pm me je adres eventjes. dan kijk ik dat hij morgen of donderdag op de post gaatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Jawel, maar ik durfde het niet te zeggen, ik heb al zo veel gekregen![]()
![]()
ho, loveless naakt he... Er zijn hier veeeeeeeeeeel meer vrouwen nl...quote:
Die doe je daar geen plezier mee hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ho, loveless naakt he... Er zijn hier veeeeeeeeeeel meer vrouwen nl...
Dat maken we zelf wel uitquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die doe je daar geen plezier mee hoor
Juist je haalt me de woorden uit de mond!quote:
huh watte?quote:
en bij mij dan?????quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:40 schreef Harajuku. het volgende:
Greys, wat is jouw facebook, ik wil bij jou farmvillen.
Even quotenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
Ik ben dan parttime lesbisch, in Het Verhaal wil ik gewoon Liefdeloos uitwonen, ehm... uitgewoond worden door Liefdeloos... erhm... nou gewoon, hetero, jeweetz
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
Ik ben dan parttime lesbisch, in Het Verhaal wil ik gewoon Liefdeloos uitwonen, ehm... uitgewoond worden door Liefdeloos... erhm... nou gewoon, hetero, jeweetz
Waarmee?quote:
FarmvilleGreys@gmail.comquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:40 schreef Harajuku. het volgende:
Greys, wat is jouw facebook, ik wil bij jou farmvillen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
Is dat FarmVille nou het nieuwe breezersex of niet?
Zo van 'ik word je buur en geef je een schaap als je me pijpt'?
Jawel toch? Ik voel me door jullie allemaal zeer extreem verwend! En daar doet Yns nog een boekje boven op!quote:
Voor jou een vraag en voor ons een weetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
Is dat FarmVille nou het nieuwe breezersex of niet?
Zo van 'ik word je buur en geef je een schaap als je me pijpt'?
quote:
In Het Verháál he? Da's wat anders dan in het eggiequote:
quote:
quote:
Hoe moet dat?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarmee?
[..]
FarmvilleGreys@gmail.com
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, geen Frans Bauer dekbed op de cover van mn verhaal!!!!!
Ook even quoten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:43 schreef tombolafan het volgende:
Maar jij bent dolgelukkig met Barbier in het verhaal!!!!
Ja dat zou fijn zijn, want een plee in Blijdorp is een beetje onhaalbaarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zal nog even een scene voor jullie schrijven die makkelijker te kieken is
Oh, in het verhaal alleen. Ge-lukkig maarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor jou een vraag en voor ons een weet![]()
[..]
[..]
In Het Verháál he? Da's wat anders dan in het eggie
nee, de tt is prima!!!! maar in de op staan wat extra zakenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Jawel toch? Ik voel me door jullie allemaal zeer extreem verwend! En daar doet Yns nog een boekje boven op!![]()
![]()
Hihihiiiiiiiiiihihiquote:
Yes yes, ik kweek aardbeienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiiiiiiiihihi
Zit je uberhaupt al op Farmville?
En zo ja, hoe heet je daar dan (PM anders ff) dan zoek ik jou wel
Alleen tegen hara ben ik van de loze beloftes hoor...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook even quoten.
En dat van die loze beloftes is jammer natuurlijk![]()
Jij wil gewoon nog een seksscene!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zou fijn zijn, want een plee in Blijdorp is een beetje onhaalbaar
Oh, en zonder FB dekbed pliez![]()
stonden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, de tt is prima!!!! maar in de op staan wat extra zaken
tssss die heb ik toch allllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang aangepastquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, de tt is prima!!!! maar in de op staan wat extra zaken
ja maar, ik reageerde alleen op strega nu!!!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
tssss die heb ik toch allllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang aangepast
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alleen tegen hara ben ik van de loze beloftes hoor...
[..]
Jij wil gewoon nog een seksscene!
Maar zonder FB uiteraard...
Alsof het als jonggetrouwd koppel gezond is om zo lang droog te staan!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alleen tegen hara ben ik van de loze beloftes hoor...
[..]
Jij wil gewoon nog een seksscene!
Maar zonder FB uiteraard...
succesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:47 schreef tombolafan het volgende:
ik ga even verhuizen naar de collegezaal...![]()
Kijken of ik daar nog door kan FOK!ken
damn...quote:
Ja, zo komt dat boek nooit klaar af...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Alsof het als jonggetrouwd koppel gezond is om zo lang droog te staan!![]()
Hara is gewoon raar hoor, die mag je negerenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
damn...
weer niet goed...
Wat wil je van me???
[..]
Ja, zo komt dat boek nooit klaar af...
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij boeren, baloe ruften, zal leuk zijn bij jullie, de blauwe schouw slaat nu al bruin uit
hoe is de vloer geworden?quote:
Ik ben er echt vet blij meequote:
heb je al foto's?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben er echt vet blij meehele verandering ook! En zeker met mn blauwe schouw (met lime groene lampjes erop) en de blauwe vensterbanken
Vrienden die hier waren, waren vet lyrisch erover
Ga dan bovenin naar Friends (in de blauwe balk), dan naar Find Friends, en dan links onder, onder de Suggestions nog, kan je farmvillegreys@gmail.com bij het mailadres intypen en als het goed is vind je mij danquote:
Zal ik morgen bij daglicht ff maken!quote:
Gelukt!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:47 schreef tombolafan het volgende:
ik ga even verhuizen naar de collegezaal...![]()
Kijken of ik daar nog door kan FOK!ken
Dit las ik alleen omdat ik even terug ging voor Greys haar emailadres..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hara is gewoon raar hoor, die mag je negeren
Ah joh, mijn facebook staat op pirate, ik vind toch de helft al nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga dan bovenin naar Friends (in de blauwe balk), dan naar Find Friends, en dan links onder, onder de Suggestions nog, kan je farmvillegreys@gmail.com bij het mailadres intypen en als het goed is vind je mij danEn dan op toevoegen als vriend klikken.
Nee, ik vind hara lief!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hara is gewoon raar hoor, die mag je negeren
?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah joh, mijn facebook staat op pirate, ik vind toch de helft al niet
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Hou je je hoofd er verder wel een beetje bij
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 @ 18:56 schreef senesta het volgende:
Oh Loveless, ik had je nog een linkje beloofd naar een foto van het kitten dat als alles goed gaat bij ons komt wonen.
Dit is het linkje en het is het bovenste kleine meneertje: Buffalo
Hij is nu 3,5 week oud
Via het Maine Coon forumquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:57 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Die?
Wat een schattig beestje![]()
Hoe kwam je er zo bij dan?
geluid staat uitquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yaaaay, nu nog een luid fragmentje plaatsen dat automatisch afspeelt
quote:
Ik zal jou eens als mannetje zijnde op een fuchsiaroze kleed zetten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat kijkt zn broertje intens zielig![]()
Ik heb je als boerderie-buuf aangevraagd!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah joh, mijn facebook staat op pirate, ik vind toch de helft al niet
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 @ 19:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zal jou eens als mannetje zijnde op een fuchsiaroze kleed zetten.
Omgquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat kijkt zn broertje intens zielig![]()
tis waar... Maar als je het niet gelooft ook goed...quote:
Ik heb maar 6 babyveldjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb je als boerderie-buuf aangevraagd!
Leuk hoor, dat Farmville, maar ik heb nu alweer diverse braakliggende terreinen
Ik kan al dat gezaai en geoogst amper bijhouden
Hi thar, t'ain't 't cool t' talk buccanneer language?quote:
Jij waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
OmgWie heeft hem in t gezicht geschopt
Hij is heel hip, kwam vorige week in e.o.a. mailtje zoiets tegen en dan als tv dekentje. Leuk, met al die kleurtjes.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:50 schreef Ynske het volgende:
tas is overigens bijna klaar
volgende week bij mams met de naaimachine de binnenvoering maken.
Niet iedereen trapt z'n kat in ''t gezicht.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ye gots a bottle from farmville neighbor
Greys Fok sent ye a scroll from FarmVille:
Howdy friend! How'd you like to be neighbors? Come join me in FarmVille, where you can grow delicious fruits and vegetables on your very own farm!
Shoot All Messengers From This Arrrrplication | Cut out this matey's tongue
Howdy friend! How'd you like to be neighbors? Come join me in FarmVille, where you can grow delicious fruits and vegetables on your very own farm!
Buccanneers be way better than ninja`squote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Hi thar, t'ain't 't cool t' talk buccanneer language?
http://www.syddware.com/cgi-bin/pirate.pl
Oh, het water loopt me in de mond van Billy the Kid. Wat een schatjes! Zijn er maar drie?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:56 schreef senesta het volgende:
Oh Loveless, ik had je nog een linkje beloofd naar een foto van het kitten dat als alles goed gaat bij ons komt wonen.
Dit is het linkje en het is het bovenste kleine meneertje: Buffalo
Hij is nu 3,5 week oud![]()
moet jij ook niet naar school???quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
oh kut ik heb nog maar 2 minuten te gaan op deze laptop![]()
alvast
das ook leuk jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Hij is heel hip, kwam vorige week in e.o.a. mailtje zoiets tegen en dan als tv dekentje. Leuk, met al die kleurtjes.
Dat is erg goed nieuws!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Weegschaal is binnenhij weegt 4,3 kilo
Al sla je me doodquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebbie nog behoefte aan een bepaald kado?
Wil je een peerd? Of een verrekuh?
alleen wo & doquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
moet jij ook niet naar school???
haAAAARGGGGHHra!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
oh kut ik heb nog maar 2 minuten te gaan op deze laptop![]()
alvast
Ik heb jou al van Greys gejat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
haAAAARGGGGHHra!Ik ga je zoeken op FB.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga eens naar het Farmville topic (zie mijn postgeschiedenis)quote:
Ik denk niet dat ie nog komt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:14 schreef Ynske het volgende:
02.02.2010:
Driver is on the waydie kerel is wel lang onderweg
Jij blijquote:
Gelijk alweer hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Gedraag je eens jij
![]()
Jouw arme katDurft hij alweer in de buurt te komen?
zoietsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
das ook leuk ja![]()
nu nog een nieuw projectje verzinnen...
zou draakje een paar gehaakte schoentjes leuk vinden voor de baby op komst?
ik ook niet, zou ie de sloot ingereden zijn?quote:
Ja, dat denk ik zeker wel!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
das ook leuk ja![]()
nu nog een nieuw projectje verzinnen...
zou draakje een paar gehaakte schoentjes leuk vinden voor de baby op komst?
Ik dacht al zoiets te zien.quote:
die durft niet meer, is geschrokken van al die FB's in t vorige topicquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets te zien.![]()
Mén, mijn internet is aan het klooien! De helft van de tijd laadt hij de pagina's gewoon niet.
Ja, nou, ben je het?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
Cat cast ye a bottle with a message.
(dead men tell no tales)
"Eej! Ben jij Hara? :p"
Frans heeft obstipatie?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, nou, ben je het?
Enne... what goes on in FB, stays in FB.![]()
FaceBook? Feedback? Frans Bauerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, nou, ben je het?
Enne... what goes on in FB, stays in FB.![]()
Jaja, rustig maar! Ik wilde het al voor je gaan vorkauwen. Toen pc besloot dat hij daar niet aan mee wilde doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FaceBook? Feedback? Frans Bauer
IK SNAP HET NIET MEER![]()
Oh ja ik zie hetquote:
Nou, sorry dat ik je een cadeau stuurdequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja ik zie het
Maar nu zie ik je (nog) niet bij mijn buren staan, dat schijnt nog een dagje te duren
Ik moet nog 14 mystery gifts uitpakken
Fout, wel leuk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
M'n feessie van afgelopen zaterdag:
[ afbeelding ]
Wipneus & Pim![]()
Met een persoontje verkleed als New Kid erbij aan het hakken
![]()
[ afbeelding ]
Hele gave lasershow (komt niet zo goed tot z'n recht op de foto helaas)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
feest
Dat word een geweldig lange avondquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:30 schreef tombolafan het volgende:
pfffff half uur college, en ze heeft alleen nog maar uitgelegd wat ze allemaal gaat uitleggen...
Hoe lang moet je nog?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:30 schreef tombolafan het volgende:
pfffff half uur college, en ze heeft alleen nog maar uitgelegd wat ze allemaal gaat uitleggen...
yo dog, i herd, you like explainin' so i explained yo explaination so you can explain while you explainquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:30 schreef tombolafan het volgende:
daar heb ik net iets belangrijks mede gedeeld!!!!quote:
Ja was nieuwjaarsfeest van m'n werk...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
Leuk feestje LL!![]()
Zag er gezellig uit
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yo dog, i herd, you like explainin' so i explained yo explaination so you can explain while you explain
You know.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yo dog, i herd, you like explainin' so i explained yo explaination so you can explain while you explain
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je zegt niet wat we gaan doen op je 14e verjaardagsfeestje maar we moeten zwemkleding meenemen en je word thuis opgehaald?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
daar heb ik net iets belangrijks mede gedeeld!!!!
Oeh, cool!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja was nieuwjaarsfeest van m'n werk...
Zeer geslaagd
Ja wij zijn ook soort van KPN bedrijfquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, cool!
Ik was zondag op het feestje Generatie KPN van mn man, hij werkt daar (via detacheerder) was leuker dan ik verwacht had moet ik zeggen!Sommige bedrijfsfeestjes kunnen dus aardig leuk zijn
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ben jij wel blij met mijn cadeau, Cat?!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je zegt niet wat we gaan doen op je 14e verjaardagsfeestje maar we moeten zwemkleding meenemen en je word thuis opgehaald?
Nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik het ding ooit geopend krijg.
*schopt laptop*
LL: FarmVille #3 Wanneer zien we jou daar?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wij zijn ook soort van KPN bedrijf
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooie tijd om es lekker in bed te kruipen
Tenminste, ooit waren we 3 bedrijven en dat werd toen 1 bedrijf met een dubbele naam en toen een bedrijf met een enkele naam en toen werden wij toch weer soort van apart bedrijf binnen dat bedrijf omdat we ook consulting deden naast IT, en toen werd het moederbedrijf overgenomen door KPN dus wij ook, dus nu zijn we soort van KPN ook al zijn we nog wel een apart 'merk'quote:
Wat is er daar gebeurd dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik praat al sinds DTH niet in dit topic over dat onderwerp hoor...
En ik probeer je te helpen door ze daar heen te lokken![]()
maar ik had echt een mededeling
Droge hondjes?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Bijgelezen, vraag me nu af waarom ik dat deed
ja ik wilde je nog waarschuwen, maar toen dacht ik, nehquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Bijgelezen, vraag me nu af waarom ik dat deed
Ja!quote:
Ja bedankt he, aan jou heb ik watquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik wilde je nog waarschuwen, maar toen dacht ik, neh
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
En ze hebben nog een dik half uur gespeeld in de gang binnen met 3 buurhondjes, was dolle pret, alleen Kees deed lelijk dus die moest ik slaan tot ze dr mee op hield
niks...quote:
Hee, dat is wel een idee!quote:
Oh dat is fijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die ene met counterstrike is ook leuk, maar das een na-half-twaalver
hoe is het met de soesjie afgelopen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hee, dat is wel een idee!
Ik ga zo noodles maken voor in de bento.
En ik ben vergeten vlees te ontdooien.
Noodles met chihuahua en erwten is denk ik best goed te doen he!
Daar word ik alleen maar nieuwsgieriger van.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die ene met counterstrike is ook leuk, maar das een na-half-twaalver
Ja die was niet echt mooi geworden maar wel knap lekkerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe is het met de soesjie afgelopen?
klikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is fijn.
Die wil ik dus NU zien he
http://www.yodawgyo.com/quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is fijn.
Die wil ik dus NU zien he
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FaceBook? Feedback? Frans Bauer
IK SNAP HET NIET MEER![]()
nou ja, niet zozeer daar, maar ervoor had Loveless al geroepen dat het niet echt leuk was, en toen wij in DTH zaten klonk het hier ook een beetje door volgens mij, dat het er wel heel vaak over ging... Dus doe ik het niet meer...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar word ik alleen maar nieuwsgieriger van.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, niet zozeer daar, maar ervoor had Loveless al geroepen dat het niet echt leuk was, en toen wij in DTH zaten klonk het hier ook een beetje door volgens mij, dat het er wel heel vaak over ging... Dus doe ik het niet meer...
quote:
Dus je hebt het nu er over dat je het er niet meer over hebt terwijl de rest het er wel gewoon over heeft waardoor jij het er net zo goed ook gewoon over kan hebben want 1 meer of minder maakt toch echt niks uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, niet zozeer daar, maar ervoor had Loveless al geroepen dat het niet echt leuk was, en toen wij in DTH zaten klonk het hier ook een beetje door volgens mij, dat het er wel heel vaak over ging... Dus doe ik het niet meer...
Over duitsers gesproken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef oh-oh het volgende:
OMG zulke grappige duitsers op het journaal op 4 nu
nee, ik hou mij aan mn beloftes!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dus je hebt het nu er over dat je het er niet meer over hebt terwijl de rest het er wel gewoon over heeft waardoor jij het er net zo goed ook gewoon over kan hebben want 1 meer of minder maakt toch echt niks uit.
Pruimpje
En toen snapte ik er nog minder van. Laat ook maar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de eerste die daar op reageerde , gij slechte terugleesterquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, ik hou mij aan mn beloftes!
Had je trouwens wel gelezen dat het pak bij Strega aan is gekomen!!?
die wilde ik net postenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Over duitsers gesproken.
http://www.yodawgyo.com/page/3/
pfffffffquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef JJH het volgende:
[..]
En toen snapte ik er nog minder van. Laat ook maar.
ik zit al vanaf 9.30 in college hoor... mn hersens zijn redelijk pulp nu, sorry...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de eerste die daar op reageerde , gij slechte terugleester( maar oh zo goede pakjes verstuurster
![]()
)
Nou, je hebt tenminste niet nog een hele dag wachten voor de boeg joh, think positivequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef Ynske het volgende:Pakket is binnen
ben k daarvoor vanmiddag steeds thuisgebleven
goh daar heb ik ook nog gewerktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, cool!
Ik was zondag op het feestje Generatie KPN van mn man, hij werkt daar (via detacheerder) was leuker dan ik verwacht had moet ik zeggen!Sommige bedrijfsfeestjes kunnen dus aardig leuk zijn
![]()
![]()
Het ging allemaal over FV?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pfffffff
vóór DTH vond Loveless het al irritant dat het hier zo vaak over dat geboer ging...
TIJDENS DTH zaten er wat mensen in de SC (die dus niet mee waren naar DTH) die ook opmerkten dat het er zo vaak over ging...
En aangezien er een eigen topic over is, heb ik het er hier niet meer over
das waarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, je hebt tenminste niet nog een hele dag wachten voor de boeg joh, think positive
Joh, af en toe moet best kunnen hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pfffffff
vóór DTH vond Loveless het al irritant dat het hier zo vaak over dat geboer ging...
TIJDENS DTH zaten er wat mensen in de SC (die dus niet mee waren naar DTH) die ook opmerkten dat het er zo vaak over ging...
En aangezien er een eigen topic over is, heb ik het er hier niet meer over
Ik moest toch echt wel lachen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
die met de twin towers, op dezelfde pagina is ook heel erg btw
Dat mag best.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Joh, af en toe moet best kunnen hoor
Als we er maar geen hele topics over vol kleppen, da's wat irritant voor de rest.
Maar als Loveless met Fransie Bauah mag dwepen hier, dan mogen wij onze pinguins spammen
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Joh, af en toe moet best kunnen hoor
Als we er maar geen hele topics over vol kleppen, da's wat irritant voor de rest.
Maar als Loveless met Fransie Bauah mag dwepen hier, dan mogen wij onze pinguins spammen
Zit de nijn dr al in????????quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tenminste, ooit waren we 3 bedrijven en dat werd toen 1 bedrijf met een dubbele naam en toen een bedrijf met een enkele naam en toen werden wij toch weer soort van apart bedrijf binnen dat bedrijf omdat we ook consulting deden naast IT, en toen werd het moederbedrijf overgenomen door KPN dus wij ook, dus nu zijn we soort van KPN ook al zijn we nog wel een apart 'merk'
Snap je het nog? Ik niet nl.
ze kwam net aan de andere kant lkijkenquote:
Maar hijs zo leukquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:59 schreef JJH het volgende:
http://www.yodawgyo.com/wp-content/uploads/1886/yosimmons.jpg
En nu stop ik er mee.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Yo dawg we put a company in yo company so you can....
Ja dat jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Das de samenvattingquote:In 1887 werd in Amsterdam de "Elektrotechnische Fabriek N.V." van Groeneveld, Van der Pol & Co werd opgericht. De onderneming hield zich bezig met elektrotechnische installaties, zoals van meet- en regelapparatuur, voor openbare voorzieningen en de scheepvaart.
Na de Tweede Wereldoorlog werd "Technisch Verkoop Kantoor Groenpol" opgezet als afzonderlijke verkoopactiviteit. De naam van de holding werd in 1965 gewijzigd in Groenpol NV, en die van de distributiedivisie in "Groenpol Industriële Verkoop".
De oorsprong van PinkRoccade is de Rijkscentrale Mechanische Administratie, die bestaat sinds 1950 en is opgericht door Willem Jan Muhring. Later heette dit bedrijf: Rijks Computer Centrum. Het was dus een overheidsbedrijf. Na de privatisering in de jaren '90 van de 20e eeuw is in de loop der jaren de dienstverlening gediversificeerd en uitgebreid. Anno 2003, voorafgaande aan een tweetal ontslagrondes, telde PinkRoccade 8700 medewerkers.
In 1968 fuseerde Groenpol NV met een ander beursgenoteerd bedrijf: Geveke NV. De nieuwe naam werd Geveke & Groenpol NV. In 1970 kocht SHV het bedrijf Geveke & Groenpol NV.
In 1972 deed Groenpol Industriële Verkoop een gedeeltelijke overname van de technische handelsonderneming Koopman & Co, waardoor het bedrijf nu ook te maken kreeg met verkoop en service van randapparatuur voor computers. Inmiddels had het bedrijf ook vestigingen in België, Frankrijk en Duitsland.
Ook in 1972 werd de naam gewijzigd in Geveke Electronics.
In 1976 werd begonnen met verkoop en service op het gebied van producten en systemen voor datacommunicatie, en een jaar later werd leveren van onderhoudsdiensten aan derden aan de activiteiten toegevoegd.
In 1983 volgde een leveraged buy-out: door uitgifte van nieuwe aandelen, slonk het belang van eigenaar SHV tot onder de 50%. In 1988 werd de naam gewijzigd in Getronics.
Bij de overname van PinkRoccade op 14 maart 2005 door Getronics werden de Nederlandse bedrijfsonderdelen ondergebracht in één BV, onder de merknaam Getronics PinkRoccade. Het maakte onderdeel uit van het wereldwijd opererende Getronics-concern, met begin 2007 ongeveer 24.000 medewerkers in meer dan 25 landen. Op 13 oktober 2008 is de naam verkort tot het internationaal bekendere Getronics.
Het management had weer grootse plannen en wilde het Amerikaanse bedrijf Compucom overnemen, dat was voortgekomen uit de ICT-tak van General Electric. Ondertussen vond echter bij Getronics-Italië een miljoenenfraude plaats, waardoor het bedrijf sterk verzwakte. Omstreeks begin juli 2007 toonden diverse kandidaten belangstelling om het bedrijf over te nemen: KPN, Capgemini en een niet met name genoemd Amerikaans private equity bedrijf. De overname van Getronics door KPN werd op 15 oktober 2007 bevestigd[1].
Op 1 december 2008 is de verkoop van het bedrijfsonderdeel Business Application Services afgerond. Gedeeltelijk was dat al het geval met Capgemini. De laatste 800 werknemers die zich bezighouden met lokale overheid en zorgsector hebben onderdak gevonden bij Total Specific Solutions dat eerder in het jaar al Everest had overgenomen van Getronics.
Grappigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar hijs zo leuk![]()
Ik vind m echt cool , en niet alleen vanwege de X-Files connectie
Kussiekroelquote:
Yeah yeah stop it okayquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga het aan iedereen vragen hoor...quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga het aan iedereen vragen hoor...
Had je gezien dat Strega haar pakket had gehad?
Hey!quote:
BEN-TOquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey!
Ik durf t bijna niet te vragen he.
Maarre....
Hoe is het met je, je weet wel, je dinges, die bakjes en zo
Ik heb er nog steeds niets mee kunnen doen, maar ik zal wel snel een foto plaatsen van de spulletjes die ik heb! Want ik kan mijn fototoestel weer op de pc aansluiten!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey!
Ik durf t bijna niet te vragen he.
Maarre....
Hoe is het met je, je weet wel, je dinges, die bakjes en zo
Das al stap 1quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:10 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds niets mee kunnen doen, maar ik zal wel snel een foto plaatsen van de spulletjes die ik heb! Want ik kan mijn fototoestel weer op de pc aansluiten!
NEE???!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cool!!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef bigbird het volgende:
Maar mijnheeft wel zijn trouwring weer terug na een maand hem kwijt te zijn geweest!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef bigbird het volgende:
Maar mijnheeft wel zijn trouwring weer terug na een maand hem kwijt te zijn geweest!
F...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das al stap 1![]()
Ik heb een nieuwe set besteld gisteren, want mijn fijnste setje sluit niet meer goed, dat bakje was schijnbaar niet zo magnetronproof als ze beloofden denk ik
Was het een beete een hoepeltje geworden?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das al stap 1![]()
Ik heb een nieuwe set besteld gisteren, want mijn fijnste setje sluit niet meer goed, dat bakje was schijnbaar niet zo magnetronproof als ze beloofden denk ik
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef bigbird het volgende:
ja, nou ja, ik zou het zonde vinden als mensen die mee hebben gedaan het missen...quote:
Nee, niet eens, maar het deksel sluit gewoon net niet meer helemaal, en dat is wel zo handig , als je dr eten in wil doen hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Was het een beete een hoepeltje geworden?
Ik heb ook twee van die bakjes staan.
Oh dat is wel heel erg mazzel dat ie gevonden is danquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef bigbird het volgende:
Hij doet zijn ring wel eens af als hij pijn aan zijn vingers heeft. Hij was wrs uit zijn zak gevallen bij werk op de parkeerplaats. Toen het ging dooien zag een collega hem liggen. Echte mazzel!
FA..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, niet eens, maar het deksel sluit gewoon net niet meer helemaal, en dat is wel zo handig , als je dr eten in wil doen he![]()
Ik baal er echt van
Jaaahaaa ik had ook al gereageerd. Dat heb je maar mooi geregeld meissiequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
F wat?quote:
Hee ben jij er ook weerquote:
Klote! Maar zo heb je wel een excuus om een leuke nieuwe te zoeken?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, niet eens, maar het deksel sluit gewoon net niet meer helemaal, en dat is wel zo handig , als je dr eten in wil doen he![]()
Ik baal er echt van
FAILquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
F wat?
rans Bauer,
armville,
acebook??????????
Franske op tv!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
F wat?
rans Bauer,
armville,
acebook??????????
eedbackquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
F wat?
rans Bauer,
armville,
acebook??????????
Nee,dat moet wel een beetje luchtdicht zijn ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik baal er echt van
Tsssquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik kon jullie toch niet zomaar vredig hier laten keuvelen
Maak effe een lijstje van de mensen die hem al gezien hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, nou ja, ik zou het zonde vinden als mensen die mee hebben gedaan het missen...
Dan moet er ook nog een R bijquote:
Nou zeg dat welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik kon jullie toch niet zomaar vredig hier laten keuvelen
Kheb een hele leuke uitgebreide set uitgezocht.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:16 schreef bigbird het volgende:
[..]
Klote! Maar zo heb je wel een excuus om een leuke nieuwe te zoeken?
nee, ik stop wel met vragen...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maak effe een lijstje van de mensen die hem al gezien hebben.![]()
![]()
Bigbird!![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kheb een hele leuke uitgebreide set uitgezocht.
Met aardbeien.
Nee nee dit heeft niks met FV te maken![]()
Ohooooo!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef bigbird het volgende:
Hij doet zijn ring wel eens af als hij pijn aan zijn vingers heeft. Hij was wrs uit zijn zak gevallen bij werk op de parkeerplaats. Toen het ging dooien zag een collega hem liggen. Echte mazzel!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, nou ja, ik zou het zonde vinden als mensen die mee hebben gedaan het missen...
Het is best schattig hoor....quote:
MY EYESSSSS!!!!!!!!!! AAAAHHHHHRRGGHH!!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:24 schreef nieslief het volgende:
[..]
Het is best schattig hoor....
Donderdag mag ik naar de neuroloog ik ben benieuwd....
Nou, waar blijft ie?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat mag best.
Als jij mijn pinguïn ook maar adopteert dan, ik MMS zo even een foto ervan
4 posts achter elkaar, zo noemen we dat hier toch?quote:
Het ziet er niet echt smakelijk uit maar hijs wel coolquote:
Klachten blijven en training voor de nek en rugspieren kan ik niet doen omdat ik de kracht en het gevoel mis in de rechterarm.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]Wat heb ik gemist? Waarvoor naar de neuroloog?
hoop dat ze je kunnen helpenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:28 schreef nieslief het volgende:
[..]
Klachten blijven en training voor de nek en rugspieren kan ik niet doen omdat ik de kracht en het gevoel mis in de rechterarm.
Voorlopig is de winter nog lang niet voorbij. Er ligt hier zelfs nog (een beetje) sneeuw.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk nog met je kerst-avatar?
niesje dacht ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
4 posts achter elkaar, zo noemen we dat hier toch?Wat is eik 5 achter elkaar?
Das geen kerst, das gewoon met sneeuw, en dat mag nog, want gister heeft het nog gesneeuwd!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk nog met je kerst-avatar?
He bahquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:28 schreef nieslief het volgende:
[..]
Klachten blijven en training voor de nek en rugspieren kan ik niet doen omdat ik de kracht en het gevoel mis in de rechterarm.
Lolquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG![]()
Een foto van een wattenstijfje
Ff kijken of ik dat ook kan
Wattenstijfje?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG![]()
Een foto van een wattenstijfje
Ff kijken of ik dat ook kan
quote:
nee, dat is een wattenSCHijfje...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er is een aanzienlijk verschil tussen wattenschijfjes en wattenstijfjes
Fotoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kheb een hele leuke uitgebreide set uitgezocht.
Met aardbeien.
Nee nee dit heeft niks met FV te maken![]()
oh, hoe dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |