Behalve de Mercedes, die is relatief laag netzoals de brawn vorig jaar metquote:Op maandag 1 februari 2010 11:00 schreef sanger het volgende:
Als ik de foto's op F1today bekijk lijkt de neus van de STR wel heel erg veel op die van Williams...
De Ferrari oogt ook wel erg snel imo.
Ook opvallend hoeveel teams hebben gekozen voor een hogere neus. Imo allemaal vanwege de diffuser (hoe meer lucht er in stroomt hoe beter).
quote:Robert Kubica voert shakedown Renault R30 uit
Robert Kubica keerde zojuist terug van zijn eerste rondje in dienst van Renault. Hij voerde de shakedown van de nieuwe R30 uit, die er anders uitziet dan het gepresenteerde showmodel. Foto's volgen later vandaag.
Ja inderdaadquote:Op maandag 1 februari 2010 11:03 schreef nils7 het volgende:
[..]
Behalve de Mercedes, die is relatief laag netzoals de brawn vorig jaar metdiffuser!
Ben benieuwd of we foto's van de achterkant te zien krijgen hehehe!
Misschien 3 dubbele diffuserquote:Op maandag 1 februari 2010 10:58 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Klopt, is ook dezelfde.
Nog 1 presentatie die er nog om doet deze winter, volgende week woensdag de Red Bull.
Ben benieuwd wat Newey nu voor ons in petto heeft
Mooie sierlijke lijnen inderdaadquote:Op maandag 1 februari 2010 11:07 schreef svenistheman het volgende:
Nu ik wat meer na de testplaatjes kijk vind ik de nieuwe Ferrari op de baan een hele mooie bak.
Mmmm denk het niet. Teveel personeels wijzigingen de laatste periode. Stabiliteit is ook belangrijk in een teamsport. Natuurlijk is Kubica een coureur om in de gaten te houden maar Renault heeft de laatste 2 jaar niet echt meer 'het'' wat je nodig hebt om te winnen.quote:
Gewoon een gevoelquote:Op maandag 1 februari 2010 11:23 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Mmmm denk het niet. Teveel personeels wijzigingen de laatste periode. Stabiliteit is ook belangrijk in een teamsport. Natuurlijk is Kubica een coureur om in de gaten te houden maar Renault heeft de laatste 2 jaar niet echt meer 'het'' wat je nodig hebt om te winnen.
Ik gok Renault dit jaar als een sub topper. Waarom denk je dat je Renault er nu opeens wel staat kepler?
Er zal er 1tje uitsteken! Heb ik het idee, al hoop ik van niet!quote:Op maandag 1 februari 2010 11:18 schreef svenistheman het volgende:
Na de presentaties gok ik het volgende;
We krijgen dit jaar 4 top teams namelijk;
Red Bull ( Newey maakt altijd top auto's en vorig jaar liet de Renault het liggen, dit zou opgelost moeten zijn aldus vettel)
Ferrari
McLaren
Mercedes.
Ik denk dat die 4 heel dicht bij mekaar gaan liggen, wie deelt deze mening?
Ik niet, ik denk dat mercedes een subtopper zal zijn maar zal niet voor de overwinning kunnen strijden imho.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:18 schreef svenistheman het volgende:
Na de presentaties gok ik het volgende;
We krijgen dit jaar 4 top teams namelijk;
Red Bull ( Newey maakt altijd top auto's en vorig jaar liet de Renault het liggen, dit zou opgelost moeten zijn aldus vettel)
Ferrari
McLaren
Mercedes.
Ik denk dat die 4 heel dicht bij mekaar gaan liggen, wie deelt deze mening?
Ik heb vorige week de baas van Daimler Chrysler horen praten tijdens de presentatie van de livery van de Mercedes en ze willen heb ik het idee veel geld er tegen aan gooien om dit project te laten slagen.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:36 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ik niet, ik denk dat mercedes een subtopper zal zijn maar zal niet voor de overwinning kunnen strijden imho.
Niet alleen hebben ze nu veel minder tijd gestoken in het ontwikkelen van de auto, ze hadden ook minder mensen en een lager budget. De auto van vorig jaar was goed maar in de laatste races kregen z het erg moeilijk met redbull en mclaren.
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:45 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |