quote:
Op zondag 7 maart 2010 22:04 schreef nyny83 het volgende:Probleem is gewoon dat ik nooit tv kijk. De series die ik volg download ik en verder kijk ik vooral sport. En omdat vrijwel alle sport tegenwoordig achter decoders zit en ik geen zin heb om daarvoor te betalen doe ik het gewoon lekker met streams. Kheb daar vooralsnog weinig problemen mee. Kwaliteit is uiteraard iets minder, maar ik kan ermee leven.
Ik heb laatst Nederland - USA voetbal middels een stream zitten kijken, voornamelijk trouwens omdat ik op mijn werk zat en daar geen TV had..... maar zo'n stream is toch vrij belabberd als je gewoon gewend bent om TV te kijken, zeker in HD.
Ik vind het verder ook veel prettiger - alhoewel dat met twee monitoren ook geen probleem is - om gewoon lekker onderuit op de bank te liggen, biertje erbij als een echte "sport-kijker", en dan de laptop zo af en toe voor andere dingen kunnen gebruiken....
Ook loop ik vaak rond in huis, ben ik bijv. aan het koken of opruimen, etc.... en dan is een TV gewoon erg handig.

Als je verder geen TV kijkt, dan is het voor jou wellicht niet waard. Maar gezien de prijs van kabelTV in Nederland zou me dat die 30 euro of zo per maand wel waard zijn eigenlijk.
Proud to be American.
Hier woon ik."Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin