Last van een misplaatst superioriteit gevoel?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb overal verstand van en faal nooit, dat is wel een goede combinatie
EDIT: Zie, gewoon fa2hard die Lapo pakken!
Lief op je eigen speciale manier.quote:
Het is geen gevoel als het feitelijk isquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Last van een misplaatst superioriteit gevoel?
Grappig hard de lapo pakkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb overal verstand van en faal nooit, dat is wel een goede combinatie
EDIT: Zie, gewoon fa2hard die Lapo pakken!
big2quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Grappig hard de lapo pakken? Ik denk dat je tan2 bedoelde.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:25 schreef Mozy het volgende:
phpmystyle, je bent eigenlijk zo slecht nog niet.
Je bent zelfs best wel aardig.
Nee ik ben hier de luis in de pels.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lief op je eigen speciale manier.
Het is altijd nog subjectief.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is geen gevoel als het feitelijk is
Waarom gedraag je, je zo raar? We zijn er gewoon achter gekomen dat je best wel cool bent.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Nee ik ben hier de luis in de pels.
Lamzakken
Nee hoor, praat jezelf eens niet zo omlaag. Je bent best aardig!quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
[..]
Nee ik ben hier de luis in de pels.
Lamzakken
Ik zag het ook net pas.quote:
En waarom ineens?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom gedraag je, je zo raar? We zijn er gewoon achter gekomen dat je best wel cool bent.
het kan wel minder wordenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
We zorgen in ieder geval voor wat leven in de brouwerij he. Bovendien is dat eerste gewoon hormonaalkunnen we heul niet helpen.
Wij ook, dus trek het je niet aan!quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:27 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zie nu pas dat dit Remlof niet is
Nee, omdat we, dankzij Lamon, mensen gewoon zijn gaan waarderen zoals ze zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En waarom ineens?
Jullie willen mij gewoon een hak zetten?
Maar het is wel naar eigen zeggen, en subjectief is exact hetzelfde.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Iets wat feitelijk is kan niet subjectief zijn schat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |