Nou ja... Weet je, ik dacht, ik ga eens wat proefdingetjes van god mag weten wat aanvragen.
Dus ik zo googlen op proefmonsters, kom ik hier terecht:
http://www.0euro.nl/gratisproefmonsters.phpDe truuk? bij veel van die dingen hoef je je alleen maar aan te melden en je krijgt een proefpakketje thuis. Ja ok, daarna ook een hoop shitzooi van ander spul, maar hey, je moet er wat voor over hebben

Naja, bovenaan de lijst zo'n beetje: Lactacyd. Je weet wel, van die 'kut'-reclame:
(vreselijk onsmakelijk ding, be warned

)
Goed, ik denk, why de hell not, ik doe gewoon zo'n pakketje bestellen, kan nooit kwaad

Normaliter gewoon wassen met warm water wordt aangeraden (vagina is zelfreinigend, gewoon alleen water gebruiken is mij ingepeperd door huisartsen) maar als je niets probeert weet je het niet. Anyways, krijg ik dus na twee weekjes een pakje binnen. een klein flesje zat er in, van Lactacyd dus. Dûh.
We hebben het dus hier over:
![]()
Het bleek de lactacyd wasemulsie. Oftewel spul dat:
quote:
milde, zeepvrije wasemulsie
pH-waarde 5,2
helpt de natuurlijke balans van je vagina te behouden
reinigt, verfrist en helpt beschermen
voor onder de douche of aan de wastafel
Ik was dus wel nieuwsgierig geworden

Na het sporten van de week, ik 's-avonds onder de douche (sorry voor de

mental picture

in de spoiler aan het eind een cadeautje voor uw mannen om het goed te maken). Haren wassen, gewoon, douchen, je weet wel de works.
Toen maar de stap genomen en het potje lactacyd open gemaakt. Beetje van dat spul op mijn hand en naja, tussen de benen gaan en boenen maar
En ik merkte er niets van. En aangezien de reclame pretendeert ook goed te zijn voor die mutsen die hun mutsen al netjes schoon houden (moi dus bijvoorbeeld) dacht ik: ok, nog maar een paar keer proberen, deze week gewoon ff volhouden.
Ik heb er geen 'kut' van gemerkt. Geen verschil. Ik voel me niet schoner, niet frisser, niks meer balans...

heb geen idee wat het spul gedaan heeft, maar ik heb er niets van gemerkt. Als ik al wat gemerkt heb is dat het me douchetijd kost

Dubbel werk als het ware.
Dus voor mij hoeft dat spul niet meer. Gewoon weer op de ouwe vertrouwde normale en hygienische wijze.

ohja, hier de beloofde spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwut