Last van een misplaatst superioriteit gevoel?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb overal verstand van en faal nooit, dat is wel een goede combinatie
EDIT: Zie, gewoon fa2hard die Lapo pakken!
Lief op je eigen speciale manier.quote:
Het is geen gevoel als het feitelijk isquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Last van een misplaatst superioriteit gevoel?
Grappig hard de lapo pakkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb overal verstand van en faal nooit, dat is wel een goede combinatie
EDIT: Zie, gewoon fa2hard die Lapo pakken!
big2quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Grappig hard de lapo pakken? Ik denk dat je tan2 bedoelde.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:25 schreef Mozy het volgende:
phpmystyle, je bent eigenlijk zo slecht nog niet.
Je bent zelfs best wel aardig.
Nee ik ben hier de luis in de pels.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lief op je eigen speciale manier.
Het is altijd nog subjectief.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is geen gevoel als het feitelijk is
Waarom gedraag je, je zo raar? We zijn er gewoon achter gekomen dat je best wel cool bent.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Nee ik ben hier de luis in de pels.
Lamzakken
Nee hoor, praat jezelf eens niet zo omlaag. Je bent best aardig!quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Nee ik ben hier de luis in de pels.
Lamzakken
Ik zag het ook net pas.quote:
En waarom ineens?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom gedraag je, je zo raar? We zijn er gewoon achter gekomen dat je best wel cool bent.
het kan wel minder wordenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We zorgen in ieder geval voor wat leven in de brouwerij he. Bovendien is dat eerste gewoon hormonaalkunnen we heul niet helpen.
Wij ook, dus trek het je niet aan!quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:27 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zie nu pas dat dit Remlof niet is
Nee, omdat we, dankzij Lamon, mensen gewoon zijn gaan waarderen zoals ze zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En waarom ineens?
Jullie willen mij gewoon een hak zetten?
Maar het is wel naar eigen zeggen, en subjectief is exact hetzelfde.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Iets wat feitelijk is kan niet subjectief zijn schat.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar het is wel naar eigen zeggen, en subjectief is exact hetzelfde.
Het is een synoniem ains twai drai 11111!!!
Wat wil je morgen op je bammetje?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben niet gewoon, ik ben de domste en grootste troll ooit hier op FOK! En dat imago wil ik houdenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, omdat we, dankzij Lamon, mensen gewoon zijn gaan waarderen zoals ze zijn.
Doe niet zo mal.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben niet gewoon, ik ben de domste en grootste troll ooit hier op FOK! En dat imago wil ik houden
Wel leuk dat dit soort accounts een lager id hebben dan de users in deze SCquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Zo'n oud account met zo'n laag postcount.
Samson en Gert koekjes prefereer ikquote:
Ik vind jou best cool, hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben niet gewoon, ik ben de domste en grootste troll ooit hier op FOK! En dat imago wil ik houden
Die zijn lekker.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Samson en Gert koekjes prefereer ik
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook leuk dat je nog niet geband bent.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:31 schreef remlef het volgende:
[..]
Wel leuk dat dit soort accounts een lager id hebben dan de users in deze SC
Waarom doe je me dit aan!quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:31 schreef remlef het volgende:
HAHAHA, komt een man bij de bakker. Bakker bakker, heeft u krentenbollen? Nee, wel Fanta. Oh doe maar, ben toch op de brommer! HAHAHA![]()
![]()
quote:
Volgende onderwerp?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:32 schreef Lamon. het volgende:
Het is maar goed dat ik genoeg sport want ik ben me vanavond een partij aan het vreten man, niet normaal meer.
Ik begon met sate, toen knakworstjes met curry, en nu wil ik eigenlijk ook nog croissantjes met salami en kaas gaan maken.
Dude.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:31 schreef remlef het volgende:
HAHAHA, komt een man bij de bakker. Bakker bakker, heeft u krentenbollen? Nee, wel Fanta. Oh doe maar, ben toch op de brommer! HAHAHA![]()
![]()
Vroeg jij net niet aan mij wanneer je niet op me in ging?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:32 schreef Lamon. het volgende:
Het is maar goed dat ik genoeg sport want ik ben me vanavond een partij aan het vreten man, niet normaal meer.
Ik begon met sate, toen knakworstjes met curry, en nu wil ik eigenlijk ook nog croissantjes met salami en kaas gaan maken.
Tsss!quote:
Dat imago heb je helemaal niet. Jij bent mooi op je eigen speciale manier.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga dan ook!quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:34 schreef Mozy het volgende:
Chai had mij verplicht dat ik anderhalf uur geleden zou gaan slapen.
Ben pas op 1 pagina van de 4.
Je bent zwanger.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:32 schreef Lamon. het volgende:
Jij doet de lerarenopleiding?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog bezig met een lesvoorbereiding, die moet morgen af zijn.
Het is laat, en ik heb het gelezen, maar ik kan je echt vertellen dat er niet zoiets bestaat als normaal, vreemd of gezond zijn op FOK!, ik ben in 10 jaar tijd op 2 meets geweest, en de mensen achter usernames zijn nooit wie ze lijken te zijn. Soms positief, soms negatief, en de mensen waar ik echt mee omga zijn veel normaler en minder extreem dan de mensen hier, misschien omdat Wassenaar en Den Haag en Leiden anders zijn dan alle zuidelijke of noordelijke provincies, misschien is het toch de generatiekloof, misschien is het wat je wel of niet meegemaakt hebt en of je een beetje levenservaring hebt, misschien is iedereen wel gestoord, maar ik kan je echt niet als wijze raadsvrouw erkennen, sorry, ik ben zeer overtuigd van mijn levensfilosofieen en mijn dagelijkse omgang met mensen, en ik blijf gewoon mezelf.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vroeg jij net niet aan mij wanneer je niet op me in ging?
Nou, nu dus bv
Overigens mag je ook PMen of gewoon niet reageren, maar vind het wel komisch
Over het eerste heb ik met geen woord gerept en het laatste is idd wat ik zei.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is laat, en ik heb het gelezen, maar ik kan je echt vertellen dat er niet zoiets bestaat als normaal, vreemd of gezond zijn op FOK!, ik ben in 10 jaar tijd op 2 meets geweest, en de mensen achter usernames zijn nooit wie ze lijken te zijn. Soms positief, soms negatief, en de mensen waar ik echt mee omga zijn veel normaler en minder extreem dan de mensen hier, misschien omdat Wassenaar en Den Haag en Leiden anders zijn dan alle zuidelijke of noordelijke provincies, misschien is het toch de generatiekloof, misschien is het wat je wel of niet meegemaakt hebt en of je een beetje levenservaring hebt, misschien is iedereen wel gestoord, maar ik kan je echt niet als wijze raadsvrouw erkennen, sorry, ik ben zeer overtuigd van mijn levensfilosofieen en mijn dagelijkse omgang met mensen, en ik blijf gewoon mezelf.
FOK! is zeker niet het platform waar ik me door zal laten beinvloeden, nevernooit.
Stop hier en ga hem pijpen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:57 schreef Breathtaking het volgende:
Ik haat m'n vriend als ie gedronken heeftgesprekken gaan ongeveer zo:
Hij: Jij bent zo lief
Ik: Haha, jij ook!
Hij: Nee ik meen het jij bent echt heel heel lief
Ik: Ahhw![]()
Maak nou maar eerst jouw lesvoorbereiding af, jongen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik wil ook slapen, en ik heb buikpijn.
Bijna klaar swa.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Maak nou maar eerst jouw lesvoorbereiding af, jongen.
Zit niet te lurken bij mij danquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja toch, dan gaat hij ook niet zeiken.
Tenminste dat hoop ik niet voor BT.
Hij is de mannelijke versie van mij.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:57 schreef Breathtaking het volgende:
Ik haat m'n vriend als ie gedronken heeftgesprekken gaan ongeveer zo:
Hij: Jij bent zo lief
Ik: Haha, jij ook!
Hij: Nee ik meen het jij bent echt heel heel lief
Ik: Ahhw![]()
tien seconden later:
Hij: Ja jij doet altijd dit en dit en dat is stom
Ik: Huh wat?
Hij: Ja zoals dit blablabla![]()
Ik: Waarom zeg je dat nu?
Hij: Ja omdat blablablalba
Hij: DOEI
Er verscheen een glimlach op mijn gezicht, hoe doe je dat!quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, ik respecteer je insteek, snap je uitgangspunten, maar ik heb gewoon een andere manier van met dingen omgaan, en zolang ik nog nooit een nacht wakker gelegen heb over een forum, of er zelfs maar aan gedacht heb na het klikken op het kruisje, blijf ik gewoon posten zoals ik post, en wie zich ergert heeft er meer last van dan ik heb en wie te ver gaat krijgt een TR, en verder is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je kan nl ook gewoon bedoelen dat je niet naar me gaat luisteren
Het is aan de telefoonquote:
Neequote:Op woensdag 3 februari 2010 01:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zie signature.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Er verscheen een glimlach op mijn gezicht, hoe doe je dat!
Slaap lekker. Tot vandaag.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:10 schreef Mozy het volgende:
Ik ga trouwens slapen.
Welterusten, tot morgen, of vandaag.
Gezellig toch?quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is aan de telefoonin het echt krijgen we zelden ruzie omdat ik mezelf dan op z'n lul stort ja.
[..]
Neealles behalve.
Nee en dat is ook zo kutquote:Op woensdag 3 februari 2010 01:25 schreef o.us het volgende:
Ik herriner mij niet eens hoe ik ben als ik dronken ben. Volgens mij vond mijn meid het in ieder geval niet leuk.
Wat een baas. Hard-to-get spelen met je meid, zelfs ik doe dat niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee en dat is ook zo kutals ik het dan de volgende dag tegen hem zeg dan zegt hij 'Ooh hebben we gebeld
?'
Ik speel ook altijd hard-to-getquote:Op woensdag 3 februari 2010 01:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat een baas. Hard-to-get spelen met je meid, zelfs ik doe dat niet.
Maar jij bent van het andere geslacht, dat weten we inmiddels wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik speel ook altijd hard-to-get!
OOHJAquote:Op woensdag 3 februari 2010 01:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar jij bent van het andere geslacht, dat weten we inmiddels wel.
Jij maakt me boos.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Je hebt het zelf niet eens door. Daar gaan we al!
Dat is ook iets wat vrouwen regelmatig doen.quote:
Oohja?quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat vrouwen regelmatig doen.
Oke, maar hard-to-get spelen met je vriendje is wel nutteloos.
Dat is juist het tegenovergestelde, man.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oohja?ik bedoel meer hard to get als:
Ik: Nee ik heb geen zin
Hij: *trekt m'n broek uit*
Ik: Oke toch wel
Neequote:Op woensdag 3 februari 2010 01:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is juist het tegenovergestelde, man.
Jij: Nee ik heb geen zin
Hij: Nou ja
(wilt bijna weglopen)
Jij: Kom hier jij!
(trek zijn broek uit)
Hij: Aaaaaaaah![]()
Nee hoor, ik krijg seks wanneer ik dat wil.quote:Op woensdag 3 februari 2010 02:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan speelt hij juist hard-to-get, niet jij.
Hij ook?quote:Op woensdag 3 februari 2010 02:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoor, ik krijg seks wanneer ik dat wil.
Mooi, dan kan ik eindelijk gaan slapen en niet meer aan mijn kloppende hart denken in gedachten over jou. Welterusten, BT.quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 3 februari 2010 02:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik eindelijk gaan slapen en niet meer aan mijn kloppende hart denken in gedachten over jou. Welterusten, BT.
Ik had vroeger een hele gave welkomsmat van jouquote:
Heb je me niet terug gehaald?quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had vroeger een hele gave welkomsmat van jou![]()
Mn ex heeft hem gejat
Dat kon nietquote:
Stond mijn hond Commander K-9 ook erop?quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kon niet![]()
Ik mis je wel hoor
Ik had altijd een hoog punt als het over het menselijk lichaam ging.quote:
Ik heb de vader van mn zoon leren kennen tijdens de biologie les hoofdstuk voortplantingquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:39 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Ik had altijd een hoog punt als het over het menselijk lichaam ging.
Ja, maar enzymen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:39 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Ik had altijd een hoog punt als het over het menselijk lichaam ging.
Bij ons gingen alle meiden in de klas altijd blozen als het woordje vagina of penis werd genoemd.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de vader van mn zoon leren kennen tijdens de biologie les hoofdstuk voortplanting
Eens.quote:
En dan trok jij je broek naar beneden om te laten zien hoe een penis eruit zag?quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:44 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Bij ons gingen alle meiden in de klas altijd blozen als het woordje vagina of penis werd genoemd.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan trok jij je broek naar beneden om te laten zien hoe een penis eruit zag?
Nee, de boys moesten altijd lachen bij deze woorden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan trok jij je broek naar beneden om te laten zien hoe een penis eruit zag?
Oh, was dat voor seksuele voorlichting. En ik maar denken dat het was om de banaan langer vers te houden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:55 schreef Marvin. het volgende:
En op de basisschool moesten we een condoom om een banaan doen bij seksuele voorlichting.
Je kunt er ook kokend water inschudden om zo de knakworsten op te warmen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, was dat voor seksuele voorlichting. En ik maar denken dat het was om de banaan langer vers te houden.
Dan raad ik je aan om bovenstaand liedje te luisteren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:24 schreef phpmystyle het volgende:
Ik verveel me de tyfus hier op school
Die heb ik al te vaak geluisterd.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:27 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om bovenstaand liedje te luisteren.
Jij kan nu niks meer hier.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:43 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Kon ik dat maar met mijn ouderwetse mobiel.
wtf was dat danquote:
Ja wij nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kan ik zonder kloonscan al herkennen
Ja die mensenkennis van jouwquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kan ik zonder kloonscan al herkennen
Precies waar ik ook op doelde natuurlijk, mongool.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja want wekelijks voetballen bij Vitesse is minder dan 10 minuten spelen bij feyenoord
Volgens mij de user achter Leghorn, maar wie dat was weet ik eigenlijk ook niet.quote:
Bedoelde het dan ook sarcastisch, debielquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Precies waar ik ook op doelde natuurlijk, mongool.
Genoeg gebanden om uit te kiezenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij de user achter Leghorn, maar wie dat was weet ik eigenlijk ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |