En dan? Wat moet men hier mee?quote:
Ja dat snap ik ook nog welquote:
Delen met al je jewtube vrienden.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook nog welMaar daarna dan?
Daar waren we al uit, werk zal er altijd zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 08:39 schreef SicSicSics het volgende:
Ja en de conclusie is altijd dat werken moet!Je kunt niet anders. Geen andere mogelijkheid. Dat je misschien het beloningen stelsel zou willen herzien daar kan ik inkomen, maar eten zonder werk kan niet. Tenzij anderen voor jou werken.
Zeker ironisch.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:54 schreef ashhoax het volgende:
Om even terug te komen op de media die erg veel gemanipuleerd word. Ook erg ironisch dat NOS hierover publiceerd.
http://nos.nl/artikel/134(...)d-gemanipuleerd.html
Zeer interessant.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:27 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zeker ironisch.
Hier meer info:
[ afbeelding ]
http://www.wanttoknow.nl/(...)-campagne-van-start/
Mooi!quote:Op maandag 8 februari 2010 20:14 schreef Godfokt het volgende:
Daar waren we al uit, werk zal er altijd zijn![]()
Juist.quote:Maar het gaat om werken voor een loon, waarvan je vervolgens eten kunt kopen in de winkel nadat je eerst je rekeningen hebt betaald.
Duidelijk.quote:Het herzien zou betekenen dat ik het wil veranderen, juist zou het helemaal moeten verdwijnen![]()
Daar ben ik het niet mee eens! Geld (an sich) corrumpeert niet. Mensen zijn corrupt. Met of zonder geld corrupte mensen zullen altijd blijven bestaan. Is het niet geld wat mensen willen dan zijn het wel varkens, een groter huis, meer sieraden, mooiere spullen... Je ontkomt er niet aan!quote:Geld hebben we niet nodig want niets hoeft in geld uitgedrukt te worden, het enige wat geld doet is corrumperen en rijken rijker maken.
Daar ben ik het mee eens, maar wat is duur?quote:Leven zou niet duur moeten zijn maar een genot, echt leven, leven in vrijheid, maar dat doen we niet, we conformeren aan een systeem.
Niet voor mij.quote:En dat systeem met al zijn corruptie en macht is belangrijker dan het leven zelf.
Interessant verhaal, maar is het manipulatie door een NWO met kwade opzet? Ik denk het niet!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:54 schreef ashhoax het volgende:
Om even terug te komen op de media die erg veel gemanipuleerd word. Ook erg ironisch dat NOS hierover publiceerd.
http://nos.nl/artikel/134(...)d-gemanipuleerd.html
En dat geldt natuurlijk niet alleen voor de 'mainstream media', maar ook voor de 'complotmedia'. Bovendien heeft Nick Davies zijn verhaal misschien ook weer opgeblazenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:06 schreef SicSicSics het volgende:
Klakkeloos dingen overnemen en opgeblazen verhalen schrijven over geruchten en aannames.
De media creeren hypes, maar dat is ook (een groot deel van) hun product tegenwoordig!
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En dat geldt natuurlijk niet alleen voor de 'mainstream media', maar ook voor de 'complotmedia'. Bovendien heeft Nick Davies zijn verhaal misschien ook weer opgeblazen.
Iets anders:
Eigenlijk weet ik pas sinds een paar maanden dat er echt mensen zijn die geloven dat de wereld wordt geleid door een soort vermomde reptielen die ons 'geprogrammeerd' hebben om op een bepaalde manier te denken. (Voorheen als ik iets zag staan over 'reptilians', dacht ik altijd dat het meer spreekwoordelijk bedoeld was, als een soort scheldwoord, zoals bijvoorbeeld 'jakhalzen' of gewoon 'klootzakken'.) Maar dan heb ik een paar vragen:Wie is eigenlijk begonnen met het berichten over reptilians (niet David Icke toch?)? Stel dat die reptilians er echt zijn en dat ze ons geprogrammeerd hebben; waarom hebben ze ons dan niet zo geprogrammeerd dat we ze nooit zullen ontdekken en dus nooit maar iets over ze berichten?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:43 schreef Salvad0R het volgende:
Iedereen die over reptillians praat is desinformant. Tegen de muur met dat volk.
Is dit een antwoord op deze vraag:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:43 schreef Salvad0R het volgende:
Iedereen die over reptillians praat is desinformant. Tegen de muur met dat volk.
Zo ja, wat bedoel je er precies mee en waarom?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:Stel dat die reptilians er echt zijn en dat ze ons geprogrammeerd hebben; waarom hebben ze ons dan niet zo geprogrammeerd dat we ze nooit zullen ontdekken en dus nooit maar iets over ze berichten?
Kap nâh met dat soort opmerkingen!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Kom eens met woorden in plaats van stilzwijgende crap mien jong.
Omdat ik het belachelijke concept van reptillians en shapeshifting verwerp?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:09 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Je bent een paranoïde ongeschoolde junk. Genoeg woorden?
Ik bedoel er mee dat "reptillians" en "shapeshifting" desinformatie is, om mensen angst te geven voor onze machthebbers, terwijl het gewoon kneuzen van vlees en bloed zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Is dit een antwoord op deze vraag:
[..]
Zo ja, wat bedoel je er precies mee en waarom?
En vervolgens afgeschoten?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef Salvad0R het volgende:
Omdat ik het belachelijke concept van reptillians en shapeshifting verwerp?
Ik bedoel er mee dat "reptillians" en "shapeshifting" desinformatie is, om mensen angst te geven voor onze machthebbers, terwijl het gewoon kneuzen van vlees en bloed zijn.
Daarom is iedereen die ijlt over reptillians een desinformant en dient tegen de muur gezet te worden.
Dat maakt het juist zo grappig, je eigen wanen verdedig je dogmatisch, maar de wanen van anderen gaan je ineens te ver? Je hebt totaal niet de capaciteiten om hard te maken waarom jouw onzin wel geloofwaardig zou zijn, maar die van hun absoluut niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:12 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Omdat ik het belachelijke concept van reptillians en shapeshifting verwerp?
Lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Waarom zou ik waarde hechten aan jouw minachting? - Knip -
Mijn eigen wanen? Over welke wanen heb jij het hier precies?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:17 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat maakt het juist zo grappig, je eigen wanen verdedig je dogmatisch, maar de wanen van anderen gaan je ineens te ver? Je hebt totaal niet de capaciteiten om hard te maken waarom jouw onzin wel geloofwaardig zou zijn, maar die van hun absoluut niet.
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk.
Zo ongeveer je hele postgeschiedenis.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:18 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Mijn eigen wanen? Over welke wanen heb jij het hier precies?
Het is heel goed aan te tonen dat de Mossad/CIA 9/11 hebben gepleegd. Het is heel goed aan te tonen dat Al Qaeda een verzinsel is van de CIA, om een vijand te creëren om de void die de Koude Oorlog achterliet te vullen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En vervolgens afgeschoten?
Maar er zijn ook weer mensen die niet geloven wat jij gelooft. Dus eigenlijk moet jij ook maar tegen de muur gezet (en afgeschoten) worden?
Voorbeelden, of je smoel houden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:19 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Zo ongeveer je hele postgeschiedenis.
Je hebt toch toegang tot je eigen postgeschiedenis?quote:
Gedraag je nou niet als een inferieur figuur, die holle beledigingen post, maar verder niets inhoudelijks heeft toe te voegen. Dat vind ik niet echt een teken van je intellectuele superioriteit die je zegt te hanteren.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:22 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Je hebt toch toegang tot je eigen postgeschiedenis?
Ik heb al eerder aangegeven wat ik denk van inhoudelijke discussie met types als jij. Jij zult bij voorbaat bronnen en claims alleen beoordelen op de mate waarin ze bij jouw dogmatische wereldbeeld aansluiten, redelijke bronnenkritiek heeft er niets mee te maken. Inhoudelijke discussie interesseert je niet, dus waarom zou ik het proberen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gedraag je nou niet als een inferieur figuur, die holle beledigingen post, maar verder niets inhoudelijks heeft toe te voegen. Dat vind ik niet echt een teken van je intellectuele superioriteit die je zegt te hanteren.
Dat is niet aangetoond, dus zijn er nog genoeg mensen die niet meegaan in jouw gedachtengangen/geloofquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:20 schreef Salvad0R het volgende:
Het is heel goed aan te tonen dat de Mossad/CIA 9/11 hebben gepleegd. Het is heel goed aan te tonen dat Al Qaeda een verzinsel is van de CIA, om een vijand te creëren om de void die de Koude Oorlog achterliet te vullen.
Dat is geen kwestie van geloven. Dat is common sense.
Genoeg mensen die wel in reptilians geloven (net als dat jij in bovenstaande dingen gelooft), dus die vraag die ik stelde is dan ook voor die mensen bedoeldquote:Kom jij aan het je Reptillians. Het enige wat dat toevoegt in deze discussie is het hele concept van waarheid en progressie ridiculiseren.
Wat kost het om voor jou aan te tonen dat de Mossad & de CIA 9/11 hebben gepleegd dan? Behalve dan onderzoeken van onafhankelijke Scandinavische universiteiten die nanothermiet in het stof van de WTC torens hebben gevonden?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat is niet aangetoond, dus zijn er nog genoeg mensen die niet meegaan in jouw gedachtengangen/geloof.
[..]
Genoeg mensen die wel in reptilians geloven (net als dat jij in bovenstaande dingen gelooft), dus die vraag die ik stelde is dan ook voor die mensen bedoeld.
Ik sta open voor alles. Als je nou eens met inhoudelijke voorbeelden komt, in plaats van subjectief je eigen informatieve onvermogen op mij te projecteren.. fucking lachwekkend man.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:25 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik heb al eerder aangegeven wat ik denk van inhoudelijke discussie met types als jij. Jij zult bij voorbaat bronnen en claims alleen beoordelen op de mate waarin ze bij jouw dogmatische wereldbeeld aansluiten, redelijke bronnenkritiek heeft er niets mee te maken. Inhoudelijke discussie interesseert je niet, dus waarom zou ik het proberen?
Ik zeg alleen maar dat het niet aangetoond is wat jij beweert en waar jij in gelooftquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:32 schreef Salvad0R het volgende:
Figuren die bij voorbaat hebben besloten dat 9/11 géén inside job is, dat zijn de mensen die werkelijk vast zitten in hun dogmatische visie.
Ik "geloof" nergens in gast. Een feit is een feit.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat het niet aangetoond is wat jij beweert en waar jij in gelooft, maar jij hoeft van mij niet 'tegen een muur' hoor
.
Jij zegt dat reptilians niet aangetoond zijn en dat daarom de mensen die wel in reptilians geloven 'tegen een muur' moeten.
Inderdaad, een feit is een feit en ik ben niet bij jou te gastquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:43 schreef Salvad0R het volgende:
Ik "geloof" nergens in gast. Een feit is een feit.
Hoe kom jij erbij dat ik in reptilians geloof?quote:Mensen die beweren dat je dient te "geloven" om overtuigd te zijn, in plaats van de feiten te checken, zijn desinformanten. Ze verhullen de waarheid met leugens en nonsens. Hoe kom jij er uberhaupt bij om in "reptillians" te geloven?
Jij begint over reptielen die de mensheid beheersen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Inderdaad, een feit is een feit en ik ben niet bij jou te gast.
[..]
Hoe kom jij erbij dat ik in reptilians geloof?
Er zijn ook mensen die in kaboutersquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:48 schreef Salvad0R het volgende:
Jij begint over reptielen die de mensheid beheersen.
Ik bedoel, hoe kom jij er bij dat er mensen zijn die geloven dat "reptillians" de wereld beheersen?
Welke onbetwijfelbare betrouwbare überbron heb je daarvoor gebruikt, dat het waard is om te vermelden in dit topic vol feitelijkheden wat betreft terrorisme en angst?
Het gaat hier niet om "geloven". Het gaat hier om "feiten".quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die in kabouters![]()
![]()
geloven. Moeten die ook 'tegen een muur'?
Ja let effe op, ik wordt aan de hand van de informatie die ik verspreid ongefundeerd bestempeld als junk, etc.quote:
als jij zn sneue troll pogingen (joepie) eens de kop in zou drukken was dit niet nodig geweestquote:Guyz plz, ffs! BEHAVE YOURSELF!
De trollpogingen en beledigingen van JohnLocke zijn inderdaad overbodig.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:00 schreef merlin693 het volgende:
als jij zn sneue troll pogingen eens de kop in zou drukken was dit niet nodig geweest
Joepie denkt dat het geinig is om in discussies betreffende miljoenen doden ten gevolge van ongerechtigde oorlogen te ijlen over reptillians en andere desinformatie.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:02 schreef merlin693 het volgende:
ikzelf doelde meer op joepie want zijn/haar intenties zijn wel duidelijk aleen voor de mods hier niet
Het ging erom dat jij vindt dat mensen die in reptilians geloven 'tegen een muur' gezet moeten worden. Het is een feit dat jij dat gepost hebtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:56 schreef Salvad0R het volgende:
Het gaat hier niet om "geloven". Het gaat hier om "feiten".
En dan ga je me afschieten?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef Salvad0R het volgende:
Joepie denkt dat het geinig is om in discussies betreffende miljoenen doden ten gevolge van ongerechtigde oorlogen te ijlen over reptillians en andere desinformatie.
Tegen de muur ermee.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het ging erom dat jij vindt dat mensen die in reptilians geloven 'tegen een muur' gezet moeten worden. Het is een feit dat jij dat gepost hebt.
Ik vraag me af of jij vindt dat alle mensen die ergens in geloven waar jij niet in gelooft, 'tegen een muur' gezet moeten worden en gaf daarbij als voorbeeld mensen die in kabouters* geloven.
* Het woord kabouters kan vervangen worden door elk iets waarin jij niet gelooft. Bijvoorbeeld een paarse draak van 4000 kilo die alle mannen tussen de 20 en de 60 hun piemel gaat afbijten.
Okay, ik reageer niet meer op jou.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het ging erom dat jij vindt dat mensen die in reptilians geloven 'tegen een muur' gezet moeten worden. Het is een feit dat jij dat gepost hebt.
Ik vraag me af of jij vindt dat alle mensen die ergens in geloven waar jij niet in gelooft, 'tegen een muur' gezet moeten worden en gaf daarbij als voorbeeld mensen die in kabouters* geloven.
* Het woord kabouters kan vervangen worden door elk iets waarin jij niet gelooft. Bijvoorbeeld een paarse draak van 4000 kilo die alle mannen tussen de 20 en de 60 hun piemel gaat afbijten.
[..]
En dan ga je me afschieten?
Ik bedoel het meer figuurlijk. Heb nog niet de toereikende macht om mensen tegen de muur te zetten wegens samenzwering tegen de mensheid.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:20 schreef ToT het volgende:
Doodsverwensingen, al dan niet verkapt, zijn gewoon niet gewenst hier.
Joepie, je standpunt is duidelijk, maar probeer het een beetje op een redelijke manier duidelijk te maken.
Klopt, en daar gaan we het vanaf nu ook weer over hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik dacht dat de nwo discussie ging over exploitatie van onze medeschepselen.. Niet over salaris, arbeid of kabouters..
Jammer hoor
Gelukkig maar, want stel je voor dat je de verkeerde mensen tegen de muur zet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer figuurlijk. Heb nog niet de toereikende macht om mensen tegen de muur te zetten wegens samenzwering tegen de mensheid.
Helemaal waarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:53 schreef SicSicSics het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens! Geld (an sich) corrumpeert niet. Mensen zijn corrupt. Met of zonder geld corrupte mensen zullen altijd blijven bestaan. Is het niet geld wat mensen willen dan zijn het wel varkens, een groter huis, meer sieraden, mooiere spullen... Je ontkomt er niet aan!
quote:Daar ben ik het mee eens, maar wat is duur?
Nu denk je weer volgens het systeemquote:Wat is de arbeid die wordt ingebracht en wat levert dat op? We vinden (bijna) allemaal dat we teveel belasting betalen. Het leven is zo duur! Nu willen de vuilnismannen 3% salarisverhoging.
Aan de ene kant zeg je; Dat moeten ze krijgen, het zijn slaven en die verdienen beter en hebben recht op een gelukkig leven met genot en vrijheid. Aan de andere kant zeg je; Het leven zou niet zo duur moeten zijn.
Terwijl een balans altijd gelijk moet zijn.![]()
quote:Niet voor mij.![]()
Heb net 'Cherie Blair-In mijn eigen woorden' uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:21 schreef Salvad0R het volgende:
Wat wel een interessant en een betrekkelijk onbekend aspect is aan de handvol machthebbers van onze wereld, is de religie die zij zelf aanhangen. Deze vindt haar oorsprong in het oude Babylon en Sumerië, en is grotendeels occult te noemen.
Bloedoffers in de vorm van oorlogen horen daarbij, dus te stellen dat de hedendaagse oorlogen puur winstgericht zijn is te beknopt.
Geloof het of niet, maar de huidige machthebbers geloven in het aanhalen van universele "krachten", om hun steun te geven in het materialisme en fysieke. Dit gaat natuurlijk ten koste van hun ziel en eigen mentale.
Schijnt.
Bronnen:
http://www.independent.co.uk/news/uk/politics/witchcraft-and-nail-clippings-the-weird-world-of-cherie-blair-507546.html
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article1039637.ece
http://www.guardian.co.uk(...)/politicalcolumnists
En verder googlen op Occult Nazi History, Occult Monarchy, Occult Religion, etc geeft meer inzicht.
Beeldspraak is dan ook een vrij breed onderwerp binnen dit forum.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:16 schreef Salvad0R het volgende:
Om even terug te komen op dat reptillian verhaal... Heb wel een bepaalde theorie hoe dat verhaal de wereld in is geholpen:
Stel dat het selecte groepje familiare machthebbers werkelijk aan bloedoffers doen. Het offeren van individuele mensen. Dit gaat er vast niet zachtzinnig aan toe. Ik kan me voorstellen dat een soort bloeddorstige kracht zich meester maakt van hun lichaam tijdens dat proces. Wellicht ervaarden de schaarse getuigen dit als het veranderen van gedaante, terwijl het " gewoon" een ander aspect van dezelfde individu was.
Pics, or it did not happen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:47 schreef Michielos het volgende:
David Icke die hiervoor naar 40 landen gereisd heeft en al vele jaren onderzoek heeft gedaan, noemt toch echt reptilians in de letterlijjke zin van het woord (interdimensionals) en ze kunnen inderdaad shapeshiften. Pas indien wij beyond the limitations of our 5 ordinary senses zouden kunnen zien, zouden wij deze humanoids als daadwerkelijke reptilians zien (David Icke - www.davidicke.com) n
Wat ik er eigenlijk mee bedoel.. is dat Icke wel hele verhalen kan vertellen over interdimensionale figuren en humanoids, maar dat we er weinig aan hebben, zeker niet als hij beweert dat menselijke leiders in onze wereld die interdimensionale figuren zijn.quote:
Tsja David Icke.. veel wat hij zegt over overheids-tyrannie ben ik het mee eens. Hij heeft ook een mooie uitleg hoe hij reptillians verweven ziet met de 'wereld elite'. Maar dat van reptillians, zover ga ik niet. Ik hou mij dara niet mee bezig. En veel complotters die denken 9/11 inside job met mij. Maar trollen moeten reptillians natuurlijk bovenop de aardsere complotten gooien en dan maar alles afschuiven op onzin. Zie je dat etterige van jou en joepie en anderen niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:47 schreef Michielos het volgende:
David Icke die hiervoor naar 40 landen gereisd heeft en al vele jaren onderzoek heeft gedaan, noemt toch echt reptilians in de letterlijjke zin van het woord (interdimensionals) en ze kunnen inderdaad shapeshiften. Pas indien wij beyond the limitations of our 5 ordinary senses zouden kunnen zien, zouden wij deze humanoids als daadwerkelijke reptilians zien (David Icke - www.davidicke.com) n
tvpquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Joepie denkt dat het geinig is om in discussies betreffende miljoenen doden ten gevolge van ongerechtigde oorlogen te ijlen over reptillians en andere desinformatie.
Tegen de muur ermee.
Ben ik volledig met je eens, behalve dan dat etterige. Aangezien we hier open dienen te staan voor alle theorieën (quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Tsja David Icke.. veel wat hij zegt over overheids-tyrannie ben ik het mee eens. Hij heeft ook een mooie uitleg hoe hij reptillians verweven ziet met de 'wereld elite'. Maar dat van reptillians, zover ga ik niet. Ik hou mij dara niet mee bezig. En veel complotters die denken 9/11 inside job met mij. Maar trollen moeten reptillians natuurlijk bovenop de aardsere complotten gooien en dan maar alles afschuiven op onzin. Zie je dat etterige van jou en joepie en anderen niet?
Ik kan de vraag dus aan jou stellen als ik het niet met jou eens ben i.p.v. andersom..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zie je dat etterige van jou en joepie en anderen niet?
quote:
Heb je misschien meer informatie over die vliezen en de wazige afwijkingen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:05 schreef Salvad0R het volgende:
Het enige vreemde aan onze huidige machthebbers is hun friggin' inteelt, vliezen tussen tenen en wazige afwijkingen etc.
Ohquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:29 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foei, moest jij toch weten, met je vergevorderde reptillian 'kennis'.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Heb je misschien meer informatie over die vliezen en de wazige afwijkingen?
[..]
Oh! Dit zijn deze:
Ik snap je niet helemaal!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:52 schreef Godfokt het volgende:
Helemaal waar![]()
Maar het is niet zo dat er altijd corrupte mensen zullen bestaan, maar dit gaat ver en is niet zo in een post op een forum te vatten.
Kortweg zouden we innerlijk moeten veranderen waardoor alsvanzelf de samenleving verandert, ook een soort nieuwe orde maar dan door inzicht en niet door politiek opgelegd.
Als we in relatie leven, en leven betekend gerelateerd zijn dan heeft materie geen betekenis.
En om in relatie te leven moet het 'ik' doorzien worden, het ik dat zich scheidt van de rest, dat succesvol wil zijn, machtig, op een hoge positie, status en aanzien.
En dit is hoe de wereld van vandaag is, want met dat brute bewustzijn hebben we de samenleving gebouwd.
Leven in geld uitdrukken is duur?quote:
Leven in geld uitdrukken, geld is nog belangrijker dan de goden die we geschapen hebben, zelfs de kerken en tempels zijn er afhankelijk van![]()
Iedereen, want voor alles wat je wilt of doet is geld nodig, dus werk je om je plekje te betalen en om aan eten te komen.
Sorry! Maar jij gelooft niet dat er balans moet zijn in de wereld?quote:Nu denk je weer volgens het systeem![]()
Behalve achteraf.quote:Dat zegt iedereen
Ik vind je een beetje een zeurpiet!quote:Op woensdag 10 februari 2010 02:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Dr komt geen eind aan. mensen als Michielos en koepie ook wel verzieken het gewoon.
Dat kan je ook prima terugkaatsen naar de verhalen waar jij je 'feiten' vandaan haalt. Wie zegt dat die niet door een groepje mafkezen met teveel tijd bedacht zijn. Je hebt daarna maar een paar mensen nodig die het voor waar aanzien en het in hun eigen visie overnemen, en internet doet de rest.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat ik er eigenlijk mee bedoel.. is dat Icke wel hele verhalen kan vertellen over interdimensionale figuren en humanoids, maar dat we er weinig aan hebben, zeker niet als hij beweert dat menselijke leiders in onze wereld die interdimensionale figuren zijn.
Het enige vreemde aan onze huidige machthebbers is hun friggin' inteelt, vliezen tussen tenen en wazige afwijkingen etc.
Maar dat die mensen demonen oproepen en bloedoffers maken is vanzelfsprekend ja.quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:14 schreef Salvad0R het volgende:
Die shit is fake, dat ziet elke kleuter.
Vergevorderde reptiliankennis? Dat heb ik niet hoor, ik schrijf juist:quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:17 schreef Ticker het volgende:
Foei, moest jij toch weten, met je vergevorderde reptillian 'kennis'.
Geloof jij in reptilians, Ticker? Zo ja, kun jij het antwoord geven op die 2 vragen dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
Eigenlijk weet ik pas sinds een paar maanden dat er echt mensen zijn die geloven dat de wereld wordt geleid door een soort vermomde reptielen die ons 'geprogrammeerd' hebben om op een bepaalde manier te denken. (Voorheen als ik iets zag staan over 'reptilians', dacht ik altijd dat het meer spreekwoordelijk bedoeld was, als een soort scheldwoord, zoals bijvoorbeeld 'jakhalzen' of gewoon 'klootzakken'.) Maar dan heb ik een paar vragen:Wie is eigenlijk begonnen met het berichten over reptilians (niet David Icke toch?)? Stel dat die reptilians er echt zijn en dat ze ons geprogrammeerd hebben; waarom hebben ze ons dan niet zo geprogrammeerd dat we ze nooit zullen ontdekken en dus nooit maar iets over ze berichten?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:05 schreef Salvad0R het volgende:
De Sumeriers, 4000 V.C.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wie is eigenlijk begonnen met het berichten over reptilians (niet David Icke toch?)?
Maar heb je daar misschien ook bronnen van dat dat echt zo is? Als het namelijk echt zo is en niet alleen maar een geloof, dan is dat toch ook gewoon algemeen bekend toch?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:05 schreef Ticker het volgende:
De Sumeriers, 4000 V.C.
T'is niet een kwestie van geloven, t'is een kwestie van de (honderden tot duizenden) oralen erop na gaan.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
Mijn vriend schildert en tekent soms ook de gekste dingen. Als zijn schilderijen over honderden jaren gevonden worden, dan gaan idioten om die reden denken dat er toen monsters waren die er zo uitzagen?
- KAPPEN!quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Altijd vragen om bronnen. Als het NOS je iets voorkauwt vraag je dan ook om "bronnen"?
Oh je gelooft ze gewoon standaar, okay. Wat maakt jou bron beter dan de ct-bronnen van mij dan?
Niet per se. Maar zoiets belangrijks als dat het bestaan van reptilians een feit en geen geloof zou zijn (en dan ook nog eens iets wat blijkbaar al duizenden jaren bekend is), zou dan ook gewoon algemeen bekend moeten zijn. En dus niet eens nieuwswaardig dat de NOS erover zou gaan berichten. De NOS bericht immers ook niet over het bestaan van honden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Altijd vragen om bronnen. Als het NOS je iets voorkauwt vraag je dan ook om "bronnen"?
Oh je gelooft ze gewoon standaar, okay. Wat maakt jou bron beter dan de ct-bronnen van mij dan?
Beetje nonensopmerking; als een heel kleine groep mensen van iets extreems af weet, en iemand komt daar achter, dan wordt dat natuurlijk wel wereldnieuws.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Niet per se. Maar zoiets belangrijks als dat het bestaan van reptilians een feit en geen geloof zou zijn (en dan ook nog eens iets wat blijkbaar al duizenden jaren bekend is), zou dan ook gewoon algemeen bekend moeten zijn. En dus niet eens nieuwswaardig dat de NOS erover zou gaan berichten. De NOS bericht immers ook niet over het bestaan van honden.
JIJ komt met die verdomde reptillians, ik geloof in '9/11 inside job' maar begin niet over verdomde "reptillians". Ik heb nergens gezegd dat ik in het bestaan van reptillians geloof. En of ze wel of niet bestaan kan mij, geen ene donder schelen want daar trek ik de lijn. Er is al genoeg interssants, reptiallians of ze wel of niet bestaan, dat is iets wat mij dus niet boeit.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Niet per se. Maar zoiets belangrijks als dat het bestaan van reptilians een feit en geen geloof zou zijn (en dan ook nog eens iets wat blijkbaar al duizenden jaren bekend is), zou dan ook gewoon algemeen bekend moeten zijn. En dus niet eens nieuwswaardig dat de NOS erover zou gaan berichten. De NOS bericht immers ook niet over het bestaan van honden.
Maar volgens Ticker is het bestaan van reptilians al duizenden jaren geleden aangetoond:quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:42 schreef ToT het volgende:
Beetje nonensopmerking; als een heel kleine groep mensen van iets extreems af weet, en iemand komt daar achter, dan wordt dat natuurlijk wel wereldnieuws.
Een beetje raar dan, dat zoiets belangrijks en blijkbaar gevaarlijks, zo lang geheim gehouden kan worden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:05 schreef Ticker het volgende:
De Sumeriers, 4000 V.C.
TÃÂÂs niet een kwestie van geloven, t'is een kwestie van de (honderden tot duizenden) oralen erop na gaan.
Ik heb ook nergens beweerd dat jij in reptilians gelooft. Ik heb alleen wat vragen voor de mensen die er wel in geloven en Ticker gelooft er blijkbaar wel in. Waarom zou het hier alleen mogen gaan over dingen waar jij in gelooft (of als feit ziet) en niet waar een ander in gelooft (of als feit ziet)quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:45 schreef Schenkstroop het volgende:
JIJ komt met die verdomde reptillians, ik geloof in 9/11 inside job maar begin niet over verdomde reptillians. Ik heb nergens geegd dat ik in het bestaan van reptillians geloof! En of ze wel of niet bestaan kan mij, geen ene donder schelen want daar trek ik de lijn!!.
tiresome, tiresome.
Wat zeg ik dat? Blinde fucking vink, je blijft maar draaien!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar volgens Ticker is het bestaan van reptilians al duizenden jaren geleden aangetoond:
[..]
quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:48 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat zeg ik dat? Blinde fucking vink, je blijft maar draaien!!
Er staat nergens dat het een FEIT is!![]()
Dus het is geen kwestie van GELOVEN, maar het is ook geen FEIT?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:05 schreef Ticker het volgende:
[..]
De Sumeriers, 4000 V.C.
Tís niet een kwestie van geloven, t'is een kwestie van de (honderden tot duizenden) oralen erop na gaan.
[ afbeelding ]
Ik ging ervan uit dat jij die beeldjes als bewijs zag van het bestaan van reptilians. Dan moet je misschien wat duidelijker uitleggen wat je bedoelt, i.p.v. met een afbeelding van beeldjes te komen en erbij zetten:quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:48 schreef Ticker het volgende:
Wat zeg ik dat? Blinde fucking vink, je blijft maar draaien!!
Er staat nergens dat het een FEIT is!![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:05 schreef Ticker het volgende:
De Sumeriers, 4000 V.C.
T'is niet een kwestie van geloven, t'is een kwestie van de (honderden tot duizenden) oralen erop na gaan.
Dude er staat er staat letterlijk een reactie op de vraag of Icke de verzinner is ervan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:52 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Dus het is geen kwestie van GELOVEN, maar het is ook geen FEIT?Wat is het dan wel?
Misschien moet jij eens niet zoveel eigen interpetatie overal aangeven. Ik hoef je geen woorden in de mond te leggen, want dat doe je namelijk zelf al.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat jij die beeldjes als bewijs zag van het bestaan van reptilians. Dan moet je misschien wat duidelijker uitleggen wat je bedoelt, i.p.v. met een afbeelding van beeldjes te komen en erbij zetten:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |