ik zit al vanaf 9.30 in college hoor... mn hersens zijn redelijk pulp nu, sorry...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de eerste die daar op reageerde , gij slechte terugleester( maar oh zo goede pakjes verstuurster
![]()
)
Nou, je hebt tenminste niet nog een hele dag wachten voor de boeg joh, think positivequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef Ynske het volgende:Pakket is binnen
ben k daarvoor vanmiddag steeds thuisgebleven
goh daar heb ik ook nog gewerktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, cool!
Ik was zondag op het feestje Generatie KPN van mn man, hij werkt daar (via detacheerder) was leuker dan ik verwacht had moet ik zeggen!Sommige bedrijfsfeestjes kunnen dus aardig leuk zijn
![]()
![]()
Het ging allemaal over FV?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pfffffff
vóór DTH vond Loveless het al irritant dat het hier zo vaak over dat geboer ging...
TIJDENS DTH zaten er wat mensen in de SC (die dus niet mee waren naar DTH) die ook opmerkten dat het er zo vaak over ging...
En aangezien er een eigen topic over is, heb ik het er hier niet meer over
das waarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, je hebt tenminste niet nog een hele dag wachten voor de boeg joh, think positive
Joh, af en toe moet best kunnen hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pfffffff
vóór DTH vond Loveless het al irritant dat het hier zo vaak over dat geboer ging...
TIJDENS DTH zaten er wat mensen in de SC (die dus niet mee waren naar DTH) die ook opmerkten dat het er zo vaak over ging...
En aangezien er een eigen topic over is, heb ik het er hier niet meer over
Ik moest toch echt wel lachen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
die met de twin towers, op dezelfde pagina is ook heel erg btw
Dat mag best.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Joh, af en toe moet best kunnen hoor
Als we er maar geen hele topics over vol kleppen, da's wat irritant voor de rest.
Maar als Loveless met Fransie Bauah mag dwepen hier, dan mogen wij onze pinguins spammen
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Joh, af en toe moet best kunnen hoor
Als we er maar geen hele topics over vol kleppen, da's wat irritant voor de rest.
Maar als Loveless met Fransie Bauah mag dwepen hier, dan mogen wij onze pinguins spammen
Zit de nijn dr al in????????quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tenminste, ooit waren we 3 bedrijven en dat werd toen 1 bedrijf met een dubbele naam en toen een bedrijf met een enkele naam en toen werden wij toch weer soort van apart bedrijf binnen dat bedrijf omdat we ook consulting deden naast IT, en toen werd het moederbedrijf overgenomen door KPN dus wij ook, dus nu zijn we soort van KPN ook al zijn we nog wel een apart 'merk'
Snap je het nog? Ik niet nl.
ze kwam net aan de andere kant lkijkenquote:
Maar hijs zo leukquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:59 schreef JJH het volgende:
http://www.yodawgyo.com/wp-content/uploads/1886/yosimmons.jpg
En nu stop ik er mee.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Yo dawg we put a company in yo company so you can....
Ja dat jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Das de samenvattingquote:In 1887 werd in Amsterdam de "Elektrotechnische Fabriek N.V." van Groeneveld, Van der Pol & Co werd opgericht. De onderneming hield zich bezig met elektrotechnische installaties, zoals van meet- en regelapparatuur, voor openbare voorzieningen en de scheepvaart.
Na de Tweede Wereldoorlog werd "Technisch Verkoop Kantoor Groenpol" opgezet als afzonderlijke verkoopactiviteit. De naam van de holding werd in 1965 gewijzigd in Groenpol NV, en die van de distributiedivisie in "Groenpol Industriële Verkoop".
De oorsprong van PinkRoccade is de Rijkscentrale Mechanische Administratie, die bestaat sinds 1950 en is opgericht door Willem Jan Muhring. Later heette dit bedrijf: Rijks Computer Centrum. Het was dus een overheidsbedrijf. Na de privatisering in de jaren '90 van de 20e eeuw is in de loop der jaren de dienstverlening gediversificeerd en uitgebreid. Anno 2003, voorafgaande aan een tweetal ontslagrondes, telde PinkRoccade 8700 medewerkers.
In 1968 fuseerde Groenpol NV met een ander beursgenoteerd bedrijf: Geveke NV. De nieuwe naam werd Geveke & Groenpol NV. In 1970 kocht SHV het bedrijf Geveke & Groenpol NV.
In 1972 deed Groenpol Industriële Verkoop een gedeeltelijke overname van de technische handelsonderneming Koopman & Co, waardoor het bedrijf nu ook te maken kreeg met verkoop en service van randapparatuur voor computers. Inmiddels had het bedrijf ook vestigingen in België, Frankrijk en Duitsland.
Ook in 1972 werd de naam gewijzigd in Geveke Electronics.
In 1976 werd begonnen met verkoop en service op het gebied van producten en systemen voor datacommunicatie, en een jaar later werd leveren van onderhoudsdiensten aan derden aan de activiteiten toegevoegd.
In 1983 volgde een leveraged buy-out: door uitgifte van nieuwe aandelen, slonk het belang van eigenaar SHV tot onder de 50%. In 1988 werd de naam gewijzigd in Getronics.
Bij de overname van PinkRoccade op 14 maart 2005 door Getronics werden de Nederlandse bedrijfsonderdelen ondergebracht in één BV, onder de merknaam Getronics PinkRoccade. Het maakte onderdeel uit van het wereldwijd opererende Getronics-concern, met begin 2007 ongeveer 24.000 medewerkers in meer dan 25 landen. Op 13 oktober 2008 is de naam verkort tot het internationaal bekendere Getronics.
Het management had weer grootse plannen en wilde het Amerikaanse bedrijf Compucom overnemen, dat was voortgekomen uit de ICT-tak van General Electric. Ondertussen vond echter bij Getronics-Italië een miljoenenfraude plaats, waardoor het bedrijf sterk verzwakte. Omstreeks begin juli 2007 toonden diverse kandidaten belangstelling om het bedrijf over te nemen: KPN, Capgemini en een niet met name genoemd Amerikaans private equity bedrijf. De overname van Getronics door KPN werd op 15 oktober 2007 bevestigd[1].
Op 1 december 2008 is de verkoop van het bedrijfsonderdeel Business Application Services afgerond. Gedeeltelijk was dat al het geval met Capgemini. De laatste 800 werknemers die zich bezighouden met lokale overheid en zorgsector hebben onderdak gevonden bij Total Specific Solutions dat eerder in het jaar al Everest had overgenomen van Getronics.
Grappigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar hijs zo leuk![]()
Ik vind m echt cool , en niet alleen vanwege de X-Files connectie
Kussiekroelquote:
Yeah yeah stop it okayquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef JJH het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |