quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
MazzelaarIk heb gisteren in 1,5 uur 13 kilometer afgelegd... Vanmorgen ging het al sneller, in drie kwartier. Ik heb alleen geen tankstations op de route
Ik was vandaag ook 1,5 kilo zwaarder als afgelopen woensdag, ben benieuwd morgen op weegdag... Moet toch echt voor groot gedeelte ook vocht zijn.
Buikdansen IN de sneeuw? brrrrquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:38 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond buikdansenhopelijk zonder al te veel sneeuw
Verschil moet er zijn hè.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
MazzelaarIk heb gisteren in 1,5 uur 13 kilometer afgelegd... Vanmorgen ging het al sneller, in drie kwartier. Ik heb alleen geen tankstations op de route
![]()
Nee maar ik moet nogal een stukje met de auto naar de dansstudioquote:
Ja, bij buuikdansen gaat het absoluut niet om slank, slanker, slankstquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg, genoeg grote buiken in mijn groepje hoor
Kloptquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, bij buuikdansen gaat het absoluut niet om slank, slanker, slankstMeer om de expressie van je vrouwelijkheid. Ofzo. Maar dat klinkt natuurlijk heel zweverig
't Is niet bepaald ballet, iig. Alle vrouwen die ik ken die buikdansen, zijn op z'n minst een beetje stevig.
Wat eet je zoal op een dag?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
ik snap er niets van....
Ik eet minstens zo veel als normaal, misschien nog wel meer
maar ik heb echt de hele dag onwijze honger!!!!
Past het binnen je punten om een boterham extra bij de lunch te nemen? Misschien scheelt dat wat...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
euhm ik doe weightwatchers en blijf goed binnen mijn punten eigenlijk
vandaag heb ik 2 boterhammetjes met slankie smeerkaas op
en toen als lunch 2 boterhammetjes met sandwichspread
en net aardappeltjes, bloemkool, bietjes en een vega griekse rondo met na een beetje kwark (2 eetlepels denk ik? ik hou niet zo van kwark haha) met druiven en een banaan
tussendoor heb ik een appel op, boulion en een plakje peperkoek
Oh.. ja, tentamens.. dat scheelt ook een hoop idd!! Leren/thuiswerken gaat bij mij ook meestal gepaard met een hoop snaaivoerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
het zal wel in mijn hoofd zitten
ik ben zo gewent om gewoon naar de kast te lopen als ik trek heb en dat kan nu niet eigenlijk
ik zit ook midden in mijn tentamens, dan snack ik me normaal echt al een ongeluk haha
ja he? en ik heb nu net deze gekocht: the italian dietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
Weer uit eten geweest. Gelukkig is sushi niet al te slecht. De rest van de week me inhouden.
@DE, jij noemde van de week een boek van Ainsley dinges. Staan idd lekkere dingen in
beetje weinig voor een man. aangezien je als man 2500 gemiddeld verbruikt en je voor gezond afvallen niet meer dan 500 daaronder moet gaan zitten...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:40 schreef junkiexp het volgende:
O : 2 boterhammen zonder boter, met sandwichspread en goedemorgen drinlontbijt
T : 2 koffie
L : 4 boterhammen zonder boter, 2 met in totaal 1 plak kaas en mosterd, 2 met 3 plakjes rosbief, cup a soup
T : Appel
D : Groentesoep en lasagne
T : Waarschijnlijk niks
1736 calorieën, niet slecht voor een man toch ?
Ik zag trouwens dat mosterd en curry helemaal niet zo slecht voor je zijn ?
Wist ik niet
Klinkt zeker goedquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja he? en ik heb nu net deze gekocht: the italian diet
de italiaanse low fat versie (wel sommige dingen met meer carbs) maar er staat , net als bij low fat meals van ainsley, overal bij wat er per serving in zit aan vet/kcal/sugar enzo
staan heeeeeeeeerlijke dingen in
Ik zit momenteel thuis, dus dat zal wel meevallenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
beetje weinig voor een man. aangezien je als man 2500 gemiddeld verbruikt en je voor gezond afvallen niet meer dan 500 daaronder moet gaan zitten...
sterker nog, vaak eten mensen te weinig "basisoedsel" als ze te zwaar zijn. als ze dan gaan lijnen schrappen ze het snoep en blijft er te weinig basisvoedsel over.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ja het past wel, ik heb nu ook nog punten over eigenlijk
Maar ik zou het nogal vreemd vinden om nu gewoon meer te gaan eten dan normaal?
Misschien moet ik die punten inderdaad nog wat beter leren verdelen over de dag of zo...
Ja klopt, daar is hij geregeld: ginoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt zeker goedDas toch die kok van Ready Steady Cook?
Ik verzamel kookboeken, dus deze zal er dan ook wel komen
ja dat heb ik wel eens vaker gehoordquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
sterker nog, vaak eten mensen te weinig "basisoedsel" als ze te zwaar zijn. als ze dan gaan lijnen schrappen ze het snoep en blijft er te weinig basisvoedsel over.
van de dietiste moeten wij nu (in de therapiegroep) dit eten:
6 boterhammen met halvarine en mager beleg
200-250 gram aardappelen of 100-125 gram pasta/rijst
200 gram groente
2 stuks fruit
300-450 ml zuivel
1,5 plak kaas
100 gram vlees of vleesvervanger
als ik dat (buiten de zuivel en met iets meer vlees) eet, zit ik tussen de 1500 en 1800 kcal per dag, netjes voor een vrouw om gezond mee af te vallen.
Ik geloof er wel in dat dat kan, ik verander dan in een vreetmonsterettequote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
(btw, het is ook de tijd van de maand hier, speelt dat misschien nog mee?)
ik normaal ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik geloof er wel in dat dat kan, ik verander dan in een vreetmonsterette
Oei! Nou dan krijg je props voor je nette lijstje, hoor!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik normaal ook
tel daar die tentamens bij op en ik ben echt niet te genieten voor mijn liefje nu haha
Dat is precies wat ik op een normale dag eet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
sterker nog, vaak eten mensen te weinig "basisoedsel" als ze te zwaar zijn. als ze dan gaan lijnen schrappen ze het snoep en blijft er te weinig basisvoedsel over.
van de dietiste moeten wij nu (in de therapiegroep) dit eten:
6 boterhammen met halvarine en mager beleg
200-250 gram aardappelen of 100-125 gram pasta/rijst
200 gram groente
2 stuks fruit
300-450 ml zuivel
1,5 plak kaas
100 gram vlees of vleesvervanger
als ik dat (buiten de zuivel en met iets meer vlees) eet, zit ik tussen de 1500 en 1800 kcal per dag, netjes voor een vrouw om gezond mee af te vallen.
dit was t vrouwenlijstje...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:13 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik op een normale dag eet.
Goed bezig dus
Scheelt niet veel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dit was t vrouwenlijstje...
mannen
7 boterhammen
2 stuks fruit, 200 gram groenten
3 glazen (450 ml) zuivel
1,5 plak kaas
125 gram vlees/vis/vleesvervangers, vleeswaren
5 aardappels (250 gram), 5 opscheplepels rijst/pasta macaroni (250 gram gaar gewicht, is ongeveer 100-125 gram rauw)
netjes idd danquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:24 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Scheelt niet veel.
Ik eet 's avonds nog wel eens een beschuitje, dus dan komt het wel aardig uit.
altijd goed om goeie maaltijden te delen dus wat maak je zoal?quote:Op woensdag 3 februari 2010 06:50 schreef winka het volgende:
Goedemorgen![]()
Zo, vandaag gewogen en weer een kilo kwijt![]()
Ik heb de afgelopen week weer een paar nieuwe recepten ontdekt, zoals bloemkoolovenschotel met kaas![]()
Zometeen weer hardlopen
ik eet ook meer. als je niet te vet vlees eet is dat niet zo erg volgens mij. de dietiste zei er in elk geval niks van tegen me...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik denk dat ik al gauw hoger in mn vlees zit en lager in mn rijst / aardappels / pasta! Ik eet met gemak 150 gram vlees100 is weinig, vinnik
Oh dat scheelt!quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik eet ook meer. als je niet te vet vlees eet is dat niet zo erg volgens mij. de dietiste zei er in elk geval niks van tegen me...
You can do it!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:31 schreef DarkElf het volgende:
ik heb een edit gedaan jaer ligt niets meer op de weg, tis droog, nauwelijks wind en een waterig zonnetje en nu voel ik me schuldig als ik straks niet ga rennen
![]()
damm you mijn Geweten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Euhm dat wisselt! De ene keer 21.00, de andere keer 20.00 of 20.15. Ik streef inderdaad naar een uur van tevoren, maar als ik te zwaar eet dan heb ik er zelfs een paar uur later nog last van (zoals afgelopen maandag - ik at om 18.00 en moest om 21.00 sporten, en toch had ik buikkrampquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:34 schreef Pandorah het volgende:
Maria, hoe laat moet je dan gaan sporten? Bij mij werkt het als regel aan te houden dat je een uur van te voren niets meer eet. Misschien kan je iets van lichte soep eten met een salade?
Wat betreft stinkboertjes: dan zou ik het eten van prei en paprika misschien ook gaan minderen (of houd het in de gaten). Ik heb daar ook last van.
Het lijstje van Kwak ga ik maar eens hanteren om zo mijn basisvoedsel te eten. Het is zeker een mooi lijstje en ik ben blij dat Kwak blij is met haar therapie
Heldinquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:41 schreef DarkElf het volgende:2x 15 gelopen en zonder steken of wat dan ook: 4.60 km
ja ben ook enorm fier op mijzelf!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
HeldinDat is écht een hele overwinning, zeg!
Da's raar, want er zit een lange tijd tussen eten en sporten. Maar misschien zat er wel te veel ui / prei in die wokgroenten? Die vis ik er altijd uit. En te pittig helpt ook niet meequote:Op woensdag 3 februari 2010 13:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Euhm dat wisselt! De ene keer 21.00, de andere keer 20.00 of 20.15. Ik streef inderdaad naar een uur van tevoren, maar als ik te zwaar eet dan heb ik er zelfs een paar uur later nog last van (zoals afgelopen maandag - ik at om 18.00 en moest om 21.00 sporten, en toch had ik buikkrampzo zwaar had ik trouwens niet eens gegeten, wat rijst met wokgroenten en runderreepjes. Wel wat te pittig. ).
Soep is wel een idee ja, thanks!Tomatensoep ofzo
![]()
Paprika en prei ook? Hm idd maar mee uitkijken dan. Ik heb het alleen als ik dus veel sta te springen enzo, dan krijg ik steeds van die *brp*-momentjes![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:41 schreef DarkElf het volgende:
2x 15 gelopen en zonder steken of wat dan ook: 4.60 km
1e keer 15 ging prima, 2e keer had ik na 7 minuten een dipje van 2-3 minuten maar daarna kreeg ik weer kracht
waarom jezelf zo testen? gooi ze weg, geef ze aan de buren, leg ze in de schuur, maak het jezelf makkelijk het is al lastig genoegquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:08 schreef sylvesterrr het volgende:
Na het werk ben ik naar de AH gegaan om wat gezond spul te kopen. Toen ik langs de zakken chips liep heb ik ook maar twee zakken Lays Light chips in m'n mand te stoppen.
Eenmaal thuis ben ik meteen gaan sporten (40 minuten @ crosstrainer). Daarna heb ik gegeten (avondeten). Als ik wil (en ik wil het) krijg ik die twee zakken chips zo op, maar ik laat ze toch nog maar ongeopend in de kast staan...
Kan ik me wel of niet inhouden? Overleven beide zakken chips de komende 24 uur (zéér cruciaal).
Light chips is een hoax, gooi weg die troep en verwen je zelf liever met iets dat echt lekker isquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:08 schreef sylvesterrr het volgende:
Na het werk ben ik naar de AH gegaan om wat gezond spul te kopen. Toen ik langs de zakken chips liep heb ik ook maar twee zakken Lays Light chips in m'n mand te stoppen.
Eenmaal thuis ben ik meteen gaan sporten (40 minuten @ crosstrainer). Daarna heb ik gegeten (avondeten). Als ik wil (en ik wil het) krijg ik die twee zakken chips zo op, maar ik laat ze toch nog maar ongeopend in de kast staan...
Kan ik me wel of niet inhouden? Overleven beide zakken chips de komende 24 uur (zéér cruciaal).
quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:57 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb gisteren na 2 weken niet gesnackt te hebben, een Snciker op.
Was nog niet eens echt lekker
Een handje kan best, toch maak je het jezelf alleen maar moeilijk op deze manierquote:Op donderdag 4 februari 2010 09:47 schreef sylvesterrr het volgende:
En jawel, ik heb gisteravond een handje chips gegeten.![]()
Ik weet het nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:24 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben nu 3 weken bezig en ik kan het goed aan mijn lichaam merken.
Veel meer energie en ik heb veel minder honger.
Ik moet me soms er zelf toe eten nog even een lunch te nemen, soms heb ik niet echt honger.
Voorheen zat ik bijna af te tellen tot het 12:30 was.
Dus blijkbaar krimpt je maag dan toch wel weer oid ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |