Hey van Sylar moeten we het sinds seizoen 1 niet meer hebbenquote:
Sylar kan vliegen. Peter kan die kracht overgenomen hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:11 schreef Orbis het volgende:
Volgens mij is er nog een plothole: hoe kon Peter Samuel omvervliegen? Hij vloog echt tegen Samuel aan, maar hij heeft de power van Matt.
dat was idd nog een goed seizoen! S2 werd al een stukje minder!quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:08 schreef Houniet het volgende:
Er moet gewoon meer actie komen, zoals in SE01.
zou het?quote:We are reviewing all the cancelled shows and renewed shows of the season.
And this one is not an official announcement, but a statement from Greg Grunberg, one of Heroes Stars.
According to Michael Ausiello, Greg Grunberg told him on the People´s Choice Awards that Heroes is renewed for a fifth season,
Greg Grunberg told Ausiello: “We wrapped yesterday and the [final episode] is nowhere near a series finale, It is cliffhanger-y and exciting, but it is nowhere near an end to a series that people are so invested in. It does not tie everything up in a neat bow… I don’t have any doubt that the show will be back.”
So… it doesn´t matter if ratings aren´t the best… DVD sales, and international audiences are steadily good, so Heroes is renewed.
Are you happy that Heroes will be renewed for a fifth season according to Greg Grunberg?
quote:
Hopelijk blijft heel heroes wegquote:
Ik mis de optie: Ik zal het niet missen, maar ga wel kijken als het verdergaat.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:30 schreef Bragi het volgende:
Poll: Heroes:Stop er maar mee. Het maakt me niet uit wat ermee gebeurt Ik wil verder kijken!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dat valt onder "Het maakt me niet uit wat ermee gebeurt".quote:Op donderdag 15 april 2010 16:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik mis de optie: Ik zal het niet missen, maar ga wel kijken als het verdergaat.
Okay, gestemdquote:Op donderdag 15 april 2010 16:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat valt onder "Het maakt me niet uit wat ermee gebeurt".
hehe dat heb ik ook ja. Steeds weer met eenquote:Op donderdag 15 april 2010 16:08 schreef Bragi het volgende:
Ik hoop dat ze ermee stoppen, want dan heb ik in ieder geval niet meer die irritante neiging om alsnog door te blijven kijken uit gewenning.![]()
doe het maar nie, sonde van je tijd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:54 schreef BBQSausage het volgende:
Net een aflevering op RTL gekeken, niet helemaal actief kunnen volgen, maar het sprak me zeker aan. Ik ga het nu vanaf het begin kijken, of is dat geen goed plan?
Kijken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:54 schreef BBQSausage het volgende:
Net een aflevering op RTL gekeken, niet helemaal actief kunnen volgen, maar het sprak me zeker aan. Ik ga het nu vanaf het begin kijken, of is dat geen goed plan?
En toch blijven posten in deel 59quote:
Juist! Finale was gewoon bagger gedaan! Had eigenlijk wel verwacht dat we al iets nieuws haddenquote:Op zaterdag 17 april 2010 07:33 schreef timmmmm het volgende:
Zeg, we lopen nou wel allemaal te klagen, maar ik vond het laatste seizoen absoluut niet slecht, maar eigenlijk weer vrij goed, in vergelijking met voorgaande seizoenen. Alleen de Finale was enorm kut.
Ja, daarom.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
En toch blijven posten in deel 59.
Ik heb nu 10 afleveringen gezien, en zit nu toch wel aardig in het verhaalquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, daarom.Wil vermijden dat BBQSausage maar blijft kijken uit gewenning.
quote:NBC still has a couple major titles on the bubble for renewal -- namely "Chuck" and "Heroes" -- but sources indicate both will probably return, with "Heroes" likely receiving a 13-episode "final season" order.
"It is all yet to be debated," Bromstad said. "Both of those shows make sense with the new shows we'll be bringing on."
BRON
Kunnen ze het mooi afrondenquote:
quote:Ook werd vrijdag bekend dat tv-netwerk ABC doorgaat met een tweede seizoen van de science-fictionserie V, dit ondanks zeer matige ratings. De toekomst van een andere Amerikaanse serie, Heroes, hangt aan een zijden draadje. Mogelijk komt er van Heroes een verkort nieuw seizoen dat de serie gaat afsluiten.
http://www.deadline.com/2(...)eroes-or-is-it-gone/quote:I'm hearing that NBC might give Heroes a short order of 6 to just finish up the storyline of the series next fall. Or else it's a goner. (My sources are betting on the latter.) In any case, there's zero chance of a 22-episode pickup.
RIP.quote:Update 00:04
Ook Heroes is gecanceld en zal geen vijfde seizoen krijgen van NBC. De laatste uitzending van de superheldenserie vond op 12 februari plaats.
Wooohooo , afgelopen met die onzinquote:It's official. NBC has canceled "Heroes."
The network seriously mulled bringing back "Heroes" for a shortened season to wrap up the serialized show, possibly as a two- or four-hour movie.
In the end, given the fairly high cost of the drama, the show's consistently declining ratings and the number of new hour-longs coming to NBC next season, the network decided the UMS-produced series wasn't worth an additional episode order.
Among the network's new shows, there's several entries aimed at genre fans -- superhero drama "The Cape," "24"-style conspiracy thriller "The Event" and J.J. Abrams' light-hearted spy drama "Undercovers." Also, of course, "Chuck" is coming back. More to come...
Source: http://livefeed.hollywood(...)-cancels-heroes.html
QFTquote:[USA] Heroes #59 - Het laatste topic?
Dat dusquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:28 schreef Terpentin07 het volgende:
Jammer maar ze hebben het zich zelf te danken.Het had wel potentie en in het begin was ik er erg enthousiast over maar aan het einde ging het helemaal nergens meer over.Alleen haat ik het als een serie niet leuk wordt afgesloten, dus ik had gehoopt dat er nog wat komt.
Nee, het is geannuleerd. Klaar. Weg.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:35 schreef Bragi het volgende:
Misschien dat NBC ze nog een paar uur gunt om de serie waardig af te kunnen sluiten.
Bron?quote:
Yup ABC namelijk:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:15 schreef Franktastic1984 het volgende:
Ze hebben dus nog wel serieus nagedacht over een nieuw seizoen of 2 afl van 2 uur.
Volgens mij was hun criterium dat ze een superhelden serie op de zender willen, maar ze hebben nu een andere serie aangekocht in dat genre.
Heroes had een erg grote cast, ben benieuwd waar die allemaal terecht gaan komen nu.
De belangrijkste rollen voor nieuwe pilots/series zijn al vrijwel ingevuld toch?
quote:Friday (May 14), NBC announced that "The Cape" is among the 11 shows it's picked up for next fall when the network largely undone by Jay Leno at 10 p.m. tries to reverse its free-falling fortunes.
David Lyons stars an honest cop who is framed for a series of murders by his corrupt colleagues and left for dead. He goes into hiding and reinvents himself as The Cape, his son's favorite comic book superhero. But just like "Kick-Ass" (and Batman) this is a superhero who has no superpowers.
"He really works for it. He has to earn it and it's all real," co-star Summer Glau tells Zap2it. "[Shooting the pilot] was beautiful, amazing, really strong cast and I love the concept because I feel like it's a really solid drama with elements of fun in it."
While it may have elements of fun, the feel of the show is much more "Heroes" than "Chuck." And with "Heroes" not expected to be on the schedule next week when the full line-up is announced that's a tonality hole "The Cape" is ready to fill ... right down to a traveling carnival.
"It's kind of dark and when he falls in with this group of carnival fiends they bring him a whole other element that is really fun and I think is going to lighten up the atmosphere," Glau says.
Glau plays a blogger who covers the superhero activity in her fair city before falling in with and helping out The Cape herself.
"We joke because I'm sort of his sidekick that he's going to have to call me 'Pashmina' or something ... or 'Mini Cape' ... 'Shawl.'"
Waarom?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:18 schreef pberends het volgende:
Ik heb de laatste aflevering maar eens gedownkoopt van deze crap.
Om te kijken hoe slecht het was. Ik heb vandaag ook de laatste aflevering van ONM deels bekeken. Het is gewoon lachen hoe slechtquote:
De cliffhanger is Clairebear die weer een zelfmoordpoging doet... is er in 4 seizoenen dan niets veranderd?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:18 schreef pberends het volgende:
Ik heb de laatste aflevering maar eens gedownkoopt van deze crap.
Juist niet. Omdat het totale onzin is.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:17 schreef AssyriskaFF het volgende:
Zulke soortgelijke series met superhelden vind ik altijd tof.
Hhaha ja is toch mooi. Ben gek op comics en verfilmingen daarvan e.d. Het hoeft van mij niet altijd zo serieus te zijn.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Juist niet. Omdat het totale onzin is.
Van mij ook niet. Maar wel een enigszins realistisch, zoals Burn Notice en Chuck.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:25 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Hhaha ja is toch mooi. Ben gek op comics en verfilmingen daarvan e.d. Het hoeft van mij niet altijd zo serieus te zijn.
Ik snap wat je bedoelt. Die series ken ik niet. Zal ze ff checken of dat wat voor mij is. Ben nu bezig met Flash Forward ( die al gecancelled is). Van die mysterieuze series vind ik wel tof.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Van mij ook niet. Maar wel een enigszins realistisch, zoals Burn Notice en Chuck.
Burn Notice #4 - You do whatever work comes your way...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:30 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Die series ken ik niet. Zal ze ff checken of dat wat voor mij is. Ben nu bezig met Flash Forward ( die al gecancelled is). Van die mysterieuze series vind ik wel tof.
Ik hou ook wel van die mystery series als 4400/heroes etc. Maar Flashforward vind ik echt ronduit bout. Vooral die onsymphatieke hoofdrolspeler.. Dan kijk ik liever een 5de seizoen Heroes!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:30 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Die series ken ik niet. Zal ze ff checken of dat wat voor mij is. Ben nu bezig met Flash Forward ( die al gecancelled is). Van die mysterieuze series vind ik wel tof.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |