die durft niet meer, is geschrokken van al die FB's in t vorige topicquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets te zien.![]()
Mén, mijn internet is aan het klooien! De helft van de tijd laadt hij de pagina's gewoon niet.
Ja, nou, ben je het?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
Cat cast ye a bottle with a message.
(dead men tell no tales)
"Eej! Ben jij Hara? :p"
Frans heeft obstipatie?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, nou, ben je het?
Enne... what goes on in FB, stays in FB.![]()
FaceBook? Feedback? Frans Bauerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, nou, ben je het?
Enne... what goes on in FB, stays in FB.![]()
Jaja, rustig maar! Ik wilde het al voor je gaan vorkauwen. Toen pc besloot dat hij daar niet aan mee wilde doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FaceBook? Feedback? Frans Bauer
IK SNAP HET NIET MEER![]()
Oh ja ik zie hetquote:
Nou, sorry dat ik je een cadeau stuurdequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja ik zie het
Maar nu zie ik je (nog) niet bij mijn buren staan, dat schijnt nog een dagje te duren
Ik moet nog 14 mystery gifts uitpakken
Fout, wel leuk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
M'n feessie van afgelopen zaterdag:
[ afbeelding ]
Wipneus & Pim![]()
Met een persoontje verkleed als New Kid erbij aan het hakken
![]()
[ afbeelding ]
Hele gave lasershow (komt niet zo goed tot z'n recht op de foto helaas)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
feest
Dat word een geweldig lange avondquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:30 schreef tombolafan het volgende:
pfffff half uur college, en ze heeft alleen nog maar uitgelegd wat ze allemaal gaat uitleggen...
Hoe lang moet je nog?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:30 schreef tombolafan het volgende:
pfffff half uur college, en ze heeft alleen nog maar uitgelegd wat ze allemaal gaat uitleggen...
yo dog, i herd, you like explainin' so i explained yo explaination so you can explain while you explainquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:30 schreef tombolafan het volgende:
daar heb ik net iets belangrijks mede gedeeld!!!!quote:
Ja was nieuwjaarsfeest van m'n werk...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
Leuk feestje LL!![]()
Zag er gezellig uit
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yo dog, i herd, you like explainin' so i explained yo explaination so you can explain while you explain
You know.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yo dog, i herd, you like explainin' so i explained yo explaination so you can explain while you explain
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |