ik reageer niet meer op jou.

Hoeveel schuift dat nou, counter intelligence verspreiden in naam van het Kwaad ?
    pi_77816452
    ik dacht dat de nwo discussie ging over exploitatie van onze medeschepselen.. Niet over salaris, arbeid of kabouters..
    Jammer hoor
    pi_77816503
    Doodsverwensingen, al dan niet verkapt, zijn gewoon niet gewenst hier.

Joepie, je standpunt is duidelijk, maar probeer het een beetje op een redelijke manier duidelijk te maken.
    pi_77816573
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 18:20 schreef ToT het volgende:
    Doodsverwensingen, al dan niet verkapt, zijn gewoon niet gewenst hier.

Joepie, je standpunt is duidelijk, maar probeer het een beetje op een redelijke manier duidelijk te maken.
    Ik bedoel het meer figuurlijk. Heb nog niet de toereikende macht om mensen tegen de muur te zetten wegens samenzwering tegen de mensheid.
    pi_77816650
    Vandaar dat ik het ook over verkapte doodsverwensingen had. Je weet dat zoiets banwaardig is?
      Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 18:24:54 #152
    249559 crew  Lavenderr
    pi_77816691
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 18:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
    ik dacht dat de nwo discussie ging over exploitatie van onze medeschepselen.. Niet over salaris, arbeid of kabouters..
    Jammer hoor
    Klopt, en daar gaan we het vanaf nu ook weer over hebben.
    NWO
      Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 18:33:10 #153
    249559 crew  Lavenderr
    pi_77816990
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 18:22 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ik bedoel het meer figuurlijk. Heb nog niet de toereikende macht om mensen tegen de muur te zetten wegens samenzwering tegen de mensheid.
    Gelukkig maar, want stel je voor dat je de verkeerde mensen tegen de muur zet.
    Denk ook niet dat de NWO dit soort dingen doet.
    Zal dan op een andere manier gaan, áls het al gebeurt.
    pi_77820186
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 08:53 schreef SicSicSics het volgende:

Daar ben ik het niet mee eens! Geld (an sich) corrumpeert niet. Mensen zijn corrupt. Met of zonder geld corrupte mensen zullen altijd blijven bestaan. Is het niet geld wat mensen willen dan zijn het wel varkens, een groter huis, meer sieraden, mooiere spullen... Je ontkomt er niet aan!
    Helemaal waar
    Maar het is niet zo dat er altijd corrupte mensen zullen bestaan, maar dit gaat ver en is niet zo in een post op een forum te vatten.
    Kortweg zouden we innerlijk moeten veranderen waardoor alsvanzelf de samenleving verandert, ook een soort nieuwe orde maar dan door inzicht en niet door politiek opgelegd.
    Als we in relatie leven, en leven betekend gerelateerd zijn dan heeft materie geen betekenis.
    En om in relatie te leven moet het 'ik' doorzien worden, het ik dat zich scheidt van de rest, dat succesvol wil zijn, machtig, op een hoge positie, status en aanzien.
    En dit is hoe de wereld van vandaag is, want met dat brute bewustzijn hebben we de samenleving gebouwd.
    quote:
    Daar ben ik het mee eens, maar wat is duur?

Leven in geld uitdrukken, geld is nog belangrijker dan de goden die we geschapen hebben, zelfs de kerken en tempels zijn er afhankelijk van
    Iedereen, want voor alles wat je wilt of doet is geld nodig, dus werk je om je plekje te betalen en om aan eten te komen.
    quote:
    Wat is de arbeid die wordt ingebracht en wat levert dat op? We vinden (bijna) allemaal dat we teveel belasting betalen. Het leven is zo duur! Nu willen de vuilnismannen 3% salarisverhoging.

Aan de ene kant zeg je; Dat moeten ze krijgen, het zijn slaven en die verdienen beter en hebben recht op een gelukkig leven met genot en vrijheid. Aan de andere kant zeg je; Het leven zou niet zo duur moeten zijn.

Terwijl een balans altijd gelijk moet zijn.
    Nu denk je weer volgens het systeem
    quote:
    Niet voor mij.

Dat zegt iedereen
      dinsdag 9 februari 2010 @ 20:07:50 #155
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_77820894
    BNW moet vrij blijven van mensen die complotten NIET serieus nemen. En het forum enkelt gebruiken om complotters afttezeiken en uit te lachen.
    heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
    P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
    pi_77821017
    Chill dude. Fok is een openbaar forum en je voorkomt niet dat hier mensen komen die in verschillende dingen geloven: mensen die de officiële verklaringen geloven, mensen die geloven dat 9/11 een inside job was, mensen die geloven dat alles een spel van God en Satan is, en mensen die oprecht in reptillians geloven.

Everyfuckingbody is welcome here, als men zich maar gedraagt!
      dinsdag 9 februari 2010 @ 20:19:41 #157
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_77821426
    Jaaaa zo kan ie wel weer. Dan baggetaliseer wat zij doen en geef je deze Trollen (want dat zijn het en dat zie jij ook wel hoop ik), vrij spel! Het beleid dat jullie voeren is dus 'correct' maar de praktijk geeft een andere uitwerking. Kijk ik heb zo iets van wil je gaan voor de "lulz!einz111!!" ? Daar is een appart forum voor (ONZ). Wi je spugen op complot-theoristen? Daar is ook weer een appart forum voor (KLB).
    heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
    P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
    pi_77821520
    Wat wel een interessant en een betrekkelijk onbekend aspect is aan de handvol machthebbers van onze wereld, is de religie die zij zelf aanhangen. Deze vindt haar oorsprong in het oude Babylon en Sumerië, en is grotendeels occult te noemen.
    Bloedoffers in de vorm van oorlogen horen daarbij, dus te stellen dat de hedendaagse oorlogen puur winstgericht zijn is te beknopt.
    Geloof het of niet, maar de huidige machthebbers geloven in het aanhalen van universele "krachten", om hun steun te geven in het materialisme en fysieke. Dit gaat natuurlijk ten koste van hun ziel en eigen mentale.

Schijnt.

Bronnen:

http://www.independent.co(...)ie-blair-507546.html

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article1039637.ece

http://www.guardian.co.uk(...)/politicalcolumnists

En verder googlen op Occult Nazi History, Occult Monarchy, Occult Religion, etc geeft meer inzicht.
      Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 20:33:12 #159
    249559 crew  Lavenderr
    pi_77822005
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 20:21 schreef Salvad0R het volgende:
    Wat wel een interessant en een betrekkelijk onbekend aspect is aan de handvol machthebbers van onze wereld, is de religie die zij zelf aanhangen. Deze vindt haar oorsprong in het oude Babylon en Sumerië, en is grotendeels occult te noemen.
    Bloedoffers in de vorm van oorlogen horen daarbij, dus te stellen dat de hedendaagse oorlogen puur winstgericht zijn is te beknopt.
    Geloof het of niet, maar de huidige machthebbers geloven in het aanhalen van universele "krachten", om hun steun te geven in het materialisme en fysieke. Dit gaat natuurlijk ten koste van hun ziel en eigen mentale.

Schijnt.

Bronnen:

http://www.independent.co.uk/news/uk/politics/witchcraft-and-nail-clippings-the-weird-world-of-cherie-blair-507546.html

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article1039637.ece

http://www.guardian.co.uk(...)/politicalcolumnists

En verder googlen op Occult Nazi History, Occult Monarchy, Occult Religion, etc geeft meer inzicht.
    Heb net 'Cherie Blair-In mijn eigen woorden' uit.

Over dat akkefietje met Prinses Anne, dat is écht gegaan zoals in dat artikel staat.
    De koningin en Cherie konden het wel redelijk met elkaar vinden.
    Cherie heeft altijd moeite gehad om in het keurslijf van de vrouw van..te blijven.
    Ze is ook heel lang blijven werken als Queens Council en doet dat nu weer volgens mij.

Dit boek is leuk om te lezen omdat je zo'n mooi tijdsbeeld krijgt van de regeringsperiode van Tony Blair en van Engeland van 1997 tot 2007.
    Wel een hele kluif 430 blz.
    pi_77823954
    Om even terug te komen op dat reptillian verhaal... Heb wel een bepaalde theorie hoe dat verhaal de wereld in is geholpen:
    Stel dat het selecte groepje familiare machthebbers werkelijk aan bloedoffers doen. Het offeren van individuele mensen. Dit gaat er vast niet zachtzinnig aan toe. Ik kan me voorstellen dat een soort bloeddorstige kracht zich meester maakt van hun lichaam tijdens dat proces. Wellicht ervaarden de schaarse getuigen dit als het veranderen van gedaante, terwijl het " gewoon" een ander aspect van dezelfde individu was.
    pi_77825094
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 21:16 schreef Salvad0R het volgende:
    Om even terug te komen op dat reptillian verhaal... Heb wel een bepaalde theorie hoe dat verhaal de wereld in is geholpen:
    Stel dat het selecte groepje familiare machthebbers werkelijk aan bloedoffers doen. Het offeren van individuele mensen. Dit gaat er vast niet zachtzinnig aan toe. Ik kan me voorstellen dat een soort bloeddorstige kracht zich meester maakt van hun lichaam tijdens dat proces. Wellicht ervaarden de schaarse getuigen dit als het veranderen van gedaante, terwijl het " gewoon" een ander aspect van dezelfde individu was.
    Beeldspraak is dan ook een vrij breed onderwerp binnen dit forum.
    As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
      dinsdag 9 februari 2010 @ 21:47:47 #162
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_77825562
    David Icke die hiervoor naar 40 landen gereisd heeft en al vele jaren onderzoek heeft gedaan, noemt toch echt reptilians in de letterlijjke zin van het woord (interdimensionals) en ze kunnen inderdaad shapeshiften. Pas indien wij beyond the limitations of our 5 ordinary senses zouden kunnen zien, zouden wij deze humanoids als daadwerkelijke reptilians zien (David Icke - www.davidicke.com) n
    Michielos topics zijn als het eten van oesters.
    pi_77825980
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 21:47 schreef Michielos het volgende:
    David Icke die hiervoor naar 40 landen gereisd heeft en al vele jaren onderzoek heeft gedaan, noemt toch echt reptilians in de letterlijjke zin van het woord (interdimensionals) en ze kunnen inderdaad shapeshiften. Pas indien wij beyond the limitations of our 5 ordinary senses zouden kunnen zien, zouden wij deze humanoids als daadwerkelijke reptilians zien (David Icke - www.davidicke.com) n
    Pics, or it did not happen.
      dinsdag 9 februari 2010 @ 22:00:47 #164
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_77826328
    hahah en dat vraag je in BNW?
    pi_77826573
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 22:00 schreef Michielos het volgende:
    hahah en dat vraag je in BNW?
    Wat ik er eigenlijk mee bedoel.. is dat Icke wel hele verhalen kan vertellen over interdimensionale figuren en humanoids, maar dat we er weinig aan hebben, zeker niet als hij beweert dat menselijke leiders in onze wereld die interdimensionale figuren zijn.
    Het enige vreemde aan onze huidige machthebbers is hun friggin' inteelt, vliezen tussen tenen en wazige afwijkingen etc.
      dinsdag 9 februari 2010 @ 22:05:39 #166
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_77826593
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 21:47 schreef Michielos het volgende:
    Tsja David Icke.. veel wat hij zegt over overheids-tyrannie ben ik het mee eens. Hij heeft ook een mooie uitleg hoe hij reptillians verweven ziet met de 'wereld elite'. Maar dat van reptillians, zover ga ik niet. Ik hou mij dara niet mee bezig. En veel complotters die denken 9/11 inside job met mij. Maar trollen moeten reptillians natuurlijk bovenop de aardsere complotten gooien en dan maar alles afschuiven op onzin. Zie je dat etterige van jou en joepie en anderen niet?
      dinsdag 9 februari 2010 @ 22:06:01 #167
    153313 Orwell
    aka Huig Molenaar
    pi_77826618
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Tegen de muur ermee.
    tvp
    Huig
    pi_77826839
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 22:05 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Tsja David Icke.. veel wat hij zegt over overheids-tyrannie ben ik het mee eens. Hij heeft ook een mooie uitleg hoe hij reptillians verweven ziet met de 'wereld elite'. Maar dat van reptillians, zover ga ik niet. Ik hou mij dara niet mee bezig. En veel complotters die denken 9/11 inside job met mij. Maar trollen moeten reptillians natuurlijk bovenop de aardsere complotten gooien en dan maar alles afschuiven op onzin. Zie je dat etterige van jou en joepie en anderen niet?
    Ben ik volledig met je eens, behalve dan dat etterige. Aangezien we hier open dienen te staan voor alle theorieën ( ) zullen we dat reptillian-verhaal moeten ontkrachten.

Dat kan heel simpel door iedereen te wijzen op het feit dat onze machthebbers menselijke individuen van vlees en bloed zijn en dat elke associatie met bovennatuurlijke opperwezens met die machthebbers in feite angst propaganda is.

Toch ben ik bewust van het feit dat onze machthebbers zich bezig houden met occulte religie en het in- en evoken van "demonen". Daar kan ik verder ook niets aan doen, dat is hun overtuiging.
      dinsdag 9 februari 2010 @ 22:25:10 #169
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_77827724
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 22:05 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Zie je dat etterige van jou en joepie en anderen niet?
    Ik kan de vraag dus aan jou stellen als ik het niet met jou eens ben i.p.v. andersom..
    ok dan.. jij gelooft niet in reptilians.. zie je dat etterige van jou dan echt niet?
      dinsdag 9 februari 2010 @ 23:29:14 #170
    132152 Ticker
    En de Watskeburt?!
    pi_77831120
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 21:55 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Pics, or it did not happen.

- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
    "Computer says: no.."
    "Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
      dinsdag 9 februari 2010 @ 23:37:04 #171
    214682 Michielos
    Rustige jongen
    pi_77831415
    thanks ticker
      dinsdag 9 februari 2010 @ 23:52:06 #172
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_77831888
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 22:05 schreef Salvad0R het volgende:
    Het enige vreemde aan onze huidige machthebbers is hun friggin' inteelt, vliezen tussen tenen en wazige afwijkingen etc.
    Heb je misschien meer informatie over die vliezen en de wazige afwijkingen?
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 23:29 schreef Ticker het volgende:
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

Oh ! Dit zijn deze:

pi_77832556
    Die shit is fake, dat ziet elke kleuter.
      woensdag 10 februari 2010 @ 00:54:59 #174
    132152 Ticker
    En de Watskeburt?!
    pi_77833428
    "Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
    pi_77833580
    As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
      woensdag 10 februari 2010 @ 01:17:20 #176
    132152 Ticker
    En de Watskeburt?!
    pi_77833636
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 23:52 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Heb je misschien meer informatie over die vliezen en de wazige afwijkingen?
    [..]

Oh ! Dit zijn deze:

Foei, moest jij toch weten, met je vergevorderde reptillian 'kennis'.
      woensdag 10 februari 2010 @ 02:28:42 #177
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_77834031
    Dr komt geen eind aan. mensen als Michielos en koepie ook wel verzieken het gewoon.
      woensdag 10 februari 2010 @ 09:14:49 #178
    116015 SicSicSics
    pi_77835920
    quote:
    Op dinsdag 9 februari 2010 19:52 schreef Godfokt het volgende:
    Helemaal waar
    Maar het is niet zo dat er altijd corrupte mensen zullen bestaan, maar dit gaat ver en is niet zo in een post op een forum te vatten.
    Kortweg zouden we innerlijk moeten veranderen waardoor alsvanzelf de samenleving verandert, ook een soort nieuwe orde maar dan door inzicht en niet door politiek opgelegd.
    Als we in relatie leven, en leven betekend gerelateerd zijn dan heeft materie geen betekenis.
    En om in relatie te leven moet het 'ik' doorzien worden, het ik dat zich scheidt van de rest, dat succesvol wil zijn, machtig, op een hoge positie, status en aanzien.
    En dit is hoe de wereld van vandaag is, want met dat brute bewustzijn hebben we de samenleving gebouwd.
    Ik snap je niet helemaal! Maar volgens mij wil jij iets bereiken wat mooi klinkt, maar wat bij mij onder het kopje 'whishfull thinking' valt!
    quote:

Leven in geld uitdrukken, geld is nog belangrijker dan de goden die we geschapen hebben, zelfs de kerken en tempels zijn er afhankelijk van
    Iedereen, want voor alles wat je wilt of doet is geld nodig, dus werk je om je plekje te betalen en om aan eten te komen.
    Leven in geld uitdrukken is duur? Maar leven is ook duur. Kijk wat je allemaal nodig hebt en kijk hoeveel moeite/ arbeid het kost om jou in je hele leven te voorzien. Dat kun je in principe zelf, maar dan ben je geen slaaf meer van het systeem, maar slaaf van het leven. Dan heb je alleen geen computer, geen centrale verwarming, geen tv, geen auto, geen fiets, geen gasfornuis, geen gas, geen elektriciteit, geen artsen, geen ziekenhuizen... Alles wat voor mij mijn leven een beetje comfortabel maakt! Als dat betekend dat ik slaaf ben van het systeem, dan ben ik blij om slaaf te zijn van het systeem!

Boeddhisten zijn zo'n beetje de enige die geen geld gebruiken voor hun tempels en eten! Maar die leven van de arbeid van anderen.
    quote:
    Nu denk je weer volgens het systeem
    Sorry! Maar jij gelooft niet dat er balans moet zijn in de wereld?
    quote:
    Dat zegt iedereen
    Behalve achteraf.

[ Bericht 0% gewijzigd door SicSicSics op 10-02-2010 09:21:38 ]
    Fine, fuck you then!
      woensdag 10 februari 2010 @ 09:17:18 #179
    116015 SicSicSics
    pi_77835981
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 02:28 schreef Schenkstroop het volgende:
    Dr komt geen eind aan. mensen als Michielos en koepie ook wel verzieken het gewoon.
    Ik vind je een beetje een zeurpiet! Ze houden je, op sommige momenten een wat groteske op andere een heldere, spiegel voor en jij vindt dat ze alles aan het verzieken zijn?

Dat is inderdaad een mooi voorbeeld van een vrije wereld zonder mensen die het beter voor je weten!
    Fine, fuck you then!
      woensdag 10 februari 2010 @ 09:22:33 #180
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_77836096
    quote:

[..]

Wat ik er eigenlijk mee bedoel.. is dat Icke wel hele verhalen kan vertellen over interdimensionale figuren en humanoids, maar dat we er weinig aan hebben, zeker niet als hij beweert dat menselijke leiders in onze wereld die interdimensionale figuren zijn.
    Dat kan je ook prima terugkaatsen naar de verhalen waar jij je 'feiten' vandaan haalt. Wie zegt dat die niet door een groepje mafkezen met teveel tijd bedacht zijn. Je hebt daarna maar een paar mensen nodig die het voor waar aanzien en het in hun eigen visie overnemen, en internet doet de rest.
    Onikaan ni ov dovah
    pi_77836785
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 01:11 schreef mediaconsument het volgende:
    [ afbeelding ]
    Mooi zeg, kan daar tijden naar kijken.
    Escher is een held
    pi_77838182
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 00:14 schreef Salvad0R het volgende:
    Die shit is fake, dat ziet elke kleuter.
    Maar dat die mensen demonen oproepen en bloedoffers maken is vanzelfsprekend ja.
      woensdag 10 februari 2010 @ 10:53:12 #183
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_77838221
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 01:17 schreef Ticker het volgende:
    Foei, moest jij toch weten, met je vergevorderde reptillian 'kennis'.
    Vergevorderde reptiliankennis? Dat heb ik niet hoor, ik schrijf juist:
    quote:

• Geloof jij in reptilians, Ticker? Zo ja, kun jij het antwoord geven op die 2 vragen dan?

En misschien is er ook nog iemand die hier meer informatie over heeft:
    quote:

[ Bericht 1% gewijzigd door JoepiePoepie op 10-02-2010 11:04:35 ]
      woensdag 10 februari 2010 @ 11:05:26 #184
    132152 Ticker
    En de Watskeburt?!
    pi_77838555
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 10:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
    Wie is eigenlijk begonnen met het berichten over reptilians (niet David Icke toch?)?

De Sumeriers, 4000 V.C.
    Tís niet een kwestie van geloven, t'is een kwestie van de (honderden tot duizenden) oralen erop na gaan.

woensdag 10 februari 2010 @ 12:16:11 #185
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_77840851
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 11:05 schreef Ticker het volgende:
    De Sumeriers, 4000 V.C.
    T'is niet een kwestie van geloven, t'is een kwestie van de (honderden tot duizenden) oralen erop na gaan.

[ afbeelding ]
    Maar heb je daar misschien ook bronnen van dat dat echt zo is? Als het namelijk echt zo is en niet alleen maar een geloof, dan is dat toch ook gewoon algemeen bekend toch?

Misschien was het alleen maar hun voorstelling van ze hoe de goden eruit zouden zien of misschien vonden ze het zelfs alleen maar lollig om de reptielen die ze rond zagen lopen, te combineren met zichzelf, als een soort uiting van surrealisme .

Zijn er skeletten van die reptilians gevonden? Waar blijkt uit dat die beeldjes een realistische voorstelling geven? Is het niet zo dat de tegenwoordige mens de verhalen over het bestaan van die reptilians bij die beeldjes gefantaseerd hebben?

Zoals ik namelijk al eerder in dit topic schreef:
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 12:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
    Mijn vriend schildert en tekent soms ook de gekste dingen. Als zijn schilderijen over honderden jaren gevonden worden, dan gaan idioten om die reden denken dat er toen monsters waren die er zo uitzagen ?
      woensdag 10 februari 2010 @ 12:29:35 #186
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_77841254
    Altijd vragen om bronnen. Als het NOS je iets voorkauwt vraag je dan ook om "bronnen"?
    Oh je gelooft ze gewoon standaar, okay. Wat maakt jou bron beter dan de ct-bronnen van mij dan?
    pi_77841317
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 12:29 schreef Schenkstroop het volgende:
    Altijd vragen om bronnen. Als het NOS je iets voorkauwt vraag je dan ook om "bronnen"?
    Oh je gelooft ze gewoon standaar, okay. Wat maakt jou bron beter dan de ct-bronnen van mij dan?
    - KAPPEN! -

[ Bericht 12% gewijzigd door ToT op 10-02-2010 12:39:43 ]
      woensdag 10 februari 2010 @ 12:33:16 #188
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_77841383
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 12:29 schreef Schenkstroop het volgende:
    Niet per se. Maar zoiets belangrijks als dat het bestaan van reptilians een feit en geen geloof zou zijn (en dan ook nog eens iets wat blijkbaar al duizenden jaren bekend is), zou dan ook gewoon algemeen bekend moeten zijn. En dus niet eens nieuwswaardig dat de NOS erover zou gaan berichten. De NOS bericht immers ook niet over het bestaan van honden.

[ Bericht 4% gewijzigd door JoepiePoepie op 10-02-2010 12:40:30 ]
    pi_77841646
    JohnLocke, kap nu eens met dat soort opmerkingen naar andere users!
    pi_77841700
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 12:33 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Niet per se. Maar zoiets belangrijks als dat het bestaan van reptilians een feit en geen geloof zou zijn (en dan ook nog eens iets wat blijkbaar al duizenden jaren bekend is), zou dan ook gewoon algemeen bekend moeten zijn. En dus niet eens nieuwswaardig dat de NOS erover zou gaan berichten. De NOS bericht immers ook niet over het bestaan van honden.
    Beetje nonensopmerking; als een heel kleine groep mensen van iets extreems af weet, en iemand komt daar achter, dan wordt dat natuurlijk wel wereldnieuws.
      woensdag 10 februari 2010 @ 12:43:59 #191
    132152 Ticker
    En de Watskeburt?!
    pi_77841730
    Jongens kom op hee.. t'is net alsof sommige mensen hier het ene moment een orakel zijn en het andere moment maar knettergek.

GOOGLE!!

Jullie hebben toch nu al 2 trefwoorden Sumer en reptilians, ga er eens een dag voor zitten in plaats van dat informatie bietsen.
      woensdag 10 februari 2010 @ 12:45:32 #192
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_77841766
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 12:33 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

JIJ komt met die verdomde reptillians, ik geloof in '9/11 inside job' maar begin niet over verdomde "reptillians". Ik heb nergens gezegd dat ik in het bestaan van reptillians geloof. En of ze wel of niet bestaan kan mij, geen ene donder schelen want daar trek ik de lijn. Er is al genoeg interssants, reptiallians of ze wel of niet bestaan, dat is iets wat mij dus niet boeit.
      woensdag 10 februari 2010 @ 12:46:15 #193
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_77841783
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 12:42 schreef ToT het volgende:
    Beetje nonensopmerking; als een heel kleine groep mensen van iets extreems af weet, en iemand komt daar achter, dan wordt dat natuurlijk wel wereldnieuws.
    Maar volgens Ticker is het bestaan van reptilians al duizenden jaren geleden aangetoond:
    quote:
    De Sumeriers, 4000 V.C.
    Tís niet een kwestie van geloven, t'is een kwestie van de (honderden tot duizenden) oralen erop na gaan.
    Een beetje raar dan, dat zoiets belangrijks en blijkbaar gevaarlijks, zo lang geheim gehouden kan worden.
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 12:45 schreef Schenkstroop het volgende:
    JIJ komt met die verdomde reptillians, ik geloof in 9/11 inside job maar begin niet over verdomde reptillians. Ik heb nergens geegd dat ik in het bestaan van reptillians geloof! En of ze wel of niet bestaan kan mij, geen ene donder schelen want daar trek ik de lijn!!.

tiresome, tiresome.
    Ik heb ook nergens beweerd dat jij in reptilians gelooft. Ik heb alleen wat vragen voor de mensen die er wel in geloven en Ticker gelooft er blijkbaar wel in. Waarom zou het hier alleen mogen gaan over dingen waar jij in gelooft (of als feit ziet) en niet waar een ander in gelooft (of als feit ziet)
      woensdag 10 februari 2010 @ 12:48:32 #194
    132152 Ticker
    En de Watskeburt?!
    pi_77841845
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 12:46 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Maar volgens Ticker is het bestaan van reptilians al duizenden jaren geleden aangetoond:
    [..]

Wat zeg ik dat? Blinde fucking vink, je blijft maar draaien!!

Er staat nergens dat het een FEIT is!
    pi_77841945
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 12:48 schreef Ticker het volgende:

[..]

quote:

[..]

De Sumeriers, 4000 V.C.

[ afbeelding ]
    Dus het is geen kwestie van GELOVEN, maar het is ook geen FEIT? Wat is het dan wel?
      woensdag 10 februari 2010 @ 12:53:20 #196
    259209 JoepiePoepie
    groetjes van opa en oma
    pi_77841971
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 12:48 schreef Ticker het volgende:

Ik ging ervan uit dat jij die beeldjes als bewijs zag van het bestaan van reptilians. Dan moet je misschien wat duidelijker uitleggen wat je bedoelt, i.p.v. met een afbeelding van beeldjes te komen en erbij zetten:
    quote:
    De Sumeriers, 4000 V.C.
    T'is niet een kwestie van geloven, t'is een kwestie van de (honderden tot duizenden) oralen erop na gaan.
      woensdag 10 februari 2010 @ 12:54:40 #197
    132152 Ticker
    En de Watskeburt?!
    pi_77842006
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 12:52 schreef ToT het volgende:

[..]

[..]

Dus het is geen kwestie van GELOVEN, maar het is ook geen FEIT? Wat is het dan wel?
    Dude er staat er staat letterlijk een reactie op de vraag of Icke de verzinner is ervan.
    Nee dat is hij niet, er gaan al vanaf 4000 v.c. verhalen over reptielen uit de hemel rond. Dat is geen kwestie van geloven dat is een kwestie van de oralen erop na slaan. Dat maakt het nog geen feit, maar dat maakt het een BRON!

Geloven is iets in iets wat niet tastbaar is.
      woensdag 10 februari 2010 @ 12:55:33 #198
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_77842038
    Niet beter dan Mainstream Media denk ik. Die komen ook met data en verslagen wel subjectief imho. En dan doen ze schijnheilig van "tsja dit is het en wat denk jij? "
      woensdag 10 februari 2010 @ 12:56:02 #199
    132152 Ticker
    En de Watskeburt?!
    pi_77842054
    quote:
    Op woensdag 10 februari 2010 12:53 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik ging ervan uit dat jij die beeldjes als bewijs zag van het bestaan van reptilians. Dan moet je misschien wat duidelijker uitleggen wat je bedoelt, i.p.v. met een afbeelding van beeldjes te komen en erbij zetten:
    [..]

Misschien moet jij eens niet zoveel eigen interpetatie overal aangeven. Ik hoef je geen woorden in de mond te leggen, want dat doe je namelijk zelf al.
    pi_77842070
    De Bijbel is ook een bron, de verhalen over Jezus gaan al 2000 jaar rond. Verhalen over God bestaan al veel langer.
    En toch is het Christendom een geloof.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')