Dat laatste maakt niets uit natuurlijk, ik vind het "WE" hebben gewonnen als je het over een sport-team hebt zo raar klinken eigenlijk..... Ik betrap mezelf er ook wel eens op hoor, zeker als ik in het stadion zit en ik met mijn vrouw babbel "WE didn't deserve that penalty", etc..... maar het blijft raar lezen op een forum, al woon je pal naast een stadion.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:13 schreef Saviola het volgende:
Ja das wel zo makkelijk![]()
En niet iedereen woont in de US
#1 en #2 powerplays tegen elkaar, wordt feest :pquote:
helaasch de streak wel ten einde nuquote:Op donderdag 11 februari 2010 01:04 schreef Saviola het volgende:
MTL heeft de 2de beste PP? Dat had ik nou ook niet verwacht.
edit: die stats van Ovechkin ook zeg, sinds hij captain is geworden zijn de Caps 17-1-0 en heeft Ovy 36 points en +23 in 18 games![]()
Vond wel raar dat ze geen video review hebben gebruikt, maar goed, shit happens. Het is ook gewoon Caps eigen schuld. Nu al de zoveelste keer dat ze tegen een 3 goal achterstand aanlopen. Dat breekt je een keer op.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:19 schreef TheZapster het volgende:
Fantastische wedstrijd was het was het wel weer en volgens mij zat er een luchtje aan.Doelpunt van de Caps onterecht afgekeurd volgens mij en aan een goal van de Canadiens zat een offside luchtje.
Zag net nog een leuk details:quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:51 schreef nyny83 het volgende:
De Caps staan 17e in de league in Goals Against Average, dus redelijk gemiddeld. Als ze dat zo kunnen houden denk ik dat ze ook in de playoffs gewoon ver gaan komen, zeker gezien hun scoringskracht
Yup, goed plan!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:30 schreef nyny83 het volgende:
Waar speel je eigenlijk fantasy gedoe? Misschien ff voordat het volgende seizoen begint een linkje posten zodat we met zn allen een subleague kunnen starten?
Speelt Detroit verdomme een keer goed... Nou ja, toch een puntje gepakt! En Franzen en Holmstrom weer terug. Ik mag niet klagen. Zelfs Lilja lijkt aan het terugkomen te zijn!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:32 schreef nyny83 het volgende:
Lightning trouwens nog teruggekomen naar 5-4 en Sharks gewonnen in de shootout ondanks een 26-52 nadeel in schoten op doel
Yahoo Fantasy Sportsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:30 schreef nyny83 het volgende:
Waar speel je eigenlijk fantasy gedoe? Misschien ff voordat het volgende seizoen begint een linkje posten zodat we met zn allen een subleague kunnen starten?
En Getzlaf was ook alweer lekker bezig met 2 goals en 2 assistsquote:Op maandag 15 februari 2010 06:21 schreef maartena het volgende:
Ducks @ Oilers eindigt in 7-3 - mooie score voordat 9 van die Ducks doorreizen van Edmonton naar Vancouver
Dat is precies tijdens mijn huwelijksreis..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:26 schreef Saviola het volgende:
NHL heeft aangekondigd dat volgend seizoen 6 teams het seizoen zullen openen in Europa.
[..]
Eensch. En een aantal keer per week schrijf ik nog een verslag over een wedstrijd op FOK!sport, ook leuk om te lezen als je bijvoorbeeld op je werk zit maar toch op de hoogte wil blijven.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:10 schreef Saviola het volgende:
Zeker doenhoe meer liefhebbers, hoe beter.
Zelf aangeboden om bij de sportcrew te gaan naar aanleiding van zo'n sollicitatieronde, en toen ik erin zat merkte ik dat er weinig aandacht voor NHL was. En aangezien ik dat zelf wel het leukste vond heb ik besloten om dat maar op me te nemen. Dus ik doe nu NHL en af en toe wat voetbal (zoals de wekelijkse Italie-overzichten).quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:16 schreef Saviola het volgende:
Zeker handig idd.
Ben je trouwens vanuit de staff gevraagd daarvoor, of had je zelf vrijwillig aangeboden?
En terecht. Werken voor zn geldquote:Op maandag 1 maart 2010 00:38 schreef Saviola het volgende:
Morgen alweer Wings@Avs! Krijgt die arme Babcock geeneens een dagje rust.
Nee, maar dit is toch wel heel snel, geen dag rustquote:
Filpulla, heeft wel een dagje rust gehadquote:Op maandag 1 maart 2010 00:40 schreef nyny83 het volgende:
[..]
En terecht. Werken voor zn geldEven snel uit mn hoofd: Stastny en Rafalski mogen ook weer aan de slag. Misschien mis ik er nog een paar?
mjah ik had het idd alleen over gasten uit deze wedstrijdquote:Op maandag 1 maart 2010 07:41 schreef Katth het volgende:
[..]
Filpulla, heeft wel een dagje rust gehad
quote:PANTHERS TRADE DEFENCEMAN LEOPOLD TO PENGUINS
The Florida Panthers have traded Jordan Leopold to the Pittsburgh Penguins for a second round pick in 2010.
Leopold had seven goals and 11 assists for 18 points in 61 games with Florida this season. He was minus-7 with 22 penalty minutes.
In his NHL career, Leopold has 36 goals, 91 assists and 127 points in 416 games. His career plus/minus rating is -22, and he he has logged 184 total penalty minutes.
Leopold has played 46 career NHL playoff games, counting no goals and 15 assists with a +9 rating and 18 penalty minutes. He was a member of the Flames squad that reached the Stanley Cup Finals in 2004. He notched 10 assists and had a +5 rating in 26 games during that playoff run.
quote:The dismantling of the disappointing Edmonton Oilers looks to be underway.
The club has dealt defenceman Denis Grebeshkov to the Nashville Predators for a second round draft pick in 2010.
The 26-year old has appeared in 47 games this season, recording six goals and 13 assists.
In 223 career NHL games, Grebeshkov has 16 goals and 66 assists.
Grebeshkov, who is earning $3.15 million this season, will become an unrestricted free agent at the end of the season.
quote:The Atlanta Thrashers acquired forward Evgeny Artyukhin from the Anaheim Ducks on Monday night in exchange for defenseman Nathan Oystrick and a conditional draft choice in the 2011 NHL Entry Draft.
wtf? Arthyukin deed het toch best aardig daar bij de Ducks?quote:
Ja, dacht ik ook...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:57 schreef nyny83 het volgende:
[..]
wtf? Arthyukin deed het toch best aardig daar bij de Ducks?
1quote:Op woensdag 3 maart 2010 02:42 schreef Saviola het volgende:
Sharks fan die faalteam roept naar een andere..
Wel met 7-2 verlorenquote:Op woensdag 3 maart 2010 02:42 schreef Saviola het volgende:
Ik ben aan het kijken trouwens hoe Stamkos gewoon verder gaat met scoren.. 2 goals weer, nog niet eens halverwege tegen de Flyers
Zuur voor Skoula, beging dit seizoen pas bij de Penguins.quote:One day after bringing in defenseman Jordan Leopold from Florida, Pittsburgh GM Ray Shero acquired forward Alex Ponikarovsky from the Toronto Maple Leafs on Tuesday night. Defenseman Martin Skoula and minor-league forward Luca Caputi are headed to the Leafs.
quote:St. Louis Blues President John Davidson announced late Tuesday the club has acquired forward Matt D'Agostini from the Montreal Canadiens in exchange for Aaron Palushaj.
quote:The Ottawa Senators acquired veteran defenseman Andy Sutton from the New York Islanders in exchange for a 2010 second round pick that formerly belonged to the San Jose Sharks.
Toch weer wat trades gisterenavond.quote:The Chicago Blackhawks added to their blue line on Tuesday by acquiring defenseman Nick Boynton from the Anaheim Ducks for future considerations and have assigned him to Rockford, their AHL farm team.
Ja triestquote:
Denk dat ik morgen ofzo weer een samenvatting ga doen van de trade deadline dag.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:59 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ja triestwe hebben echt helemaal niks te zoeken in de playoffs. Hoop dat ze vandaag nog een aantal spelers gaan dumpen..
Vandaag trade deadline dusom 21u vanavond, maar zometeen begint TSN al met hun uitzending.
Dan worden een hele hoop Russen geschorst, want die laten die OS echt niet schieten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:57 schreef popolon het volgende:
in 2014 dus waarschijnlijk geen 'NHL break' voor de OS.
Inderdaad. Ovechkin heeft volgens mij al laten weten dat ie hoe dan ook gaat.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:59 schreef Katth het volgende:
[..]
Dan worden een hele hoop Russen geschorst, want die laten die OS echt niet schieten.
Eensch. Bovendien is het hypocrisie ten top, want dit jaar kon het ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:07 schreef popolon het volgende:
En terecht. Ik begrijp de clubs wel een beetje maar kom op, het grootste podium ter wereld en dat eens in de vier jaar. Gary Bettman, shut up.
Tja, dit jaar was het in Canada. Dan kan alles... Ze kunnen ook gewoon 2-3 weken eerder met de competitie beginnen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:18 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Eensch. Bovendien is het hypocrisie ten top, want dit jaar kon het ook.
Weet niet wat ik ervan moet denken. Hij heeft niet echt veel play off ervaring, dus moet maar afwachten of het wat is. Had liever gezien dat ze jochies van Hersey mee zouden laten liften.quote:Jim Rutherford, President and General Manager of the National Hockey League’s Carolina Hurricanes, today announced that the team has traded right wing Scott Walker to the Washington Capitals in exchange for the Capitals’ 2010 seventh-round pick.
3.00 EST volgens mij. Dat is 21.00 bij ons?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:19 schreef maartena het volgende:
Trading deadline is toch vanmiddag ergens EST?
Wat dacht je van de Caps dan? Die hebben geen draft picks meer over en ze hebben nu Jurcina weer teruggehaaldquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef nyny83 het volgende:
waar de neuk zijn de Ducks mee bezig?
Visnovsky van Oilers naar Ducks in ruil voor Ryan Whitney en een 6th round pick
Doe mij Pothier maar ipv Jurcina... Mss dat Corvo het verschil kan maken, maar gast is veel geblesseerd geweest.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:30 schreef nyny83 het volgende:
En ze hebben Joe Corvo gehaald voor Pothier en nog wat crap. Op zich denk ik dat hun verdediging zo wel sterker is geworden en dat hebben ze nodig.
Visnovsky > Whitneyquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef Katth het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Caps dan? Die hebben geen draft picks meer over en ze hebben nu Jurcina weer teruggehaald
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef nyny83 het volgende:
waar de neuk zijn de Ducks mee bezig?
Visnovsky van Oilers naar Ducks in ruil voor Ryan Whitney en een 6th round pick
NIeuwe spelers zitten er nog niet bij, dat wordt morgen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:05 schreef nyny83 het volgende:
Straks eens even naar de gerenoveerde Caps kijken, ben benieuwd. Sabres hebben trouwens Rafi Torres erbij, toch ook wel een versterking tov Paetsch die ze kwijtraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |