Had ik niet achter hem gezochtquote:
Ja posten dan!!!quote:Op zondag 31 januari 2010 15:16 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb wat betere exemplaren nu in mijn bezit
check de thread, allemaal foto's van de nieuwe sauber bolides.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:25 schreef k_man het volgende:
Doet het Sauber- / oude BMW-team nou definitief wel mee? Wie is er dan weg gevallen?
En dat Virgin team, is dat helemaal niet? Of hoe heette het eerst?
Sorry, ben er even uit.
Toyotaquote:Op zondag 31 januari 2010 15:30 schreef k_man het volgende:
@AB - Ja. eh, hoe is dat een antwoord op de vraag wie er weg is gevallen?
quote:Op zondag 31 januari 2010 15:30 schreef k_man het volgende:
@AB - Ja. eh, hoe is dat een antwoord op de vraag wie er weg is gevallen?
quote:Op zondag 31 januari 2010 15:25 schreef k_man het volgende:
Doet het Sauber- / oude BMW-team nou definitief wel mee? Wie is er dan weg gevallen?
En dat Virgin team, is dat helemaal nieuw? Of hoe heette het eerst?
Sorry, ben er even uit.
Daar is je volledige antwoordquote:Op zondag 31 januari 2010 15:27 schreef vosss het volgende:
Sauber doet mee, Toyota is weg en Manor als ik het goed heb
Gek he. Virgin heeft Branson als sponsorquote:Op zondag 31 januari 2010 15:28 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
check de thread, allemaal foto's van de nieuwe sauber bolides.
Virgin is het enige team waar ik nog geen geruchten heb gelezen mbt het tekort komen van geld.
Bijna....quote:
Ja maar hij schijnt helemaal niet zoveel in te brengen, ook zij hebben hun budget voor het seizoen niet sluitend maar zullen wel woensdag as de VR01 presenterenquote:Op zondag 31 januari 2010 15:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Gek he. Virgin heeft Branson als sponsor
het staat al in je avatar, Manor, was al gemeld door vosssquote:Op zondag 31 januari 2010 15:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Bijna....
Alleen nog de vraag of dat Virgin team helemaal nieuw is of dat het eerst anders heette?
Hmm, dat heb ik nog nergens gevonden als ik eerlijk moet zijn.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar hij schijnt helemaal niet zoveel in te brengen, ook zij hebben hun budget voor het seizoen niet sluitend maar zullen wel woensdag as de VR01 presenteren
quote:BMW Sauber to retain name for now
BMW Sauber is not planning to change the team's name at least before the start of the season, Peter Sauber said on Sunday.
Although BMW quit Formula 1 at the end of the 2009 season, the Hinwil-based squad has retained the BMW Sauber moniker so far.
Sauber said during the launch of the team's new car at Valencia that there were no plans to change the name yet because of television money and Concorde Agreement-related issues.
"It is not planned before the start of the season," he said. "We entered the 2010 season as BMW Sauber and this is the name."
When asked if Ferrari, who will supply engines to the team this year, was unhappy at the BMW name, he said: "No. It is okay for most."
Dus Petrovquote:Op zondag 31 januari 2010 15:53 schreef Tarado het volgende:
Goed voorteken wat betreft de livery van de RF1
[ afbeelding ]
in die foto ziet hij er niet zo dik uit als de andere 2010's. Hij lijkt ook heel erg veel om de R29quote:Op zondag 31 januari 2010 16:39 schreef Tarado het volgende:
dit is wat http://twitter.com/adamcooperf1 erover zegt
The new Renault is unveiled in the Valencia pitlane - I'm told fact it's a show car because the real one is still hiding in the garage.
Het schijnt dat de neus van 2009 erop zit, de nieuwe willen ze blijkbaar nog niet laten zien, wat een gelul, morgen gaan ze het circuit opquote:Op zondag 31 januari 2010 16:40 schreef bodylotion het volgende:
[..]
in die foto ziet hij er niet zo dik uit als de andere 2010's. Hij lijkt ook heel erg veel om de R29
Idd. De ING livery was echt lelijk, al was de Mild Seven daarentegen wel mooi.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Eindelijk heeft Renault weer een mooie livery.
maar die shark fin, cockpit lijken precies hetzelfde. de achterkant kan ik niet goed zien. ik vind hem ook wat mager voor de brandstoftank. of is ie echt zo ontzettend zuinigquote:Op zondag 31 januari 2010 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het schijnt dat de neus van 2009 erop zit, de nieuwe willen ze blijkbaar nog niet laten zien, wat een gelul, morgen gaan ze het circuit op
quote:Renault reveals the R30, confirms Petrov
Twenty-five year-old Petrov, last year's runner-up in the GP2 series, becomes the first Formula 1 driver in the history of the sport.
Renault is ook een sponsorquote:Op zondag 31 januari 2010 17:08 schreef k_man het volgende:
Ach, dit zijn alleen de kleuren voor de modelpresentaties, vrijwel zonder logo's. Als ze voor de start van het seizoen nog een dikke sponsordeal kunnen sluiten, kan het schema opeens een stukje anders zijn...
Dat en hij schijnt ook zijn startnummers (9 en 10) en bijbehorende positie in de pitstraat te willen, waar ze recht op hebben op basis van de stand vorig jaar.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:42 schreef sanger het volgende:
Ah, daarom dus de kleuren. Hij is bang de TV gelden mis te lopen. Pas gedurende het seizoen zal de naam dus aangepast worden.
dat is de r28 een model met een 2009-spec achervleugel en een pre-2009 voorvleugelquote:Op zondag 31 januari 2010 17:17 schreef Tarado het volgende:
Er gaan steeds meer geruchten op Twitter dat we de nieuwe Renault nog niet gezien hebben, ook verscheen er onderstaande foto met een andere neus
[ afbeelding ]
Daar wordt morgen door de FIA over beslist maar ik vrees dat ze nummers 26 en 27 gaan krijgen omdat BMW de concorde agreement niet op tijd heeft getekend en de nummers eigenlijk voor alle teams behalve Sauber al zijn toegekend, 9 & 10 is Williamsquote:Op zondag 31 januari 2010 17:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat en hij schijnt ook zijn startnummers (9 en 10) en bijbehorende positie in de pitstraat te willen, waar ze recht op hebben op basis van de stand vorig jaar.
En Renault wilde blijkbaar toch de diffuser verborgen houden.quote:Tung leads Renault reserve line-up
Renault has announced Ho-Pin Tung, Jerome D'Ambrosio and Jan Charouz as its reserve drivers for the 2010 season.
Tung and D'Ambrosio are both products of the Gravity management organisation run by new Renault partner Gerard Lopez, and had been linked with race seats during the winter.
Chinese driver Tung has already driven for the team during last winter's young driver session at Jerez, and will be Renault's official third driver. The 27-year-old has GP2 experience and has been an A1GP and Superleague frontrunner. He also had a test outing with Williams in 2004.
"It's really a dream come true for me, but it's also the start of a new adventure," said Tung of his Renault deal. "In many ways everything starts from now.
"I want to make the most of being part of the Renault F1 team to learn as much as I can; to absorb everything around me and to become a better driver. But I also want to make a real contribution and whenever the team needs me, I will be ready to help.
"During my first test session with the team in Jerez last December, the engineers were impressed with my speed and the accuracy of my technical feedback. To gain their respect was always my main objective and I'm pleased I managed to do that."
He also acknowledged that his involvement could boost Formula 1's profile in his homeland.
"My new position with Renault is excellent news for Chinese sport," Tung said. "China is new to motorsport, especially Formula 1, even though there has been a Grand Prix in Shanghai since 2004. I hope that I can build on this base and count on the support of the many fans in China."
Belgian 24-year-old D'Ambrosio is a former International Formula Master champion and is aiming for the GP2 title this year in his third year in the series, having finished ninth in the 2009 points.
Charouz joins Renault having won last year's Le Mans Series LMP1 title with Aston Martin Racing. The 22-year-old Czech driver is returning to single seaters this year and has already lined-up a drive with the P1 team in Formula Renault 3.5.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En de overige teams die nog niet hebben gepresenteerd?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:00 schreef nils7 het volgende:
komt mercedes morgen met hun nieuwe wagen in actie? die we dus nog niet gezien hebben's Avonds een man, overdags rustig an![]()
WAAAUUUW mooie livery van Renault.OMg...
Sauber ook mooi imo.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Hoe waarschijnlijk achten we hier een deelname van Stefan GP in 2010? En weten jullie of Nakajima in die auto moet zitten? Zou een beetje jammer zijn....![]()
![]()
Wazige bak.. Bepaale carrosseriedelen zijn wel compleet anders, maar hij is zo kort.. Mss is de Renault motor inderdaad zo superzuinig..so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Ik ga er vanuit dat er morgen iets anders de garage uit komt rollen.Altijd onderweg naar het avontuur![]()
ik heb er zin in
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Zullen we aan de Red Bull wel zien danquote:Op zondag 31 januari 2010 19:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
[ afbeelding ]
Wazige bak.. Bepaale carrosseriedelen zijn wel compleet anders, maar hij is zo kort.. Mss is de Renault motor inderdaad zo superzuinig..
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
reken daar maar niet opquote:Op zondag 31 januari 2010 19:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
[ afbeelding ]
Wazige bak.. Bepaale carrosseriedelen zijn wel compleet anders, maar hij is zo kort.. Mss is de Renault motor inderdaad zo superzuinig..
Please, make yourself uncomfortable.![]()
Of ze hebben een andere oplossing voor de benzine-tank? Ik weet niet hoe strikt die regels hiervoor zijn?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
[ afbeelding ]
Wazige bak.. Bepaale carrosseriedelen zijn wel compleet anders, maar hij is zo kort.. Mss is de Renault motor inderdaad zo superzuinig..
The line is a dot to you!![]()
Schijnt dat hij voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten(daarom sponsor van Brawn, en daar heeft hij niet al te veel voor hoeven uit te geven) ik deenk daarom dat hij er niet heel veel geld inpompt, ik denk wel dat ze dit verstandiger besteden dan een aantal van de andere nieuwe teams.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Gek he. Virgin heeft Branson als sponsor
Persoonlijk denk ik dat USF1 van de nieuwe teams het meeste geld nodig heeft en het naarmate het seizoen vordert erg moeilijk zal krijgen.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
Tsja, het zou mij niks verbazen als het een BAR'retje wordt. Het eerstejaar compleet kut + grootspraak + Amerikaans, al was dat bij BAR echt idioot.
Ik bedoel USF1 dus.. Al heeft USF1 lang niet het geld dat BAR toen van BAT kreeg//so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Renault 2009 & 2010, tenminste, dat zeggen ze
Volgens Renault is het 2010 model 25cm langer dan het 2009 model, dat zou je op de foto's toch moeten kunnen zien, bij Ferrari en McLaren was dat verschil heel duidelijk![]()
Tsja, zoals ik al eerder had geplaatst met ze tegenelkaar aan..quote:Op zondag 31 januari 2010 20:41 schreef Tarado het volgende:
Renault 2009 & 2010, tenminste, dat zeggen ze
[ afbeelding ]
De voorwielen staan wel iets verder naar voren, de cockpit ook.. Mss is de motor dan toch écht zo zuinig, dat de tank maar een klein stukje groter hoeft.....Dan zouden ze best een groot voordeel kunnen hebben dit jaar..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Morgen weten we het want dan komen ze toch echt met de 2010 auto naar buitenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Tsja, zoals ik al eerder had geplaatst met ze tegenelkaar aan..
De voorwielen staan wel iets verder naar voren, de cockpit ook.. Mss is de motor dan toch écht zo zuinig, dat de tank maar een klein stukje groter hoeft.....Dan zouden ze best een groot voordeel kunnen hebben dit jaar..
![]()
![]()
Tsja, is dit 25cm?
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Nee dat lijkt mij ook niet ook al is het moeilijk deze foto's te vergelijken moet 25cm genoeg zijn om op te vallenquote:![]()
Ik ga er vanuit dat het een iets gepimpte R29 was die vandaag gepresenteerd is.Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Wat zijn eigenlijk de voor en nadelen van een langere wielbasis?
Ik weet dat het nodig is om de grotere benzinetank in te bouwen en dat het meer stabiliteit geeft op een recht stuk.Please, make yourself uncomfortable.![]()
mwah iets... De achterwielophanging is ook anders. ik zie niet in waarom je zulke ingrijpende wijzigingen zou doen aan een fake ontwerp..quote:Op zondag 31 januari 2010 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga er vanuit dat het een iets gepimpte R29 was die vandaag gepresenteerd is.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Voordeel:quote:Op zondag 31 januari 2010 21:35 schreef bodylotion het volgende:
Wat zijn eigenlijk de voor en nadelen van een langere wielbasis?
Ik weet dat het nodig is om de grotere benzinetank in te bouwen en dat het meer stabiliteit geeft op een recht stuk.
Meer rechtuitstabiliteit
Nadeel:
Meer neiging tot onderstuur. Hoger basisgewichtso get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
mja, ik kan me indenken dat het misschien behoorlijk lijkt op de auto waarmee het team 2009 eindigde. En het is de concurrentie wat zand in de ogen strooien. Al helpt dat natuurlijk niet als je weet dat de fotografen zeer goede camera's hebben.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
mwah iets... De achterwielophanging is ook anders. ik zie niet in waarom je zulke ingrijpende wijzigingen zou doen aan een fake ontwerp..Altijd onderweg naar het avontuur![]()
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, ik kan me indenken dat het misschien behoorlijk lijkt op de auto waarmee het team 2009 eindigde. En het is de concurrentie wat zand in de ogen strooien. Al helpt dat natuurlijk niet als je weet dat de fotografen zeer goede camera's hebben.
Abu Dhabi
Achterwielophanging lijkt op die van vorig jaar (check die achterste balk, die loopt duidelijk naar voren toe, net als 2009 model in de vergelijking), neus is wel compleet anders, voorwielophanging lijkt hier op die van vorig jaar.
Dusja, ik zeg mss toch geen blufpoker.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
het ding is gewoon te klein voor een grote benzinetank, kan niet anders.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Abu Dhabi
[ afbeelding ]
Achterwielophanging lijkt op die van vorig jaar (check die achterste balk, die loopt duidelijk naar voren toe, net als 2009 model in de vergelijking), neus is wel compleet anders, voorwielophanging lijkt hier op die van vorig jaar.
Dusja, ik zeg mss toch geen blufpoker.
ik snap trouwens niet waarom teams zo geheimzinnig doen en vervolgens studiofoto's vrijgeven
Please, make yourself uncomfortable.![]()
Wat zijn de exacte regels voor benzinetanks?
Op de foto hierboven lijkt de achterwielaandrijving niet per se naar voren te komen, kan ook naar beneden. Misschien hebben ze de tank op een andere plek verstopt?Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Dat vermoeden heb ik dus ookquote:Op zondag 31 januari 2010 22:04 schreef sanger het volgende:
Wat zijn de exacte regels voor benzinetanks?
Op de foto hierboven lijkt de achterwielaandrijving niet per se naar voren te komen, kan ook naar beneden. Misschien hebben ze de tank op een andere plek verstopt?
The line is a dot to you!![]()
maar de renault is achteraan wel breder..quote:so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
uit m'n hoofd moet het uit één stuk bestaan en onderdeel zijn van de survival cell. De tank zal dus niet achter de motor kunnen of aan beide kanten in de sidepods zitten.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:04 schreef sanger het volgende:
Wat zijn de exacte regels voor benzinetanks?
Op de foto hierboven lijkt de achterwielaandrijving niet per se naar voren te komen, kan ook naar beneden. Misschien hebben ze de tank op een andere plek verstopt?
edit: zo dik is dat ding ongeveer http://www.formula1.com/news/technical/2010/0/712.html (kan het plaatje niet linken)Please, make yourself uncomfortable.![]()
Misschien zit Renault gewoon aan het minimum van 235 ltr (is dat verplicht??), en de rest van de teams hebben een grotere tank?quote:Although the refuelling ban for 2010 is a change to the sporting regulations, it has technical implications too. The fuel tank's capacity (2) has almost doubled from around 120 litres to at least 235 litres, while the car's minimum weight has been increased from 605kg to 620kg. To accommodate the larger tank, the car's wheelbase will likely be increased by around 15cmThe line is a dot to you!![]()
Zou goed kunnen, gezien de Renault motoren de zuinigsten zijn.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:53 schreef kepler het volgende:
[..]
Misschien zit Renault gewoon aan het minimum van 235 ltr (is dat verplicht??), en de rest van de teams hebben een grotere tank?
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
edit:mn eerst post klopt niet
Goede post:
Het verschil bedraagt een cm of 15 te zien aan de foto, dat zou dus een verschil in tankinhoud van 115 liter betekenenDat lijkt me een beetje veel
The line is a dot to you!![]()
Mwah, ik doe ook maar een gok:quote:Op zondag 31 januari 2010 23:13 schreef kepler het volgende:
edit:mn eerst post klopt niet
Goede post:
Het verschil bedraagt een cm of 15 te zien aan de foto, dat zou dus een verschil in tankinhoud van 115 liter betekenenDat lijkt me een beetje veel
Stel de motor is ook een klein beetje naar achteren verhuisd (Gezien de brede achterkant en er is 15 cm bij gekomen volgens jou. Dus de tank is 20cm langer geworden
De tank is laten we zeggen 60cm hoog en 1 meter breed.
20*60*100 = 120.000 cm³ = 120literso get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Volgens dat linkje van bodylotion staat 120 ltr extra gelijk aan 15 cm langere wagen.quote:Op zondag 31 januari 2010 23:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Mwah, ik doe ook maar een gok:
Stel de motor is ook een klein beetje naar achteren verhuisd (Gezien de brede achterkant en er is 15 cm bij gekomen volgens jou. Dus de tank is 20cm langer geworden
De tank is laten we zeggen 60cm hoog en 1 meter breed.
20*60*100 = 120.000 cm³ = 120liter
The line is a dot to you!![]()
Ah sorry, verkeerd begrepen dan, maar toch denk ik dat het in het geval van de renault op deze manier nog best zou kunnen dan. Ze hebben immers de cockpit naar voren geplaatst. Maar we zullen morgen zien.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Jaja, tot op een meter nauwkeurig en dan aandragen dat het afsnijden van een chicane of over de streep rijden bij de pit dan te zien is.quote:FIA stuurt F1 teams rekening van 60000 euro
Alle dertien deelnemende Formule 1 teams hebben een rekening op de deurmat mogen ontvangen van de FIA. De rekening is voor een nieuw GPS systeem waarmee alle wagens vanaf dit seizoen worden voorzien.
De deelnemende Formule 1 teams hebben een nota mogen ontvangen van de FIA.
De rekening van 60000 euro is voor het nieuwe GPS systeem dat vanaf dit seizoen in de wagens zullen worden ingebouwd. Met dit systeem kunnen de wagens tot op minder dan een meter nauwkeurig worden gevolgd.
De invoering hiervan moet onderandere het werk van de stewards controleren om zonodig bewijsmateriaal bij dubieuze beslissingen te achterhalen en controleren. De gegevens die van de wagens komen worden direct doorgestuurd naar de race director.
Op deze wijze wil de FIA de klachten over eerdere "vreemde" beslissingen door de steward uit de weg ruimen. Ook zullen de gegevens gebruikt worden om beroepszaken tussen teams en stewards te voorzien van accurate gegevens. Afsnijden van de chicane, overschrijding van de streep bij verlaten pitstraat etc. zullen op deze manier direct terug te vinden zijn in de data van de racedirector. Volgens het Duitse Auto Motor und Sport heeft de invoering van deze technologie een slordige750000 euro gekost.
Flikker een end op. Daar heb je beelden voor om dat soort dingen te zien
En de sport moet goedkoper worden, jaja, lekker duidelijk.
En dan snap ik best wel dat die 60k peanuts is voor de meeste teams, maar toch, het kost geld en ik zie er geen enkele meerwaarde in
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Ow en Renault heeft de tofste livery van de grid; nu al
http://f1-club.clint.be/nieuws/verslag.php?id=264
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
De livery van de echte Merc is nog best oke
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
McLaren is meer chrome als zilver hoorquote:Op maandag 1 februari 2010 09:30 schreef Tarado het volgende:
Is dat mat zilver of zo?, hij glimt niet zo als de McLaren
Where facts are few, experts are many.![]()
Ben meer benieuwd naar de bolide waar Renault mee op pad gaat
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Dat bedoelt hij ook denk ik. De kleur van een verfloze aluminium jaren '30 bodywork iig. Dat is toch de racekleur van Mercedes en het is vreemd dat de MacLaren deze traditie wel eert, maar Mercedes' eigen fabrieksteam niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:32 schreef Atreidez het volgende:
[..]
McLaren is meer chrome als zilver hoor
![]()
Overigens ide Merc de W01 gedoopt. Vraag me alleen af waar de W vandaan komt
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Link voor live updates ronde tijden vandaag, het begint om 10uur
http://www.f1today.nl/liv(...)omunitat-valenciana/![]()
Of die W een concrete betekenis heeft, weet ik niet. Ik weet wel dat zowel in de jaren '30 ('34-'37, W25 en '37-'39, W125) als in de jaren '50 ('54-'56, W196) de auto's ook met een W getypeerd werden.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:41 schreef sanger het volgende:
Overigens ide Merc de W01 gedoopt. Vraag me alleen af waar de W vandaan komt
![]()
De nieuwe Mercedes bolide oogt snel, opvallend mooie voorvleugel ook! Laat het maar even snel 6 weken verder zijn, dan gaat het loos!!!![]()
Zit er nu een ribbel op de neus die naar de cockpit leidt, of is dat optisch bedrog door de livery?
Enne, volgens mij heeft Renault een aparte voorvleugel met flaps aan de achterzijde.Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Waar heb jij die al gezien?quote:Op maandag 1 februari 2010 10:24 schreef Tarado het volgende:
De Renault R30 ziet er toch hetzelfde uit als op de presenatie gisteren.....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
En waar zie jij dat dan? GPupdate staat ie nog niet op!quote:Op maandag 1 februari 2010 10:24 schreef Tarado het volgende:
De Renault R30 ziet er toch hetzelfde uit als op de presenatie gisteren.....
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Klopt, is ook dezelfde.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:24 schreef Tarado het volgende:
De Renault R30 ziet er toch hetzelfde uit als op de presenatie gisteren.....
Nog 1 presentatie die er nog om doet deze winter, volgende week woensdag de Red Bull.
Ben benieuwd wat Newey nu voor ons in petto heeft![]()
![]()
Als ik de foto's op F1today bekijk lijkt de neus van de STR wel heel erg veel op die van Williams...
De Ferrari oogt ook wel erg snel imo.
Ook opvallend hoeveel teams hebben gekozen voor een hogere neus. Imo allemaal vanwege de diffuser (hoe meer lucht er in stroomt hoe beter).Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Behalve de Mercedes, die is relatief laag netzoals de brawn vorig jaar metquote:Op maandag 1 februari 2010 11:00 schreef sanger het volgende:
Als ik de foto's op F1today bekijk lijkt de neus van de STR wel heel erg veel op die van Williams...
De Ferrari oogt ook wel erg snel imo.
Ook opvallend hoeveel teams hebben gekozen voor een hogere neus. Imo allemaal vanwege de diffuser (hoe meer lucht er in stroomt hoe beter).
diffuser!
Ben benieuwd of we foto's van de achterkant te zien krijgen hehehe!N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
De Renault is toch anders....quote:Robert Kubica voert shakedown Renault R30 uit
Robert Kubica keerde zojuist terug van zijn eerste rondje in dienst van Renault. Hij voerde de shakedown van de nieuwe R30 uit, die er anders uitziet dan het gepresenteerde showmodel. Foto's volgen later vandaag.Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Ja inderdaadquote:Op maandag 1 februari 2010 11:03 schreef nils7 het volgende:
[..]
Behalve de Mercedes, die is relatief laag netzoals de brawn vorig jaar metdiffuser!
Ben benieuwd of we foto's van de achterkant te zien krijgen hehehe!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Misschien 3 dubbele diffuserquote:Op maandag 1 februari 2010 10:58 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Klopt, is ook dezelfde.
Nog 1 presentatie die er nog om doet deze winter, volgende week woensdag de Red Bull.
Ben benieuwd wat Newey nu voor ons in petto heeft
? Het is theoretisch mogelijk en legaal, maar werkt het ook?
![]()
Nu ik wat meer na de testplaatjes kijk vind ik de nieuwe Ferrari op de baan een hele mooie bak.
Had me inderdaad vergist, de nieuwe Renault zijn ze nu mee bezig maar nog geen foto's van![]()
![]()
Mooie sierlijke lijnen inderdaadquote:Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef svenistheman het volgende:
Nu ik wat meer na de testplaatjes kijk vind ik de nieuwe Ferrari op de baan een hele mooie bak.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
De merc ziet er ook wel snel uit eerlijk gezegd hehehe, samen met de Ferrari en de Mac
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Na de presentaties gok ik het volgende;
We krijgen dit jaar 4 top teams namelijk;
Red Bull ( Newey maakt altijd top auto's en vorig jaar liet de Renault het liggen, dit zou opgelost moeten zijn aldus vettel)
Ferrari
McLaren
Mercedes.
Ik denk dat die 4 heel dicht bij mekaar gaan liggen, wie deelt deze mening?![]()
Mmmm denk het niet. Teveel personeels wijzigingen de laatste periode. Stabiliteit is ook belangrijk in een teamsport. Natuurlijk is Kubica een coureur om in de gaten te houden maar Renault heeft de laatste 2 jaar niet echt meer 'het'' wat je nodig hebt om te winnen.quote:
Ik gok Renault dit jaar als een sub topper. Waarom denk je dat je Renault er nu opeens wel staat kepler?![]()
Gewoon een gevoelquote:Op maandag 1 februari 2010 11:23 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Mmmm denk het niet. Teveel personeels wijzigingen de laatste periode. Stabiliteit is ook belangrijk in een teamsport. Natuurlijk is Kubica een coureur om in de gaten te houden maar Renault heeft de laatste 2 jaar niet echt meer 'het'' wat je nodig hebt om te winnen.
Ik gok Renault dit jaar als een sub topper. Waarom denk je dat je Renault er nu opeens wel staat kepler?
Vooral door die zuinige motor
Niet dat ze echt mee zullen strijden om het WK, maar wel om een overwinning hier of daar
The line is a dot to you!![]()
Er zal er 1tje uitsteken! Heb ik het idee, al hoop ik van niet!quote:Op maandag 1 februari 2010 11:18 schreef svenistheman het volgende:
Na de presentaties gok ik het volgende;
We krijgen dit jaar 4 top teams namelijk;
Red Bull ( Newey maakt altijd top auto's en vorig jaar liet de Renault het liggen, dit zou opgelost moeten zijn aldus vettel)
Ferrari
McLaren
Mercedes.
Ik denk dat die 4 heel dicht bij mekaar gaan liggen, wie deelt deze mening?
Op de eerste tijden lijken de Mac en de Ferrari dicht bij elkaar te zitten, de Williams is een stuk trager!
De STR lijkt trouwens erg op de wagen van vorig jaar en op een creatie van Newey dus ben benieuwd hoeveel de RB-zelve ervan afwijkt (moet wel, maar onderhuids, wie ziet dat he)!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Ik denk deze volgorde:
Mclaren
Ferrari
Mercedes
Red Bull.
Mclaren op 1, omdat ze vorig jaar al lieten zien een gruwelijk snelle te kunnen bouwen(tegen het eind van het seizoen), en 2010 is gewoon doorzetten van 2009 qua design, afgezien van de tanks dan he.
Zelfde geld voor Ferrari, maar in iets mindere mate in mijn gevoel omdat ze vorig jaar ook soms iets lieten liggen.
Mercedes is voor mij in deze de moeilijkste om in te schatten, de combi Brawn+Schumi is erg sterk, en zal tactisch (hopelijk) weer meesterwerken creeëren, maar hoe goed is de begin auto? Schumi kan een auto goed "ontwikkelen" gedurende het seizoen, maar als ze beginnen met 3 keer niks heb je niet veel aan dit talent. Maar het lijkt erop dat de Mercedes snel is, dus nu maar afwachten hoe dit zich ontwikkeld.
Red Bull heeft wel Newey, maar kunnen zij ook sterk presteren als de 3 andere top teams er bij het begin van het seizoen er ook meteen goed staan? Vorig jaar hadden zij een ruime voorsprong, maar nu zullen ze dat niet meer hebben, vermoed ik, dus is het maar vragelijk of Red Bull op de lange duur voorin mee kan doen.![]()
Ik niet, ik denk dat mercedes een subtopper zal zijn maar zal niet voor de overwinning kunnen strijden imho.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:18 schreef svenistheman het volgende:
Na de presentaties gok ik het volgende;
We krijgen dit jaar 4 top teams namelijk;
Red Bull ( Newey maakt altijd top auto's en vorig jaar liet de Renault het liggen, dit zou opgelost moeten zijn aldus vettel)
Ferrari
McLaren
Mercedes.
Ik denk dat die 4 heel dicht bij mekaar gaan liggen, wie deelt deze mening?
Niet alleen hebben ze nu veel minder tijd gestoken in het ontwikkelen van de auto, ze hadden ook minder mensen en een lager budget. De auto van vorig jaar was goed maar in de laatste races kregen z het erg moeilijk met redbull en mclaren.
Daarbij hadden ze vorig jaar het voordeel van de dubbele difuser die alleen toyota ook had, dit jaar is dat geheel anders.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
Ik heb vorige week de baas van Daimler Chrysler horen praten tijdens de presentatie van de livery van de Mercedes en ze willen heb ik het idee veel geld er tegen aan gooien om dit project te laten slagen.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:36 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik niet, ik denk dat mercedes een subtopper zal zijn maar zal niet voor de overwinning kunnen strijden imho.
Niet alleen hebben ze nu veel minder tijd gestoken in het ontwikkelen van de auto, ze hadden ook minder mensen en een lager budget. De auto van vorig jaar was goed maar in de laatste races kregen z het erg moeilijk met redbull en mclaren.
Waarom? Ze ( Mercedes) willen echt niet verslagen worden door het niet officiële fabrieksteam McLaren die ook met Mercedes gaat rijden.
Neem maar aan dat er heel wat meer budget is dan vorig jaar bij Brawn nu bij Mercedes![]()
![]()
![]()
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Probleem is dan dat deze auto is gebouwd met het budget van dat kleine BrawnGP. De inbreng van het budget van Mercedes is pas vanaf volgend jaar of misschien al na een half jaar merkbaar. Toch denk ik dat de Mercedes wel een topper gaat worden. De auto van vorig jaar was een goede basis, waar ze goed op verder kunnen bouwen.
De Red Bull was op het einde van vorig jaar misschien dan wel sneller op de meeste circuits dan de Brawns, toch had ik het idee dat de Brawns constanter waren. Al lag dit misschien ook aan de coureurs.“Being second is to be the first of the ones who lose.”![]()
De mercedes heeft wel wat weg van de Mac van 2009 heheheN/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:45 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat een variatie in auto's trouwens. Dat was een paar jaar terug wel anders. Ook de klassieke livery van de Renault vind ik erg geslaagd. Veel beter dan dat oranje witte van vorig jaar.“Being second is to be the first of the ones who lose.”![]()
![]()
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
![]()
Mooie auto die Williams. De Mercedes vind ik tot nu toe het minst geslaagd."Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."![]()
[edit]
Hieronder staat het netter!N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
De eerste tijden van vandaag:
1
2
3
4
5
6
71. F. Massa Ferrari F10 1:13.552 12 pit
2. G. Paffett McLaren MP4-25 1:14.359 +0.807 8 pit
3. P. de la Rosa BMW Sauber C25 1:14.898 +1.346 9 pit
4. R. Kubica Renault R30 1:15.298 +1.746 13 pit
5. R. Barrichello Williams FW32 1:16.161 +2.609 14 pit
6. S. Buemi Toro Rosso STR5 1:26.395 +12.843 5 pit
7. N. Rosberg Mercedes GP MGP W01 1:30.886 +17.334 7 pit
Vorig jaar is er bij mijn weten niet getest op Valencia. Alleen op Algarve (Portugal), Jerez en Catalunya (Spanje).The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
Roberg en Schumi zouden hun helmdesign toch niet aanpassen?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Nu wel, maar dat was pas zo na de overname. Brawn heeft gedurende het vorige seizoen erg veel mensen ontslagen en de ontwikkeling op een laag pitje gezet (de verschillen werden klein en andere teams waren aan het eind van het seizoen vaak sneller).quote:Op maandag 1 februari 2010 11:41 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Ik heb vorige week de baas van Daimler Chrysler horen praten tijdens de presentatie van de livery van de Mercedes en ze willen heb ik het idee veel geld er tegen aan gooien om dit project te laten slagen.
Waarom? Ze ( Mercedes) willen echt niet verslagen worden door het niet officiële fabrieksteam McLaren die ook met Mercedes gaat rijden.
Neem maar aan dat er heel wat meer budget is dan vorig jaar bij Brawn nu bij Mercedes
Bijna het hele seizoen voordat het Brawn werd is er aan de auto gesleuteld waarmee Brawn wereldkampioen werd. Die tijd hebben ze er nu niet in kunnen steken en ook niet de resources (mankracht, tijd, geld). Ze concentreerden zich daarbij volledig op het eerste seizoen om zodoende kampioen te worden. Alhoewel ze een goede basis hadden voor komend seizoen, het was zeker niet meer de beste.
Mercedes pompt er nu weer geld in, ze zijn dus vrij laat begonnen met het op volle kracht ontwikkelen van de nieuwe auto. Daarbij zullen ze veel personeel moeten aannemen om het tempo omhoog te krijgen. Ze zitten simpelweg in een overgangsfase.
Ferrari heeft nu bijna dezelfde strategie toegepast als Brawn, ze zijn heel vroeg begonnen aan het ontwikkelen van de nieuwe auto en hebben de huidige auto toen niet meer ontwikkel. Daarom was iedereen ook zo verrast dat Kimi zoveel punten bij elkaar kon rijden.
Mclaren heeft zich gedurende het seizoen wel gewoon op de huidige auto geconcentreerd, resultaat was te zien aan het eind van het seizoen. Die zullen die jaar waarschijnlijk ook goed scoren.
Redbull had een verschrikkelijk goede auto, kon zich ondanks een zwakke motor en zonder dubbele diffuser meten aan de Brawn auto's. Hopelijk hebben ze dit dit jaar kunnen volhouden.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
Nee dat klopt laatste keer was 2008, beste tijd 1:11.00quote:Op maandag 1 februari 2010 11:56 schreef sasquatsch het volgende:
Dubbel.
Vorig jaar is er bij mijn weten niet getest op Valencia. Alleen op Algarve (Portugal), Jerez en Catalunya (Spanje).
![]()
Mooi: Williams, Merc, McLaren en Ferrari
Opvallend: Sauber, das pas een echte pijl
Niet mooi: Sauber en RanaultEverything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Ze gaan nog niet echt snel neequote:Op maandag 1 februari 2010 12:17 schreef Atreidez het volgende:
Wat is dat met die Merc? Uitgerust met een paar trappers?
Maar het zijn maar tests he
![]()
![]()
Rsoberg heeft nu 1.18.228 staanquote:Op maandag 1 februari 2010 12:17 schreef Atreidez het volgende:
Wat is dat met die Merc? Uitgerust met een paar trappers?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
Ferrari heeft dus een Triple diffuser, tenminste dat lijkt het me op de fotoMoeten ze niet gaan klagen als er straks quad diffuser zijn.
Verder denk ik ook dat alles binnen de 4~5 seconden te verwaarlozen is als "meetlijst" ,omdat je de precieze omstandigheden niet kent![]()
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
Fire tube 1!quote:Op maandag 1 februari 2010 12:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
http://twitpic.com/10ueo5
[ afbeelding ]
Aye aye Capt'n!
Torpedo away!![]()
![]()
Massa - Alonsoquote:Op maandag 1 februari 2010 12:27 schreef M.Melandri het volgende:
Hulkenberg vs Barrichello lijkt me wel een interessant duel dit jaar.
Hamilton - Button
Rosberg - Schumacher
Lijken me minimaal net zo interessant
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
of dit danquote:Op maandag 1 februari 2010 12:30 schreef ArcticBlizzard het volgende:
http://twitpic.com/10ueo5
[ afbeelding ]
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Daar lijkt het inderdaad veel op. Maar het is wel een heel gave oplossingquote:Op maandag 1 februari 2010 12:32 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Fire tube 1!
Aye aye Capt'n!
Torpedo away!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
En waarom is dit alles weer NERGENS live te kijken?
Die domme Bernie moet nog een hoop leren.
Er zijn god weet hoeveel mensen die dit live willen kunnen kijken, desnoods tegen betaling online in HD formaat of iets.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Alonso,Hamilton,Schumiquote:Op maandag 1 februari 2010 12:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Massa - Alonso
Hamilton - Button
Rosberg - Schumacher
Lijken me minimaal net zo interessant
![]()
Over Mercedes GP:Dus niet zo gek dat hij veel trager is dan de restquote:Massa voorlopig snelste, Rosberg zet tijd neer
Felipe Massa heeft de eerste plek over genomen van Gary Paffett. In de Ferrari F10 realiseerde hij een 1:13.552. De Braziliaan is de enige onder de 1:14. Nico Rosberg heeft ook zijn eerste run als Mercedes GP-coureur afgerond. Snelle tijden kwamen daar niet uit voort aangezien hij bij het oprijden van het rechte stuk steeds inhield en fel accelererend en remmend het rechte stuk aflegde.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
We shall seequote:
Ik gok dat Button-Hamilton heel close wordt en dat Massa wint van Alonso.Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Massa zou nog wel eens kunnen verrassen idd. Hamilton-Button zie ik een beetje als Vettel-Webber waar Button de kruimels zal moeten pakken die Hamilton laat liggen.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:43 schreef sanger het volgende:
[..]
We shall see
Ik gok dat Button-Hamilton heel close wordt en dat Massa wint van Alonso.
![]()
En ik denk nog steeds dat Button zwaar onderschat wordtquote:Op maandag 1 februari 2010 12:52 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Massa zou nog wel eens kunnen verrassen idd. Hamilton-Button zie ik een beetje als Vettel-Webber waar Button de kruimels zal moeten pakken die Hamilton laat liggen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Hij mist agressie vind ik.quote:Op maandag 1 februari 2010 12:53 schreef sanger het volgende:
[..]
En ik denk nog steeds dat Button zwaar onderschat wordt
![]()
Klopt, maar hij is gewoon een constant goed presterende coureur wat gewoon de snelheid mee heeft. Alleen hij zal wel verslagen worden door Hamilton. Why? Hamilton is denk ik overall gezien net een tikkeltje snellerquote:![]()
![]()
Agressie is (zeker met deze banden) niet per definitie goedquote:
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Daarom kreeg hij vorig jaar ook problemen met het opwarmen van de banden. Het tankverbod is wel een voordeel voor button maar ik denk dat hij tekort gaat komen met de kwalificaties en dan ben je al gezien.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Agressie is (zeker met deze banden) niet per definitie goed
![]()
Eindelijk beeld
Thanks
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Dat probleem kwam ook pas na enkele updates en in de koude races. De Brawn was sowieso al erg zuinig op de banden, dus opwarmen wordt dan alleen maar lastigerquote:Op maandag 1 februari 2010 13:29 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Daarom kreeg hij vorig jaar ook problemen met het opwarmen van de banden. Het tankverbod is wel een voordeel voor button maar ik denk dat hij tekort gaat komen met de kwalificaties en dan ben je al gezien.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Tijdens koude GP's werd hij ook vaak verslagen door barri.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat probleem kwam ook pas na enkele updates en in de koude races. De Brawn was sowieso al erg zuinig op de banden, dus opwarmen wordt dan alleen maar lastiger
![]()
De McLaren diffuser
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:41 schreef svenistheman het volgende:
Die fans van Schumi nu op de livestream![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou dat vrouwtje geven![]()
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Steam ineens dood??De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Ik denk commercial. Ik zet de tv wel even aan.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Z'n rijstijl is niet agressief, maar hij kan wel inhalen. Ik denk dat hij in 2009 misschien wel de meeste mensen heeft ingehaald? Maar dat komt ook door het matig kwalificeren in de 2e helft van het seizoen natuurlijk..quote:Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?![]()
Hier was ie ook uitgevallen. Op tv deed ie t wel, dus toen evene en F5 en de stream deed t weer
anal Digitaal -<> Hoogstwaarschijnlijk zender 119.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Niet zozeer het inhalen, meer de manier van sturen etc. Bijv alonso zorgt altijd voor veel wrijving in de voorbanden, massa ook trouwens.quote:Op maandag 1 februari 2010 13:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Z'n rijstijl is niet agressief, maar hij kan wel inhalen. Ik denk dat hij in 2009 misschien wel de meeste mensen heeft ingehaald? Maar dat komt ook door het matig kwalificeren in de 2e helft van het seizoen natuurlijk..
![]()
Op het autosport.com forum stond een mooie bewerking van de McLaren diffuser, helaas alweer weg. Lijkt een vierdeks diffuser.Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
De stijl van Button is kort gezegd veel vloeienderquote:Op maandag 1 februari 2010 13:53 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Niet zozeer het inhalen, meer de manier van sturen etc. Bijv alonso zorgt altijd voor veel wrijving in de voorbanden, massa ook trouwens.
Dat was ook de reden dat Barrichello wel profijt had van de update op de BGP01 en Button niet
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Op welke zender is dat op TV, want de stream hier is nog altijd doodquote:Op maandag 1 februari 2010 13:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik denk commercial. Ik zet de tv wel even aan.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
de stream gaat hier niet verder dan de werbung
[edit]
Na een F5 wel... nachrichten nu ofwa?N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Nieuwe tijden:
1
2
3
4
5
6
71. F. Massa Ferrari F10 1:13.088 32 pit
2. P. de la Rosa BMW Sauber C25 1:13.247 +0.159 21 pit
3. N. Rosberg Mercedes GP MGP W01 1:13.543 +0.455 39 pit
4. G. Paffett McLaren MP4-25 1:14.018 +0.930 30 pit
5. R. Barrichello Williams FW32 1:14.449 +1.361 42 pit
6. R. Kubica Renault R30 1:15.298 +2.210 37 pit
7. S. Buemi Toro Rosso STR5 1:19.279 +6.191 8 pit
Mercedes zit er nu goed bij, STR nog steeds niet!The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
De verschillen vallen me alles mee. Had grotere verschilen verwacht
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Deze zender bericht af en toe live vanuit Valencia, waarschijnlijk ook als Schumacher de baan op komt om 14:30
http://www.n-tv.de/mediathek/livestream/
Sorry had Trystar al gemeld zie ik![]()
![]()
Gaan geruchten dat de teamns hun aeropakket al beter voor elkaar hebben dan ze in 2008 hadden....Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
![]()
De man lacht gewoon spontaanlijk
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Ze zien er wel beter uit dan vorig jaar i.m.z.b.oquote:Op maandag 1 februari 2010 14:11 schreef sanger het volgende:
Gaan geruchten dat de teamns hun aeropakket al beter voor elkaar hebben dan ze in 2008 hadden....
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Nou kom op met schumi in de auto !A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
Wel vette bootjes net
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Ik heb niks tegen russen maar erg vriendelijk oogt ie niet
Overigens bij Renault een all-the-way VoormaligOostblokFeestje!N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Ja ze gaan de auto omdopen tot DaciaF1, Petrov draagt 7% bij van het budgetquote:Op maandag 1 februari 2010 14:21 schreef nils7 het volgende:
Ik heb niks tegen russen maar erg vriendelijk oogt ie niet
[ afbeelding ]
Overigens bij Renault een all-the-way VoormaligOostblokFeestje!
![]()
STR heeft ook maar 8 ronedn gereden hè.. Mogelijk een probleempje.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:01 schreef sasquatsch het volgende:
Nieuwe tijden:
[ code verwijderd ]
Mercedes zit er nu goed bij, STR nog steeds niet!
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Eerste testdag, geen idee wie wat testquote:Op maandag 1 februari 2010 14:01 schreef sasquatsch het volgende:
Nieuwe tijden:
[ code verwijderd ]
Mercedes zit er nu goed bij, STR nog steeds niet!
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Nou komop godmiljaar!De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Bijna
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
Ze waren mooi
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
Es war Gary Paffet Jah Wohl!N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Sterker nog, dat is de reden waarom volgend jaar de dubbele diffuser verboden wordt.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:11 schreef sanger het volgende:
Gaan geruchten dat de teamns hun aeropakket al beter voor elkaar hebben dan ze in 2008 hadden....Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Opzich een best apparaat
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
En wat zit er boven de taillight? Is dat niet ook gewoon een onderdeel van de diffuser?quote:
Enne, jij zit ook op het autosport forum?Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Ik lees daar alleen mee.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:35 schreef sanger het volgende:
[..]
En wat zit er boven de taillight? Is dat niet ook gewoon een onderdeel van de diffuser?
Enne, jij zit ook op het autosport forum?
![]()
Die bovenste lijn is dat niet gewoon de onderkant van laagste plate op de achtervleugel?quote:N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Dit?quote:Op maandag 1 februari 2010 14:35 schreef sanger het volgende:
[..]
En wat zit er boven de taillight? Is dat niet ook gewoon een onderdeel van de diffuser?
Enne, jij zit ook op het autosport forum?
Het lijkt idd of dat ook bij de diffuser hoort.![]()
Pff ik dacht ff de eerste metertjes van Schumacher bekijken, maar dit duurt wel een eeuwigheid zeg..“Being second is to be the first of the ones who lose.”![]()
De Renault diffuser beter bekeken
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Nou het schiet niet echt op iddA command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
Jep, dat zou imo de vierde laag zijn danquote:Op maandag 1 februari 2010 14:43 schreef Trystar het volgende:
[..]
Dit?
[ afbeelding ]
Het lijkt idd of dat ook bij de diffuser hoort.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Versnellingsbakquote:Op maandag 1 februari 2010 14:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
STR heeft ook maar 8 ronedn gereden hè.. Mogelijk een probleempje.
quote:Car in garage with gearbox control problem![]()
De beamwing bedoel je? Daar lijtk het wel op ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 14:37 schreef nils7 het volgende:
[..]
Die bovenste lijn is dat niet gewoon de onderkant van laagste plate op de achtervleugel?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Ah, okequote:
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Godver wanneer gaat mn held nou rijden
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
Je loopt iets voor, het was pas 14:54 toen je het typtequote:
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
En enkele diffusers naast elkaar:
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
box is open aan t gaan
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Lunch!quote:Op maandag 1 februari 2010 14:48 schreef Waffle het volgende:
Pff ik dacht ff de eerste metertjes van Schumacher bekijken, maar dit duurt wel een eeuwigheid zeg..
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
![]()
Hij komt me bekend voor maar waarvan, nieuw team?
Gaan ze 'm daar aan laten optakelen? Ben benieuwd of dat houdt...N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Meerdere. Volgens Wikipedia: Theodore, ATS, Wolf, Fittipaldi, Williams en McLaren.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:05 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij komt me bekend voor maar waarvan, nieuw team?
![]()
![]()
ZE HEBBEN GELOGEN!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 februari 2010 14:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Je loopt iets voor, het was pas 14:54 toen je het typte
The line is a dot to you!![]()
Nou rot op met die domme koeien
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Tegen de verveling, nieuwe website van Renault met foto's van vandaag
http://www.renaultf1.com/2010-Valence-Testing-R30.html?lang=en![]()
Ik ook
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Zal wel na de reclame weer komen danquote:
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
jetzt der Nico am fernsehen!N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Er kommt! Alle zusammen zussauen!N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Nou hij zit in de auto. Schiet toch eens op man, trage bejaarde
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
En daar zijn we.Welcome back Schumi
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Zou wat zijn als ie hem af laat slaan
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Jammer dat ze geen beelden van het circuit zelf hebben
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Verdikke: hadden ze eindelijk beelden van een rijdende Schumi en dan gaan ze meteen weer terug naar de studio.![]()
![]()
Michael Schumacher's first three laps in the car. 1,18.331s; 1m15.907s; 1m14.998s. Quicker than Kubica already![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 15:37 schreef Tarado het volgende:
Michael Schumacher's first three laps in the car. 1,18.331s; 1m15.907s; 1m14.998s. Quicker than Kubica already
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Dan liggen ze hier http://www.f1today.nl/liv(...)omunitat-valenciana/ te pitten!quote:Op maandag 1 februari 2010 15:37 schreef Tarado het volgende:
Michael Schumacher's first three laps in the car. 1,18.331s; 1m15.907s; 1m14.998s. Quicker than Kubica already
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Waar heb je die tijden vandaan Tara?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
15:38 h for Schumacher 1:14.250. De la Rosa está rodando en 1:13 bajos, Massa en 1:13 altos y Barrichello en 1:15 bajos De la Rosa is riding low in 1:13, in 1:13 Massa and Barrichello in 1:15 high lowso get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
??
15:29 h ¡Vuela Pedro! Pedro Fly 15:29 h! ¡1:12.876 para el catalán! 1:12.876 for the Catalan!so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
En dit:
15:30 h ¡1:12.784 para De la Rosa que mejora el tiempo de Felipe Massa!so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Sauber moet zeker sponsoren hebben... en Pedro kent dat kunstje ook al 10 jaar!N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
edro de la Rosa quickest 1m 12.784, Massa 12.842, Rosberg 13.643, Paffett 13.846, Schumacher fifth 14.255 after nine laps![]()
Renault kon weleens echte problemen hebben. Die auto ziet er ook zo anders uit dan de rest..so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Hij is het nog niet verleerd zo te zien.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:43 schreef beantherio het volgende:
Z'n laatste ronde was 1:14.255: da's sneller als Rubens.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Ja die neus was vorig jaar al zo lomp groot, iets in mij zegt al dat dat niet snel isquote:Op maandag 1 februari 2010 15:52 schreef Glijdt_licht het volgende:
Renault kon weleens echte problemen hebben. Die auto ziet er ook zo anders uit dan de rest..
en warempel... alweer zo!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Volgens mij is er amper tot niets ontwikkeld aan die auto.quote:Op maandag 1 februari 2010 15:52 schreef Glijdt_licht het volgende:
Renault kon weleens echte problemen hebben. Die auto ziet er ook zo anders uit dan de rest..
![]()
Schumacher now 1m13.840s - just three tenths slower than team-mate RosbergDe oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Lijkt wel alsof ze er een brakke server in hebben hangenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:53 schreef Atreidez het volgende:
GPUpdate heeft t niet makkelijk vandaagAltijd onderweg naar het avontuur![]()
had je niet net 1:13,5 staan?quote:Op maandag 1 februari 2010 16:01 schreef vosss het volgende:
Schumacher now 1m13.840s - just three tenths slower than team-mate Rosberg
![]()
![]()
Jawel, dat zei die klapmongool op ntv, maar toen keek ik op twitter en daar stond 1:13,840
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
is al weken zo...quote:Op maandag 1 februari 2010 15:53 schreef Atreidez het volgende:
GPUpdate heeft t niet makkelijk vandaag
The line is a dot to you!![]()
Schumacher now 1m13.595 - 0.052 adrift of Rosberg. 13 laps completedDe oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
nu bijnaquote:Op maandag 1 februari 2010 16:03 schreef vosss het volgende:
Jawel, dat zei die klapmongool op ntv, maar toen keek ik op twitter en daar stond 1:13,840
Schumacher now 1m13.595 - 0.052 adrift of Rosberg. 13 laps completed![]()
Hmm?
16:03 h Vuelve a mejorar Schumi: 1:13.574,so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
![]()
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
1-0 to Schumacher. His best is 1m13.498 - 0.045 quicker than Rosberg
Schumi
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Hij rijdt momenteel op een podiumplek.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:08 schreef vosss het volgende:
1-0 to Schumacher. His best is 1m13.498 - 0.045 quicker than Rosberg
Schumi
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: