quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar het is wel naar eigen zeggen, en subjectief is exact hetzelfde.
Het is een synoniem ains twai drai 11111!!!
Wat wil je morgen op je bammetje?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben niet gewoon, ik ben de domste en grootste troll ooit hier op FOK! En dat imago wil ik houdenquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, omdat we, dankzij Lamon, mensen gewoon zijn gaan waarderen zoals ze zijn.
Doe niet zo mal.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben niet gewoon, ik ben de domste en grootste troll ooit hier op FOK! En dat imago wil ik houden
Wel leuk dat dit soort accounts een lager id hebben dan de users in deze SCquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Zo'n oud account met zo'n laag postcount.
Samson en Gert koekjes prefereer ikquote:
Ik vind jou best cool, hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben niet gewoon, ik ben de domste en grootste troll ooit hier op FOK! En dat imago wil ik houden
Die zijn lekker.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Samson en Gert koekjes prefereer ik
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ook leuk dat je nog niet geband bent.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:31 schreef remlef het volgende:
[..]
Wel leuk dat dit soort accounts een lager id hebben dan de users in deze SC
Waarom doe je me dit aan!quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:31 schreef remlef het volgende:
HAHAHA, komt een man bij de bakker. Bakker bakker, heeft u krentenbollen? Nee, wel Fanta. Oh doe maar, ben toch op de brommer! HAHAHA![]()
![]()
quote:
Volgende onderwerp?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:32 schreef Lamon. het volgende:
Het is maar goed dat ik genoeg sport want ik ben me vanavond een partij aan het vreten man, niet normaal meer.
Ik begon met sate, toen knakworstjes met curry, en nu wil ik eigenlijk ook nog croissantjes met salami en kaas gaan maken.
Dude.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:31 schreef remlef het volgende:
HAHAHA, komt een man bij de bakker. Bakker bakker, heeft u krentenbollen? Nee, wel Fanta. Oh doe maar, ben toch op de brommer! HAHAHA![]()
![]()
Vroeg jij net niet aan mij wanneer je niet op me in ging?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:32 schreef Lamon. het volgende:
Het is maar goed dat ik genoeg sport want ik ben me vanavond een partij aan het vreten man, niet normaal meer.
Ik begon met sate, toen knakworstjes met curry, en nu wil ik eigenlijk ook nog croissantjes met salami en kaas gaan maken.
Tsss!quote:
Dat imago heb je helemaal niet. Jij bent mooi op je eigen speciale manier.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |