Mooi, dan kan ik eindelijk gaan slapen en niet meer aan mijn kloppende hart denken in gedachten over jou. Welterusten, BT.quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 3 februari 2010 02:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik eindelijk gaan slapen en niet meer aan mijn kloppende hart denken in gedachten over jou. Welterusten, BT.
Ik had vroeger een hele gave welkomsmat van jouquote:
Heb je me niet terug gehaald?quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had vroeger een hele gave welkomsmat van jou![]()
Mn ex heeft hem gejat
Dat kon nietquote:
Stond mijn hond Commander K-9 ook erop?quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kon niet![]()
Ik mis je wel hoor
Ik had altijd een hoog punt als het over het menselijk lichaam ging.quote:
Ik heb de vader van mn zoon leren kennen tijdens de biologie les hoofdstuk voortplantingquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:39 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Ik had altijd een hoog punt als het over het menselijk lichaam ging.
Ja, maar enzymen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:39 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Ik had altijd een hoog punt als het over het menselijk lichaam ging.
Bij ons gingen alle meiden in de klas altijd blozen als het woordje vagina of penis werd genoemd.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de vader van mn zoon leren kennen tijdens de biologie les hoofdstuk voortplanting
Eens.quote:
En dan trok jij je broek naar beneden om te laten zien hoe een penis eruit zag?quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:44 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Bij ons gingen alle meiden in de klas altijd blozen als het woordje vagina of penis werd genoemd.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan trok jij je broek naar beneden om te laten zien hoe een penis eruit zag?
Nee, de boys moesten altijd lachen bij deze woorden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan trok jij je broek naar beneden om te laten zien hoe een penis eruit zag?
Oh, was dat voor seksuele voorlichting. En ik maar denken dat het was om de banaan langer vers te houden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:55 schreef Marvin. het volgende:
En op de basisschool moesten we een condoom om een banaan doen bij seksuele voorlichting.
Je kunt er ook kokend water inschudden om zo de knakworsten op te warmen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, was dat voor seksuele voorlichting. En ik maar denken dat het was om de banaan langer vers te houden.
Dan raad ik je aan om bovenstaand liedje te luisteren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:24 schreef phpmystyle het volgende:
Ik verveel me de tyfus hier op school
Die heb ik al te vaak geluisterd.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:27 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om bovenstaand liedje te luisteren.
Jij kan nu niks meer hier.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:43 schreef Marvin. het volgende:
[..]
Kon ik dat maar met mijn ouderwetse mobiel.
wtf was dat danquote:
Ja wij nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kan ik zonder kloonscan al herkennen
Ja die mensenkennis van jouwquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kan ik zonder kloonscan al herkennen
Precies waar ik ook op doelde natuurlijk, mongool.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja want wekelijks voetballen bij Vitesse is minder dan 10 minuten spelen bij feyenoord
Volgens mij de user achter Leghorn, maar wie dat was weet ik eigenlijk ook niet.quote:
Bedoelde het dan ook sarcastisch, debielquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Precies waar ik ook op doelde natuurlijk, mongool.
Genoeg gebanden om uit te kiezenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij de user achter Leghorn, maar wie dat was weet ik eigenlijk ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |