Ik mis de optie: Ik zal het niet missen, maar ga wel kijken als het verdergaat.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:30 schreef Bragi het volgende:
Poll: Heroes:Stop er maar mee. Het maakt me niet uit wat ermee gebeurt Ik wil verder kijken!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dat valt onder "Het maakt me niet uit wat ermee gebeurt".quote:Op donderdag 15 april 2010 16:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik mis de optie: Ik zal het niet missen, maar ga wel kijken als het verdergaat.
Okay, gestemdquote:Op donderdag 15 april 2010 16:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat valt onder "Het maakt me niet uit wat ermee gebeurt".
hehe dat heb ik ook ja. Steeds weer met eenquote:Op donderdag 15 april 2010 16:08 schreef Bragi het volgende:
Ik hoop dat ze ermee stoppen, want dan heb ik in ieder geval niet meer die irritante neiging om alsnog door te blijven kijken uit gewenning.![]()
doe het maar nie, sonde van je tijd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:54 schreef BBQSausage het volgende:
Net een aflevering op RTL gekeken, niet helemaal actief kunnen volgen, maar het sprak me zeker aan. Ik ga het nu vanaf het begin kijken, of is dat geen goed plan?
Kijken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:54 schreef BBQSausage het volgende:
Net een aflevering op RTL gekeken, niet helemaal actief kunnen volgen, maar het sprak me zeker aan. Ik ga het nu vanaf het begin kijken, of is dat geen goed plan?
En toch blijven posten in deel 59quote:
Juist! Finale was gewoon bagger gedaan! Had eigenlijk wel verwacht dat we al iets nieuws haddenquote:Op zaterdag 17 april 2010 07:33 schreef timmmmm het volgende:
Zeg, we lopen nou wel allemaal te klagen, maar ik vond het laatste seizoen absoluut niet slecht, maar eigenlijk weer vrij goed, in vergelijking met voorgaande seizoenen. Alleen de Finale was enorm kut.
Ja, daarom.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
En toch blijven posten in deel 59.
Ik heb nu 10 afleveringen gezien, en zit nu toch wel aardig in het verhaalquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, daarom.Wil vermijden dat BBQSausage maar blijft kijken uit gewenning.
quote:NBC still has a couple major titles on the bubble for renewal -- namely "Chuck" and "Heroes" -- but sources indicate both will probably return, with "Heroes" likely receiving a 13-episode "final season" order.
"It is all yet to be debated," Bromstad said. "Both of those shows make sense with the new shows we'll be bringing on."
BRON
Kunnen ze het mooi afrondenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |