quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ye gots a bottle from farmville neighbor
Greys Fok sent ye a scroll from FarmVille:
Howdy friend! How'd you like to be neighbors? Come join me in FarmVille, where you can grow delicious fruits and vegetables on your very own farm!
Shoot All Messengers From This Arrrrplication | Cut out this matey's tongue
moet jij ook niet naar school???quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
oh kut ik heb nog maar 2 minuten te gaan op deze laptop![]()
alvast
das ook leuk jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:05 schreef Strega het volgende:
[..]
Hij is heel hip, kwam vorige week in e.o.a. mailtje zoiets tegen en dan als tv dekentje. Leuk, met al die kleurtjes.
Dat is erg goed nieuws!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Weegschaal is binnenhij weegt 4,3 kilo
Al sla je me doodquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebbie nog behoefte aan een bepaald kado?
Wil je een peerd? Of een verrekuh?
alleen wo & doquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
moet jij ook niet naar school???
haAAAARGGGGHHra!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
Ye gots a bottle from farmville neighbor
Greys Fok sent ye a scroll from FarmVille:
Howdy friend! How'd you like to be neighbors? Come join me in FarmVille, where you can grow delicious fruits and vegetables on your very own farm!
Shoot All Messengers From This Arrrrplication | Cut out this matey's tongue
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
oh kut ik heb nog maar 2 minuten te gaan op deze laptop![]()
alvast
Ik heb jou al van Greys gejat.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
haAAAARGGGGHHra!Ik ga je zoeken op FB.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
OmgWie heeft hem in t gezicht geschopt
Ga eens naar het Farmville topic (zie mijn postgeschiedenis)quote:
Ik denk niet dat ie nog komt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:14 schreef Ynske het volgende:
02.02.2010:
Driver is on the waydie kerel is wel lang onderweg
Jij blijquote:
Gelijk alweer hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Gedraag je eens jij
![]()
Jouw arme katDurft hij alweer in de buurt te komen?
zoietsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
das ook leuk ja![]()
nu nog een nieuw projectje verzinnen...
zou draakje een paar gehaakte schoentjes leuk vinden voor de baby op komst?
ik ook niet, zou ie de sloot ingereden zijn?quote:
Ja, dat denk ik zeker wel!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
das ook leuk ja![]()
nu nog een nieuw projectje verzinnen...
zou draakje een paar gehaakte schoentjes leuk vinden voor de baby op komst?
Ik dacht al zoiets te zien.quote:
die durft niet meer, is geschrokken van al die FB's in t vorige topicquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets te zien.![]()
Mén, mijn internet is aan het klooien! De helft van de tijd laadt hij de pagina's gewoon niet.
Ja, nou, ben je het?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:18 schreef Harajuku. het volgende:
Cat cast ye a bottle with a message.
(dead men tell no tales)
"Eej! Ben jij Hara? :p"
Frans heeft obstipatie?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, nou, ben je het?
Enne... what goes on in FB, stays in FB.![]()
FaceBook? Feedback? Frans Bauerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, nou, ben je het?
Enne... what goes on in FB, stays in FB.![]()
Jaja, rustig maar! Ik wilde het al voor je gaan vorkauwen. Toen pc besloot dat hij daar niet aan mee wilde doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FaceBook? Feedback? Frans Bauer
IK SNAP HET NIET MEER![]()
Oh ja ik zie hetquote:
Nou, sorry dat ik je een cadeau stuurdequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja ik zie het
Maar nu zie ik je (nog) niet bij mijn buren staan, dat schijnt nog een dagje te duren
Ik moet nog 14 mystery gifts uitpakken
Fout, wel leuk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
M'n feessie van afgelopen zaterdag:
[ afbeelding ]
Wipneus & Pim![]()
Met een persoontje verkleed als New Kid erbij aan het hakken
![]()
[ afbeelding ]
Hele gave lasershow (komt niet zo goed tot z'n recht op de foto helaas)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
feest
Dat word een geweldig lange avondquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:30 schreef tombolafan het volgende:
pfffff half uur college, en ze heeft alleen nog maar uitgelegd wat ze allemaal gaat uitleggen...
Hoe lang moet je nog?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:30 schreef tombolafan het volgende:
pfffff half uur college, en ze heeft alleen nog maar uitgelegd wat ze allemaal gaat uitleggen...
yo dog, i herd, you like explainin' so i explained yo explaination so you can explain while you explainquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:30 schreef tombolafan het volgende:
daar heb ik net iets belangrijks mede gedeeld!!!!quote:
Ja was nieuwjaarsfeest van m'n werk...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:33 schreef Enfermera het volgende:
Leuk feestje LL!![]()
Zag er gezellig uit
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yo dog, i herd, you like explainin' so i explained yo explaination so you can explain while you explain
You know.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yo dog, i herd, you like explainin' so i explained yo explaination so you can explain while you explain
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je zegt niet wat we gaan doen op je 14e verjaardagsfeestje maar we moeten zwemkleding meenemen en je word thuis opgehaald?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
daar heb ik net iets belangrijks mede gedeeld!!!!
Oeh, cool!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja was nieuwjaarsfeest van m'n werk...
Zeer geslaagd
Ja wij zijn ook soort van KPN bedrijfquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, cool!
Ik was zondag op het feestje Generatie KPN van mn man, hij werkt daar (via detacheerder) was leuker dan ik verwacht had moet ik zeggen!Sommige bedrijfsfeestjes kunnen dus aardig leuk zijn
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ben jij wel blij met mijn cadeau, Cat?!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je zegt niet wat we gaan doen op je 14e verjaardagsfeestje maar we moeten zwemkleding meenemen en je word thuis opgehaald?
Nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik het ding ooit geopend krijg.
*schopt laptop*
LL: FarmVille #3 Wanneer zien we jou daar?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wij zijn ook soort van KPN bedrijf
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooie tijd om es lekker in bed te kruipen
Tenminste, ooit waren we 3 bedrijven en dat werd toen 1 bedrijf met een dubbele naam en toen een bedrijf met een enkele naam en toen werden wij toch weer soort van apart bedrijf binnen dat bedrijf omdat we ook consulting deden naast IT, en toen werd het moederbedrijf overgenomen door KPN dus wij ook, dus nu zijn we soort van KPN ook al zijn we nog wel een apart 'merk'quote:
Wat is er daar gebeurd dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik praat al sinds DTH niet in dit topic over dat onderwerp hoor...
En ik probeer je te helpen door ze daar heen te lokken![]()
maar ik had echt een mededeling
Droge hondjes?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Bijgelezen, vraag me nu af waarom ik dat deed
ja ik wilde je nog waarschuwen, maar toen dacht ik, nehquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Bijgelezen, vraag me nu af waarom ik dat deed
Ja!quote:
Ja bedankt he, aan jou heb ik watquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik wilde je nog waarschuwen, maar toen dacht ik, neh
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
En ze hebben nog een dik half uur gespeeld in de gang binnen met 3 buurhondjes, was dolle pret, alleen Kees deed lelijk dus die moest ik slaan tot ze dr mee op hield
niks...quote:
Hee, dat is wel een idee!quote:
Oh dat is fijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die ene met counterstrike is ook leuk, maar das een na-half-twaalver
hoe is het met de soesjie afgelopen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hee, dat is wel een idee!
Ik ga zo noodles maken voor in de bento.
En ik ben vergeten vlees te ontdooien.
Noodles met chihuahua en erwten is denk ik best goed te doen he!
Daar word ik alleen maar nieuwsgieriger van.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die ene met counterstrike is ook leuk, maar das een na-half-twaalver
Ja die was niet echt mooi geworden maar wel knap lekkerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe is het met de soesjie afgelopen?
klikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is fijn.
Die wil ik dus NU zien he
http://www.yodawgyo.com/quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is fijn.
Die wil ik dus NU zien he
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
FaceBook? Feedback? Frans Bauer
IK SNAP HET NIET MEER![]()
nou ja, niet zozeer daar, maar ervoor had Loveless al geroepen dat het niet echt leuk was, en toen wij in DTH zaten klonk het hier ook een beetje door volgens mij, dat het er wel heel vaak over ging... Dus doe ik het niet meer...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar word ik alleen maar nieuwsgieriger van.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, niet zozeer daar, maar ervoor had Loveless al geroepen dat het niet echt leuk was, en toen wij in DTH zaten klonk het hier ook een beetje door volgens mij, dat het er wel heel vaak over ging... Dus doe ik het niet meer...
quote:
Dus je hebt het nu er over dat je het er niet meer over hebt terwijl de rest het er wel gewoon over heeft waardoor jij het er net zo goed ook gewoon over kan hebben want 1 meer of minder maakt toch echt niks uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, niet zozeer daar, maar ervoor had Loveless al geroepen dat het niet echt leuk was, en toen wij in DTH zaten klonk het hier ook een beetje door volgens mij, dat het er wel heel vaak over ging... Dus doe ik het niet meer...
Over duitsers gesproken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef oh-oh het volgende:
OMG zulke grappige duitsers op het journaal op 4 nu
nee, ik hou mij aan mn beloftes!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dus je hebt het nu er over dat je het er niet meer over hebt terwijl de rest het er wel gewoon over heeft waardoor jij het er net zo goed ook gewoon over kan hebben want 1 meer of minder maakt toch echt niks uit.
Pruimpje
En toen snapte ik er nog minder van. Laat ook maar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de eerste die daar op reageerde , gij slechte terugleesterquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, ik hou mij aan mn beloftes!
Had je trouwens wel gelezen dat het pak bij Strega aan is gekomen!!?
die wilde ik net postenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Over duitsers gesproken.
http://www.yodawgyo.com/page/3/
pfffffffquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef JJH het volgende:
[..]
En toen snapte ik er nog minder van. Laat ook maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |