Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
pm me je adres eventjes. dan kijk ik dat hij morgen of donderdag op de post gaatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Jawel, maar ik durfde het niet te zeggen, ik heb al zo veel gekregen![]()
![]()
ho, loveless naakt he... Er zijn hier veeeeeeeeeeel meer vrouwen nl...quote:
Die doe je daar geen plezier mee hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ho, loveless naakt he... Er zijn hier veeeeeeeeeeel meer vrouwen nl...
Dat maken we zelf wel uitquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die doe je daar geen plezier mee hoor
Juist je haalt me de woorden uit de mond!quote:
huh watte?quote:
en bij mij dan?????quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:40 schreef Harajuku. het volgende:
Greys, wat is jouw facebook, ik wil bij jou farmvillen.
Even quotenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
Ik ben dan parttime lesbisch, in Het Verhaal wil ik gewoon Liefdeloos uitwonen, ehm... uitgewoond worden door Liefdeloos... erhm... nou gewoon, hetero, jeweetz
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
Ik ben dan parttime lesbisch, in Het Verhaal wil ik gewoon Liefdeloos uitwonen, ehm... uitgewoond worden door Liefdeloos... erhm... nou gewoon, hetero, jeweetz
Waarmee?quote:
FarmvilleGreys@gmail.comquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:40 schreef Harajuku. het volgende:
Greys, wat is jouw facebook, ik wil bij jou farmvillen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
Is dat FarmVille nou het nieuwe breezersex of niet?
Zo van 'ik word je buur en geef je een schaap als je me pijpt'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |