quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga het aan iedereen vragen hoor...
Had je gezien dat Strega haar pakket had gehad?
Hey!quote:
BEN-TOquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey!
Ik durf t bijna niet te vragen he.
Maarre....
Hoe is het met je, je weet wel, je dinges, die bakjes en zo
Ik heb er nog steeds niets mee kunnen doen, maar ik zal wel snel een foto plaatsen van de spulletjes die ik heb! Want ik kan mijn fototoestel weer op de pc aansluiten!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hey!
Ik durf t bijna niet te vragen he.
Maarre....
Hoe is het met je, je weet wel, je dinges, die bakjes en zo
Das al stap 1quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:10 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds niets mee kunnen doen, maar ik zal wel snel een foto plaatsen van de spulletjes die ik heb! Want ik kan mijn fototoestel weer op de pc aansluiten!
NEE???!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cool!!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef bigbird het volgende:
Maar mijnheeft wel zijn trouwring weer terug na een maand hem kwijt te zijn geweest!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef bigbird het volgende:
Maar mijnheeft wel zijn trouwring weer terug na een maand hem kwijt te zijn geweest!
F...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das al stap 1![]()
Ik heb een nieuwe set besteld gisteren, want mijn fijnste setje sluit niet meer goed, dat bakje was schijnbaar niet zo magnetronproof als ze beloofden denk ik
Was het een beete een hoepeltje geworden?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das al stap 1![]()
Ik heb een nieuwe set besteld gisteren, want mijn fijnste setje sluit niet meer goed, dat bakje was schijnbaar niet zo magnetronproof als ze beloofden denk ik
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef bigbird het volgende:
ja, nou ja, ik zou het zonde vinden als mensen die mee hebben gedaan het missen...quote:
Nee, niet eens, maar het deksel sluit gewoon net niet meer helemaal, en dat is wel zo handig , als je dr eten in wil doen hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Was het een beete een hoepeltje geworden?
Ik heb ook twee van die bakjes staan.
Oh dat is wel heel erg mazzel dat ie gevonden is danquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef bigbird het volgende:
Hij doet zijn ring wel eens af als hij pijn aan zijn vingers heeft. Hij was wrs uit zijn zak gevallen bij werk op de parkeerplaats. Toen het ging dooien zag een collega hem liggen. Echte mazzel!
FA..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, niet eens, maar het deksel sluit gewoon net niet meer helemaal, en dat is wel zo handig , als je dr eten in wil doen he![]()
Ik baal er echt van
Jaaahaaa ik had ook al gereageerd. Dat heb je maar mooi geregeld meissiequote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
F wat?quote:
Hee ben jij er ook weerquote:
Klote! Maar zo heb je wel een excuus om een leuke nieuwe te zoeken?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, niet eens, maar het deksel sluit gewoon net niet meer helemaal, en dat is wel zo handig , als je dr eten in wil doen he![]()
Ik baal er echt van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |