quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]Dat was toch de FBI? Waar die chick nu werkte?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben je nu serieus!?quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:36 schreef Breuls het volgende:
Was een mooie afsluiter. Mocht er geen nieuw seizoen komen, dan is dit mooi afgerond. Komt-ie er wel: prima! Laat maar komen.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:35 schreef Karina het volgende:
Het lijkt me dat er nog wel een seizoen moet komen, vooral na de actie van Clair op het eind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:24 schreef -Marc- het volgende:
[..]- toen hij het stadje liet verdwijnen, was hij alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- op het eind, was hij omringd door Peter, Sylar en Emma.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Het hangt er vanaf wat je alleen noemt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
- toen hij het stadje liet verdwijnen, was hij alleen
- op het eind, was hij omringd door Peter, Sylar en Emma.
Dat dorpje waar hij een heel politiestation vernietigde toen die jongen gelyched werd, was de carnaval toen toevallig ook dichtbij?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:45 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf wat je alleen noemt.
De carnaval was een paar km van het stadje weg, misschien was dat nog wel binnen de straal waarin hij krachten heeft.
Hij had op het eind inderdaad nog wel een deel van zijn krachten moeten hebben.
Lees eens 5 posts terugquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Misschien heeft het met liefde / binding te maken waarom ie ze krachten niet meer had!
en als er dan tim bij staat, dan weet ik dat ik goed zitquote:
Was dat niet normaal rennen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:11 schreef Orbis het volgende:
Volgens mij is er nog een plothole: hoe kon Peter Samuel omvervliegen? Hij vloog echt tegen Samuel aan, maar hij heeft de power van Matt.
Volgens mij klapte hij echt verticaal tegen hem aan. Bovendien werd Samuel met een veel grotere kracht weggegooid dan een normale rennende botsing kan veroorzaken?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:05 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Was dat niet normaal rennen?
Waarom kon Peter Samuel niet laten stoppen met de power die hij van Matt gekregen had?
Hoppetee, nieuwe bad ass villain, de moed om plaats te maken voor echt vers bloed in de serie.quote:We zien Claire, nu een celebrity, zitten bij een talkshow. De camera zoomt uit en het blijkt Oprah Winfrey te zijn. Na afloop gaat Claire naar haar eigen huis, een groot huis waaruit blijkt dat ze geforuneerd is geraakt door haar celeb status. Eenmaal thuis loopt ze door haar woning naar haar slaapkamer om vervolgens een douche te gaan nemen. Ondertussen zien we in slasherstyle een figuur haar huis binnendringen die we niet goed te zien krijgen afgezien van dat hij groot is...
Als een ode aan Psycho zien we Claire onder de douche en langzaam een schim door het douchegordijn heen opdoemen. Claire doet niets vermoedend de kraan uit en het gordijn op en krijgt direct een bijl in haar hoofd die haar bewusteloos maakt. De mysterieuze man snijdt vervolgens haar hoofd af en neemt haar lichaam mee naar een industriele omgeving alwaar hij haar lichaam in een fornuis gooit.
Hey van Sylar moeten we het sinds seizoen 1 niet meer hebbenquote:
Sylar kan vliegen. Peter kan die kracht overgenomen hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:11 schreef Orbis het volgende:
Volgens mij is er nog een plothole: hoe kon Peter Samuel omvervliegen? Hij vloog echt tegen Samuel aan, maar hij heeft de power van Matt.
dat was idd nog een goed seizoen! S2 werd al een stukje minder!quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:08 schreef Houniet het volgende:
Er moet gewoon meer actie komen, zoals in SE01.
zou het?quote:We are reviewing all the cancelled shows and renewed shows of the season.
And this one is not an official announcement, but a statement from Greg Grunberg, one of Heroes Stars.
According to Michael Ausiello, Greg Grunberg told him on the People´s Choice Awards that Heroes is renewed for a fifth season,
Greg Grunberg told Ausiello: “We wrapped yesterday and the [final episode] is nowhere near a series finale, It is cliffhanger-y and exciting, but it is nowhere near an end to a series that people are so invested in. It does not tie everything up in a neat bow… I don’t have any doubt that the show will be back.”
So… it doesn´t matter if ratings aren´t the best… DVD sales, and international audiences are steadily good, so Heroes is renewed.
Are you happy that Heroes will be renewed for a fifth season according to Greg Grunberg?
quote:
Hopelijk blijft heel heroes wegquote:
Ik mis de optie: Ik zal het niet missen, maar ga wel kijken als het verdergaat.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:30 schreef Bragi het volgende:
Poll: Heroes:Stop er maar mee. Het maakt me niet uit wat ermee gebeurt Ik wil verder kijken!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dat valt onder "Het maakt me niet uit wat ermee gebeurt".quote:Op donderdag 15 april 2010 16:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik mis de optie: Ik zal het niet missen, maar ga wel kijken als het verdergaat.
Okay, gestemdquote:Op donderdag 15 april 2010 16:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat valt onder "Het maakt me niet uit wat ermee gebeurt".
hehe dat heb ik ook ja. Steeds weer met eenquote:Op donderdag 15 april 2010 16:08 schreef Bragi het volgende:
Ik hoop dat ze ermee stoppen, want dan heb ik in ieder geval niet meer die irritante neiging om alsnog door te blijven kijken uit gewenning.![]()
doe het maar nie, sonde van je tijd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:54 schreef BBQSausage het volgende:
Net een aflevering op RTL gekeken, niet helemaal actief kunnen volgen, maar het sprak me zeker aan. Ik ga het nu vanaf het begin kijken, of is dat geen goed plan?
Kijken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:54 schreef BBQSausage het volgende:
Net een aflevering op RTL gekeken, niet helemaal actief kunnen volgen, maar het sprak me zeker aan. Ik ga het nu vanaf het begin kijken, of is dat geen goed plan?
En toch blijven posten in deel 59quote:
Juist! Finale was gewoon bagger gedaan! Had eigenlijk wel verwacht dat we al iets nieuws haddenquote:Op zaterdag 17 april 2010 07:33 schreef timmmmm het volgende:
Zeg, we lopen nou wel allemaal te klagen, maar ik vond het laatste seizoen absoluut niet slecht, maar eigenlijk weer vrij goed, in vergelijking met voorgaande seizoenen. Alleen de Finale was enorm kut.
Ja, daarom.quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
En toch blijven posten in deel 59.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |