De Sharks zijn al 5 jaar lang 'red hot' tijdens het (reguliere) seizoenquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:21 schreef maartena het volgende:
Sharks zijn inderdaad "Red Hot" dit seizoen..... Een vriend van me hier is Sharks fan. Had vorig jaar 4 gratis tickets gescoord via een of ander, dus hem meegenomen naar een wedstrijd met zijn vrouw.... Ducks wonnen destijds die wedstrijd.
Mja.... dat is natuurlijk wel zo. Maar de Ducks pakten ze vorig jaar in tijdens de play-offs.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:31 schreef Saviola het volgende:
De Sharks zijn al 5 jaar lang 'red hot' tijdens het (reguliere) seizoen
stfuquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:31 schreef Saviola het volgende:
[..]
De Sharks zijn al 5 jaar lang 'red hot' tijdens het (reguliere) seizoen
eensch. Ik hoop dat de komst van Heatley daar verandering in brengt. Toch bijna een garantie op goals die ze net over een dood punt heen kan helpen in de play-offs.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:54 schreef Leatherface het volgende:
Wordt wel eens tijd dat de Sharks ook in het post season doorzetten.
Cormier is overigens de rest van het seizoen geschorst vanwege de smerige elleboog die hij uitdeelde in de QMJHL. Ik vind het niet zo'n beste deal voor de Devils eigenlijk, tenzij ze zeker weten dat ze hem voor een redelijk bedrag kunnen signen als hij free agent wordt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 02:24 schreef Katth het volgende:
Kovalchuk naar de Devils voor 3 spelers en 1st round pick.
According to USA Today's Kevin Allen, Ilya Kovalchuk has been traded to the Devils in exchange for defenseman Johnny Oduya, right wing Niclas Bergfors, prospect Patrice Cormier and a first-round draft pick.
Dat is het dus, Kovalchuk is officieel een "rental". GM van Atlanta stond niet toe dat partijen direct met Kovalchuk konden praten over een verder contract voor de toekomst. Dus het is maar afwachten. Maar ik ga ervan uit dat het wel goed komt. Kovalchuk kon veel geld verdienen in Atlanta, maar hij wil geen play offs spelen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:47 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Cormier is overigens de rest van het seizoen geschorst vanwege de smerige elleboog die hij uitdeelde in de QMJHL. Ik vind het niet zo'n beste deal voor de Devils eigenlijk, tenzij ze zeker weten dat ze hem voor een redelijk bedrag kunnen signen als hij free agent wordt.
huh?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 08:51 schreef Katth het volgende:
[..]
Dat is het dus, Kovalchuk is officieel een "rental". GM van Atlanta stond niet toe dat partijen direct met Kovalchuk konden praten over een verder contract voor de toekomst. Dus het is maar afwachten. Maar ik ga ervan uit dat het wel goed komt. Kovalchuk kon veel geld verdienen in Atlanta, maar hij wil geen play offs spelen.
Dat is nog maar de vraag. Ilya wil het maximale van 20% capspace als salaris hebben, dus je zal wel het hele team op hem af moeten stemmen. En wat als hij dan geblesseerd raakt?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:04 schreef WasQ het volgende:
Als de Devils Kovy weten te signen, dan is het een monsterlijk goede deal voor ze.
Zoals het er nu naar uitziet hebben ze daar de capspace niet voor volgend jaar, dus ze zullen nog meer moeten schuiven.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Ilya wil het maximale van 20% capspace als salaris hebben, dus je zal wel het hele team op hem af moeten stemmen. En wat als hij dan geblesseerd raakt?
Dat probleem zou zichzelf wel eens kunnen oplossen. Brian Rolston vangt 6 miljoen maar zou wel eens kunnen stoppen na dit seizoen (36 jaar oud). Ditzelfde geldt voor Jay Pandolfo (2,5 miljoen, 35 jaar oud). Daarnaast loopt onder anderen het contract van Paul Martin af (3,8 miljoen), alsmede dat van Rob Niedermayer (1 miljoen). Doe daar nog een interessante spelersruil bij om wat cap space vrij te maken en je komt een heel eind. Houdt wel in dat de Devils in de breedte zwakker worden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:24 schreef Katth het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet hebben ze daar de capspace niet voor volgend jaar, dus ze zullen nog meer moeten schuiven.
Maar 11?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:07 schreef nyny83 het volgende:
[NHL] Senators winnen elfde op rij trouwens
Dat Ilya dat in Atlanta wil hebben, wil niet zeggen dat hij dat per se in NJ ook wil hebben. Hij zou niet de eerste zijn die voor zijn kansen op de Cup wat geld in wil leveren.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Ilya wil het maximale van 20% capspace als salaris hebben, dus je zal wel het hele team op hem af moeten stemmen. En wat als hij dan geblesseerd raakt?
Vanavond wordt het 13, tegen de Trashers thuis zonder Kovalchukquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:55 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah Capitals heb ik laatst al over bericht he
Het zou kunnen, maar dan had ie ook gewoon tegen de Thrashers kunnen zeggen dat ie liever voor een team wil spelen dat kans heeft op de cup. Heeft Hossa ook gedaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:28 schreef WasQ het volgende:
[..]
Dat Ilya dat in Atlanta wil hebben, wil niet zeggen dat hij dat per se in NJ ook wil hebben. Hij zou niet de eerste zijn die voor zijn kansen op de Cup wat geld in wil leveren.
Ach ja, de tijd zal het leren!
Ik hoop op een hattrick van Bergfors en dat Oduya Ovenchicken er ff uitramtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:59 schreef Katth het volgende:
[..]
Vanavond wordt het 13, tegen de Trashers thuis zonder Kovalchuken Mike Green terug in de line up.
Hattrick mag hij makenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik hoop op een hattrick van Bergfors en dat Oduya Ovenchicken er ff uitramt
Precies, maken de Caps er gewoon nog eentje extra, net als tegen de Rangersquote:
Wedstrijd gisteren was echt ziek, zo spannend. Ben blij dat ik daarvoor aantal uur slaap ben misgelopen en als een zombie op mijn werk zitquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Precies, maken de Caps er gewoon nog eentje extra, net als tegen de Rangers
he gadverdammequote:
Ik mag de Sharks ook wel, maar omdat ze vaak zo freaking laat spelen volg ik ze bijna niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:18 schreef nyny83 het volgende:
[..]
he gadverdammeNee zonder gekheid, Capitals zijn op dit moment gewoon het leukste team om naar te kijken
Vroeg opstaan. Ze beginnen meestal zo rond 4:00-4:30 NL tijd....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:21 schreef Theoden het volgende:
Ik mag de Sharks ook wel, maar omdat ze vaak zo freaking laat spelen volg ik ze bijna niet.
4.30 vaak bij thuiswedstrijden. Vroeg naar bed en vroeg opstaan doe ik inderdaad wel eens. Kun je toch van zeg 22.30 tot 4.30 slapen, dus 6 uurtjesquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:39 schreef maartena het volgende:
[..]
Vroeg opstaan. Ze beginnen meestal zo rond 4:00-4:30 NL tijd....
Toch doe ik het je niet na.... Ik ben wel fan, maar als ik om dergelijke belachelijke tijden zou moeten kijken.....laat dan maar. Hooguit de play-offs dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:30 schreef nyny83 het volgende:
4.30 vaak bij thuiswedstrijden. Vroeg naar bed en vroeg opstaan doe ik inderdaad wel eens. Kun je toch van zeg 22.30 tot 4.30 slapen, dus 6 uurtjes
Tja ik vind het vooral leukquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:27 schreef maartena het volgende:
[..]
Toch doe ik het je niet na.... Ik ben wel fan, maar als ik om dergelijke belachelijke tijden zou moeten kijken.....laat dan maar. Hooguit de play-offs dan.
Alhoewel ik trouwens wel van plan ben om 04:30 op te staan om Nederland te zien spelen op het WK, twee van de eerste 3 wedstrijden zijn om die tijd hier lokaal.
Gelukkig is er zoiets als een DVR.
quote:BRIAN BURKE'S SON BRENDAN PASSES AWAY AFTER AUTO ACCIDENT
The youngest son of Toronto Maple Leafs GM Brian Burke has died in a car crash.
The team said 21-year-old Brendan Burke was fatally injured in an accident Friday in Wayne County, Indiana.
Police told a Daytona, Ohio television station a black jeep lost control in poor weather and slid into oncoming traffic, hitting another vehicle head on and killing Burke as well as 18-year-old Mark Reedy.
Brendan Burke made headlines in November after he discussed being gay in an ESPN.com story.
Brian Burke, who is also the general manager of the U.S. Olympic team, told ESPN, "I simply could not be more proud of Brendan than I am, and I love him as much as I admire him."
The family has asked for privacy.
MLSE president and CEO Richard Peddie said, "On behalf of the entire Maple Leaf Sports and Entertainment family, we extend our heartfelt condolences to the family and friends of Brian Burke. Our thoughts and prayers are with the Burke family during this extremely difficult time."
Jaja, het vertrouwen komt er ook steeds meer in. Als Vinny nou ook nog eens goed in vorm komt kunnen ze een heel eind komen. En wat is die Stamkos goed zegquote:Op zondag 7 februari 2010 12:26 schreef Saviola het volgende:
2-1 gewonnen van CalgaryHet begint er stilaan goed uit te zien ivm playoffs halen.
Ja, maar dat zijn nu vooral assists terwijl hij juist ook een goede doelpuntenmaker was. Hij is nog steeds goed, maar ik vind hem dit seizoen niet echt top.quote:Op zondag 7 februari 2010 14:49 schreef Saviola het volgende:
Mja Vinny loopt gewoon 1 op 1 qua points.. dus opzich is hij wel aardig bezig.. wordt alleen een beetje overschaduwd door Stamkos ja.
2 a 3 wedstrijden denk ik. In alle drie was hij vrijwel onzichtbaar en verloren ze, misschien niet heel representatief dus geef ik toequote:
Oh kut... ik ben afgehaakt omdat mn vriendin wat anders wilde gaan doenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:32 schreef Saviola het volgende:
Man wat is Pens@Caps weer een heerlijke wedstrijd![]()
4-4 met nog 5 minuten te gaan, Ovechkin en Crosby beide met 2 goals al.
Wat een geweldige wedstrijd inderdaadquote:Op zondag 7 februari 2010 20:32 schreef Saviola het volgende:
Man wat is Pens@Caps weer een heerlijke wedstrijd![]()
4-4 met nog 5 minuten te gaan, Ovechkin en Crosby beide met 2 goals al.
Jeuj nog een Caps fan, dat is al 3quote:Op zondag 7 februari 2010 20:57 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Wat een geweldige wedstrijd inderdaad
Ik vond he took een geweldige wedstrijd, maakt mij toch nog geen Caps fan?quote:
Neuh, maar zijn avatar zegt genoegquote:Op zondag 7 februari 2010 22:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik vond he took een geweldige wedstrijd, maakt mij toch nog geen Caps fan?
Ze gaan de streak zeker verliezen in de opkomende road reeks. Tegen Montreal of tegen Ottowa.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:09 schreef nyny83 het volgende:
Die tegen Ottawa wordt lastig. Ook een team in vorm, en dat is dan de tweede wedstrijd in 2 dagen.
hmm ik kan daar eigenlijk helemaal niets uithalenquote:
Wat denk jij bij de naam "Ovy.jpg" en een hockey speler in beeld dan?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:24 schreef nyny83 het volgende:
hmm ik kan daar eigenlijk helemaal niets uithalenHet zou een plaatje van Ovechkin kunnen zijn, maar het kan ook zomaar een schele kanarie met drie ogen zijn.
Ik heb niet naar de naam van het icoontje gekeken eerlijk gezegdquote:Op maandag 8 februari 2010 00:52 schreef maartena het volgende:
[..]
Wat denk jij bij de naam "Ovy.jpg" en een hockey speler in beeld dan?
Ik zie toch heel duidelijk een Caps jersey :pquote:Op maandag 8 februari 2010 10:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik heb niet naar de naam van het icoontje gekeken eerlijk gezegdAls je die info niet hebt, is het nog best lastig om uit dat icoontje een hockeyspeler te halen
Het begin voorspelt geen makkelijke avond voor de sharks ..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:58 schreef Saviola het volgende:
Zo Sharks@Leafs, daar ga ik toch eens goed voor zittenGiguere en Phaneuf tegenover Thornton en Heatley, mooie match-up. Plus bij Toronto gaat Nazem Kadri (hun 1st round pick afgelopen zomer) zijn debuut maken, doordat enkele spelers met een griepje zitten is hij een "emergency call-up". Ben benieuwd
Maar verwacht wel een Sharks zege natuurlijk.
Jammer dat ESPN Amerika deze niet uitzend, die geven college basketball? Wie interesseert dat nou zeg..
Volgens mij heeft het er ook mee te maken dat ESPN America slechts een X aantal wedstrijden mag uitzenden. (Lees: rechten heeft gekocht voor X wedstrijden) en dat ze soms keuzes moeten maken.... vandaag dus college basketball live (wat waarschijnlijk goedkoper is dan NHL), en morgen heb je om 01:00 en 03:00 twee keer live wedstrijden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:58 schreef Saviola het volgende:
Jammer dat ESPN Amerika deze niet uitzend, die geven college basketball? Wie interesseert dat nou zeg..
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:27 schreef Robbiedd het volgende:
En Sharkies achter op het ijs .. 1-0 Leafs
Mja oke zit wel enige logica in. Maar ik zie dat dan bijvoorbeeld Devils@Flyers (ook nu bezig) dan morgenochtend wel uitgezonden wordt.. zelfde gisteren, met Pens-Caps staat zo'n beetje de meest spectaculaire matchup uit de hele NHL op het programma, gaan ze liever urenlang voorbeschouwen op de Superbowl (tot 6 uur voordien al) en dan zenden ze Pens-Caps vandaag vlak in de namiddag uit.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:34 schreef maartena het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het er ook mee te maken dat ESPN America slechts een X aantal wedstrijden mag uitzenden. (Lees: rechten heeft gekocht voor X wedstrijden) en dat ze soms keuzes moeten maken.... vandaag dus college basketball live (wat waarschijnlijk goedkoper is dan NHL), en morgen heb je om 01:00 en 03:00 twee keer live wedstrijden.
Klopt, maar de play offs zijn exclusief bij ESPN. Dus dan zit je goedquote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:34 schreef maartena het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het er ook mee te maken dat ESPN America slechts een X aantal wedstrijden mag uitzenden. (Lees: rechten heeft gekocht voor X wedstrijden) en dat ze soms keuzes moeten maken.... vandaag dus college basketball live (wat waarschijnlijk goedkoper is dan NHL), en morgen heb je om 01:00 en 03:00 twee keer live wedstrijden.
eerste periode was wel heel sneu inderdaad. Beter doen ze dat in de play-offs dus niet. Dit was een goed voorbeeld van hoe het NIET moet. Anyway, uiteindelijk alsnog 3-2 gewonnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:49 schreef Saviola het volgende:
Aardige pot, Leafs spelen leuk, snel en met veel energie en de Sharks lijken wel al in playoff moduswat een bedroevende eerste periode.
quote:The Carolina Hurricanes will take on the Minnesota Wild at Hartwall Arena in Helsinki, Finland, on Thursday, Oct. 7 and Friday, Oct. 8.
The Columbus Blue Jackets and San Jose Sharks will square off for two games at the Ericsson Globe Arena in Stockholm, Sweden, on Friday, Oct. 8 and Saturday, Oct. 9.
The Boston Bruins and Phoenix Coyotes will play each other at O2 Arena in Prague, Czech Republic, on Saturday, Oct. 9 and Sunday, Oct. 10.
Thanx alvast. Weet nog niet of ik ga, tegen die tijd is mijn kindje zo'n 3 maanden oud dus eigenlijk wil ik mn vriendin dan niet een lang weekend alleen laten met die kleine.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:38 schreef WasQ het volgende:
Als je gaat nyny, heb ik nog wel wat tips! Geweldig stadion en geweldige ervaring overigens, en ook een fantastische stad!
Ja das wel zo makkelijkquote:
Ja, maar als ze verliezen is het ineens zeker weer zequote:
En nu 6e in de conference met 2 punten voorsprong op de nr. 9!!quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:14 schreef Saviola het volgende:
Nee hoor.. hey we eindigen al 2 jaar in de kelder van de NHL en ik ben er toch nog steeds
Hehe die gasten zijn best grappig af en toe. Drijven regelmatig de spot met elkaar en zichzelf en hebben duidelijk lol in hun werk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:46 schreef Saviola het volgende:
Doet me denken aan die Sharks commentator.. tegen de Leafs, in de 2de periode, vermeld ie even dat Giguere zn 3de shutout op rij kan halen en letterlijk 3 seconden later vanaf de faceoff scoort San Jose.. "3 seconds, that's my new record I think.." zegt ie dan
Nee joh, dat wordt een veegpartij. Het wordt misschien alleen spannend als de Bruins achtste worden in de conference. Die hebben namelijk eigenlijk een te goede selectie om achtste te worden, maar staan nu laag. En misschien de Rangers, die presteren op miraculeuze wijze ineens 2x zo goed tijdens de play-offs.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:22 schreef Katth het volgende:
#8 worden in conference, dan wordt het leuk
Dat laatste maakt niets uit natuurlijk, ik vind het "WE" hebben gewonnen als je het over een sport-team hebt zo raar klinken eigenlijk..... Ik betrap mezelf er ook wel eens op hoor, zeker als ik in het stadion zit en ik met mijn vrouw babbel "WE didn't deserve that penalty", etc..... maar het blijft raar lezen op een forum, al woon je pal naast een stadion.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:13 schreef Saviola het volgende:
Ja das wel zo makkelijk![]()
En niet iedereen woont in de US
#1 en #2 powerplays tegen elkaar, wordt feest :pquote:
helaasch de streak wel ten einde nuquote:Op donderdag 11 februari 2010 01:04 schreef Saviola het volgende:
MTL heeft de 2de beste PP? Dat had ik nou ook niet verwacht.
edit: die stats van Ovechkin ook zeg, sinds hij captain is geworden zijn de Caps 17-1-0 en heeft Ovy 36 points en +23 in 18 games![]()
Vond wel raar dat ze geen video review hebben gebruikt, maar goed, shit happens. Het is ook gewoon Caps eigen schuld. Nu al de zoveelste keer dat ze tegen een 3 goal achterstand aanlopen. Dat breekt je een keer op.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:19 schreef TheZapster het volgende:
Fantastische wedstrijd was het was het wel weer en volgens mij zat er een luchtje aan.Doelpunt van de Caps onterecht afgekeurd volgens mij en aan een goal van de Canadiens zat een offside luchtje.
Zag net nog een leuk details:quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:51 schreef nyny83 het volgende:
De Caps staan 17e in de league in Goals Against Average, dus redelijk gemiddeld. Als ze dat zo kunnen houden denk ik dat ze ook in de playoffs gewoon ver gaan komen, zeker gezien hun scoringskracht
Yup, goed plan!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:30 schreef nyny83 het volgende:
Waar speel je eigenlijk fantasy gedoe? Misschien ff voordat het volgende seizoen begint een linkje posten zodat we met zn allen een subleague kunnen starten?
Speelt Detroit verdomme een keer goed... Nou ja, toch een puntje gepakt! En Franzen en Holmstrom weer terug. Ik mag niet klagen. Zelfs Lilja lijkt aan het terugkomen te zijn!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:32 schreef nyny83 het volgende:
Lightning trouwens nog teruggekomen naar 5-4 en Sharks gewonnen in de shootout ondanks een 26-52 nadeel in schoten op doel
Yahoo Fantasy Sportsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:30 schreef nyny83 het volgende:
Waar speel je eigenlijk fantasy gedoe? Misschien ff voordat het volgende seizoen begint een linkje posten zodat we met zn allen een subleague kunnen starten?
En Getzlaf was ook alweer lekker bezig met 2 goals en 2 assistsquote:Op maandag 15 februari 2010 06:21 schreef maartena het volgende:
Ducks @ Oilers eindigt in 7-3 - mooie score voordat 9 van die Ducks doorreizen van Edmonton naar Vancouver
Dat is precies tijdens mijn huwelijksreis..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:26 schreef Saviola het volgende:
NHL heeft aangekondigd dat volgend seizoen 6 teams het seizoen zullen openen in Europa.
[..]
Eensch. En een aantal keer per week schrijf ik nog een verslag over een wedstrijd op FOK!sport, ook leuk om te lezen als je bijvoorbeeld op je werk zit maar toch op de hoogte wil blijven.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:10 schreef Saviola het volgende:
Zeker doenhoe meer liefhebbers, hoe beter.
Zelf aangeboden om bij de sportcrew te gaan naar aanleiding van zo'n sollicitatieronde, en toen ik erin zat merkte ik dat er weinig aandacht voor NHL was. En aangezien ik dat zelf wel het leukste vond heb ik besloten om dat maar op me te nemen. Dus ik doe nu NHL en af en toe wat voetbal (zoals de wekelijkse Italie-overzichten).quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:16 schreef Saviola het volgende:
Zeker handig idd.
Ben je trouwens vanuit de staff gevraagd daarvoor, of had je zelf vrijwillig aangeboden?
En terecht. Werken voor zn geldquote:Op maandag 1 maart 2010 00:38 schreef Saviola het volgende:
Morgen alweer Wings@Avs! Krijgt die arme Babcock geeneens een dagje rust.
Nee, maar dit is toch wel heel snel, geen dag rustquote:
Filpulla, heeft wel een dagje rust gehadquote:Op maandag 1 maart 2010 00:40 schreef nyny83 het volgende:
[..]
En terecht. Werken voor zn geldEven snel uit mn hoofd: Stastny en Rafalski mogen ook weer aan de slag. Misschien mis ik er nog een paar?
mjah ik had het idd alleen over gasten uit deze wedstrijdquote:Op maandag 1 maart 2010 07:41 schreef Katth het volgende:
[..]
Filpulla, heeft wel een dagje rust gehad
quote:PANTHERS TRADE DEFENCEMAN LEOPOLD TO PENGUINS
The Florida Panthers have traded Jordan Leopold to the Pittsburgh Penguins for a second round pick in 2010.
Leopold had seven goals and 11 assists for 18 points in 61 games with Florida this season. He was minus-7 with 22 penalty minutes.
In his NHL career, Leopold has 36 goals, 91 assists and 127 points in 416 games. His career plus/minus rating is -22, and he he has logged 184 total penalty minutes.
Leopold has played 46 career NHL playoff games, counting no goals and 15 assists with a +9 rating and 18 penalty minutes. He was a member of the Flames squad that reached the Stanley Cup Finals in 2004. He notched 10 assists and had a +5 rating in 26 games during that playoff run.
quote:The dismantling of the disappointing Edmonton Oilers looks to be underway.
The club has dealt defenceman Denis Grebeshkov to the Nashville Predators for a second round draft pick in 2010.
The 26-year old has appeared in 47 games this season, recording six goals and 13 assists.
In 223 career NHL games, Grebeshkov has 16 goals and 66 assists.
Grebeshkov, who is earning $3.15 million this season, will become an unrestricted free agent at the end of the season.
quote:The Atlanta Thrashers acquired forward Evgeny Artyukhin from the Anaheim Ducks on Monday night in exchange for defenseman Nathan Oystrick and a conditional draft choice in the 2011 NHL Entry Draft.
wtf? Arthyukin deed het toch best aardig daar bij de Ducks?quote:
Ja, dacht ik ook...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:57 schreef nyny83 het volgende:
[..]
wtf? Arthyukin deed het toch best aardig daar bij de Ducks?
1quote:Op woensdag 3 maart 2010 02:42 schreef Saviola het volgende:
Sharks fan die faalteam roept naar een andere..
Wel met 7-2 verlorenquote:Op woensdag 3 maart 2010 02:42 schreef Saviola het volgende:
Ik ben aan het kijken trouwens hoe Stamkos gewoon verder gaat met scoren.. 2 goals weer, nog niet eens halverwege tegen de Flyers
Zuur voor Skoula, beging dit seizoen pas bij de Penguins.quote:One day after bringing in defenseman Jordan Leopold from Florida, Pittsburgh GM Ray Shero acquired forward Alex Ponikarovsky from the Toronto Maple Leafs on Tuesday night. Defenseman Martin Skoula and minor-league forward Luca Caputi are headed to the Leafs.
quote:St. Louis Blues President John Davidson announced late Tuesday the club has acquired forward Matt D'Agostini from the Montreal Canadiens in exchange for Aaron Palushaj.
quote:The Ottawa Senators acquired veteran defenseman Andy Sutton from the New York Islanders in exchange for a 2010 second round pick that formerly belonged to the San Jose Sharks.
Toch weer wat trades gisterenavond.quote:The Chicago Blackhawks added to their blue line on Tuesday by acquiring defenseman Nick Boynton from the Anaheim Ducks for future considerations and have assigned him to Rockford, their AHL farm team.
Ja triestquote:
Denk dat ik morgen ofzo weer een samenvatting ga doen van de trade deadline dag.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:59 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ja triestwe hebben echt helemaal niks te zoeken in de playoffs. Hoop dat ze vandaag nog een aantal spelers gaan dumpen..
Vandaag trade deadline dusom 21u vanavond, maar zometeen begint TSN al met hun uitzending.
Dan worden een hele hoop Russen geschorst, want die laten die OS echt niet schieten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:57 schreef popolon het volgende:
in 2014 dus waarschijnlijk geen 'NHL break' voor de OS.
Inderdaad. Ovechkin heeft volgens mij al laten weten dat ie hoe dan ook gaat.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:59 schreef Katth het volgende:
[..]
Dan worden een hele hoop Russen geschorst, want die laten die OS echt niet schieten.
Eensch. Bovendien is het hypocrisie ten top, want dit jaar kon het ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:07 schreef popolon het volgende:
En terecht. Ik begrijp de clubs wel een beetje maar kom op, het grootste podium ter wereld en dat eens in de vier jaar. Gary Bettman, shut up.
Tja, dit jaar was het in Canada. Dan kan alles... Ze kunnen ook gewoon 2-3 weken eerder met de competitie beginnen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:18 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Eensch. Bovendien is het hypocrisie ten top, want dit jaar kon het ook.
Weet niet wat ik ervan moet denken. Hij heeft niet echt veel play off ervaring, dus moet maar afwachten of het wat is. Had liever gezien dat ze jochies van Hersey mee zouden laten liften.quote:Jim Rutherford, President and General Manager of the National Hockey League’s Carolina Hurricanes, today announced that the team has traded right wing Scott Walker to the Washington Capitals in exchange for the Capitals’ 2010 seventh-round pick.
3.00 EST volgens mij. Dat is 21.00 bij ons?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:19 schreef maartena het volgende:
Trading deadline is toch vanmiddag ergens EST?
Wat dacht je van de Caps dan? Die hebben geen draft picks meer over en ze hebben nu Jurcina weer teruggehaaldquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef nyny83 het volgende:
waar de neuk zijn de Ducks mee bezig?
Visnovsky van Oilers naar Ducks in ruil voor Ryan Whitney en een 6th round pick
Doe mij Pothier maar ipv Jurcina... Mss dat Corvo het verschil kan maken, maar gast is veel geblesseerd geweest.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:30 schreef nyny83 het volgende:
En ze hebben Joe Corvo gehaald voor Pothier en nog wat crap. Op zich denk ik dat hun verdediging zo wel sterker is geworden en dat hebben ze nodig.
Visnovsky > Whitneyquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef Katth het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Caps dan? Die hebben geen draft picks meer over en ze hebben nu Jurcina weer teruggehaald
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef nyny83 het volgende:
waar de neuk zijn de Ducks mee bezig?
Visnovsky van Oilers naar Ducks in ruil voor Ryan Whitney en een 6th round pick
NIeuwe spelers zitten er nog niet bij, dat wordt morgen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:05 schreef nyny83 het volgende:
Straks eens even naar de gerenoveerde Caps kijken, ben benieuwd. Sabres hebben trouwens Rafi Torres erbij, toch ook wel een versterking tov Paetsch die ze kwijtraken.
huh? wat zie jij dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is op die foto niet te zien
brilletje kopen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is op die foto niet te zien
Nee, hoeft niet, je kan niet zien hoe en wanneer de puck het vak ingekomen isquote:
Check de highlights dan als je het niet gelooft.. speler aan de buitenkant komt op het moment van de screenshot het vak ingeschaatst terwijl 2 onderste Anaheim spelers zich al in het vak bevonden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet, je kan niet zien hoe en wanneer de puck het vak ingekomen is
Waar staat dat ik het niet geloof? Kan je niet lezen of heb je last van het zien van dingen die er niet staan? In beide gevallen is hulp aan te bevelenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:34 schreef Saviola het volgende:
[..]
Check de highlights dan als je het niet gelooft.. speler aan de buitenkant komt op het moment van de screenshot het vak ingeschaatst terwijl 2 onderste Anaheim spelers zich al in het vak bevonden.
Moet je nou werkelijk altijd reageren als een autist?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar staat dat ik het niet geloof? Kan je niet lezen of heb je last van het zien van dingen die er niet staan? In beide gevallen is hulp aan te bevelen
Kan je lezen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:01 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Moet je nou werkelijk altijd reageren als een autist?
Saviola zal wel weer vrolijk zijn vandaagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:27 schreef Katth het volgende:
Wat een pot tegen Tampa![]()
Walker met 2 van de 4 goals die binnen 3 minuten zijn gescoord. Lekkere binnenkomer.
Tampa heeft genoeg scoring chances gehad, ze hadden de wedstrijd net zo goed kunnen winnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Saviola zal wel weer vrolijk zijn vandaag
Ik voel meer wanhoopquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Saviola zal wel weer vrolijk zijn vandaag
Arme jij... en ik gun het ze zo... vooral Stamkos. Die is echt fantastisch dit seizoen.quote:
En Marty St. Louis, gisteren weer 3 assists.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:37 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Arme jij... en ik gun het ze zo... vooral Stamkos. Die is echt fantastisch dit seizoen.
Tsja klopt, maarja. Het lijkt alsof ze na een paar slechte seizoenen er niet opnieuw een winnende cultuur inkrijgen. Het is dus veel eerder een collectief probleem. Als ze wat goals tegenkrijgen of achterkomen dan geven ze ook veel te vaak op, de cijfers liegen er niet om. Een winpercentage van 15% bij een achterstand na de eerste periode. In 37 wedstrijden de eerste goal tegengekregen en daarvan 28 wedstrijden verloren..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:37 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Arme jij... en ik gun het ze zo... vooral Stamkos. Die is echt fantastisch dit seizoen.
quote:Op zondag 7 maart 2010 01:41 schreef Halcon het volgende:
Toronto @ Ottawa. Iemand?
Ze hebben nu wel een concurrent verslagen, dus das positief. Nu nog even flink doorpakken. Van de laatste 18 wedstrijden moeten ze er namelijk denk ik minimaal 12 winnen om de play-offs te halen.quote:
Mwa dit klopt niet echt, het is eerder over het hele seizoen in dat we in uitwedstrijden de punten zo makkelijk weg geven..quote:Op zondag 7 maart 2010 13:14 schreef nyny83 het volgende:
Daarentegen moet Boston te doen zijn. Het wordt lastig, maar het is op zich te doen. Ben het met je eens dat het er niet zo hoopvol uitziet, maar het is wel de enige manier om het te halen. Dan hadden ze in het begin van het seizoen de punten maar niet zo makkelijk weg moeten geven, want de kansen hebben ze wel gehad.
Ja vooral de shootout is wel een probleem dit jaar. Weet ook niet waarom, als je gasten als Stamkos, Lecavalier en St Louis rondlopen hebt..quote:Op zondag 7 maart 2010 13:53 schreef nyny83 het volgende:
MAar ze hadden in het begin veel verder boven de .500 kunnen staan als ze niet die voorsprongen zo makkelijk weggaven. Ook in overtime hebben ze het niet zo best gedaan gezien de 11 overtime losses. Als er daar maar een paar extra van gewonnen hadden had de situatie ook al een stuk rooskleuriger geweest.
Ik snap je welquote:Op zondag 7 maart 2010 19:55 schreef Katth het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als Tampa zich als 8e van de Eastern Conference plaatst voor de play offs
ja, jammer dat ik pas zo laat inschakeldequote:
Zit inderdaad wat in, meestal om de nacht, en niet de 'beste' (natuurlijk een mening) wedstrijd ..quote:Op zondag 7 maart 2010 21:27 schreef nyny83 het volgende:
Dan zie ik toch ook lang niet alle NHL games? Ik ga geen digitale tv aanschaffen voor af en toe een enkele wedstrijd waarbij ik dan ook nog eens geen keuze heb WELKE wedstrijd.
Dit misschien iets?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:27 schreef nyny83 het volgende:
Dan zie ik toch ook lang niet alle NHL games? Ik ga geen digitale tv aanschaffen voor af en toe een enkele wedstrijd waarbij ik dan ook nog eens geen keuze heb WELKE wedstrijd.
Maakt niet echt uit. Digitaal moet je ook niet puur voor NHL aanschaffen, maar om te beginnen omdat je veel meer zenders en betere kwaliteit hebtquote:Op zondag 7 maart 2010 21:27 schreef nyny83 het volgende:
quote:
Ik heb laatst Nederland - USA voetbal middels een stream zitten kijken, voornamelijk trouwens omdat ik op mijn werk zat en daar geen TV had..... maar zo'n stream is toch vrij belabberd als je gewoon gewend bent om TV te kijken, zeker in HD.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:04 schreef nyny83 het volgende:
Probleem is gewoon dat ik nooit tv kijk. De series die ik volg download ik en verder kijk ik vooral sport. En omdat vrijwel alle sport tegenwoordig achter decoders zit en ik geen zin heb om daarvoor te betalen doe ik het gewoon lekker met streams. Kheb daar vooralsnog weinig problemen mee. Kwaliteit is uiteraard iets minder, maar ik kan ermee leven.
En als IK hier in de VS op die link click.....quote:Op zondag 7 maart 2010 21:32 schreef nyny83 het volgende:
You are accessing this page from a restricted territory.
You can watch NHL online via the NHL Center Ice™ streaming package on ESPN360, which is now available in Europe (except Italy and Russia) and the Middle East. Fans can watch over 1000 live and on-demand games from the regular season, the playoffs and the Stanley Cup Final by selecting an NHL package within the ESPN360 player -- go to: https://europe.espn360.com/espn360/nhl
welk pakket is dat?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:46 schreef Saviola het volgende:
Ik heb alles in 1 pakket, dus telefonie, digitale TV en internet.. Het overschakelen van kabel naar digitaal heeft me zelfs 7 euro per maand uitgespaard..
Telenet is dat hier (in Vlaanderen wel dus).quote:
Nou, de Ducks hebben er moeite mee.... Staan we na de 1e period op 3-0 voor, in de 2e 3-1, e TWEE MINUTEN voor het einde van de 3e period.... scoren de Canadiens gewoon 2 goals vlak na elkaar.... 3-3.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:27 schreef nyny83 het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat de Canadiens eruit vliegen ten koste van Tampa.
Beste nummer 1 van de division en de 5 hoogst geplaatste ploegenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:01 schreef jde_kok het volgende:
Jammer van dat resultaat idd, was beter voor Tampa geweest als ze hadden verloren.
Hoeveel teams gaan er per conference naar de play-offs?
En in de praktijk komt dat vrijwel altijd neer op de acht beste ploegen in de conference. Alleen de volgorde van plaatsing wisselt nog wel eens, maar het komt zelden (nooit?) voor dat een ploeg wel zijn divisie wint maar wel buiten de top 8 in de conference staat.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Beste nummer 1 van de division en de 5 hoogst geplaatste ploegen
Een jaar of 2/3 geleden weet ik nog dat Washington de SE division won met amper 94 punten en dat waren er evenveel als de nummer 8 (Boston). Maar de laatste keer dat een division winnaar minder punten had dan de playoff teams? Geen idee..quote:Op maandag 8 maart 2010 14:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]
En in de praktijk komt dat vrijwel altijd neer op de acht beste ploegen in de conference. Alleen de volgorde van plaatsing wisselt nog wel eens, maar het komt zelden (nooit?) voor dat een ploeg wel zijn divisie wint maar wel buiten de top 8 in de conference staat.
das ook wel erg bijzonder, want met 94 punten haal je normaal gesproken bijna gegarandeerd de play-offs.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:26 schreef Saviola het volgende:
[..]
Een jaar of 2/3 geleden weet ik nog dat Washington de SE division won met amper 94 punten en dat waren er evenveel als de nummer 8 (Boston). Maar de laatste keer dat een division winnaar minder punten had dan de playoff teams? Geen idee..
Daar ligt de grens ongeveer ja. Vorig jaar 93, daarvoor 94 en de jaren daarvoor 92 (daarmee haalde Tampa toen voor het laatst de playoffsquote:Op maandag 8 maart 2010 14:27 schreef nyny83 het volgende:
[..]
das ook wel erg bijzonder, want met 94 punten haal je normaal gesproken bijna gegarandeerd de play-offs.
Haalden de Ducks vorig jaar niet met 81 punten de play-offs?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:40 schreef Saviola het volgende:
[..]
Daar ligt de grens ongeveer ja. Vorig jaar 93, daarvoor 94 en de jaren daarvoor 92 (daarmee haalde Tampa toen voor het laatst de playoffs)
http://www.nhl.com/ice/standings.htm?season=20022003&type=conquote:
Inderdaad.... Ducks moeten zo'n beetje alles winnen om de playoffs nog te halen. Maar als ze zo spelen als de laatste twee wedstrijden..... zit dat er echt niet inquote:Op maandag 8 maart 2010 09:10 schreef nyny83 het volgende:
Beetje jammer... Ducks gaan de play-offs ook vrijwel zeker niet meer halen en de Canadiens hebben nu alleen maar meer kans. Wat een kutresultaat
Graagquote:Op maandag 8 maart 2010 17:08 schreef nyny83 het volgende:
Kheb overigens reactie van Jeroen Grueter terug inmiddels. Vind het niet netjes om die hier te posten, maar ik gok dat hij er weinig bezwaar tegen heeft als ik de geinteresseerden de reactie PM.
Yep please do so.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:08 schreef nyny83 het volgende:
Kheb overigens reactie van Jeroen Grueter terug inmiddels. Vind het niet netjes om die hier te posten, maar ik gok dat hij er weinig bezwaar tegen heeft als ik de geinteresseerden de reactie PM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |