Dat bedoelde ik, ik respecteer je insteek, snap je uitgangspunten, maar ik heb gewoon een andere manier van met dingen omgaan, en zolang ik nog nooit een nacht wakker gelegen heb over een forum, of er zelfs maar aan gedacht heb na het klikken op het kruisje, blijf ik gewoon posten zoals ik post, en wie zich ergert heeft er meer last van dan ik heb en wie te ver gaat krijgt een TR, en verder is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je kan nl ook gewoon bedoelen dat je niet naar me gaat luisteren
Het is aan de telefoonquote:
Neequote:Op woensdag 3 februari 2010 01:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja toch, dan gaat hij ook niet zeiken.
Tenminste dat hoop ik niet voor BT.
Zie signature.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Er verscheen een glimlach op mijn gezicht, hoe doe je dat!
Slaap lekker. Tot vandaag.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:10 schreef Mozy het volgende:
Ik ga trouwens slapen.
Welterusten, tot morgen, of vandaag.
Gezellig toch?quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is aan de telefoonin het echt krijgen we zelden ruzie omdat ik mezelf dan op z'n lul stort ja.
[..]
Neealles behalve.
Nee en dat is ook zo kutquote:Op woensdag 3 februari 2010 01:25 schreef o.us het volgende:
Ik herriner mij niet eens hoe ik ben als ik dronken ben. Volgens mij vond mijn meid het in ieder geval niet leuk.
Wat een baas. Hard-to-get spelen met je meid, zelfs ik doe dat niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee en dat is ook zo kutals ik het dan de volgende dag tegen hem zeg dan zegt hij 'Ooh hebben we gebeld
?'
Ik speel ook altijd hard-to-getquote:Op woensdag 3 februari 2010 01:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat een baas. Hard-to-get spelen met je meid, zelfs ik doe dat niet.
Maar jij bent van het andere geslacht, dat weten we inmiddels wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik speel ook altijd hard-to-get!
OOHJAquote:Op woensdag 3 februari 2010 01:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar jij bent van het andere geslacht, dat weten we inmiddels wel.
Jij maakt me boos.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Je hebt het zelf niet eens door. Daar gaan we al!
Dat is ook iets wat vrouwen regelmatig doen.quote:
Oohja?quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat vrouwen regelmatig doen.
Oke, maar hard-to-get spelen met je vriendje is wel nutteloos.
Dat is juist het tegenovergestelde, man.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oohja?ik bedoel meer hard to get als:
Ik: Nee ik heb geen zin
Hij: *trekt m'n broek uit*
Ik: Oke toch wel
Neequote:Op woensdag 3 februari 2010 01:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is juist het tegenovergestelde, man.
Jij: Nee ik heb geen zin
Hij: Nou ja
(wilt bijna weglopen)
Jij: Kom hier jij!
(trek zijn broek uit)
Hij: Aaaaaaaah![]()
Nee hoor, ik krijg seks wanneer ik dat wil.quote:Op woensdag 3 februari 2010 02:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan speelt hij juist hard-to-get, niet jij.
Hij ook?quote:Op woensdag 3 februari 2010 02:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hoor, ik krijg seks wanneer ik dat wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |