huh? wat zie jij dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is op die foto niet te zien
brilletje kopen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat is op die foto niet te zien
Nee, hoeft niet, je kan niet zien hoe en wanneer de puck het vak ingekomen isquote:
Check de highlights dan als je het niet gelooft.. speler aan de buitenkant komt op het moment van de screenshot het vak ingeschaatst terwijl 2 onderste Anaheim spelers zich al in het vak bevonden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet, je kan niet zien hoe en wanneer de puck het vak ingekomen is
Waar staat dat ik het niet geloof? Kan je niet lezen of heb je last van het zien van dingen die er niet staan? In beide gevallen is hulp aan te bevelenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:34 schreef Saviola het volgende:
[..]
Check de highlights dan als je het niet gelooft.. speler aan de buitenkant komt op het moment van de screenshot het vak ingeschaatst terwijl 2 onderste Anaheim spelers zich al in het vak bevonden.
Moet je nou werkelijk altijd reageren als een autist?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar staat dat ik het niet geloof? Kan je niet lezen of heb je last van het zien van dingen die er niet staan? In beide gevallen is hulp aan te bevelen
Kan je lezen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:01 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Moet je nou werkelijk altijd reageren als een autist?
Saviola zal wel weer vrolijk zijn vandaagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:27 schreef Katth het volgende:
Wat een pot tegen Tampa![]()
Walker met 2 van de 4 goals die binnen 3 minuten zijn gescoord. Lekkere binnenkomer.
Tampa heeft genoeg scoring chances gehad, ze hadden de wedstrijd net zo goed kunnen winnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Saviola zal wel weer vrolijk zijn vandaag
Ik voel meer wanhoopquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:02 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Saviola zal wel weer vrolijk zijn vandaag
Arme jij... en ik gun het ze zo... vooral Stamkos. Die is echt fantastisch dit seizoen.quote:
En Marty St. Louis, gisteren weer 3 assists.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:37 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Arme jij... en ik gun het ze zo... vooral Stamkos. Die is echt fantastisch dit seizoen.
Tsja klopt, maarja. Het lijkt alsof ze na een paar slechte seizoenen er niet opnieuw een winnende cultuur inkrijgen. Het is dus veel eerder een collectief probleem. Als ze wat goals tegenkrijgen of achterkomen dan geven ze ook veel te vaak op, de cijfers liegen er niet om. Een winpercentage van 15% bij een achterstand na de eerste periode. In 37 wedstrijden de eerste goal tegengekregen en daarvan 28 wedstrijden verloren..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:37 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Arme jij... en ik gun het ze zo... vooral Stamkos. Die is echt fantastisch dit seizoen.
quote:Op zondag 7 maart 2010 01:41 schreef Halcon het volgende:
Toronto @ Ottawa. Iemand?
Ze hebben nu wel een concurrent verslagen, dus das positief. Nu nog even flink doorpakken. Van de laatste 18 wedstrijden moeten ze er namelijk denk ik minimaal 12 winnen om de play-offs te halen.quote:
Mwa dit klopt niet echt, het is eerder over het hele seizoen in dat we in uitwedstrijden de punten zo makkelijk weg geven..quote:Op zondag 7 maart 2010 13:14 schreef nyny83 het volgende:
Daarentegen moet Boston te doen zijn. Het wordt lastig, maar het is op zich te doen. Ben het met je eens dat het er niet zo hoopvol uitziet, maar het is wel de enige manier om het te halen. Dan hadden ze in het begin van het seizoen de punten maar niet zo makkelijk weg moeten geven, want de kansen hebben ze wel gehad.
Ja vooral de shootout is wel een probleem dit jaar. Weet ook niet waarom, als je gasten als Stamkos, Lecavalier en St Louis rondlopen hebt..quote:Op zondag 7 maart 2010 13:53 schreef nyny83 het volgende:
MAar ze hadden in het begin veel verder boven de .500 kunnen staan als ze niet die voorsprongen zo makkelijk weggaven. Ook in overtime hebben ze het niet zo best gedaan gezien de 11 overtime losses. Als er daar maar een paar extra van gewonnen hadden had de situatie ook al een stuk rooskleuriger geweest.
Ik snap je welquote:Op zondag 7 maart 2010 19:55 schreef Katth het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als Tampa zich als 8e van de Eastern Conference plaatst voor de play offs
ja, jammer dat ik pas zo laat inschakeldequote:
Zit inderdaad wat in, meestal om de nacht, en niet de 'beste' (natuurlijk een mening) wedstrijd ..quote:Op zondag 7 maart 2010 21:27 schreef nyny83 het volgende:
Dan zie ik toch ook lang niet alle NHL games? Ik ga geen digitale tv aanschaffen voor af en toe een enkele wedstrijd waarbij ik dan ook nog eens geen keuze heb WELKE wedstrijd.
Dit misschien iets?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:27 schreef nyny83 het volgende:
Dan zie ik toch ook lang niet alle NHL games? Ik ga geen digitale tv aanschaffen voor af en toe een enkele wedstrijd waarbij ik dan ook nog eens geen keuze heb WELKE wedstrijd.
Maakt niet echt uit. Digitaal moet je ook niet puur voor NHL aanschaffen, maar om te beginnen omdat je veel meer zenders en betere kwaliteit hebtquote:Op zondag 7 maart 2010 21:27 schreef nyny83 het volgende:
quote:
Ik heb laatst Nederland - USA voetbal middels een stream zitten kijken, voornamelijk trouwens omdat ik op mijn werk zat en daar geen TV had..... maar zo'n stream is toch vrij belabberd als je gewoon gewend bent om TV te kijken, zeker in HD.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:04 schreef nyny83 het volgende:
Probleem is gewoon dat ik nooit tv kijk. De series die ik volg download ik en verder kijk ik vooral sport. En omdat vrijwel alle sport tegenwoordig achter decoders zit en ik geen zin heb om daarvoor te betalen doe ik het gewoon lekker met streams. Kheb daar vooralsnog weinig problemen mee. Kwaliteit is uiteraard iets minder, maar ik kan ermee leven.
En als IK hier in de VS op die link click.....quote:Op zondag 7 maart 2010 21:32 schreef nyny83 het volgende:
You are accessing this page from a restricted territory.
You can watch NHL online via the NHL Center Ice™ streaming package on ESPN360, which is now available in Europe (except Italy and Russia) and the Middle East. Fans can watch over 1000 live and on-demand games from the regular season, the playoffs and the Stanley Cup Final by selecting an NHL package within the ESPN360 player -- go to: https://europe.espn360.com/espn360/nhl
welk pakket is dat?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:46 schreef Saviola het volgende:
Ik heb alles in 1 pakket, dus telefonie, digitale TV en internet.. Het overschakelen van kabel naar digitaal heeft me zelfs 7 euro per maand uitgespaard..
Telenet is dat hier (in Vlaanderen wel dus).quote:
Nou, de Ducks hebben er moeite mee.... Staan we na de 1e period op 3-0 voor, in de 2e 3-1, e TWEE MINUTEN voor het einde van de 3e period.... scoren de Canadiens gewoon 2 goals vlak na elkaar.... 3-3.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:27 schreef nyny83 het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat de Canadiens eruit vliegen ten koste van Tampa.
Beste nummer 1 van de division en de 5 hoogst geplaatste ploegenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:01 schreef jde_kok het volgende:
Jammer van dat resultaat idd, was beter voor Tampa geweest als ze hadden verloren.
Hoeveel teams gaan er per conference naar de play-offs?
En in de praktijk komt dat vrijwel altijd neer op de acht beste ploegen in de conference. Alleen de volgorde van plaatsing wisselt nog wel eens, maar het komt zelden (nooit?) voor dat een ploeg wel zijn divisie wint maar wel buiten de top 8 in de conference staat.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Beste nummer 1 van de division en de 5 hoogst geplaatste ploegen
Een jaar of 2/3 geleden weet ik nog dat Washington de SE division won met amper 94 punten en dat waren er evenveel als de nummer 8 (Boston). Maar de laatste keer dat een division winnaar minder punten had dan de playoff teams? Geen idee..quote:Op maandag 8 maart 2010 14:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]
En in de praktijk komt dat vrijwel altijd neer op de acht beste ploegen in de conference. Alleen de volgorde van plaatsing wisselt nog wel eens, maar het komt zelden (nooit?) voor dat een ploeg wel zijn divisie wint maar wel buiten de top 8 in de conference staat.
das ook wel erg bijzonder, want met 94 punten haal je normaal gesproken bijna gegarandeerd de play-offs.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:26 schreef Saviola het volgende:
[..]
Een jaar of 2/3 geleden weet ik nog dat Washington de SE division won met amper 94 punten en dat waren er evenveel als de nummer 8 (Boston). Maar de laatste keer dat een division winnaar minder punten had dan de playoff teams? Geen idee..
Daar ligt de grens ongeveer ja. Vorig jaar 93, daarvoor 94 en de jaren daarvoor 92 (daarmee haalde Tampa toen voor het laatst de playoffsquote:Op maandag 8 maart 2010 14:27 schreef nyny83 het volgende:
[..]
das ook wel erg bijzonder, want met 94 punten haal je normaal gesproken bijna gegarandeerd de play-offs.
Haalden de Ducks vorig jaar niet met 81 punten de play-offs?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:40 schreef Saviola het volgende:
[..]
Daar ligt de grens ongeveer ja. Vorig jaar 93, daarvoor 94 en de jaren daarvoor 92 (daarmee haalde Tampa toen voor het laatst de playoffs)
http://www.nhl.com/ice/standings.htm?season=20022003&type=conquote:
Inderdaad.... Ducks moeten zo'n beetje alles winnen om de playoffs nog te halen. Maar als ze zo spelen als de laatste twee wedstrijden..... zit dat er echt niet inquote:Op maandag 8 maart 2010 09:10 schreef nyny83 het volgende:
Beetje jammer... Ducks gaan de play-offs ook vrijwel zeker niet meer halen en de Canadiens hebben nu alleen maar meer kans. Wat een kutresultaat
Graagquote:Op maandag 8 maart 2010 17:08 schreef nyny83 het volgende:
Kheb overigens reactie van Jeroen Grueter terug inmiddels. Vind het niet netjes om die hier te posten, maar ik gok dat hij er weinig bezwaar tegen heeft als ik de geinteresseerden de reactie PM.
Yep please do so.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:08 schreef nyny83 het volgende:
Kheb overigens reactie van Jeroen Grueter terug inmiddels. Vind het niet netjes om die hier te posten, maar ik gok dat hij er weinig bezwaar tegen heeft als ik de geinteresseerden de reactie PM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |