abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77146375
FOK! Dieetclub #296: Met sport en lekker eten

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_77146481
TViPo!
Ja doei.
pi_77146671
Ik weet 't niet Omearos; ik denk wel dat er zoiets als hét juiste dieet of dé juiste afvaltruc, ik denk dat het hem er vooral in zit hoe je dat inpast in je leven. En dat is niet zo makkelijk. De theorie is simpel: gezond, gevarieerd, verantwoord en met mate eten en flink bewegen. Alleen is dat met een voorliefde voor zoete toetjes en een slechte enkels of wat dan ook niet bepaald vanzelfsprekend

En Vido, don't get me wrong: ik ben erg voor sporten! Echt wel! Maar ik vond je wat zelfvoldaan overkomen 'ik zie het niet veel mensen volhouden'. Nee, sommige mensen hebben wel wat meer te doen! En anderen krijgen misschien net wat sneller blessures... Ik sport veel en graag, maar ik ben er ook een tijdje helemaal uit geweest toen ik met een flinke knieblessure zat. Mega-frustrerend, zeker als je wilt afvallen.
pi_77146712
En ik heb mijn avondeten alweer op zelfs voor mijn doen erg vroeg
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:02:54 #5
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77146749
Tvp.
Your body. Your soul. Your rituals.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:03:12 #6
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77146760
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:01 schreef Sarabi het volgende:
En ik heb mijn avondeten alweer op zelfs voor mijn doen erg vroeg
Wat heb je gegeten? En waarom zo vroeg dan?
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_77146764
Oja CF over wat jij tegen mij zei een weekje geleden ofzo
Gisteren is het kwartje pas echt gevallen, ik zie nu wel duidelijker waar het fout gaat
Nu alleen nog een manier vinden om er iets aan te doen, maar ik zie het in ieder geval nu
pi_77146798
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:03 schreef Rituals het volgende:

[..]

Wat heb je gegeten? En waarom zo vroeg dan?
Kip, kerrie en rijst
Mijn vader moest weer vroeg terug naar zijn werk.
pi_77146867
Ik kreeg van de crosstrainer dus blessures...
Balen, want ik vind het eigenlijk heel leuk.
pi_77146882
Mooie TT
Hier een absolute doorzetter (zegt zij nog sterk in week 2 )
pi_77146952
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:06 schreef lezzer het volgende:
ik vind de crosstrainer ook leuk mijn vriend vind 't voor wijven
Ja doei.
pi_77147119
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:06 schreef lezzer het volgende:
Echt? Ik vind het doodsaai, en ik werd er altijd een klein beetje zeeziek van Ik vond die roeiapparaten altijd leuk en stoer, maar da's extreem blessuregevoelig, vrees ik

Nou ja, ieder z'n meug. De moraal van het verhaal is natuurlijk dat je genoeg moet bewegen
pi_77147160
als je hét op een gegeven moment gevonden hebt, dan merk je dat vanzelf en wat dat is, is idd voor iedereen verschillend

Mr.Mo is nu ook helemaal aan het spinnen! Erg gezellig en motiverend. Elkaar beetje opjutten tijdens die lessen
Ja doei.
pi_77147162
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:03 schreef Sarabi het volgende:
Oja CF over wat jij tegen mij zei een weekje geleden ofzo
Gisteren is het kwartje pas echt gevallen, ik zie nu wel duidelijker waar het fout gaat
Nu alleen nog een manier vinden om er iets aan te doen, maar ik zie het in ieder geval nu
En: vertel!
pi_77147237
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
als je hét op een gegeven moment gevonden hebt, dan merk je dat vanzelf en wat dat is, is idd voor iedereen verschillend
Dat ben ik echt niet met je eens. Uiteindelijk komt het bij iedereen die ik ken die imo 'succesvol' is afgevallen op hetzelfde neer: matig eten zonder te crashen, en bewegen. En wat die beweging dan is en of je tarwe- of roggebrood eet, dat is inderdaad je eigen keus Zolang het maar volkoren is
pi_77147273
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat ben ik echt niet met je eens. Uiteindelijk komt het bij iedereen die ik ken die imo 'succesvol' is afgevallen op hetzelfde neer: matig eten zonder te crashen, en bewegen. En wat die beweging dan is en of je tarwe- of roggebrood eet, dat is inderdaad je eigen keus Zolang het maar volkoren is
dat bedoelde ik ook, ik had het dan ook over de manier van bewegen en kijken wat jij eet en vol kunt houden daarna
Ja doei.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:19:24 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_77147370
Ben ik niet met je eens. Ik heb het op een andere manier gedaan en ik ben zeker zo succesvol
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_77147386
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

En: vertel!
Sowieso dat meer eten evil is dan dat ik dacht (nu nog stoppen met het eten van die dingen)
En dat er altijd wel een gelegenheid is om iets wel te eten wat je gewoon moet laten staan als je wil afvallen.
pi_77147496
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:19 schreef Troel het volgende:
Ben ik niet met je eens. Ik heb het op een andere manier gedaan en ik ben zeker zo succesvol
Haha, true. Maar of dat nou zo gezond is?
pi_77147500
maar, welk kwartje is dit dan? Want je vond het toch goed zo volgens het vorige kwartje? Of ga je nu alsnog weer proberen af te vallen? Want ik weet niet hoeveel kwartjes er rond dwarrelen (als je ze allemaal loost, scheelt het wellicht ook wat gewicht! ) maar heb je jezelf dan, na dit kwartje, ook nog steeds het doel gesteld om niet aan te komen? Of wil je nu toch weer afvallen?

en écht, no personal offence maar ik vraag me dan wel af wat dan nu de huidige status is van jouw verblijf in het topic. En voor anderen wellicht ook, want dan kan men gericht commentaar geven op lijstjes: scheelt nogal of het bedoeld is om af te vallen of op gewicht te blijven
Ja doei.
pi_77147546
TVP
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:24:16 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_77147563
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Haha, true. Maar of dat nou zo gezond is?
Op het moment dat het anders niet werkt dan is het denk ik juist ongezond om er niets aan te doen Bewegen met zoveel overgewicht is geen aanrader, je hebt veel te veel kans op blessures en met matigen met eten ging er onvoldoende van af.

En daarnaast: heel veel levenswijzen op basis van bepaalde diëten zijn ongezond
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_77147583
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
maar, welk kwartje is dit dan? Want je vond het toch goed zo volgens het vorige kwartje? Of ga je nu alsnog weer proberen af te vallen? Want ik weet niet hoeveel kwartjes er rond dwarrelen (als je ze allemaal loost, scheelt het wellicht ook wat gewicht! ) maar heb je jezelf dan, na dit kwartje, ook nog steeds het doel gesteld om niet aan te komen? Of wil je nu toch weer afvallen?

en écht, no personal offence maar ik vraag me dan wel af wat dan nu de huidige status is van jouw verblijf in het topic. En voor anderen wellicht ook, want dan kan men gericht commentaar geven op lijstjes: scheelt nogal of het bedoeld is om af te vallen of op gewicht te blijven
Ik zeg toch ook dat ik er verder niets mee doe, maar dat ik het wel zie nu
pi_77147620
ik was alleen nieuwsgierig. Maargoed, je lijstjes zijn dus vooral om op gewicht te blijven? Da's handig, met tips enzo
Ja doei.
pi_77147672
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik was alleen nieuwsgierig. Maargoed, je lijstjes zijn dus vooral om op gewicht te blijven? Da's handig, met tips enzo
Dat sowieso (niet om aan te komen )
Maar ik geloof wel dat mijn lichaam een gewicht heeft waar die naar terug wil en dat is wel iets minder dan nu is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')