quote:The dismantling of the disappointing Edmonton Oilers looks to be underway.
The club has dealt defenceman Denis Grebeshkov to the Nashville Predators for a second round draft pick in 2010.
The 26-year old has appeared in 47 games this season, recording six goals and 13 assists.
In 223 career NHL games, Grebeshkov has 16 goals and 66 assists.
Grebeshkov, who is earning $3.15 million this season, will become an unrestricted free agent at the end of the season.
quote:The Atlanta Thrashers acquired forward Evgeny Artyukhin from the Anaheim Ducks on Monday night in exchange for defenseman Nathan Oystrick and a conditional draft choice in the 2011 NHL Entry Draft.
wtf? Arthyukin deed het toch best aardig daar bij de Ducks?quote:
Ja, dacht ik ook...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:57 schreef nyny83 het volgende:
[..]
wtf? Arthyukin deed het toch best aardig daar bij de Ducks?
1quote:Op woensdag 3 maart 2010 02:42 schreef Saviola het volgende:
Sharks fan die faalteam roept naar een andere..
Wel met 7-2 verlorenquote:Op woensdag 3 maart 2010 02:42 schreef Saviola het volgende:
Ik ben aan het kijken trouwens hoe Stamkos gewoon verder gaat met scoren.. 2 goals weer, nog niet eens halverwege tegen de Flyers
Zuur voor Skoula, beging dit seizoen pas bij de Penguins.quote:One day after bringing in defenseman Jordan Leopold from Florida, Pittsburgh GM Ray Shero acquired forward Alex Ponikarovsky from the Toronto Maple Leafs on Tuesday night. Defenseman Martin Skoula and minor-league forward Luca Caputi are headed to the Leafs.
quote:St. Louis Blues President John Davidson announced late Tuesday the club has acquired forward Matt D'Agostini from the Montreal Canadiens in exchange for Aaron Palushaj.
quote:The Ottawa Senators acquired veteran defenseman Andy Sutton from the New York Islanders in exchange for a 2010 second round pick that formerly belonged to the San Jose Sharks.
Toch weer wat trades gisterenavond.quote:The Chicago Blackhawks added to their blue line on Tuesday by acquiring defenseman Nick Boynton from the Anaheim Ducks for future considerations and have assigned him to Rockford, their AHL farm team.
Ja triestquote:
Denk dat ik morgen ofzo weer een samenvatting ga doen van de trade deadline dag.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:59 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ja triestwe hebben echt helemaal niks te zoeken in de playoffs. Hoop dat ze vandaag nog een aantal spelers gaan dumpen..
Vandaag trade deadline dusom 21u vanavond, maar zometeen begint TSN al met hun uitzending.
Dan worden een hele hoop Russen geschorst, want die laten die OS echt niet schieten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:57 schreef popolon het volgende:
in 2014 dus waarschijnlijk geen 'NHL break' voor de OS.
Inderdaad. Ovechkin heeft volgens mij al laten weten dat ie hoe dan ook gaat.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:59 schreef Katth het volgende:
[..]
Dan worden een hele hoop Russen geschorst, want die laten die OS echt niet schieten.
Eensch. Bovendien is het hypocrisie ten top, want dit jaar kon het ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:07 schreef popolon het volgende:
En terecht. Ik begrijp de clubs wel een beetje maar kom op, het grootste podium ter wereld en dat eens in de vier jaar. Gary Bettman, shut up.
Tja, dit jaar was het in Canada. Dan kan alles... Ze kunnen ook gewoon 2-3 weken eerder met de competitie beginnen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:18 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Eensch. Bovendien is het hypocrisie ten top, want dit jaar kon het ook.
Weet niet wat ik ervan moet denken. Hij heeft niet echt veel play off ervaring, dus moet maar afwachten of het wat is. Had liever gezien dat ze jochies van Hersey mee zouden laten liften.quote:Jim Rutherford, President and General Manager of the National Hockey League’s Carolina Hurricanes, today announced that the team has traded right wing Scott Walker to the Washington Capitals in exchange for the Capitals’ 2010 seventh-round pick.
3.00 EST volgens mij. Dat is 21.00 bij ons?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:19 schreef maartena het volgende:
Trading deadline is toch vanmiddag ergens EST?
Wat dacht je van de Caps dan? Die hebben geen draft picks meer over en ze hebben nu Jurcina weer teruggehaaldquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef nyny83 het volgende:
waar de neuk zijn de Ducks mee bezig?
Visnovsky van Oilers naar Ducks in ruil voor Ryan Whitney en een 6th round pick
Doe mij Pothier maar ipv Jurcina... Mss dat Corvo het verschil kan maken, maar gast is veel geblesseerd geweest.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:30 schreef nyny83 het volgende:
En ze hebben Joe Corvo gehaald voor Pothier en nog wat crap. Op zich denk ik dat hun verdediging zo wel sterker is geworden en dat hebben ze nodig.
Visnovsky > Whitneyquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef Katth het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Caps dan? Die hebben geen draft picks meer over en ze hebben nu Jurcina weer teruggehaald
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef nyny83 het volgende:
waar de neuk zijn de Ducks mee bezig?
Visnovsky van Oilers naar Ducks in ruil voor Ryan Whitney en een 6th round pick
NIeuwe spelers zitten er nog niet bij, dat wordt morgen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:05 schreef nyny83 het volgende:
Straks eens even naar de gerenoveerde Caps kijken, ben benieuwd. Sabres hebben trouwens Rafi Torres erbij, toch ook wel een versterking tov Paetsch die ze kwijtraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |