abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 februari 2010 @ 09:29:45 #1
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77541184
FOK! Dieetclub #297: met starters en doorzetters

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

Mijn laatste post
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 09:27 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Mazzelaar Ik heb gisteren in 1,5 uur 13 kilometer afgelegd... Vanmorgen ging het al sneller, in drie kwartier. Ik heb alleen geen tankstations op de route

Ik was vandaag ook 1,5 kilo zwaarder als afgelopen woensdag, ben benieuwd morgen op weegdag... Moet toch echt voor groot gedeelte ook vocht zijn.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_77541344
check
pi_77541366
Vanavond buikdansen hopelijk zonder al te veel sneeuw
pi_77541369
tvp
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77542027
Vanmiddag les 13
  dinsdag 2 februari 2010 @ 10:11:08 #6
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77542085
Goedemorgen!
En een tvp....
Don't come closer, I might hurt you
pi_77542519
Gisteren op een verjaardag een klein puntje kwarktaart op.
Maar viel me achteraf nog mee qua calorieën.

Bij ons is het begin van het jaar een drama.
We hebben nu al 5 verjaardagen gehad, en er komen er nog 6 aan tot het eind van februarie.
Maar ik heb nog maar 1 x taart op
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_77543146
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 09:38 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond buikdansen hopelijk zonder al te veel sneeuw
Buikdansen IN de sneeuw? brrrr

Mijn lijstje voor vandaag:
O Maaltijd + en een koffie
T een kaascracker en een hero fruit today
T 2 mandarijntjes
L 2 gekookte eitjes en 2 crackers met kaas
T een appel en wat druifjes
D worteltjes aardappeltjes en stukje kipfilet
T bakje probiotische yoghurt
pi_77543319
niks meer afgevallen, erg weinig aant eten door misselijkheid
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_77544053
Thuiswerkdag. Da's altijd zo'n snaai-killer, ik heb zin om koekjes te bakken
pi_77544435
goedemorgen!

Buikdansen! kei tof! ik wou dat ik dat durfde

En jullie lijstjes zijn wel heel netjes hoor!
ik eet veel meer (wel dingen die ik mag van de weightwatchers)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_77544518
Tot nu toe gaat het goed vandaag, eindelijk weer eens.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_77544616
mijn lijstjes zijn ook voller vooral warme dranken zijn een valkuil, koffie met melk en suiker en warme chocomelk

Gisteren:
O: All-Bran met magere melk
T: -
L: 4 boterhammen, 2x sandwichspread komkommer, 2x kaas, bouillon, warme chocomelk uit de automaat
T:2 mandarijntjes, warme chocomelk uit de automaat
D: boomstammetje, gekookte aardappels, sperzieboontjes, dubbelfriss-achtig drinken, curry
T: thee, 3 chocokoekjes

Planning vandaag:
O:all-bran met magere melk
T: thee
L: 4 boterhammen
T: mandarijntjes, koffie met melk en suiker
D: hutspot met vlees (rundervink of boomstam)
T: thee
pi_77545569
warme dranken met melk en suiker zijn idd killing als je daarvan houdt gelukkig drink ik gene koffie en thee zonder suiker dus dat scheelt. Ik ben wel fan van warme chocomel maar dat mag ik niet van mezelf dus das ook geregeld

bijgewerkte planning:

O brinta met mag melk en zoetstof
T Wat fruit (wrs een grapefruit)
T 2 cracottes met mag filet am.
L 3-4 cracottes met mag. filet americain en een gekookt eitje en bouillon
T kom roeryoghurt met havervlokken en wat honing
D grote kom tomatensoep met brood en phil. light paprika/kruiden

[ Bericht 0% gewijzigd door DarkElf op 02-02-2010 21:23:37 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77549411
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 09:27 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Mazzelaar Ik heb gisteren in 1,5 uur 13 kilometer afgelegd... Vanmorgen ging het al sneller, in drie kwartier. Ik heb alleen geen tankstations op de route
Verschil moet er zijn hè. Ik heb - ff nadenken... - 4 tankstations op de route.
pi_77553039
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 10:48 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Buikdansen IN de sneeuw? brrrr
Nee maar ik moet nogal een stukje met de auto naar de dansstudio en hopelijk dus niet door de sneeuw
rhubarbje, waarom zou je niet durven? Gewoon een keertje gaan kijken het is echt heel leuk
pi_77554046
omdat mijn buik echt mega is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_77554270
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
omdat mijn buik echt mega is
Dat is toch niet erg, genoeg grote buiken in mijn groepje hoor
pi_77558483
tvp
pi_77558623
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is toch niet erg, genoeg grote buiken in mijn groepje hoor
Ja, bij buuikdansen gaat het absoluut niet om slank, slanker, slankst Meer om de expressie van je vrouwelijkheid. Ofzo. Maar dat klinkt natuurlijk heel zweverig 't Is niet bepaald ballet, iig. Alle vrouwen die ik ken die buikdansen, zijn op z'n minst een beetje stevig.
pi_77558793
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 17:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, bij buuikdansen gaat het absoluut niet om slank, slanker, slankst Meer om de expressie van je vrouwelijkheid. Ofzo. Maar dat klinkt natuurlijk heel zweverig 't Is niet bepaald ballet, iig. Alle vrouwen die ik ken die buikdansen, zijn op z'n minst een beetje stevig.
Klopt
Het is heerlijk om op die manier met je lichaam bezig te zijn en juist van je vormen gaat houden
Ik heb 2 leraressen en eentje is iets voller en de andere superslank, bij beide ziet het er gewoon super uit

Alleen ben ik nu 2 weken niet geweest vanwege tentamens en loop dus gigantisch achter
pi_77558839
misschien over 15 kilo of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 2 februari 2010 @ 17:57:29 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77559084
*valt binnen*
Ik vind dat met Zumba ook! Dat ziet er vaak leuker uit als je mooi en soepel bent met vrouwelijke vormen! Er zijn een paar heel dunnige meiskes en bij hen vind ik het er veelal wat minder leuk uit zien dan bij een paar van die stoere Surinaamse POW-POW vrouwen, en het Zumba-instructiemeisje heeft zelf ook wat currrves (ze is heel slank verders, maar wel met vorm zeg maar, en das denk ik perfect voor dit soort dansen / sporten). De dunnige meisjes zijn wel vaak heel lenig, dat dan weer wel
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_77560944
tvp (ben beeeetje druk)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:04:46 #25
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77561712
Goedenavond!

Lijstje van vandaag:
O: twee boterhammen met boter en 1 plak komijnekaas
L: twee boterhammen met boter, 1x tomaat, 1x rookvlees, kopje bouillon, glas melk
T: banaan
D: Kom erwtensoep, drie plakjes roggebrood, 1,5 plak kaas
T: Bakje optimel vanille yoghurt

Dag twee zit er bijna op! So far, so good

Edit: zie dat ik maar op 1260 kcal zit... misschien een bammetje extra bij de lunch?

[ Bericht 9% gewijzigd door Lindytje op 02-02-2010 19:12:09 ]
pi_77566339
ik snap er niets van....
Ik eet minstens zo veel als normaal, misschien nog wel meer
maar ik heb echt de hele dag onwijze honger!!!!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:44:44 #27
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77566947
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:33 schreef rhubarbje het volgende:
ik snap er niets van....
Ik eet minstens zo veel als normaal, misschien nog wel meer
maar ik heb echt de hele dag onwijze honger!!!!
Wat eet je zoal op een dag?
pi_77567001
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:44 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Wat eet je zoal op een dag?
Dat wilde ik ook vragen.

Dat je honger hebt lijkt me niet goed.
pi_77567143
euhm ik doe weightwatchers en blijf goed binnen mijn punten eigenlijk

vandaag heb ik 2 boterhammetjes met slankie smeerkaas op
en toen als lunch 2 boterhammetjes met sandwichspread
en net aardappeltjes, bloemkool, bietjes en een vega griekse rondo met na een beetje kwark (2 eetlepels denk ik? ik hou niet zo van kwark haha) met druiven en een banaan

tussendoor heb ik een appel op, boulion en een plakje peperkoek
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_77567205
het zal wel in mijn hoofd zitten
ik ben zo gewent om gewoon naar de kast te lopen als ik trek heb en dat kan nu niet eigenlijk

ik zit ook midden in mijn tentamens, dan snack ik me normaal echt al een ongeluk haha
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:49:58 #31
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77567245
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
euhm ik doe weightwatchers en blijf goed binnen mijn punten eigenlijk

vandaag heb ik 2 boterhammetjes met slankie smeerkaas op
en toen als lunch 2 boterhammetjes met sandwichspread
en net aardappeltjes, bloemkool, bietjes en een vega griekse rondo met na een beetje kwark (2 eetlepels denk ik? ik hou niet zo van kwark haha) met druiven en een banaan

tussendoor heb ik een appel op, boulion en een plakje peperkoek
Past het binnen je punten om een boterham extra bij de lunch te nemen? Misschien scheelt dat wat...
  dinsdag 2 februari 2010 @ 20:50:53 #32
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_77567293
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
het zal wel in mijn hoofd zitten
ik ben zo gewent om gewoon naar de kast te lopen als ik trek heb en dat kan nu niet eigenlijk

ik zit ook midden in mijn tentamens, dan snack ik me normaal echt al een ongeluk haha
Oh.. ja, tentamens.. dat scheelt ook een hoop idd!! Leren/thuiswerken gaat bij mij ook meestal gepaard met een hoop snaaivoer
pi_77567561
Ja het past wel, ik heb nu ook nog punten over eigenlijk

Maar ik zou het nogal vreemd vinden om nu gewoon meer te gaan eten dan normaal?

Misschien moet ik die punten inderdaad nog wat beter leren verdelen over de dag of zo...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_77568598
tvp'tje
  dinsdag 2 februari 2010 @ 21:21:59 #35
279894 winka
There is no place like home..
pi_77568935
Zo, weer een nieuw deel

Het gaat echt goed, mijn nieuwe eetstijl. Vandaag weer iemand die steeds zei dat ik zo straalde en er zo goed uitzag En dat terwijl ik nog lang niet op mijn streefgewicht ben Kan je nagaan wat gezond eten doet

Maar ik zit wel een beetje met het volgende: mijn lichaam hoeft op dit moment geen chips, koek en chocolade meer. Mijn maag begint nu ook te krimpen en ik zit bomvol van het avondeten. Geestelijk heb ik het er moeilijker mee. Ik mis de momenten waarop ik lekker in de snoeptrommel kan graaien of een zak chips lees kan eten. Heel irritant want ik heb het gevoel dat ik wat mis in mijn leven

Herkennen meer mensen dit?
pi_77569017
winka, ik herken het wel een beetje, maar dat is omdat ik de neiging had om bepaalde gevoelens te koppelen aan snoep/vet eten.

Ik pak op zo'n moment nu maar vaker iets van komkommer, paprika oid met wat slasaus, heb ik toch nog een beetje het snoepidee..
  dinsdag 2 februari 2010 @ 21:29:34 #37
279894 winka
There is no place like home..
pi_77569287
Ongetwijfeld doe ik dat ook, gevoelens te koppelen aan snoep/vet eten.
We hebben genoeg gezonde snacks in huis, maar het 'vult' toch niet op een bepaalde manier. Waarschijnlijk moet ik geestelijk ook afkicken

Ik vond afgelopen weekend ook vreselijk saai, film kijken zonder chips Eigenlijk idioot dat ik zo denk.
pi_77569430
ik herken het niet met eten maar wel met een wijntje (niet dat ik zoveel dronk ofzo hoor voordat dat idee ontstaat) maar een lekker glaasje wijn (ik mag van mezelf ma-di-woe-don avond sowieso geen wijn meer en vaak zon-avond ook niet) 's avonds bij een filmpje bijv mis ik wel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77569620
Weer uit eten geweest. Gelukkig is sushi niet al te slecht. De rest van de week me inhouden.

@DE, jij noemde van de week een boek van Ainsley dinges. Staan idd lekkere dingen in
pi_77569830
O : 2 boterhammen zonder boter, met sandwichspread en goedemorgen drinlontbijt
T : 2 koffie
L : 4 boterhammen zonder boter, 2 met in totaal 1 plak kaas en mosterd, 2 met 3 plakjes rosbief, cup a soup
T : Appel
D : Groentesoep en lasagne
T : Waarschijnlijk niks

1736 calorieën, niet slecht voor een man toch ?

Ik zag trouwens dat mosterd en curry helemaal niet zo slecht voor je zijn ?
Wist ik niet
pi_77569925
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
Weer uit eten geweest. Gelukkig is sushi niet al te slecht. De rest van de week me inhouden.

@DE, jij noemde van de week een boek van Ainsley dinges. Staan idd lekkere dingen in
ja he? en ik heb nu net deze gekocht: the italian diet

de italiaanse low fat versie (wel sommige dingen met meer carbs) maar er staat , net als bij low fat meals van ainsley, overal bij wat er per serving in zit aan vet/kcal/sugar enzo

staan heeeeeeeeerlijke dingen in
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77570847
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 21:40 schreef junkiexp het volgende:
O : 2 boterhammen zonder boter, met sandwichspread en goedemorgen drinlontbijt
T : 2 koffie
L : 4 boterhammen zonder boter, 2 met in totaal 1 plak kaas en mosterd, 2 met 3 plakjes rosbief, cup a soup
T : Appel
D : Groentesoep en lasagne
T : Waarschijnlijk niks

1736 calorieën, niet slecht voor een man toch ?

Ik zag trouwens dat mosterd en curry helemaal niet zo slecht voor je zijn ?
Wist ik niet
beetje weinig voor een man. aangezien je als man 2500 gemiddeld verbruikt en je voor gezond afvallen niet meer dan 500 daaronder moet gaan zitten...
Kwak
pi_77570965
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 21:41 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja he? en ik heb nu net deze gekocht: the italian diet

de italiaanse low fat versie (wel sommige dingen met meer carbs) maar er staat , net als bij low fat meals van ainsley, overal bij wat er per serving in zit aan vet/kcal/sugar enzo

staan heeeeeeeeerlijke dingen in
Klinkt zeker goed Das toch die kok van Ready Steady Cook?

Ik verzamel kookboeken, dus deze zal er dan ook wel komen
pi_77571008
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 21:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

beetje weinig voor een man. aangezien je als man 2500 gemiddeld verbruikt en je voor gezond afvallen niet meer dan 500 daaronder moet gaan zitten...
Ik zit momenteel thuis, dus dat zal wel meevallen .
Maar als ik straks aan het werk ben dan wordt het wel weer meer.
Ik heb ook echt geen honger, dus dan eet ik ook niet hé
pi_77571086
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 20:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ja het past wel, ik heb nu ook nog punten over eigenlijk

Maar ik zou het nogal vreemd vinden om nu gewoon meer te gaan eten dan normaal?

Misschien moet ik die punten inderdaad nog wat beter leren verdelen over de dag of zo...
sterker nog, vaak eten mensen te weinig "basisoedsel" als ze te zwaar zijn. als ze dan gaan lijnen schrappen ze het snoep en blijft er te weinig basisvoedsel over.

van de dietiste moeten wij nu (in de therapiegroep) dit eten:
6 boterhammen met halvarine en mager beleg
200-250 gram aardappelen of 100-125 gram pasta/rijst
200 gram groente
2 stuks fruit
300-450 ml zuivel
1,5 plak kaas
100 gram vlees of vleesvervanger

als ik dat (buiten de zuivel en met iets meer vlees) eet, zit ik tussen de 1500 en 1800 kcal per dag, netjes voor een vrouw om gezond mee af te vallen.
Kwak
pi_77571227
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:01 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Klinkt zeker goed Das toch die kok van Ready Steady Cook?

Ik verzamel kookboeken, dus deze zal er dan ook wel komen
Ja klopt, daar is hij geregeld: gino

ik vind koken ook heel leuk en tis nog leuker als je gewoon echt gezond kan koken.. wel je plezier maar op een gezonde manier
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77571324
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:04 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

sterker nog, vaak eten mensen te weinig "basisoedsel" als ze te zwaar zijn. als ze dan gaan lijnen schrappen ze het snoep en blijft er te weinig basisvoedsel over.

van de dietiste moeten wij nu (in de therapiegroep) dit eten:
6 boterhammen met halvarine en mager beleg
200-250 gram aardappelen of 100-125 gram pasta/rijst
200 gram groente
2 stuks fruit
300-450 ml zuivel
1,5 plak kaas
100 gram vlees of vleesvervanger

als ik dat (buiten de zuivel en met iets meer vlees) eet, zit ik tussen de 1500 en 1800 kcal per dag, netjes voor een vrouw om gezond mee af te vallen.
ja dat heb ik wel eens vaker gehoord
Maar ja met die weightwatchers ook moet je turven hoeveel groentjes en calcium en zo je op hebt en dat gaat elke keer wel precies goed (behalve het water drinken, ik heb nog steeds geen smiley voor waterdrinken verdient maar ik plas me nu al een ongeluk )

Nou ja ik heb net nog maar een boterham gepakt
punten zijn ook zo goed als op nu en ik heb wat minder honger

(btw, het is ook de tijd van de maand hier, speelt dat misschien nog mee?)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:12:34 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77571543
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

(btw, het is ook de tijd van de maand hier, speelt dat misschien nog mee?)
Ik geloof er wel in dat dat kan, ik verander dan in een vreetmonsterette
pi_77571595
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik geloof er wel in dat dat kan, ik verander dan in een vreetmonsterette
ik normaal ook
tel daar die tentamens bij op en ik ben echt niet te genieten voor mijn liefje nu haha
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 2 februari 2010 @ 22:18:33 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77571863
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik normaal ook
tel daar die tentamens bij op en ik ben echt niet te genieten voor mijn liefje nu haha
Oei! Nou dan krijg je props voor je nette lijstje, hoor!
Ik vreet me tijdens eindpapers schrijven en ongesteldheid ook altijd het gompes, dus respect als je die 'urges' in bedwang kunt houden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')