het is dat een prius geen paardentrailer kan trekken, anders was het absoluut mijn auto geweestquote:
had ik al gelezenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:20 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey GF!
Ik ben weer terug in NL, en heb al mn spullen mee kunnen krijgen![]()
maar nu is het wel bedtijd!![]()
![]()
Trusten
hoiquote:
Dan had jij ook teruggemogen naar de garagequote:Op donderdag 4 februari 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is dat een prius geen paardentrailer kan trekken, anders was het absoluut mijn auto geweest
pinguin welquote:
dat is een toyota kwaal lijkt wel..quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan had jij ook teruggemogen naar de garage
Nog wel ja. Die zal ook terug moeten zoals het er nu uitziet. En als is het dan een detail, je gaat toch ineens minder lekker rijden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is een toyota kwaal lijkt wel..
Mijn moeder heeft er een en het rijdt wel bijzonder prettig
abs kan fijn zijn, maar het is een optie waar ik nog nooit blindelings op vertrouwd heb.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:15 schreef marcb1974 het volgende:
T is een gevoel he, gaan veel mensen last van hebben
wat een rotfietsquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
Ik gebruik mijn remmen altijd. Maar heb dan ook geen abs op mijn fiets
whehehehequote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Top 100 van donderdag 4 februari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
032. 120 Ladylike
046. 097 Symphonic
059. 085 goldfinger1963
068. 078 Pheno
damn......quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
de cijfers die er weer niet om liegen![]()
[..]
Zou jij rijcursussen willen geven in Indonesie? Denk dat je er rijk van kan worden, zeker als je een dealtje met de politie maakt zodat ze 'klanten' verplicht doorverwijzen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
abs kan fijn zijn, maar het is een optie waar ik nog nooit blindelings op vertrouwd heb.
Ik rem het liefst met mijn gaspedaal
Trustenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 02:03 schreef Symphonic het volgende:
Mogguh Indah
en nu ga ik er echt vantussen
Trouwens toen ik woensdag zei dat de schoonmaakster kwam(in het ONZ topic) had ik me vergistquote:
indahquote:
Hoi Scarface!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 02:16 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Trouwens toen ik woensdag zei dat de schoonmaakster kwam(in het ONZ topic) had ik me vergisthet was immers woensdag en ze komt op donderdag.
Ik zat ook met de gedachte in mn hoofd dat het donderdag was die dag, hm.
dat zeg je elke keerquote:
marijkequote:
ze ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 02:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Scarface!
Ik dacht al, waar blijft ze nou!
die is hier al heel lang niet meer geweestquote:Op vrijdag 5 februari 2010 02:14 schreef ScarFace- het volgende:
Waar is de nachtwacht eigenlijk, sander170.
Die was altijd wel aanwezig vroegah
Hoi GF!quote:
De te lenen schoonmaaksterquote:
goedquote:
stuur die ff naar mij toequote:[..]
De te lenen schoonmaakster![]()
Ik eerst!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 02:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed
[..]
stuur die ff naar mij toe![]()
ik heb meer dan genoeg werk voor d'r
trustenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 02:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik eerst!Mijn huis is echt een teringbende...
![]()
Ik ga lekker slapen, welterusten
Whehequote:Op vrijdag 5 februari 2010 02:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Scarface!
Ik dacht al, waar blijft ze nou!
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 02:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik eerst!Mijn huis is echt een teringbende...
![]()
Ik ga lekker slapen, welterusten
quote:
Mensen uitlachen om een Prius en dan zelf fietsenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:40 schreef wel.o.k het volgende:
pheno is al in de paas stemming?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |