oh ja..quote:

vis is lekkerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet als je een eismaak verwacht
maar idd vis
mensen die geen vis lusten![]()
oh wacht, tis fok... mensen

Kuitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vis is lekker![]()
![]()
maar niet in eieren

niet mijn favorietquote:

Mits goede zalm en tonijn. Zeker die vette tonijn. Kolere, *gaat weer kijken of er cheapo tickets naar Japan zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet mijn favoriet
zalm of tonijn

ik heb ineens weer zin in sashimiquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mits goede zalm en tonijn. Zeker die vette tonijn. Kolere, *gaat weer kijken of er cheapo tickets naar Japan zijn
Al vind ik verse inktvis ook erg lekker. Dan is ie niet van rubber

Oh ja, dat welquote:
Vaak is die inktvis die je overal krijgt ook nog nep, hoorde ik eens in de wandelgangenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb ineens weer zin in sashimi![]()
inktvis die goed is klaar gemaakt smaakt niet naar rubber en daar zit het hem nou juist in het goed kunnen bereiden van inktvis is kennelijk toch moeilijk

quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja, dat wel
mits van een steur
[..]
Vaak is die inktvis die je overal krijgt ook nog nep, hoorde ik eens in de wandelgangen

Hoe langer de inktvis op het droge ligt, hoe meer rubberquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb ineens weer zin in sashimi![]()
inktvis die goed is klaar gemaakt smaakt niet naar rubber en daar zit het hem nou juist in het goed kunnen bereiden van inktvis is kennelijk toch moeilijk

Dat zou kunnen. Of met chemicalieen wat "zachter" gemaakt, ik zie het ze doen. Even vanavond opzoeken of dat kan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:26 schreef Ladylike het volgende:
Vaak is die inktvis die je overal krijgt ook nog nep, hoorde ik eens in de wandelgangen

dat is niet raarquote:

ik ben ook benieuwd of dat kanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Of met chemicalieen wat "zachter" gemaakt, ik zie het ze doen. Even vanavond opzoeken of dat kan.

smakelijkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:42 schreef Pheno het volgende:
Ik heb ook honger, dus ik ga maar even naar de kantine.

is dat zo met een stokje opeten?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe langer de inktvis op het droge ligt, hoe meer rubberIk zal de pics van mijn levende inktvis die ik gegeten heb maar niet opnieuw posten.Maar ik ben de dag er op weer terug gegaan toen
Damn, ik zou het tentje nu nog vinden
Daarnaast kun je de intvis nog verneuken door het slecht te bereiden, maar hell, je kunt zelfs een ei verneuken als je die maar lang genoeg opzet

quote:Twee vrouwen zijn aan het golfen en eentje geeft een ferme dreun op het balletje. Het vliegt recht naar de volgende hole waar 2 mannen staan te spelen en eentje wordt geraakt. Hij valt meteen op de grond en vloekt van de pijn.
De vrouw snelt er naartoe, intussen ligt hij ineengekrompen van de pijn met zijn handen tussen zijn kruis.
Zij: "kan ik helpen?"
Hij: "nee, laat maar, straks gaat het wel beter."
Zij: "maar ik ben therapeute en kan u misschien helpen."
Hij: "nee, echt niet", zijn handen nog steeds krampachtig in zijn kruis gevouwen.
Zij: "Toe, ik wil absoluut zien of ik echt niet kan helpen."
Hij: "Oké, doe dan maar."
Zij trekt zijn handen voorzichtig tussen zijn benen uit en legt ze naast hem neer. Vervolgens maakt ze voorzichtig zijn broek los steekt haar hand er in en begint zachtjes met een massage om de pijn weg te nemen.
Na enkele minuten vraagt ze: "En, voelt dat niet beter?"
Hij: "jawel, maar ik denk dat mijn duim nog altijd gebroken is."

quote:

quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is dat zo met een stokje opeten?
het gevaar is verstikking, toch?dat jij dat durft

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !

ik heb het iig op tv gezien, dat beestje klampte zich aan een stokje vast, waarna een Japanner het naar binnen slurptequote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij heeft hier wel eens een foto gezet en dan ligt de inktvis op een bord opengesneden.

quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:57 schreef friemelaar het volgende:
En terug...
Net gezien IRL.
Belg stopt voor het rode stoplicht ..
Stoplicht spring op groen, Belg blijft staan![]()
Stoplicht springt op oranje, Belg blijft staan![]()
Stoplicht spring op rood, Belg rijd door !!![]()
dat gebeurt echt vaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad

quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:57 schreef friemelaar het volgende:
En terug...
Net gezien IRL.
Belg stopt voor het rode stoplicht ..
Stoplicht spring op groen, Belg blijft staan![]()
Stoplicht springt op oranje, Belg blijft staan![]()
Stoplicht spring op rood, Belg rijd door !!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.

ik ook dat was dan wel in korea maar waar pinguin het over had is dus op een bordquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb het iig op tv gezien, dat beestje klampte zich aan een stokje vast, waarna een Japanner het naar binnen slurpte

tssss de veilige manierquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook dat was dan wel in korea maar waar pinguin het over had is dus op een bord

whehehequote:

hey moppiequote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:13 schreef john-frusciante het volgende:
Ola allemaalff lekker een bakje
![]()

Aan het eten van een levend inktvisje is menig Japanner al dood gegaan als ik de berichten mag geloven. Kennelijk moet je dat ding direct doorslikken anders zuigt ie zich vast? Enfin, ik moet al geen seafood, helemaal niet als het nog leeft.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb het iig op tv gezien, dat beestje klampte zich aan een stokje vast, waarna een Japanner het naar binnen slurpte

vandaar ook mijn opmerking van verstikkingsgevaarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Aan het eten van een levend inktvisje is menig Japanner al dood gegaan als ik de berichten mag geloven. Kennelijk moet je dat ding direct doorslikken anders zuigt ie zich vast? Enfin, ik moet al geen seafood, helemaal niet als het nog leeft.

indahquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Tijd voor een lekker wit wijntje, een filmpje en wat te eten.

nee, deze lag braaf op een bord. 200 gram aan pijlstaartinktvis. Die levende aan een stokje is volgens mij meer Koreaans. Al zou ik het wel proberen, denk ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is dat zo met een stokje opeten?
het gevaar is verstikking, toch?dat jij dat durft

quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, deze lag braaf op een bord. 200 gram aan pijlstaartinktvis. Die levende aan een stokje is volgens mij meer Koreaans. Al zou ik het wel proberen, denk ik

De lekkere bedoel je. Mooi al ingesneden voor de sojasaus. Qua presentatie zijn die japanners:quote:

Vast, al zijn ze daar meer van vers, maar zonder gevaar. alheowel fugu natuurlijk niet geheel zonder gevaar is. Alleen de kans op problemen is wat klein, gezien het restaurant wel kan sluiten als er maar een dode valtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]is ook koreaans maar ze zullen het in japan ongetwijfeld ook wel doen

En daarom vallen er genoeg doden bij het eten van die kogelvis (fugu). Ze zullen je wel naarbuiten in een steeg gooienquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast, al zijn ze daar meer van vers, maar zonder gevaar. alheowel fugu natuurlijk niet geheel zonder gevaar is. Alleen de kans op problemen is wat klein, gezien het restaurant wel kan sluiten als er maar een dode valt

T is vooral Korea toch waar dat helemaal in is?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Aan het eten van een levend inktvisje is menig Japanner al dood gegaan als ik de berichten mag geloven. Kennelijk moet je dat ding direct doorslikken anders zuigt ie zich vast? Enfin, ik moet al geen seafood, helemaal niet als het nog leeft.

Nee, het probleem zijn de goedkope achterafsteegrestaurantjes. In Japan mag je bij wet geen fugu bereiden zonder certificaten. Niet alleen de chef. Ook het restaurant moet laten zien dat ze er mee om kunnen gaan, dus bv alle resten in een af te sluiten bus stoppen, dus echt met hangslot etc. Die troep is dodelijk, dus niet in een prullenbak gooien en je later afvragen wat al die dode katten bij je prullenbak doenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
En daarom vallen er genoeg doden bij het eten van die kogelvis (fugu). Ze zullen je wel naarbuiten in een steeg gooien

vandaar de ene dag fugu en de dagen er na babi pangangquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het probleem zijn de goedkope achterafsteegrestaurantjes. In Japan mag je bij wet geen fugu bereiden zonder certificaten. Niet alleen de chef. Ook het restaurant moet laten zien dat ze er mee om kunnen gaan, dus bv alle resten in een af te sluiten bus stoppen, dus echt met hangslot etc. Die troep is dodelijk, dus niet in een prullenbak gooien en je later afvragen wat al die dode katten bij je prullenbak doen
Maar goed, genoeg illegale praktijken en in dat soort 'restaurants' eet ik liever geen fugu.

Waarna de mensen doodg aan van het gif dat nog aanwezig is. Check!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vandaar de ene dag fugu en de dagen er na babi pangang

Ik krijg niets door mn strotquote:

Smoesjes, deepthroaten jij!quote:

je kent mn baas nietquote:

is door de zenuwenquote:

Johquote:

ik ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |