Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:13 schreef Ghostbuster het volgende:
ovematige?
Pak eens een andere uit 1 van mijn postsquote:
quote:
deze ook goedquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pak eens een andere uit 1 van mijn posts
BXquote:
je hebt weer een avatarquote:
Ik zou een nickchange aanvragen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
tvp
whehehequote:
flesquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:44 schreef BrandX het volgende:
Lactacyd.... was je vagina Ph neutraal helemaal schoon enzoo!!!
Mossel goed opgeschuimd ja?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:44 schreef BrandX het volgende:
Lactacyd.... was je vagina Ph neutraal helemaal schoon enzoo!!!
Gebruik haar dan ook eens!quote:
En toch gegeten he. Nu komt de misselijkheidquote:
ze gebruikt de pil, dus als het goed is blijft de misselijkheid uitquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
En toch gegeten he. Nu komt de misselijkheid
Hey, nou ik kreeg een opmerking van, ja, dit is eigenlijk een beetje teveel, en meer ook niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
Tweet
Alles gelukt? Deed de KLM nog moeilijk?
Trustenquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ook zo pitten, MOrgen vroeg op
Mooi zo, dat scheelt weerquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:52 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey, nou ik kreeg een opmerking van, ja, dit is eigenlijk een beetje teveel, en meer ook niet.
Dus daar kwam ik mooi mee weg!
Wel had ik een vreemde taxichauffeur, hij zat steeds te vragen hoe je in NL aan wiet komt en of Nederlanders rijke mensen zijn enzo, erg vreemd.
Maarja, ik ben gelukkig weer thuis, en zit nu ff de nodige mails te sturen om mensen te laten weten dat ik thuis ben. Ga met niet al teveel tijd naar bed denk ik.
Ja, en morgen ga ik de boel wel uitpakken, of zaterdag, hahaquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo, dat scheelt weer
Nederland he, het blijft bekend staan om de drugs![]()
Lekker je eigen bed weer in
Truste fles
trusten flesquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ook zo pitten, MOrgen vroeg op
tweetyquote:
slaap ze BXquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:03 schreef BrandX het volgende:
ik neem nog een kopje thee en ik ga maar eens mijn mandje in
Dat hoeft ook niet nu tochquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:04 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, en morgen ga ik de boel wel uitpakken, of zaterdag, haha
Jupsquote:
Hey GF!quote:
het is dat een prius geen paardentrailer kan trekken, anders was het absoluut mijn auto geweestquote:
had ik al gelezenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:20 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey GF!
Ik ben weer terug in NL, en heb al mn spullen mee kunnen krijgen![]()
maar nu is het wel bedtijd!![]()
![]()
Trusten
hoiquote:
Dan had jij ook teruggemogen naar de garagequote:Op donderdag 4 februari 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is dat een prius geen paardentrailer kan trekken, anders was het absoluut mijn auto geweest
pinguin welquote:
dat is een toyota kwaal lijkt wel..quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan had jij ook teruggemogen naar de garage
Nog wel ja. Die zal ook terug moeten zoals het er nu uitziet. En als is het dan een detail, je gaat toch ineens minder lekker rijden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is een toyota kwaal lijkt wel..
Mijn moeder heeft er een en het rijdt wel bijzonder prettig
abs kan fijn zijn, maar het is een optie waar ik nog nooit blindelings op vertrouwd heb.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:15 schreef marcb1974 het volgende:
T is een gevoel he, gaan veel mensen last van hebben
wat een rotfietsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
Ik gebruik mijn remmen altijd. Maar heb dan ook geen abs op mijn fiets
whehehehequote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Top 100 van donderdag 4 februari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
032. 120 Ladylike
046. 097 Symphonic
059. 085 goldfinger1963
068. 078 Pheno
damn......quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
de cijfers die er weer niet om liegen![]()
[..]
Zou jij rijcursussen willen geven in Indonesie? Denk dat je er rijk van kan worden, zeker als je een dealtje met de politie maakt zodat ze 'klanten' verplicht doorverwijzen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
abs kan fijn zijn, maar het is een optie waar ik nog nooit blindelings op vertrouwd heb.
Ik rem het liefst met mijn gaspedaal
Trustenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 02:03 schreef Symphonic het volgende:
Mogguh Indah
en nu ga ik er echt vantussen
Trouwens toen ik woensdag zei dat de schoonmaakster kwam(in het ONZ topic) had ik me vergistquote:
indahquote:
Hoi Scarface!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 02:16 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Trouwens toen ik woensdag zei dat de schoonmaakster kwam(in het ONZ topic) had ik me vergisthet was immers woensdag en ze komt op donderdag.
Ik zat ook met de gedachte in mn hoofd dat het donderdag was die dag, hm.
dat zeg je elke keerquote:
marijkequote:
ze ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 02:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Scarface!
Ik dacht al, waar blijft ze nou!
die is hier al heel lang niet meer geweestquote:Op vrijdag 5 februari 2010 02:14 schreef ScarFace- het volgende:
Waar is de nachtwacht eigenlijk, sander170.
Die was altijd wel aanwezig vroegah
Hoi GF!quote:
De te lenen schoonmaaksterquote:
goedquote:
stuur die ff naar mij toequote:[..]
De te lenen schoonmaakster![]()
Ik eerst!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 02:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed
[..]
stuur die ff naar mij toe![]()
ik heb meer dan genoeg werk voor d'r
trustenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 02:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik eerst!Mijn huis is echt een teringbende...
![]()
Ik ga lekker slapen, welterusten
Whehequote:Op vrijdag 5 februari 2010 02:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Scarface!
Ik dacht al, waar blijft ze nou!
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 02:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik eerst!Mijn huis is echt een teringbende...
![]()
Ik ga lekker slapen, welterusten
quote:
Mensen uitlachen om een Prius en dan zelf fietsenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:40 schreef wel.o.k het volgende:
pheno is al in de paas stemming?
Gij freaking heiden! Dat is geen paashaas !quote:
ik geef het op, wat is het dan, een pokemon?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gij freaking heiden! Dat is geen paashaas !
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik geef het op, wat is het dan, een pokemon?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 04-02-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 084 goldfinger1963
02. 067 Ladylike
03. 048 wel.o.k
04. 032 Symphonic
05. 025 Pheno
06. 022 --Tweety--
07. 021 marcb1974
08. 018 Dr_Flash
09. 013 friemelaar
10. 012 indahnesia.com
11. 010 Fha
12. 007 BrandX
13. 006 MPG
14. 005 john-frusciante
15. 005 DaMart
16. 004 FFSletop
17. 003 ScarFace-
18. 003 Bengeltje
19. 001 Chapelle
20. 001 Marijkezwolle
Reeks-statistieken!
Ziet Totoro er uit als een Maseratiquote:
ghibli is een model van maserati.quote:
Whehehehehequote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ghibli is een model van maserati.
maar totoro lijkt meer op een volkswagen busje
[ afbeelding ]
Llquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:43 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
pfff vanavond mn vader eens mn vadercomplexen vertellen
gaat een kutdag worden (omdat ik daar zo tegenop kijk) en een zwaar gesprek
Is het al bijna 6 uur?
De catbusquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ghibli is een model van maserati.
maar totoro lijkt meer op een volkswagen busje
[ afbeelding ]
Manliefquote:
Als je gaat janken op je werk geven ze je misschien wel vrijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Manlief
Houd me vast
aaaaaaaaaaaargh helemaal geen zin om te werken. Ik wil zielig zijn en janken
professionele instellingquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je gaat janken op je werk geven ze je misschien wel vrij
bijna, nog drie uurtjes.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:43 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
pfff vanavond mn vader eens mn vadercomplexen vertellen
gaat een kutdag worden (omdat ik daar zo tegenop kijk) en een zwaar gesprek
Is het al bijna 6 uur?
Dat schiet al lekker opquote:
kom maar hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Manlief
Houd me vast
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kom maar hoor [ afbeelding ]
* wel.o.k legt theedoek over schouder en houdt Ll vast
je zus kent je vader natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn zus zei gisteren wel nog dat ze het knap van mij vond dat ik mijn vader nu ga confronteren
Maar ik moet wel, ben verdorie 30 geweest en dan nog leef ik mijn leven zoals mijn vader dat graag wil
tijd voor eigen keuzes
Maar damn wat heb ik een lieve zus
Die begrijpt mij echt volledig
Je bent liefquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je zus kent je vader natuurlijk ook.
en ik begrijp wel een beetje wat je doormaakt denk ik.
ik heb nu al 5 jaar geen contact meer met mijn ouders omdat ik niet deed wat zij wilden.
ik moet zeggen, het geeft mij en mijn gezin een hoop rust.
Meurningquote:
LLquote:
Omdat die mensen van 8-5 werkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL
zo de mazout is ook weer geleverd![]()
waarom komen dat soort figuren zo achterlijk vroeg
quote:
quote:
GFquote:
dus je zit er weer warmpjes bij.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
LL
zo de mazout is ook weer geleverd![]()
waarom komen dat soort figuren zo achterlijk vroeg
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
[..]
GF![]()
[..]
dus je zit er weer warmpjes bij.
gewoon voorstellenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dan hadden ze toch ook om 12 uur of zo kunnen leveren
Mogguhquote:
Mogguhquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen.
Net het schilderresultaat van gisteren bekeken, en kan best zeggen dat 't er puik uit ziet. Binnen een uur wil ik weer starten (eerst afplakken, wat een rotwerk is dat), en dan weer schilderen
friemelquote:
sjowquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen.
Net het schilderresultaat van gisteren bekeken, en kan best zeggen dat 't er puik uit ziet. Binnen een uur wil ik weer starten (eerst afplakken, wat een rotwerk is dat), en dan weer schilderen
friemquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen.
kennelijk zitten wij vooraan in de routequote:
dan heb je pechquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kennelijk zitten wij vooraan in de route
dat weet ik nou ook welquote:
quote:
Leuke mozaiekjes.quote:
Ik moet altijd aan die aflevring van Mr. Bean denken als iemand zijnhuis schildert: alles aftapen, inpakken in papier etc. Vuurwerk in de pot met verf en klaar is Beanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]. Hell no. De keuken neem ik onder handen
. Ligt al een jaar op me te wachten, dus ben nu er echt mee bezig om te zorgen dat het eindelijk een keer af komt..
whehehequote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan die aflevring van Mr. Bean denken als iemand zijnhuis schildert: alles aftapen, inpakken in papier etc. Vuurwerk in de pot met verf en klaar is Bean
Een collegeslut inzetten. Met de tekst "hier zijn docenten niet moordlustig".quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
nieuwe recalme strategie bedenken
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een collegeslut inzetten. Met de tekst "hier zijn docenten niet moordlustig".
ze moeten toch al regelmatig zelf dweilenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:11 schreef Pheno het volgende:
Of "als u hier niet kunt batsen, kunt u altijd nog dweilen!".
moet je maar vaker hier komenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:14 schreef friemelaar het volgende:
PFFF bijna 24 uur MPGen.....
Spammerts
Ofquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
ze moeten toch al regelmatig zelf dweilen
Doe Vroom.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:48 schreef Ladylike het volgende:
Welke telefoon tegenwoordig nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:23 schreef friemelaar het volgende:
Mijn nieuwe Android foon is binnen![]()
Dat ding kan veeeeeeel![]()
Nou nog uitzoeken hoe ik ermee kan bellen
*proestquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:23 schreef friemelaar het volgende:
Mijn nieuwe Android foon is binnen![]()
Dat ding kan veeeeeeel![]()
Nou nog uitzoeken hoe ik ermee kan bellen
het gaat ook eigenlijk niet om de slogan's maar meer over hoe en waar we recalme gaan plaatsenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of
"toen zat mijn man pardoes, in een andere flamoes".
Sloganinspiratie zat iig
OF....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of
"toen zat mijn man pardoes, in een andere flamoes".
Sloganinspiratie zat iig
Dat vermoedde ik al. Zet een stand op de Kamasutrabeurs.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het gaat ook eigenlijk niet om de slogan's maar meer over hoe en waar we recalme gaan plaatsen
aan dat soort dingen zijn we wel aan het denken geweestquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al. Zet een stand op de Kamasutrabeurs.
Happy hour aankondigen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
aan dat soort dingen zijn we wel aan het denken geweest
maar ook aan andere dingen om de doelgroep goed te kunnen bereiken zijn we aan het brainstormen
wandelaarquote:
naamsbekendheid gaan vergrotenquote:
Goed gebedquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Doe Vroom.
Vouw je handen.
Buig je hoofd en zeg een gebed, hart genoeg dat je collega's en baas het horen:
Lieve God, bedankt voor de koffieautomaat maar laat het asjeblieft snel 6 uur worden, Het liefst nog voor de middag.
AMEN.
Deed ik een keer toen ik bij Philips werkte.
De baas durfde niet te reageren.... Wist niet of ik serieus aan 't bidden was of niet![]()
Was een nieuwe baas die me nog niet kende
soms moet je idd investerenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
naamsbekendheid gaan vergroten
misschien wel zo'n irritante banner op fok plaatsen
drankjes voor de helftquote:
Mag je in het "keldertje"?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik had het niet over de drankquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
drankjes voor de helft
0 euro in plaats van 0 euro
![]()
een happy hour is er al, eerste uur is entree goedkoper
de inkomsprijs is al goedkoper in het eerste uur, verklaar dan jouw vorm van happy hour?quote:
Banner? Fok?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Van de inkomsprijs weet ik toch niet, ik sneak altijd via de achterplaats naar binnen in mijn kimono.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de inkomsprijs is al goedkoper in het eerste uur, verklaar dan jouw vorm van happy hour?
(aangezien ik straks over de advertenties ga, ben ik echt oprecht geīnteresseerd in meningen)
quote:
ja, er zal toch wel promotiemateriaal moeten komen, in welke vorm dan ookquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:43 schreef Pheno het volgende:
Posters bij de plaatselijke seksboutique?
schat, dat is de parenclub niet, dat is het kippenhokquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van de inkomsprijs weet ik toch niet, ik sneak altijd via de achterplaats naar binnen in mijn kimono.
geen betaalde meiden aanwezig dus ook geen deals mee te makenquote:
Ik vond het al zoveel gekakel en weinig seks.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schat, dat is de parenclub niet, dat is het kippenhok
Hey, maar de dames zijn wel zachtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond het al zoveel gekakel en weinig seks.
Nou ja, je moet eerst bedenken waar d edoelgroep zich nog meer bevindt. Eroticbeurzen komt bij mij het eerst op in mijn hoofd. En vast ook wel in de diverse boutiques.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
idd, mensen met een abo zullen die banner dan niet zien
en de rest is te jong om dat abo te betalen en zal dus ook geen klant worden
[..]
ja, er zal toch wel promotiemateriaal moeten komen, in welke vorm dan ook
Ik ga zo maar eens douchen. Met betaalde meid.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen betaalde meiden aanwezig dus ook geen deals mee te maken
Maar dat pijpen....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey, maar de dames zijn wel zacht
truequote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, je moet eerst bedenken waar d edoelgroep zich nog meer bevindt. Eroticbeurzen komt bij mij het eerst op in mijn hoofd. En vast ook wel in de diverse boutiques.
Misschien ook bij het korfballen, die zijn al gewend aan gemengd spelen
En je hoeft niet eens zelf te betalenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens douchen. Met betaalde meid.
quote:
Dat is het ook. Maar het lijkt me dat jullie de doelgroep beter kennen dan ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
true
reklame maken is een vak
[..]
marcquote:
dat is wel te hopenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het ook. Maar het lijkt me dat jullie de doelgroep beter kennen dan ik
quote:
met subsidiequote:[..]
En je hoeft niet eens zelf te betalen
ik dus ook arme kippenquote:[..]
MI
Ik hoop niet dat je de eieren opeet,......quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]maar 3 weten meer dan 1
![]()
[..]
met subsidie
[..]
ik dus ook arme kippen
whehehequote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je de eieren opeet,......
Nou snap ik die vissmaak ineensquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je de eieren opeet,......
quote:
Pinguinzaadquote:
zeg maar niets meerquote:
Visquote:
niet als je een eismaak verwachtquote:
Laat dat mensen dan ook maar wegquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet als je een eismaak verwacht
maar idd vis
mensen die geen vis lusten![]()
oh wacht, tis fok... mensen
oh ja..quote:
vis is lekkerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet als je een eismaak verwacht
maar idd vis
mensen die geen vis lusten![]()
oh wacht, tis fok... mensen
Kuitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vis is lekker![]()
![]()
maar niet in eieren
niet mijn favorietquote:
Mits goede zalm en tonijn. Zeker die vette tonijn. Kolere, *gaat weer kijken of er cheapo tickets naar Japan zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet mijn favoriet
zalm of tonijn
ik heb ineens weer zin in sashimiquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mits goede zalm en tonijn. Zeker die vette tonijn. Kolere, *gaat weer kijken of er cheapo tickets naar Japan zijn
Al vind ik verse inktvis ook erg lekker. Dan is ie niet van rubber
Oh ja, dat welquote:
Vaak is die inktvis die je overal krijgt ook nog nep, hoorde ik eens in de wandelgangenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb ineens weer zin in sashimi![]()
inktvis die goed is klaar gemaakt smaakt niet naar rubber en daar zit het hem nou juist in het goed kunnen bereiden van inktvis is kennelijk toch moeilijk
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja, dat wel
mits van een steur
[..]
Vaak is die inktvis die je overal krijgt ook nog nep, hoorde ik eens in de wandelgangen
Hoe langer de inktvis op het droge ligt, hoe meer rubberquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb ineens weer zin in sashimi![]()
inktvis die goed is klaar gemaakt smaakt niet naar rubber en daar zit het hem nou juist in het goed kunnen bereiden van inktvis is kennelijk toch moeilijk
Dat zou kunnen. Of met chemicalieen wat "zachter" gemaakt, ik zie het ze doen. Even vanavond opzoeken of dat kan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:26 schreef Ladylike het volgende:
Vaak is die inktvis die je overal krijgt ook nog nep, hoorde ik eens in de wandelgangen
dat is niet raarquote:
ik ben ook benieuwd of dat kanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Of met chemicalieen wat "zachter" gemaakt, ik zie het ze doen. Even vanavond opzoeken of dat kan.
smakelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:42 schreef Pheno het volgende:
Ik heb ook honger, dus ik ga maar even naar de kantine.
is dat zo met een stokje opeten?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe langer de inktvis op het droge ligt, hoe meer rubberIk zal de pics van mijn levende inktvis die ik gegeten heb maar niet opnieuw posten.Maar ik ben de dag er op weer terug gegaan toen
Damn, ik zou het tentje nu nog vinden
Daarnaast kun je de intvis nog verneuken door het slecht te bereiden, maar hell, je kunt zelfs een ei verneuken als je die maar lang genoeg opzet
quote:Twee vrouwen zijn aan het golfen en eentje geeft een ferme dreun op het balletje. Het vliegt recht naar de volgende hole waar 2 mannen staan te spelen en eentje wordt geraakt. Hij valt meteen op de grond en vloekt van de pijn.
De vrouw snelt er naartoe, intussen ligt hij ineengekrompen van de pijn met zijn handen tussen zijn kruis.
Zij: "kan ik helpen?"
Hij: "nee, laat maar, straks gaat het wel beter."
Zij: "maar ik ben therapeute en kan u misschien helpen."
Hij: "nee, echt niet", zijn handen nog steeds krampachtig in zijn kruis gevouwen.
Zij: "Toe, ik wil absoluut zien of ik echt niet kan helpen."
Hij: "Oké, doe dan maar."
Zij trekt zijn handen voorzichtig tussen zijn benen uit en legt ze naast hem neer. Vervolgens maakt ze voorzichtig zijn broek los steekt haar hand er in en begint zachtjes met een massage om de pijn weg te nemen.
Na enkele minuten vraagt ze: "En, voelt dat niet beter?"
Hij: "jawel, maar ik denk dat mijn duim nog altijd gebroken is."
quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is dat zo met een stokje opeten?
het gevaar is verstikking, toch?dat jij dat durft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
ik heb het iig op tv gezien, dat beestje klampte zich aan een stokje vast, waarna een Japanner het naar binnen slurptequote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij heeft hier wel eens een foto gezet en dan ligt de inktvis op een bord opengesneden.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:57 schreef friemelaar het volgende:
En terug...
Net gezien IRL.
Belg stopt voor het rode stoplicht ..
Stoplicht spring op groen, Belg blijft staan![]()
Stoplicht springt op oranje, Belg blijft staan![]()
Stoplicht spring op rood, Belg rijd door !!![]()
dat gebeurt echt vaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:57 schreef friemelaar het volgende:
En terug...
Net gezien IRL.
Belg stopt voor het rode stoplicht ..
Stoplicht spring op groen, Belg blijft staan![]()
Stoplicht springt op oranje, Belg blijft staan![]()
Stoplicht spring op rood, Belg rijd door !!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
ik ook dat was dan wel in korea maar waar pinguin het over had is dus op een bordquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb het iig op tv gezien, dat beestje klampte zich aan een stokje vast, waarna een Japanner het naar binnen slurpte
tssss de veilige manierquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook dat was dan wel in korea maar waar pinguin het over had is dus op een bord
whehehequote:
hey moppiequote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:13 schreef john-frusciante het volgende:
Ola allemaalff lekker een bakje
![]()
Aan het eten van een levend inktvisje is menig Japanner al dood gegaan als ik de berichten mag geloven. Kennelijk moet je dat ding direct doorslikken anders zuigt ie zich vast? Enfin, ik moet al geen seafood, helemaal niet als het nog leeft.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb het iig op tv gezien, dat beestje klampte zich aan een stokje vast, waarna een Japanner het naar binnen slurpte
vandaar ook mijn opmerking van verstikkingsgevaarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Aan het eten van een levend inktvisje is menig Japanner al dood gegaan als ik de berichten mag geloven. Kennelijk moet je dat ding direct doorslikken anders zuigt ie zich vast? Enfin, ik moet al geen seafood, helemaal niet als het nog leeft.
indahquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Tijd voor een lekker wit wijntje, een filmpje en wat te eten.
nee, deze lag braaf op een bord. 200 gram aan pijlstaartinktvis. Die levende aan een stokje is volgens mij meer Koreaans. Al zou ik het wel proberen, denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is dat zo met een stokje opeten?
het gevaar is verstikking, toch?dat jij dat durft
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, deze lag braaf op een bord. 200 gram aan pijlstaartinktvis. Die levende aan een stokje is volgens mij meer Koreaans. Al zou ik het wel proberen, denk ik
De lekkere bedoel je. Mooi al ingesneden voor de sojasaus. Qua presentatie zijn die japanners:quote:
Vast, al zijn ze daar meer van vers, maar zonder gevaar. alheowel fugu natuurlijk niet geheel zonder gevaar is. Alleen de kans op problemen is wat klein, gezien het restaurant wel kan sluiten als er maar een dode valtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]is ook koreaans maar ze zullen het in japan ongetwijfeld ook wel doen
En daarom vallen er genoeg doden bij het eten van die kogelvis (fugu). Ze zullen je wel naarbuiten in een steeg gooienquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast, al zijn ze daar meer van vers, maar zonder gevaar. alheowel fugu natuurlijk niet geheel zonder gevaar is. Alleen de kans op problemen is wat klein, gezien het restaurant wel kan sluiten als er maar een dode valt
T is vooral Korea toch waar dat helemaal in is?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Aan het eten van een levend inktvisje is menig Japanner al dood gegaan als ik de berichten mag geloven. Kennelijk moet je dat ding direct doorslikken anders zuigt ie zich vast? Enfin, ik moet al geen seafood, helemaal niet als het nog leeft.
Nee, het probleem zijn de goedkope achterafsteegrestaurantjes. In Japan mag je bij wet geen fugu bereiden zonder certificaten. Niet alleen de chef. Ook het restaurant moet laten zien dat ze er mee om kunnen gaan, dus bv alle resten in een af te sluiten bus stoppen, dus echt met hangslot etc. Die troep is dodelijk, dus niet in een prullenbak gooien en je later afvragen wat al die dode katten bij je prullenbak doenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
En daarom vallen er genoeg doden bij het eten van die kogelvis (fugu). Ze zullen je wel naarbuiten in een steeg gooien
vandaar de ene dag fugu en de dagen er na babi pangangquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het probleem zijn de goedkope achterafsteegrestaurantjes. In Japan mag je bij wet geen fugu bereiden zonder certificaten. Niet alleen de chef. Ook het restaurant moet laten zien dat ze er mee om kunnen gaan, dus bv alle resten in een af te sluiten bus stoppen, dus echt met hangslot etc. Die troep is dodelijk, dus niet in een prullenbak gooien en je later afvragen wat al die dode katten bij je prullenbak doen
Maar goed, genoeg illegale praktijken en in dat soort 'restaurants' eet ik liever geen fugu.
Waarna de mensen doodg aan van het gif dat nog aanwezig is. Check!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vandaar de ene dag fugu en de dagen er na babi pangang
Ik krijg niets door mn strotquote:
Smoesjes, deepthroaten jij!quote:
je kent mn baas nietquote:
is door de zenuwenquote:
Johquote:
ik ook nietquote:
je moet wel eten hequote:
met hem ga ik iig niet op de achterbank van een auto zittenquote:
ooitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet wel eten he![]()
dadelijk ben je nog magerder
nee, gesprek met paquote:
whehehequote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
met hem ga ik iig niet op de achterbank van een auto zitten
ik hou het in de gatenquote:[..]
ooit
Ik zie wel hoe laat en wat ik eet vandaag
heb er eerlijk gezegd ook geen behoefte aan
ik ook hoor, maar vandaag ff nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe
[..]
ik hou het in de gaten
thanxquote:
Het klinkt alsof je het zwaar vindt, ik heb er iig niets van meegekregen (hoeft ook niet), dus succes.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ook hoor, maar vandaag ff niet
Sterktequote:
Het zwaarste gesprek uit mijn leven tot nu toequote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je het zwaar vindt, ik heb er iig niets van meegekregen (hoeft ook niet), dus succes.
zeg maar gewoon tvpquote:
Ook jij bedankt voor je medelevenquote:
nee elite post is met 1337quote:
OMGquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:41 schreef wel.o.k het volgende:
zo, evaluatie gehad over project printermigratie.
aangezien de projectleider thuis zit en ik coordinator printproblemen ben gemaakt was het opeens mijn project.![]()
Wok, waarom ging de migratie zo hortend en stotend ?![]()
slecht voorbereid waarschijnlijk?
en wat gaan we daar in de toekomst aan doen
![]()
misschien een betere projectleider kiezen?![]()
dus we moeten jou niet meer nemen?![]()
![]()
ik ben pas vanaf dinsdag bij het project betrokken om de rotzooi op te ruimen![]()
Odus het is jouw project niet
![]()
moeilijk he een overleg voorbereiden
wat een slimmerdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:41 schreef wel.o.k het volgende:
zo, evaluatie gehad over project printermigratie.
aangezien de projectleider thuis zit en ik coordinator printproblemen ben gemaakt was het opeens mijn project.![]()
Wok, waarom ging de migratie zo hortend en stotend ?![]()
slecht voorbereid waarschijnlijk?
en wat gaan we daar in de toekomst aan doen
![]()
misschien een betere projectleider kiezen?![]()
dus we moeten jou niet meer nemen?![]()
![]()
ik ben pas vanaf dinsdag bij het project betrokken om de rotzooi op te ruimen![]()
Odus het is jouw project niet
![]()
moeilijk he een overleg voorbereiden
rook en mpg zequote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
eerst roken en dan een halfdriekwart topic mpg-en
Oh ik ben getraind in beleefd scheldenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga eens even gezellig mijn projectontwikkelaar de huid vol schelden. Iemand nog wat vleiende kwalificaties in de aanbieding?
en je komt ook niet meer bij mijn kippenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:45 schreef Pheno het volgende:
Kut, wat moet ik vanavond nou doen? Lost heb ik al gekeken, voor de rest is er alleen maar bagger op tv.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga eens even gezellig mijn projectontwikkelaar de huid vol schelden. Iemand nog wat vleiende kwalificaties in de aanbieding?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ik ben getraind in beleefd schelden
http://www.taalkabaal.nl/scheldwoorden/indexa.phpquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
MPG rookt nietquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:07 schreef Ladylike het volgende:
Oh gelukkig, mn baas gaat zo naar huis
dat is iig op tijdquote:
Ja maar dan heb ik rustquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]en ?
jij moet toch blijven tot half 5
whehehequote:
ik doe wel eens bankhangen maar deur hangenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
deur hangen en andere karweitjes doen
andere karweitjes..... F5 F5 F5 F5quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
doe iedereen daar de groetjesquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
denk aan iets leuks (quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
doe iedereen daar de groetjes
man ik ben gewoon misselijk van de stress
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik weet inmiddels wel hoe je met stress moet omgaanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:36 schreef Ladylike het volgende:
het werkt
noiken is altijd goed, mits niet te moe
ik merk het altijd meteen op mn maag, dat is gewoon irritantquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet inmiddels wel hoe je met stress moet omgaan
uitgescholden ja?quote:
bij mij gaat in de nek zitten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik merk het altijd meteen op mn maag, dat is gewoon irritant
oh wacht, idd, ik heb ook al 2 dagen nekpijnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij mij gaat in de nek zitten.
1 keer 3 weken vakantie gehad en de hele vakantie hoofdpijn door voorgaande stress.
sindsdien let ik er wat meer op. (kan helaas niet altijd zoals jij nu bewijst)
JF!! masseer haar nek evenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh wacht, idd, ik heb ook al 2 dagen nekpijn
okay die is ook meteen verklaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |