met hem ga ik iig niet op de achterbank van een auto zittenquote:
ooitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet wel eten he![]()
dadelijk ben je nog magerder
nee, gesprek met paquote:
whehehequote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
met hem ga ik iig niet op de achterbank van een auto zitten
ik hou het in de gatenquote:[..]
ooit
Ik zie wel hoe laat en wat ik eet vandaag
heb er eerlijk gezegd ook geen behoefte aan
ik ook hoor, maar vandaag ff nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe
[..]
ik hou het in de gaten
thanxquote:
Het klinkt alsof je het zwaar vindt, ik heb er iig niets van meegekregen (hoeft ook niet), dus succes.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ook hoor, maar vandaag ff niet
Sterktequote:
Het zwaarste gesprek uit mijn leven tot nu toequote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je het zwaar vindt, ik heb er iig niets van meegekregen (hoeft ook niet), dus succes.
zeg maar gewoon tvpquote:
Ook jij bedankt voor je medelevenquote:
nee elite post is met 1337quote:
OMGquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:41 schreef wel.o.k het volgende:
zo, evaluatie gehad over project printermigratie.
aangezien de projectleider thuis zit en ik coordinator printproblemen ben gemaakt was het opeens mijn project.![]()
Wok, waarom ging de migratie zo hortend en stotend ?![]()
slecht voorbereid waarschijnlijk?
en wat gaan we daar in de toekomst aan doen
![]()
misschien een betere projectleider kiezen?![]()
dus we moeten jou niet meer nemen?![]()
![]()
ik ben pas vanaf dinsdag bij het project betrokken om de rotzooi op te ruimen![]()
Odus het is jouw project niet
![]()
moeilijk he een overleg voorbereiden
wat een slimmerdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:41 schreef wel.o.k het volgende:
zo, evaluatie gehad over project printermigratie.
aangezien de projectleider thuis zit en ik coordinator printproblemen ben gemaakt was het opeens mijn project.![]()
Wok, waarom ging de migratie zo hortend en stotend ?![]()
slecht voorbereid waarschijnlijk?
en wat gaan we daar in de toekomst aan doen
![]()
misschien een betere projectleider kiezen?![]()
dus we moeten jou niet meer nemen?![]()
![]()
ik ben pas vanaf dinsdag bij het project betrokken om de rotzooi op te ruimen![]()
Odus het is jouw project niet
![]()
moeilijk he een overleg voorbereiden
rook en mpg zequote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
eerst roken en dan een halfdriekwart topic mpg-en
Oh ik ben getraind in beleefd scheldenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga eens even gezellig mijn projectontwikkelaar de huid vol schelden. Iemand nog wat vleiende kwalificaties in de aanbieding?
en je komt ook niet meer bij mijn kippenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:45 schreef Pheno het volgende:
Kut, wat moet ik vanavond nou doen? Lost heb ik al gekeken, voor de rest is er alleen maar bagger op tv.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga eens even gezellig mijn projectontwikkelaar de huid vol schelden. Iemand nog wat vleiende kwalificaties in de aanbieding?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ik ben getraind in beleefd schelden
http://www.taalkabaal.nl/scheldwoorden/indexa.phpquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
MPG rookt nietquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:07 schreef Ladylike het volgende:
Oh gelukkig, mn baas gaat zo naar huis
dat is iig op tijdquote:
Ja maar dan heb ik rustquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]en ?
jij moet toch blijven tot half 5
whehehequote:
ik doe wel eens bankhangen maar deur hangenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
deur hangen en andere karweitjes doen
andere karweitjes..... F5 F5 F5 F5quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
doe iedereen daar de groetjesquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
denk aan iets leuks (quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
doe iedereen daar de groetjes
man ik ben gewoon misselijk van de stress
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik weet inmiddels wel hoe je met stress moet omgaanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:36 schreef Ladylike het volgende:
het werkt
noiken is altijd goed, mits niet te moe
ik merk het altijd meteen op mn maag, dat is gewoon irritantquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet inmiddels wel hoe je met stress moet omgaan
uitgescholden ja?quote:
bij mij gaat in de nek zitten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik merk het altijd meteen op mn maag, dat is gewoon irritant
oh wacht, idd, ik heb ook al 2 dagen nekpijnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij mij gaat in de nek zitten.
1 keer 3 weken vakantie gehad en de hele vakantie hoofdpijn door voorgaande stress.
sindsdien let ik er wat meer op. (kan helaas niet altijd zoals jij nu bewijst)
JF!! masseer haar nek evenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh wacht, idd, ik heb ook al 2 dagen nekpijn
okay die is ook meteen verklaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |