pm me je adres eventjes. dan kijk ik dat hij morgen of donderdag op de post gaatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Jawel, maar ik durfde het niet te zeggen, ik heb al zo veel gekregen![]()
![]()
ho, loveless naakt he... Er zijn hier veeeeeeeeeeel meer vrouwen nl...quote:
Die doe je daar geen plezier mee hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ho, loveless naakt he... Er zijn hier veeeeeeeeeeel meer vrouwen nl...
Dat maken we zelf wel uitquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die doe je daar geen plezier mee hoor
Juist je haalt me de woorden uit de mond!quote:
huh watte?quote:
en bij mij dan?????quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:40 schreef Harajuku. het volgende:
Greys, wat is jouw facebook, ik wil bij jou farmvillen.
Even quotenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
Ik ben dan parttime lesbisch, in Het Verhaal wil ik gewoon Liefdeloos uitwonen, ehm... uitgewoond worden door Liefdeloos... erhm... nou gewoon, hetero, jeweetz
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
Ik ben dan parttime lesbisch, in Het Verhaal wil ik gewoon Liefdeloos uitwonen, ehm... uitgewoond worden door Liefdeloos... erhm... nou gewoon, hetero, jeweetz
Waarmee?quote:
FarmvilleGreys@gmail.comquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:40 schreef Harajuku. het volgende:
Greys, wat is jouw facebook, ik wil bij jou farmvillen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
Is dat FarmVille nou het nieuwe breezersex of niet?
Zo van 'ik word je buur en geef je een schaap als je me pijpt'?
Jawel toch? Ik voel me door jullie allemaal zeer extreem verwend! En daar doet Yns nog een boekje boven op!quote:
Voor jou een vraag en voor ons een weetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
Is dat FarmVille nou het nieuwe breezersex of niet?
Zo van 'ik word je buur en geef je een schaap als je me pijpt'?
quote:
In Het Verháál he? Da's wat anders dan in het eggiequote:
quote:
quote:
Hoe moet dat?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarmee?
[..]
FarmvilleGreys@gmail.com
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, geen Frans Bauer dekbed op de cover van mn verhaal!!!!!
Ook even quoten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:43 schreef tombolafan het volgende:
Maar jij bent dolgelukkig met Barbier in het verhaal!!!!
Ja dat zou fijn zijn, want een plee in Blijdorp is een beetje onhaalbaarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zal nog even een scene voor jullie schrijven die makkelijker te kieken is
Oh, in het verhaal alleen. Ge-lukkig maarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor jou een vraag en voor ons een weet![]()
[..]
[..]
In Het Verháál he? Da's wat anders dan in het eggie
nee, de tt is prima!!!! maar in de op staan wat extra zakenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Jawel toch? Ik voel me door jullie allemaal zeer extreem verwend! En daar doet Yns nog een boekje boven op!![]()
![]()
Hihihiiiiiiiiiihihiquote:
Yes yes, ik kweek aardbeienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiiiiiiiihihi
Zit je uberhaupt al op Farmville?
En zo ja, hoe heet je daar dan (PM anders ff) dan zoek ik jou wel
Alleen tegen hara ben ik van de loze beloftes hoor...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook even quoten.
En dat van die loze beloftes is jammer natuurlijk![]()
Jij wil gewoon nog een seksscene!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat zou fijn zijn, want een plee in Blijdorp is een beetje onhaalbaar
Oh, en zonder FB dekbed pliez![]()
stonden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, de tt is prima!!!! maar in de op staan wat extra zaken
tssss die heb ik toch allllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang aangepastquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, de tt is prima!!!! maar in de op staan wat extra zaken
ja maar, ik reageerde alleen op strega nu!!!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
tssss die heb ik toch allllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang aangepast
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alleen tegen hara ben ik van de loze beloftes hoor...
[..]
Jij wil gewoon nog een seksscene!
Maar zonder FB uiteraard...
Alsof het als jonggetrouwd koppel gezond is om zo lang droog te staan!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alleen tegen hara ben ik van de loze beloftes hoor...
[..]
Jij wil gewoon nog een seksscene!
Maar zonder FB uiteraard...
succesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:47 schreef tombolafan het volgende:
ik ga even verhuizen naar de collegezaal...![]()
Kijken of ik daar nog door kan FOK!ken
damn...quote:
Ja, zo komt dat boek nooit klaar af...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Alsof het als jonggetrouwd koppel gezond is om zo lang droog te staan!![]()
Hara is gewoon raar hoor, die mag je negerenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
damn...
weer niet goed...
Wat wil je van me???
[..]
Ja, zo komt dat boek nooit klaar af...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |