quote:
Op woensdag 3 februari 2010 00:46 schreef Lamon. het volgende:[..]
Het is laat, en ik heb het gelezen, maar ik kan je echt vertellen dat er niet zoiets bestaat als normaal, vreemd of gezond zijn op FOK!, ik ben in 10 jaar tijd op 2 meets geweest, en de mensen achter usernames zijn nooit wie ze lijken te zijn. Soms positief, soms negatief, en de mensen waar ik echt mee omga zijn veel normaler en minder extreem dan de mensen hier, misschien omdat Wassenaar en Den Haag en Leiden anders zijn dan alle zuidelijke of noordelijke provincies, misschien is het toch de generatiekloof, misschien is het wat je wel of niet meegemaakt hebt en of je een beetje levenservaring hebt, misschien is iedereen wel gestoord, maar ik kan je echt niet als wijze raadsvrouw erkennen, sorry, ik ben zeer overtuigd van mijn levensfilosofieen en mijn dagelijkse omgang met mensen, en ik blijf gewoon mezelf.
FOK! is zeker niet het platform waar ik me door zal laten beinvloeden, nevernooit.

Over het eerste heb ik met geen woord gerept en het laatste is idd wat ik zei.
Nee, je hoeft je niet aan te passen. Als jij dat niet wil is dat je goed recht. Wat ik zeg is echter niet alleen dat, maar ook dat mensen verschillen en dat ze dingen anders lezen dan jij ze bedoelt. En dat dàt wel normaal is. Iedereen is anders, zeker op een forum mis je intonatie en is de kans groter dat je elkaar verkeerd begrijpt.
En dat als je graag zou willen dat mensen anders op je reageren, je je aan zou kunnen passen. Dat jij dat niet wil, is ook je goed recht, maar dan kun je misschien wel inzien dat het op zich niet zo vreemd is dat mensen anders reageren dan jij zou doen, of dan je zou willen.
Ik pretendeer niet de waarheid in pacht te hebben,of een "wijze raadsvrouwe" te zijn zoals jij dat zo mooi zegt. Ik gaf je alleen een tip waar je wat aan zou kunnen hebben als je dat zou willen. Dat is alles.
En verder lees ik die opmerking als een belediging en alsof je vindt dat ik uit mn nek lul

Maar dat is dus zoals ik net al zei een kwestie van intonatie en niet horen hoe je het zou zeggen, dus niet weten of je het beledigend bedoelt of niet. In een andere situatie zou ik het daarom genegeerd hebben, aangezien ik niet weet hoe je het bedoelt. In dit geval onderstreept het mooi mijn betoog

Je kan nl ook gewoon bedoelen dat je niet naar me gaat luisteren